Masennus ja ahdistuneisuus :(

13v:(

Moi. Oon 13v poika. Mua masentaa ja ahdistaa aika usein:(. Oon yksinäine ja mul ei oo melkee yhtää kavereit:(. Joskus haluun olla yksin. Mut kun en haluais olla yksin oon silti, koska ei oo ketään kenen kaa olisin. Oon aika ujo..:(. Ja tiiän... masennukseen ja ahdistukseen auttaa se että teet asioita mistä pidät ja oot tyyppien kanssa kenestä pidät. Juu. Mutta.. Mä en pidä kauheesti mistään.:( #SadLife

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö17v

      Sama ongelma. Minulla joskus oli kavereita mutta koska minusta tuli paljon hiljaisempi niin kukaan ei enää halunnut olla minun kaveri. Olen netissä sitten puhunut muutamien tyyppien kanssa. Kyllä se aika niin kuluu, mutta kasvotusten en koskaan pysty näkemään heitä. En uskalla nähdä ihmisiä "oikeassa elämässä" Kai olen jotenkin erakoitunut. Se harmittaa kovasti, mutta pidän itseäni niin vastenmielisenä että en kerta kaikkiaan pysty siihen, vaikka haluaisinkin. :(

      • 13v:(

        Sama mulla... Ain silloin tällöin kun on yksinäist niin kik auki ja ettii jonku kenen kaa puhuu..


    • porkat

      Oon ite ollu aikoinani ujo ja ei mistään samanhenkisiä kavereita.Jäin ennemmin kotiin neljän seinän sisälle masentumaan kuin ulos ihmisten ilmoille.Sitten mittani oli täysi,päätin et meen ulos lenkille kaiken uhallakin.Tai se oli ennemmin koirani joka pakotti lenkille:)ennemmin perheestäni joku muu oli aina lenkittänyt.Lenkillä käydessäni aloin saamaan enempi koiratuttuja ja jutustelua.Aloitin mielenkiintoisen harrastuksen sieltä sain ystäviä,itsetunto koheni ja nykyään oon aika paljo menossa ja ujo tosin olen vieläkin mut varmempi ja puheliaampi.Inhosin kouluaikanani pakkohiihtämistä,mut nyt meen hiihtään ja osaan jopa nauttia siitä.Menkää tekin ulos älkää jääkö sisällä murehtimaan jonninjoutavia,niinkuin minä tein.

    • Hertta345

      Tuota. .. oon 12v. Tyttö ja aika monta kertaa karannut. Ja joka kerta poliisin kanssa tekemisissä. Mutta masennukseen on ratkaisu: karkaa muutamaksi päiväksi ja tule sitten poliisin kyydissä kotiin. Voit luottaa minuun. Poliisille voit kertoa ihan KAIKEN!!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe