RUMIA miehiä yök

Oksennus lentää

Mua ällöttää,kun kaikki saatanan lihavat maajussit on vallanut suomi24 treffit..
MISSÄ kaikki kivannäköiset miehet ovat?
Muita deittti mestoja???
Tuntuu,että on niin hiljasta näissä muissa treffi paikoissa :/
Ja ihan turha rumien ja epätoivoisten alkaa avautuun kun minä en ole ruma enkä lihava niin saan vaatia tasoiseni seuralaisen NI!!
PS. ja te vanhat äijjät miettikää vähän kun lähestytte meitä nuoria ( 20-35) vuotiaita naisia että olisitteko itse meidän iässä huolineet 50-60v naista??? HYI HITTO EN USKO!!!

14

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiotismia

      Oksennus lensi, kun luin apukoulun käyneen pissiksen kirjoituksen. Toivottavasti äitisi laittoi sinut jo nukkumaan...

      • A-PU K-OULU-LANE-NI

        Jatka sä oksentamista ruma maajussi :D


    • 12+3

      Tuolla kirjoitustaidolla tasosi vastaa niitä lihavia maajusseja. Moni heistä on varmaan sinua fiksumpikin. Oksennus lentää lähinnä tekstisi surkeudesta johtuen.

    • 14+18

      Aloittaja on erittäin tyhmä ihminen, mutta valitettavasti ei mikään poikkeus näissä ympyröissä.

      • inhorealisti oon

        Laitoin yhdelle hralle lippiskuvani. Katsoi sen ja ei kelvannut, vaan halusi ilman lippistä.
        Laitoin ilman lippistä, ei kelvannut sekään..
        Hänen oma lippiskuvansa oli mielestäni ihan ok ja tiesin hänellä olevan, oma aito kalju siellä piilossa. Vain sivut pois ajeli parturi.
        Yhtälailla aurinkolaseja pitävä mies, saa samanlaisen pokakuvan multa. Vaikka tiedän ettei se kelpaa.
        Maisemakuvakin, missä ukko kaukaisuudessa, onnistuu multa jos sellainen ensin mieheltä tulee. Silti itse haluavat lähikuvan.
        Parhaat "valiot" vaatimalla vaativat kokovartalokuvaa, silti heillä ei omaa ole antaa.. enkä sellaista edes halua.
        Huh huh..


    • asdgreqqsrtre

      Jonkun atm:en provoilua taas.

    • hei_haloo

      Pistin ihan testimielessä hakuun 25-35v, kuvallinen mies, tupakoimaton, alko vain hyvässä seurassa, hoikka&normaali eli tuollaista paremman puoleista aineista. Jos olisin nainen, niin voisi sanoa, että aika kranttu pitäisi olla, jos ei tuosta valikoimasta itselleen miestä löydä.

      • anonyymiasdfdfsdsdsa

        Kuvattomissakin voi olla ihan hyviä. Kaikki vain eivät halua yksityisasioitaan levitellä koko maailmalle julki omalla naamallaan eli henkilöllisyydellään.


      • sopivan_ronkeli

        Ei pelkät perustietojen mätsäämiset riitä. Keskustellessa, sen huomaa millainen ihminen on.
        Tapaaminen, se ratkaisevin.
        Mä laittanut vain toiveiksi alueen, iän ja normaali/ pyöreähkö kroppa.
        Itsestäni olen kertonut profiilissa paljonkin.
        Jostakin syystä, viestejä silti tulee näiden muutamien toiveideni ulkopuolelta.
        Naisena ajattelen, etten liikoja vaadi, kuten taas joillakin on pitkäkin "toivelista" valmiina.


      • hei_haloo

        Toki näinhän se on, ettei profiilin perusteellla ihmisestä vielä mitään osaa sanoa, mutta jostakin on lähdettävä liikkeelle. Itsellä on ongelmana, että jo perusasiat karsii vaihtoehdot vain muutamaan, vaikka naispuolisia profiileja löytyy 32293 kpl.Taidan olla itsekin liian ronkeli...


    • Luovuttanut_M

      Kieltämättä tuolla treffeillä monet miehet näyttää kuvissaan siltä, että livenä ei ole kauheasti saumaa ollut joten netissä etsitään ja toivotaan että joku näkisi pintaa syvemmältä... itse olin tällainen mies treffeillä jokin aika sitten, mutta ulkokuorikin siellänakersi mahdollisuuksia löytää ketään, joten itse tajusin olla rääkkäämättä itseäni ja ap:n kaltaisia naisia olemalla sitten poissa kokonaan sieltä ettei kenenkään naisen aikaa hukkaa turhaan, kun ei ulkonäkö kuitenkaan riitä.

      Mutta propsit niille jätkille, jotka jaksaa vuodesta toiseen uskoa...

    • itsme_

      Täällä olen! Mistä saan sinut kiinni?

    • merkkinimi

      En ymmärrä miksi joku ottaa herneet nenään, jos joku toinen ei pidä lihavuudesta.
      Lihavuus on valinta. Se ei ole mikään ihmisen luontainen ominaisuus.
      Miksi lihava ei voi laihduttaa, jos niin kovin haluaa itselleen hoikan deittiseuralaisen?
      Miksi lihava suuttuu, jos hoikalle ei kelpaa lihava deittiseuralainen? Se on kuin alkoholisti suuttuisi, kun ei raittiille kelpaa alkoholisti, tai streittarille huumehörhö... Valintoja, valintoja!!

      En pidä myöskään tupakoinnista. Sekin on valinta, jonka voi lopettaa, jos tarpeeksi haluaa. Miksi sellaisetkaan häiritsevät yhteydenotoilla niitä, jotka eivät voi sietää tupakointia....

    • Rockster

      Mikähän pikku kotipossu mahdat olla itse jos peiliin vilkaistaan? S24 on täynnä Mega-prinsessoja joilla on liiiiiiian suuret luulot itsestään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe