Puheenjohtaja Timo Kurula, oletko PÖSÖ?

Vuotaa pahasti

"Puheenjohtaja Timo Kurula kysyi miksi Levi-Siitonen latureittiä ei saada kuntoon. Anna Mäkelä on aikonut hoitaa asian toista vuotta sitten." http://dynasty.kittila.fi/kokous/20151028-31.HTM

Ihan kuin olisi vuotoa pahassa paikassa. Timoparka on unohtanut että on antanut Mäkelälle kenkää.
Siitosen hikihiihtäjien latureitin puutteen on Mäkelän syy, no mitä vielä.

10

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prioriteetit

      Samassa kokouksessa alettiin jo valmistella uuden vt.kunnanjohtajan hakemista. Vastaavalla tavalla Kurula heitti tv-lähetyksessä ruskeakielisen ukaasin alppikoulun tärkeydestä. Itse asia oli ihan marginaalinen, mutta pääsipä nostamaan omaa häntäänsä samalla. Ne oikeat asiat onkin sitten ollut virkamiesten vastuulla. Ja kohta heitä ei enää ole.

      • Helppo ja Heikki

        Hännässä on nyttemmin jo vieteri.


    • Fishing game

      Tämä Siitosen juttu kuuluu sarjaan äänten kalastelu, jatkumoa tulee kylä kerrallaan. Noloa ja läpinäkyvää.

      • Valtaa janoava

        On se niin monesti nähty, kuinka vallan himo sokaisee. Näin on käynyt T.Kurulallekin. Haki kunnanjohtajaksi. Mäkelä valittiin. Oli kertaalleen eduskuntavaaliehdokas, vai jäikö se pyrkimykseksi. ...Keinoilla millä hyvänsä Timo pyrkii ISOKSI KALIFIKSI. Joulupukki ei vaan ole antanut lahjoja.


      • Latu hommia.
        Valtaa janoava kirjoitti:

        On se niin monesti nähty, kuinka vallan himo sokaisee. Näin on käynyt T.Kurulallekin. Haki kunnanjohtajaksi. Mäkelä valittiin. Oli kertaalleen eduskuntavaaliehdokas, vai jäikö se pyrkimykseksi. ...Keinoilla millä hyvänsä Timo pyrkii ISOKSI KALIFIKSI. Joulupukki ei vaan ole antanut lahjoja.

        Onko tästä Mäkelän latuprojektista ihan päätös, ettei nyt poissaolevaa syyllistettäisi. Kuka muuten toimeenpanoa valvoo, ettei olisi KH ja sen pj? Kannattaa soittaa Kauniaisiin ja pyytää typy haalarihommiin.


      • Kaliffi
        Valtaa janoava kirjoitti:

        On se niin monesti nähty, kuinka vallan himo sokaisee. Näin on käynyt T.Kurulallekin. Haki kunnanjohtajaksi. Mäkelä valittiin. Oli kertaalleen eduskuntavaaliehdokas, vai jäikö se pyrkimykseksi. ...Keinoilla millä hyvänsä Timo pyrkii ISOKSI KALIFIKSI. Joulupukki ei vaan ole antanut lahjoja.

        Pitäähän T.Kurula pitää tienata vaalitukirahat.


    • pösö

      PÖSÖ on hyvinkin taitava pormestari, joka vaikuttaa Ankkalinnassa.

    • tiiä en

      Pääsekö pösöllä linnaan

    • Omat koirat puree

      Nyt köngäsläiset äänestääkin Maijalaa. Mites tässä näin kävi?

    • Mielisairas on

      Taitaa olla mielisairas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe