vääränlaiset kohteet

turhautunut rekkis

Onko muita samanlaisia tapauksia? Elikkä tilanteeni on tällainen:
Olen nuori ja poikamainen lesbo. En ole koskaan ollut lesbon kanssa, ehkä kaksi kertaa kännissä suudellut. Jostain syystä Hei eivät kiinnostu (pitävät tylsänä) minusta, enkä minäkään pahemmin heistä. Johtuu varmasti siitä, kun tiedän jo valmiiksi saavani pakit. Biseksuaalien kanssa olen muutaman kanssa ollut, ei mitään suurempaa draamaa. Sen sijaan heteroita saan "kaadettua" tuosta noin vaan. Sänkyyn menon jälkeen he palaavat kiltisti omaan pieneen heteromaailmaansa ja sanovat etteivät ole tippaakaan naisista kiinnostunut. Siltikin moni toteaa jälkeenpäin etteivät saa heteroseksissä samanlaista tajunnan räjäyttävää seksiä. Pitkään tämä oli minulle ok, eipähän kukaan jää roikkumaan. Nyt kuitenkin huomaan, kuinka yksinäinen olen. Kaikilla ystävillä alkaa olla perhe kasassa ja asuntolainat päällä. Minulla taas töitä kyllä riittää, mutta yksinäisiä meinaa koti-illat olla.

10

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17.

      Vain sinä voit vaikuttaa millaisten naisten kanssa olet. Et enää huoli niitä 'heterotyttöjä', vaan etsit itsellesi sen oikean. Elä mieti saatko pakit vai et vaan meet fiiliksen mukaan. Jos joku kiinostaa niin lähestyt rohkeesti :)

    • ☆bullshit☆

      Ei heterot mene lesbojen kanssa sänkyyn!

    • ...

      Opeta kuinka ja missä saat niitä kaadettua.
      Minua kun ei asuntolainat pahemmin kiinnosta.
      Saat olla mentorini.

      • apapapap

        Ei kait siinä mitään erikoisempaa tapahdu. Olen luonteeltani hyvin avoin, positiivinen, huumorintajuinen ja helposti lähestyttävä. Flirttailen paljon naisille, koska se (yleensä) piristää molempien päivää. Minulla on aina ns. pilkettä silmäkulmassa. Usein en edes itse huomaa tilannetta ennenkuin joku asiasta huomauttaa, ehkä se on yksi luonteenpiirre minussa. Olen käytökseltäni aina äärimmäisen kohtelias kaikille, samalla kuitenkin ripaus renttumaisuutta (mikä usein naisiin vetoaakin). Renttumaisuudella tarkoitan sitä, että vaikutan ulospäin saavuttamattomalta ihmiseltä. Kohtelen kuitenkin naisia hyvin, ainakin omasta mielestäni. Olen alusta saakka kaikille rehellinen, en halua vedättää. sillä hetkellä mielenkiintoisen ihmisen "nostan korokkeelle" ja annan huomiota. Kehun paljon.

        Mitäpä tuohon muuta voisi laittaa. Olen mahdollisimman paljon oma itseni.


    • nippeli

      On ihme jos et muka löydä ketään, olet kerta avoin ja rehellinen! :) sitä itse ainaki arvostan naisissa ja varsinkin avoimuutta! Oispa sun kaltaisia rehellisiä ja avoimia naisia enemmänkin... :)

      • apapapapap

        Ei ole jostain syystä tullu eteen sellaista naista, jonka kanssa olisi voinut vakavampaa kehkeytyä. Kiinnostusta usein löytyy molemminpuolin, johonki se aina lopahtaa. Yleensä nämä naiset alkavatkin seurustella jonkun miehen kanssa ja toteavat olevansa sittenkin hetero. Turhauttaa enemmän ja vähemmän.


      • nippeliii
        apapapapap kirjoitti:

        Ei ole jostain syystä tullu eteen sellaista naista, jonka kanssa olisi voinut vakavampaa kehkeytyä. Kiinnostusta usein löytyy molemminpuolin, johonki se aina lopahtaa. Yleensä nämä naiset alkavatkin seurustella jonkun miehen kanssa ja toteavat olevansa sittenkin hetero. Turhauttaa enemmän ja vähemmän.

        Tuttu tunne..


    • fresh78

      heteronaiset on kauniita. mä olisin vaan tyytyväinen jos olisin seksinpuuttees ja saisin naista vaikka olis ns.heterokin. toki hyväksikäytetyksi ei halua.

      kyllä mä luulen että poikamaisilla nuorilla lesboilla on vientiä lesbojen keskuudes. varsinki ku baarissa yleensä on aika nuorta porukkaa. pitää vaan olla sinut itsensä kanssa,hyvä itsetunto ja lyöttäytyä johenki tyttöporukkaan juttelemaan.

    • millahiiri1996

      Ei ole helppoa, itse katselen iäkkäämpiä naisia, mutta en juuri uskalla mennä pitemmälle pelätessäni että kohde ei ole sellainen.

    • Annikaaaaa

      Hämmästelen kyllä suu yhtä pyöreänä kuin ympyrä että jos sulle ei ole tosiaan löytynyt vielä naista vierellesi, kaikki tuo mitä kerroit itsestäsi, avoimuudesta ja rehellisyydestä ym. kuulostaa ehdottoman hienolta naisessa -ja harvinaiselta. Sellaisen naisen itsekin haluaisin löytää jonain päivänä. Itse olen naisellinen, kans helposti lähestyttävä, huumorintajua löytyy vaikka muille jakaa ja oon avoin ja rehellinen ja aurinkoinen persoona ja juuri poikamaiset viehättää enemmän. Oonkin pyrkinyt aattelemaan että kiirettä mulla ei ole, kuitenkin minäkin kohta 22v vasta niin kyllä se oikea sieltä tulee kun se on tullakseen -ja toivottavasti se nainen joka sydämeni jonain päivänä saa, pitäisi sen arvokkaimpana aarteenaan <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe