Lukio Lakkautetaan

¨^ toiminta

Kaupunginhallitus ei lämmennyt Anjalankosken lukio -valitukselle

26.1.2015 20:11
Johanna Värjä
Kouvolan kaupunginhallitus ei hyväksynyt maanantai-iltana valitusta valtuuston päätöksestä lakkauttaa Anjalankosken lukio 1. elokuuta lähtien.

Valituksen on tehnyt Inkeroisissa toimiva Mämmälän kotiseutuyhdistys, joka vaatii Itä-Suomen hallinto-oikeudessa päätöksen kumoamista.

Kaupunginhallitus päätti yksimielisesti, että hallinto-oikeudelle annetun lausunnon jälkeen lakkautuspäätös pannaan täytäntöön valituksesta huolimatta. Kaupungin lausunnon mukaan valtuuston päätös on tehty muodollisesti ja hallinnollisesti oikein kuntalain mukaisesti.

Aiemmin aiheesta:

6

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no_mikäettei

      Lukion hyviä tiloja ei pidä tyhjilleen koulun loputtua. Pienimuotoinen vapaa-ajan alue sinne mahtuisi. Pienoismessuja yms.
      Ennen koulujen alkamista, parkkipaikkojakin löytyisi parille sadalle autolle.

    • jojenvarrelta

      Isommissa yksiköissä on enemmän valinnan varaa aineissa.

      Piruako niitä oppilaita ylipäänsäkään pitää juoksuttaa paikasta A--B tai C:n ATK aikakautena. Jokaisessa kodissa on jonkinversion tietokone käytössä ja osa kulkee jopa hyvin mukana vaikka nuokkarin nurkkaan, jos se sattuu olemaan auki.

      Onko uudistuminen kiini opettajista, kun ne ovat niin vanhanaikaisia ettei kyvyt riitä riittävään ATK työskentelyyn? Jokuhan tässä nyt pahasti mättää.

    • 111111112

      Lamminmäki ja Larikka. Kokoomuskuoro Höperöt taustalla. Eihän näissä mitään järkeä ole.

    • Kreikan_malli

      Koko maata tämä säästämisbuumi koskettaa. Katsotan, että kymppitonnikin on jo iso säästö.

      • kouvolanmalli

        Kuitenkin on vara pitää ylisuurta virkamieskuntaa ja keksimällä esimiehille uusia nimikkeitä, että näyttäisi kaupunkilaisten silmin, että onhan tässä tehty, monta miljoonaa tässäkin palaa veromarkkoja?


    • ti9laalisää

      Jos kaksi lukiota "yhdistetään": niissä opetetaan eri aineita - oppilaat ja opettajat matkustelevat niiden välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe