Voiko papiksi edes ajatella tulevansa, jos on lesbo?

tyttö15v

Olen siis 15v uskovainen tyttö ja olen halunnut papin ammattiin jo 11-vuotiaasta saakka. Nyt kuitenkin olen tiennyt jo lähemmäs kaksi vuotta olevani lesbo. Minulla on ollut lukuisia ihastuksia, jotka ovat kaikki olleet tyttöjä. En voisi koskaan ihastua poikaan. Tunnen poikia kohtaan pelkästään inhotusta. Niin kysyn nyt vaan että pitääkö minun salata suuntautumiseni koko ikäni, jos ryhdyn aikuisena papiksi? Papin työ on ainoa ammatti mikä minua kiinnostaa ja se tuntuu oikealta. Mitä pitäisi tehdä?

Jos joku nyt luulee, että tämä on trolli niin pitäkööt epäilyksensä omana tietonaan. Tämä ei ole mikään trolli. Toivottavasti joku vastaa asiallisesti.

38

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole Jumalan halu etta olet lesbo, lue se raamatusta, rukoile etta paranet lesboudesta.

      • ihmisen kirjoittama

        Raamattu ei ole Jumalan kirjoittama vaan ihmisen, siksi et voi tietää mikä on Jumalan halu lukemalla sitä.


    • Pappa51v

      Olen siis 51v pappi ja olen halunnut alkaa lesboksi jo 21-vuotiaasta saakka. Nyt olen tiennyt jo lähemmäs kaksi vuotta olevani pappi. Minulla on ollut lukuisia ihastuksia, jotka ovat kaikki olleet pappeja. En voisi koskaan ihastua koiraan. Tunnen koiria kohtaan pelkästään inhotusta. Niin kysyn nyt vaan että pitääkö minun salata pappiutumiseni koko ikäni, jos ryhdyn aikuisena lesboksi? Lesbon työ on ainoa ammatti mikä minua kiinnostaa ja se tuntuu oikealta. Mitä pitäisi tehdä?
      Jos joku nyt luulee, että tämä on rölli niin pitäkööt epäilyksensä omana tietonaan. Tämä ei ole mikään rölli. Toivottavasti joku vastaa asiallisesti.

      • tyttö15v

        Nyt riittää. En edes katso tätä ketjua enää, kun kaikki vaan tekevät pilaa ongelmastani. Ei olisi edes pitänyt kirjoittaa tälle palstalle.


      • seuraa kutsumustasi
        tyttö15v kirjoitti:

        Nyt riittää. En edes katso tätä ketjua enää, kun kaikki vaan tekevät pilaa ongelmastani. Ei olisi edes pitänyt kirjoittaa tälle palstalle.

        Toivottavasti katsot. Kirkon palveluksessa, myös pappeina, on lesboja. Ei ole mikään ongelma. Ev. lut. kirkon piirissä on omat vanhoilliset änkyränsä, mutta yhä useampa hyväksyy homoseksuaalisuuden.

        Tässä pappien kannanottoa: https://www.youtube.com/watch?v=jgDcH2Iw_Sw


      • uskovainen lesbo.
        seuraa kutsumustasi kirjoitti:

        Toivottavasti katsot. Kirkon palveluksessa, myös pappeina, on lesboja. Ei ole mikään ongelma. Ev. lut. kirkon piirissä on omat vanhoilliset änkyränsä, mutta yhä useampa hyväksyy homoseksuaalisuuden.

        Tässä pappien kannanottoa: https://www.youtube.com/watch?v=jgDcH2Iw_Sw

        kyllä voit. itse olen myös lesbo ja uskossa. älä välitä noista kaapissa olevista tekopyhistä kirjoittelijooista. :) mieti miksi he täällä sivustoilla oleskelevat ;) suosittelen tutustumaan malkus ryhmään ja yhteysliikkeeseen. sieltä löydät tervettä tukea uskoosi ja identiteetillesi. tsemppiä!


    • lukkari5

      Jos luterilaiseksi papiksi meinaat, silloinhan voi t mennä vaikka naimisiin naisen kanssa.
      Seuraa vaan kutsumusta ja anna pahojen puheiden olla omassa arvossaan.

    • Goforit

      Kirjoittelin joskus deitin kautta nuoren naisen kanssa, joka oli seurakunnalla töissä ja lesbo. En sen paremmin häneen tutustunut, mutta ymmärsin, että hän ei ainakaan kokenut lesboutta ongelmaksi työssään. Itse ajattelen, että kirkkollekin muutos sisältäpäin olisi varmaan paras vaihtoehto. Siksi esim papit tasa-arvoisen avioliittolain puolesta lämmitti mieltäni :) tsemppiä sinulle, unelmiaan kannattaa seurata:)

      • Suomi Jeesukselle!

        Kannattaa ilman muuta seurata kutsumusta ja ryhtyä pastoriksi! Se, että tunnet vahvan kutsumuksen pastorin ammattiin, etkä ole kiinnostunut muista ammateista todistaa nimenomaan, että Jumala on tarkoittanut sinut pastoriksi. Jumala rakastaa sinua ja olet Hänelle erittäin kallisarvoinen ja Hän hyväksyy Sinut täysin! Ja tahtoo kirkastaa pyhän täydellisen kunniansa sinun kauttasi! Älä usko ilkeitä ja typeriä ihmisiä, jotka ovat perkeleen asialla ja pilailevat nuoren ihmisen, joka haluaa seurata pyhää kutsumustaan kustannuksella. Kuten apostoli Paavali kirjoittaa "joka pyrkii seurakunnan kaitsijan (pastorin) virkaan pyrkii totisesti jaloon ammattiin"


      • Suomi Jeesukselle!
        Suomi Jeesukselle! kirjoitti:

        Kannattaa ilman muuta seurata kutsumusta ja ryhtyä pastoriksi! Se, että tunnet vahvan kutsumuksen pastorin ammattiin, etkä ole kiinnostunut muista ammateista todistaa nimenomaan, että Jumala on tarkoittanut sinut pastoriksi. Jumala rakastaa sinua ja olet Hänelle erittäin kallisarvoinen ja Hän hyväksyy Sinut täysin! Ja tahtoo kirkastaa pyhän täydellisen kunniansa sinun kauttasi! Älä usko ilkeitä ja typeriä ihmisiä, jotka ovat perkeleen asialla ja pilailevat nuoren ihmisen, joka haluaa seurata pyhää kutsumustaan kustannuksella. Kuten apostoli Paavali kirjoittaa "joka pyrkii seurakunnan kaitsijan (pastorin) virkaan pyrkii totisesti jaloon ammattiin"

        Aloituksestasi todella huomaa, että haluat puhtain ja vilpittömin sydämin seurata kutsumustasi ja Jumalan hyvää tahtoa! Älä välitä ilkeistä ja tyhmistä puheista!


      • Suomi Jeesukselle!
        Suomi Jeesukselle! kirjoitti:

        Aloituksestasi todella huomaa, että haluat puhtain ja vilpittömin sydämin seurata kutsumustasi ja Jumalan hyvää tahtoa! Älä välitä ilkeistä ja tyhmistä puheista!

        Kuten eräs todella väkevä Jumalan pastori totesi " Silloin Jumala on varmasti tarkoittanut sinut pastoriksi, jos et pysty ajattelemaan muita ammatteja ja et pysty olemaan rupeamatta pastoriksi. "


      • tyttö15v
        Suomi Jeesukselle! kirjoitti:

        Aloituksestasi todella huomaa, että haluat puhtain ja vilpittömin sydämin seurata kutsumustasi ja Jumalan hyvää tahtoa! Älä välitä ilkeistä ja tyhmistä puheista!

        Päätin nyt vielä vilkaista tätä keskustelua, ja onneksi päätin vilkaista. Kiitos kaikille, jotka vastasivat kivasti ja asiallisesti. :) Aion tosiaan seurata unelmaani, vaikka mieleeni välillä juolahtaa että mitä jos joku saa tietää suuntautumiseni. Ujo kun olen, niin haluaisin vaan pitää matalaa profiilia. Toisin sanoen en halua, että tulisi hirveä hässäkkä... välillä jopa pelkään, etten pääse papiksi kun olen lesbo. Mutta tosiaan.. mitä minä nyt etukäteen murehdin, kun lukiokin täytyy käydä ja sen jälkeen yliopisto. Minun pitää vaan olla pelkäämättä ja yrittää. Olen valmis yrittämään vaikka koko elämäni päästä papiksi.


      • Suomi Jeesukselle!
        Suomi Jeesukselle! kirjoitti:

        Kuten eräs todella väkevä Jumalan pastori totesi " Silloin Jumala on varmasti tarkoittanut sinut pastoriksi, jos et pysty ajattelemaan muita ammatteja ja et pysty olemaan rupeamatta pastoriksi. "

        Haluan rohkaista sinua myös näillä Jeesuksen sanoilla Luuk 6:22-23 " Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan -- Ihmisen Pojan tähden. Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille. "


      • onhan niitä
        tyttö15v kirjoitti:

        Päätin nyt vielä vilkaista tätä keskustelua, ja onneksi päätin vilkaista. Kiitos kaikille, jotka vastasivat kivasti ja asiallisesti. :) Aion tosiaan seurata unelmaani, vaikka mieleeni välillä juolahtaa että mitä jos joku saa tietää suuntautumiseni. Ujo kun olen, niin haluaisin vaan pitää matalaa profiilia. Toisin sanoen en halua, että tulisi hirveä hässäkkä... välillä jopa pelkään, etten pääse papiksi kun olen lesbo. Mutta tosiaan.. mitä minä nyt etukäteen murehdin, kun lukiokin täytyy käydä ja sen jälkeen yliopisto. Minun pitää vaan olla pelkäämättä ja yrittää. Olen valmis yrittämään vaikka koko elämäni päästä papiksi.

        Onhan noita pappeja, jotka ovat lesboja. Ei se mikään mahdottomuus ole. Tosin jossain pikkupaikkakunnalla töiden tekeminen voi olla hieman haastavaa tai ahdistavaa. Joudut joka tapauksessa kohtaamaan suvaitsemattomiakin ihmisiä, heitä, jotka eivät hyväksy homoseksuaalisuutta ja heitä, jotka eivät hyväksy edes naispappeutta. Joudut myöskin kohtaamaan homojen ja lesbojen seurassa suvaitsemattomuutta, osa kun ei hyväksy lesboa, joka on uskovainen tai pappi. Oli miten oli, kaikkia ei kuitenkaan voi millään miellyttää, ihan sama mistä ammatista on kyse. Mieti, mikä on sinulle tärkeintä ja mitä olet valmis sietämään ja kohtaamaan. Uskoisin, että papin ammatti ei ihan herkemmille sovi, täytyy kestää aika paljon muiden ihmisten kritiikkiä ja ennakkoluuloja.


      • Suomi Jeesukselle!
        tyttö15v kirjoitti:

        Päätin nyt vielä vilkaista tätä keskustelua, ja onneksi päätin vilkaista. Kiitos kaikille, jotka vastasivat kivasti ja asiallisesti. :) Aion tosiaan seurata unelmaani, vaikka mieleeni välillä juolahtaa että mitä jos joku saa tietää suuntautumiseni. Ujo kun olen, niin haluaisin vaan pitää matalaa profiilia. Toisin sanoen en halua, että tulisi hirveä hässäkkä... välillä jopa pelkään, etten pääse papiksi kun olen lesbo. Mutta tosiaan.. mitä minä nyt etukäteen murehdin, kun lukiokin täytyy käydä ja sen jälkeen yliopisto. Minun pitää vaan olla pelkäämättä ja yrittää. Olen valmis yrittämään vaikka koko elämäni päästä papiksi.

        Hyvä, että katsoit! Uskovana lesbona olet pyhä ja täydellinen Kaikkivaltiaan Jumalan silmissä Jeesuksen täydellisen sovitus työn ja Hänen Pyhän Viattoman ja Voimallisen Verensä kautta, se että syntiset pilkkaavat sinua on vain kunniaksi sinulle ja Jumalalle. On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä syntisiä ( niitä joiden herra ei ole Jeesus ja pyhiä kuten sinä tyttö15v ( eli, joiden Herra on Jeesus )


      • Suomi Jeesukselle!
        tyttö15v kirjoitti:

        Päätin nyt vielä vilkaista tätä keskustelua, ja onneksi päätin vilkaista. Kiitos kaikille, jotka vastasivat kivasti ja asiallisesti. :) Aion tosiaan seurata unelmaani, vaikka mieleeni välillä juolahtaa että mitä jos joku saa tietää suuntautumiseni. Ujo kun olen, niin haluaisin vaan pitää matalaa profiilia. Toisin sanoen en halua, että tulisi hirveä hässäkkä... välillä jopa pelkään, etten pääse papiksi kun olen lesbo. Mutta tosiaan.. mitä minä nyt etukäteen murehdin, kun lukiokin täytyy käydä ja sen jälkeen yliopisto. Minun pitää vaan olla pelkäämättä ja yrittää. Olen valmis yrittämään vaikka koko elämäni päästä papiksi.

        Ole vain rohkealla mielellä, pääset varmasti pastoriksi, sillä Hän, joka on sinussa Jumalan 3.s Persoona Pyhä Henki on paljon vahvempi kuin se mikä on tässä maailmassa ja noissa jotka puhuvat pahaa sinulle. Sillä Jumala tahtoo ja pystyy tekemään moninverroin enemmän kuin, mitä pystyt pyytämään ajattelemaan tai edes kuvittelemaan sen Voiman kautta, joka sinussa vaikuttaa eli Pyhän Henkensä kautta! Jos haluat neuvoja tukea ja rohkaisua ota yhteyttä [email protected]


      • tyttö15v
        Suomi Jeesukselle! kirjoitti:

        Ole vain rohkealla mielellä, pääset varmasti pastoriksi, sillä Hän, joka on sinussa Jumalan 3.s Persoona Pyhä Henki on paljon vahvempi kuin se mikä on tässä maailmassa ja noissa jotka puhuvat pahaa sinulle. Sillä Jumala tahtoo ja pystyy tekemään moninverroin enemmän kuin, mitä pystyt pyytämään ajattelemaan tai edes kuvittelemaan sen Voiman kautta, joka sinussa vaikuttaa eli Pyhän Henkensä kautta! Jos haluat neuvoja tukea ja rohkaisua ota yhteyttä [email protected]

        Nimimerkki Suomi Jeesukselle: Kiitos rohkaisusta! Yritän vaan päästä papiksi, enkä välitä enää mitä ihmiset ajattelisivat suuntautumisestani. Kiitos paljon rohkaisusta ja kauniista sanoistasi. Mukavaa alku kevättä sinulle!


      • näinkin
        tyttö15v kirjoitti:

        Päätin nyt vielä vilkaista tätä keskustelua, ja onneksi päätin vilkaista. Kiitos kaikille, jotka vastasivat kivasti ja asiallisesti. :) Aion tosiaan seurata unelmaani, vaikka mieleeni välillä juolahtaa että mitä jos joku saa tietää suuntautumiseni. Ujo kun olen, niin haluaisin vaan pitää matalaa profiilia. Toisin sanoen en halua, että tulisi hirveä hässäkkä... välillä jopa pelkään, etten pääse papiksi kun olen lesbo. Mutta tosiaan.. mitä minä nyt etukäteen murehdin, kun lukiokin täytyy käydä ja sen jälkeen yliopisto. Minun pitää vaan olla pelkäämättä ja yrittää. Olen valmis yrittämään vaikka koko elämäni päästä papiksi.

        Hei tyttö15v! Seuraa kutsumustasi ja toteuta seksuaaliauuttasi samaan aikaan juuri niin kuin hyvältä tuntuu! Itse tunnen lukuisia kirkon palveluksessa työskenteleviä homoja, lesboja ja bi-seksuaaleja, pappeja, nuorisotyönohjaajia, diakoneja ja muidenkin työalojen edustajia. Osa tuntemistani henkilöistä on enemmän kaapissa ja osa vähemmän. Osan seksuaalisuudesta/perheestä/parisuhteestä tiedetään aika laajaltikin, eikä heidän elämänsä siitä juuri ole vaikeutunut. Toiset taas ovat kokeneet, etteivät millään voisi töissä kertoa näitä asioita itsestään, mutta pääkaupunkiseudulla on ollut tilaa hengittää. Helppo ja kevyt tie tämä yhdistelmä tuskin on kenellekään, paljon joutuu käymään asioita itsensä kanssa läpi ja kaikenlaisia tilanteita joutuu kohtaamaan, mutta moni tutuistani kokee sen olevan kaiken sen arvoista. On toki alaa vaihtaneitakin tapauksia. Joka tapauksessa ajattelen, että sinulla on vielä pitkä matka kuljettavanasi ennen pappisvihkimystäsi ja suosittelen, ettet pidättele itseäsi sinä aikana, vaan elät täyttä elämää. :) juuri sellaista kuin se milloinkin hyvältä tuntuu. Asioilla on tapana järjestyä ja se kymmenisen vuotta, mikä tähän väliin ennen vihkimystä vielä taitaa jäädä, muuttaa yhteiskuntaa ja kirkkoakin vielä monella tapaa.
        T.kirkolla nuorison parissa työskentelevä, hyvien tyyppien silmissä ulkona kaapista oleva, tosin tällä hetkellä yksin elävä lesbo :)


      • Suomi-Jeesukselle
        tyttö15v kirjoitti:

        Nimimerkki Suomi Jeesukselle: Kiitos rohkaisusta! Yritän vaan päästä papiksi, enkä välitä enää mitä ihmiset ajattelisivat suuntautumisestani. Kiitos paljon rohkaisusta ja kauniista sanoistasi. Mukavaa alku kevättä sinulle!

        Kiitos tyttö15v! Tuo on oikea asenne! Ja, kuten aiemmin kirjoitin, jos syntiset pilkkaavat sinua, se on vain kunniaksi sinulle ja Jumalalle ;) Kiitos ja oikein mukavaa alku kevättä myös sinulle!


    • ihmettelen

      Mutta miksi papiksi?

      Varmasti harmittaa myöhemmin, että olet mennyt haaskaamaan monta vuotta tyhjänpäiväiseen koulutukseen, kun oivallat, miten epäloogisten ja ristiriitaisten oppien varaan olet elämäsi rakentanut.

      Ylipäätään itse en ymmärrä, miksi yliopistot kouluttavat pappeja. Uskonnolla ja hengellisyydellä ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa, joten taikauskovaiset voisivat kouluttautua omissa laitoksissaan. Uskontotiede on ihan perusteltu oppiaine, mutta kun siihen tulee tuo vakaumuksellisuus mukaan, niin oppialasta tulee pelkkä vitsi. Luulenkin, että ajan saatossa tämä muinaisesta historiasta elämään jäänyt epäkohta tullaan korjaamaan ja yliopistot keskittyvät jatkossa tieteen tekemiseen eikä epämääräisiin hihulikoulutuksiin.

      • yläpeukku

        Totta turiset!!!


      • jokuuuuuneeeen

        Todella ikävästi sanottu. Vaikka et itse Jumalaan uskoisikaan, niin ei tarvitse mollata uskovaisia. Antaa ihmisten uskoa mihin vaan itse haluaa.


      • LesboLuonnontieteilijä

        Ei tuossa mielestäni uskovaisia mollattukaan. Kirjoittajan pointti oli, että tieteeseen ei pidä sekoittaa omaa vakaumustaan. Tieteen on pyrittävä olemaan mahdollisimman arvoneutraalia, jotta sen luotettavuus säilyisi. Olen aivan samaa mieltä siitä, ettei suomalaisissa yliopistoissa tulisi valtion kustantamana opettaa teologiaa tms. Yliopistot ovat kovan säästöpaineen alla, eikä pappeja kouluttamalla todellakaan saada Suomen taloutta nousuun. Kirkot voisivat itse kustantaa pappien kouluttamisen. Jokainen uskokoot mihin haluaa tai olkoon uskomatta. Itsekkin koen olevani uskossa, mutta silti mielestäni tiede ja uskonto tulisi pitää visusti erillään.


      • trollikoolet
        LesboLuonnontieteilijä kirjoitti:

        Ei tuossa mielestäni uskovaisia mollattukaan. Kirjoittajan pointti oli, että tieteeseen ei pidä sekoittaa omaa vakaumustaan. Tieteen on pyrittävä olemaan mahdollisimman arvoneutraalia, jotta sen luotettavuus säilyisi. Olen aivan samaa mieltä siitä, ettei suomalaisissa yliopistoissa tulisi valtion kustantamana opettaa teologiaa tms. Yliopistot ovat kovan säästöpaineen alla, eikä pappeja kouluttamalla todellakaan saada Suomen taloutta nousuun. Kirkot voisivat itse kustantaa pappien kouluttamisen. Jokainen uskokoot mihin haluaa tai olkoon uskomatta. Itsekkin koen olevani uskossa, mutta silti mielestäni tiede ja uskonto tulisi pitää visusti erillään.

        Haista paska. Et ole uskossa, jos olet tuota mieltä.


      • takapenkki

        Teologia oppiaineena on tiedettä, ei siellä ihmisiä uskovaisiksi kouluteta. Päinvastoin sitä valitetaan, että teologisessa tiedekunnassa usko menee kun Raamattuakin tutkitaan tieteen menetelmin eli samalla tavoin kuin mitä tahansa muinaista kirjoituskokoelmaa.

        Eikä teologisesta tiedekunnasta valmistunut ole vielä pappi, eivätkä kaikki teologit papiksi edes rupea.

        Hassua vaatia, että kirkon pitäisi itse kouluttaa työntekijänsä. Saavathan kaikki muutkin yksityiset lafkat hyödyntää yliopistoista valmistuneita! Vaaditko, että pankkien pitäisi itse kouluttaa ekonominsa ja teknologiayritysten dippainssinsä? Yksityisten lääkäriasemien lääkärinsä?

        Ihan hyvä, että kirkon papeille on annettu koulutusta siitäkin, mitä tieteen valossa voidaan sanoa heidän uskonnostaan, sen pyhista kirjoituksista, oppiriidoista ja historiasta koko raadollisuudessaan.


      • 222222

        Hei takapenkki, varmaan siinä vaiheessa kun pankeilla ja teknologiayrityksillä jne on oikeus periä veroa kuten kirkolla, ne voivatkin kouluttaa omat työntekijänsä.


      • takapenkki

        Yksityisiltä perittävä kirkollisvero on luonteeltaan vapaaehtoinen jäsenmaksu - sen kun eroavat ne, jotka eivät halua maksaa. Kirkon saaman yhteisöveron tuotto menee kirkolle laissa säädetyn hautaustoimen järjestämiseen ja suojeltujen kirkkorakennusten ylläpitoon. Jos hautaustoimi kilpailutettaisiin ja kirkot saisivat rauhassa rapistua (tai joku ostaisi ne ja vaikka vuokraisi avioliittopalatseiksi), niin yhteisöverotuloista voisi luopua. Koska järjestötkin saavat käyttää yhteiskunnan kouluttamaa työvoimaa niin pitäisi kirkonkin saada.


      • Anonyymi

        Kirkkopa se aikanaan yliopistot perusti. Kun et ymmärrä mitään historiasta etkä teologiasta tutkimuskohteena, niin sitten heittelet tämmöisiä. Tosin hyvin tavallista tyhmyyden lajia tuo...


    • absoluut

      Ei oikeastaan kiinnosta uskovaisuutesi.

      • outooooaaaa

        No miksi kommentoit, kun ei kerran kiinnosta?


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta sinun ateismisi.


    • Uskoisin, että se riippuu seurakunnasta. Onhan sellaisia seurakuntia, joissa suhtaudutaan nihkeästi jo ajatukseen naispapistakin. Joudut varmasti tekemään paljon töitä unelmasi suhteen. Hienoa, että sinulla on jo noin nuorena urahaave mielessä!

    • takapenkki

      Lesbous ei ole mikään ongelma, luterilaisessa kirkossa on lesboja pappeina. Uskovaisuus on hankalampi juttu, mutta siihen voivat auttaa teologian opinnot.

    • PeukutAplle

      Pappi on ihan ok ammatti mutta kyllä seurakuntaan kuuluu miehetkin ! Lesbous ei ole mikään este , Herran Jestas , eihän sitä voi rakastaa kuin just sitä jota rakastaa ? Rakkaudesta säteilee kaikille hyvää oloa ! Liikutti ap.n kirjoitus .

      • tyttö15v

        Kiitos kommentista. Tarkoitin inhotuksella poikia kohtaan lähinnä sitä, että en tunne mitään vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä pystyn ihmisten kanssa toimeen tulemaan sukupuolesta riippumatta. :-)

        Ps. Hämmennyin kyllä tosiaan kun huomasin, että tätä keskustelua oli jatkettu. Ihan kiva. :-)


      • Anonyymi
        tyttö15v kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Tarkoitin inhotuksella poikia kohtaan lähinnä sitä, että en tunne mitään vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä pystyn ihmisten kanssa toimeen tulemaan sukupuolesta riippumatta. :-)

        Ps. Hämmennyin kyllä tosiaan kun huomasin, että tätä keskustelua oli jatkettu. Ihan kiva. :-)

        Luterilainen pappi voi tosiaan olla julkilesbo ja kaikkea muutakin lbgt-lajia. Ei haittaa yhtään, koska kirkko on ajat sitten luopunut Jumalan Sanasta.
        Raamattu - eli siis Jumala itse - sanoo että homoseksuaalisuuden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa. Taipumuksille ei voi mitään ilman Jumalan parantavaa työtä sielussa. Mutta synnille antautuminen erottaa väistämättä ennen pitkää Jumalan yhteydestä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe