Miksi törmään aina yksinhuoltajaäiteihin

Whatstheproblem

Olen sinkku, 28v mies. Minulla oli reilun vuoden tauko, että en käynyt ollenkaan baareissa.En ymmärrä, mistä johtuu, kun nykyään törmään naisiin, jotka etsivät vain vakavaa parisuhdetta ja sinkkuäiteihin, jotka tarrautuvat kiinni.
Ennen nämä eivät edes vilkuilleet. Aiemmin seurassani oli lähinnä sellaisia biletyttöjä. Voiko vuosi seurustelua muuttaa noin paljon? Mikä minussa on nyt vikana?

84

2868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakevatmaksajaa

      Uskoisin sinun olevan sinkkuäitien ikähaarukan ensisijainen hoito.

      • pane-rane-pane

        Vähemmän ihmettelyä ja enemmän panemista


      • KANOOTTII

        MELAA MEKKOON!!!


    • ainaeivoivoittaa

      kyllä mäkin käyn montaa kuumaa yh äitiä hoitelemas eikä ne vaadi enempää :) oot vaan tavannu vääriä tyyppejä tai käyt väärässä paikassa?

      • hahahahhahahaaaaaa

        In your dreams :'D


    • törtttö

      Noita Yhmammoja piisaa..ja niillä on "jorman" tarve..Sä voinet auttaa..Voithan kieltäytyä ja vaihtaa lähiöbaarista johonkin muualle istumaan iltaa.

    • gxwq12

      Yh mammat haluu oksaa ...

      • Lähi-isä

        Yksinhuoltajaäitejä on noin 100.000 ja heillä on noin 140.000 lasta.Lapset tarvitsevat ja kaipaavt isää ja miehen mallia, jotenka ilmeisesti "sinkut" haluavat isän lapsilleen, joka maksaa viulut.
        Suomeen on perustettu jo muutamia vapaaehtoisia miesryhmiä, jotka auttavat ja tukevat yksinhuoltajaäitien lapsia, joilla ei ole isää, eikä mieskaveria.
        -----------------


    • 41vapaa

      Heh! yh-äiskät on ihan mukavia ja yleensä elämä on jo opettanut sen verran että tietävät mitä haluavat ja osaavat ottaa ilon irti/nauttia siitä kun kunnollista menoa on tarjolla. Mieluummin kokenut yh kuin elämää kokematon neitokainen. parhaat kyydit on aina ollu yhäreiden kans :-)

      • kattilajakansi

        Mikähän neito sitä on kiinnostunut nelikymppisestä ukosta, oli sitten millainen hoitaja, kyydittäjä tai panija kyseessä. Tuossa iässä sitä ollaan naimisissa tai ei, yleensä toivottomat tapaukset eivät ole. Hyvä sinänsä, jos kattila löytää kantensa.


      • järkikäteen
        kattilajakansi kirjoitti:

        Mikähän neito sitä on kiinnostunut nelikymppisestä ukosta, oli sitten millainen hoitaja, kyydittäjä tai panija kyseessä. Tuossa iässä sitä ollaan naimisissa tai ei, yleensä toivottomat tapaukset eivät ole. Hyvä sinänsä, jos kattila löytää kantensa.

        No en ole kirjoittaja mutta itse 25 vuotias mies ja pari vuotta seurustellut yh kans yhteisistä lapsistakin ollut puhetta että muutaman vuoden päästä vois olla aika. Ei siihen kuule vaikuta jos joku nainen/mies sytyttää oliko lapsia jne. Onneks itse olen avarakatseinen ihminen. Ja nyt ettei yh ajeta maan rakoo niin kaikki ei sitä ole omasta tahdostaan.


      • Ilman miestä lapsen kanssa pärjännyt hyvin kiitos vaan.


      • MIes.37v
        kattilajakansi kirjoitti:

        Mikähän neito sitä on kiinnostunut nelikymppisestä ukosta, oli sitten millainen hoitaja, kyydittäjä tai panija kyseessä. Tuossa iässä sitä ollaan naimisissa tai ei, yleensä toivottomat tapaukset eivät ole. Hyvä sinänsä, jos kattila löytää kantensa.

        Aika monikin neito. Olet kai itsekin ollut joskus nuori nainen, joten muistelepa sitä kuinka ne vanhemmat miehet viehättivät. En tiedä mikä tarve vanhemmilla naisilla on aina lytätä ikäisiään miehiä siitä että "ja säkö luulet nuoremman naisen saavas, hahahaha". Kun kuitenkin oikea kysyntä on se, että nuoret alle kolmekymppiset naiset haluavat aina vähintään saman ikäisen tai mieluummin 1-15 vuotta vanhemman miehen. Käypä katselemassa vaikkapa 20-25-v nuorten naisten treffiprofiileja, niin yleensä se ihannekumppani alkaa siitä vuoden vanhemmasta ja menee reilu kymmenen vuotta ylöspäin.

        Onko se epävarmuutta siitä, että oma viehätysvoima alkaisi loppumaan ja samalla halutaan lytätä ikäiset miehet siinä samalla? Nuoremmilla naisilla se vanhemman miehen tarve on yleensä sitä, että kun oman ikäiset on kakaroita.


    • rcquu

      Mihin haluaisit törmätä? Mieti paikkaa missä haluat tavata uuden kumppanin, millaista kumppania haluat? Valitettavan paljon on yh-äitejä jo nuorina ja he haluavat bailata kun vaan mahdollisuus on, eivät ehkä etsi sitä isäpuolta lapselleen vaan haluavat vain pitää hauskaa. Sinä et ehkä sitten olisi välttisti isäehdokas vaan kenties vaan yhden yön juttu. Tai mikä ettei jos olisitkin mukavaa isäainesta.
      Ehkä olet valmis isäksi ja huout sitä ulospäin ja se vetää puoleensa jo äitejä. Kuka tietää kaikista biologian asioista, mutta kenties jokin sellainan vetää sinussa puoleensa yh-äitejä.
      Ei siis mitään vikaa, päinvastoin!

    • Niinahki

      Ja mikä vika on yksinhuoltajaäidissä ? *voi olla ihan kiva nainen, joka on jäänyt yksin esimerkiksi aviomiehen alkoholiongelman tai pettämisen tai lapsellisuuden takia. Jotkut ja ainakin minun tuntemani yh-äidit on kunnollisia työssäkäyviä naisia jotka hoitavat perheensä ja saattavat joskus vapaailtana käydä ulkona mutteivat asu siellä. Älä tuomitse.

      • yksielämävain

        Yksinhuoltaja-äideissä se "vika", että niillä on yleensä pieni lapsi tai jopa useampi!

        Kuinkahan montaa miestä ,joka elää oikeasti omaa elämää, haluaa alkaa työntelemään toisen ihmisen lapsia rattaissa tarhaan ja takas saati olla vaipanvaihto systeemissä? Kyllä lapsettomiakin naisia on olemassa tai naisia joiden lapset on jo käytännössä aikuisia eikä tarve olla heille se huoltaja mitenkään!... Valinta asia!

        Itse kun aikoinaan erosin, päätin että en todellakaan ala suhteeseen jossa on toisten jälkeläisiä mikäli lapsi tai lapset on tarhassa tai ala-asteella olevia!

        Näitä yh-äitejä ravintolat tulvillaan eli meni aikaa kunnes tapasin naisen jonka lapset jo täysi-ikäisiä eli ei haitake yhteiselle arjelle vapaa-ajalle matkoineen ja kaikkineen!

        Kyllä ne yh-äidit on hyvin usein mukavia ihania naisia, mutta......


      • 11_8

        Kiva nainen valitsee juopon tai lapsellisen vajokin ja vielä tekee lapsia sen kanssa....


      • PierreBien

        No se, että se on itse valinnut alkoholistin, väkivaltaisen jännittävän kaverin jolla on vientiä muille naisille. Usein tenava on hankittu vastoin miehen tahtoa. Että NIIIN kivoja naisia kyseessä. Kaikki tapaamani yh:t ovat tällä tavoin olleet enemmän tai vähemmän idiootteja. Osalla on lapsia eri miesten kanssa ja päälle miessuhteita enemmän kuin lääkäri määrää. Huhhuh! Ei kiitos ikinä, ever, koskaan, nera-nada.


    • Homostelevuus

      Minä en harjoita seksuaalista haureutta. Minä en ole käynyt baarissa muistaakseni n. 6 vuoteen. Sinkkuna elän eikä minua kiinnosta muut kuin neitsyet.

      Raamatussa on ohjeet miten tulee toimia eronnutta naista kohtaan.

      Naiset ovat usein monen eri miehen möyhentämiä. Minä suhtaudun sellaiseen naiseen mahdollisena romanttisena tutustumiskohteena samoin kuin roskapussin sisältöön. Neitsyeeseen on romanttista tutustua.

      • TROLLI.


      • jksadjndsjds

        Pois sieltä leikkikentän laidalta. Ovat toki neitsyitä, mutta liian nuoria.


    • butterflyrosa

      Ihmettelen vain, miksi kategorisoit ja luokittelet ihmisiä ikäänkuin kasteihin....älykkyysosamäärä ei ainakaan ole huikea, ja ymmärrys elämästä on lapsenkengissä,mutta lapsihan toki vielä olet, henkisesti...ja elämää hyvin vähän nähnyt ja kokenut, siksi suvaitsevaisuusasteesi on myöskin hyvin matalalla tasolla. Ei kukaan fiksu ihminen alaa yleistämään ja luokittelemaan ihmisiä, muuta kuin ehkä jos on pää pahvista ja ei kykene monipuoliseen ajatteluun. Missäs ne yh-isät on, miten ne lapset jää aina äideille, eikö miehistä ole muuhun kuin lentämään hunajan perästä toisen hunajanpesän luo...

      • fiksut_puuttuu

        Taitaa olla ainoa älykäs kommentti tässä ketjussa.


      • blonditonhuoria

        Taitaa olla yksinhuoraavien kommentteja tässä ketjussa.


      • 19345sfd

        Suomessa annetaan lapset niin harvoin isälle, että kyseessä pitää olla todella hyvä isäyksilö tai äidin todellinen ongelmatapaus, jotta lapset isälle päätyvät. Sen takia yh-isät ovat yleensa huipputapauksia. Sen takia yh-äidit käyttävät lapsia yleensä jopa lyömäaseena, kun tietävät, että isät lapsistaan välittävät.


      • jatkanoikeetaelämääni
        19345sfd kirjoitti:

        Suomessa annetaan lapset niin harvoin isälle, että kyseessä pitää olla todella hyvä isäyksilö tai äidin todellinen ongelmatapaus, jotta lapset isälle päätyvät. Sen takia yh-isät ovat yleensa huipputapauksia. Sen takia yh-äidit käyttävät lapsia yleensä jopa lyömäaseena, kun tietävät, että isät lapsistaan välittävät.

        Tuskin nyt sentään ompas sulla julmat käsitykset ihmisistä.. Yleensä aseena? Yleistät asioita joista et tiedä ok en sano mitään tää palsta on tarkotettu hulluille atm miehille poistun


      • sullanolife
        19345sfd kirjoitti:

        Suomessa annetaan lapset niin harvoin isälle, että kyseessä pitää olla todella hyvä isäyksilö tai äidin todellinen ongelmatapaus, jotta lapset isälle päätyvät. Sen takia yh-isät ovat yleensa huipputapauksia. Sen takia yh-äidit käyttävät lapsia yleensä jopa lyömäaseena, kun tietävät, että isät lapsistaan välittävät.

        Käytetään aseenä yleensä. Mä kuolen nauruun antakaa mun kaikki kestää joku perheetön koittaa puhua vakasti omaa keksimäänsä lööperiä. En kest


      • ppääasia

        Olkoon kukakin mitä mieltä tahansa ei yleistetä. Mielipiteitä on monia. Annetaan jokaisen elää nyt omaa elämäänsä mikäli sellainen löytyy


      • Mikä se sellainen yh isä on? Suomen lain mukaan lapset menevät erossa aina äidille. Isälle määrätään elatusmaksuvelvollisuus.


    • Porinpoikaa

      butterflyrosalle.
      Kirjoitit missäs ne yh-isät on,miten ne lapset jää aina äideille.
      Lapset jää äideille juuri siitä syystä koska miehiä syrjitään edelleen sossussa,ja siellä uskotaan näitä yh-akkoja kun laskettelevat lorujaan näille virkailijoille milloin mistäkin.

      Mies on ahdistellut lapsia,ryyppää,on muuten vaan outo.
      Siinä muutama esimerkki millä saadaan mies pois luottamuksesta ja lapsilisät omaan pussiin jotta saadaan sitten niitä muodikkaita vaatteita,koska pitäähän niitä olla kun lähdetään kusettamaan seuraavaa miestä.

      Suurin osa naisista keiden kanssa olen jutellut on jäänyt kiinni jatkuvasta valehtelemisesta ex-miehestään.Olette vainoharhaisia miesten hyväksikäyttäjiä .
      Niin että älkää aina poratko sitä surkeutanne kun itse aloitatte suurimman osan kaikista potaskasta.

      • naurettavapalstakyl

        Jep onhan se lapsilisä niin suuri että sillä ostetaan ja maksetaan mitä se ny olikaan joku 80-90e vai kun on lapsia menojakin enemmän ruokaa menee enemmän saippuat ym . Monet jopa käy ihan töissä älä vaa järkyty et jotkut tienaa elantonsa lasten elonnon itse. Äläkä rupee yleistään äijä sielä mitään. En tunne vielä yhtäkään ketä lirkutellu lapset ns "itelleen" jatka sää kuvitelmias sielä


      • hullunhommaa
        naurettavapalstakyl kirjoitti:

        Jep onhan se lapsilisä niin suuri että sillä ostetaan ja maksetaan mitä se ny olikaan joku 80-90e vai kun on lapsia menojakin enemmän ruokaa menee enemmän saippuat ym . Monet jopa käy ihan töissä älä vaa järkyty et jotkut tienaa elantonsa lasten elonnon itse. Äläkä rupee yleistään äijä sielä mitään. En tunne vielä yhtäkään ketä lirkutellu lapset ns "itelleen" jatka sää kuvitelmias sielä

        Vieläkö te jaksatte jauhaa koko asiasta itse lapsettomana en sano mitään kun en kenenkään tilanteesta tiedä saatika perheellisten asioista mitään niin en koe että mun pitäs alkaa puuttua niihin


    • khyllä

      YH-äidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Kukaan normaalijärjellä varustautunut mies ei sotkeennu moisiin. Ensiksikin he ovat lihavia ja laiskoja pissiksiä. Ja tuoksukin on kuin suoraan sikalasta. En ymmärrä kuka alkuaankaan on suostunut työntämään kikkelinsä moisiin vajakkeihin.
      OLisiko mahdoton ajatus myydä heidät vaikka Isisille, morsiamiksi ja kauppatavaraksi.

      • ehhehee

        Ilmiselvä TROLLI!!!!


      • 42325265598654

        Mihkähän mahdat tuon perustaa?
        Itse en näe mitään vikaa yh:ssa ja miksi pitäisi?
        Miten ne on huonompia kuin muut? Lapsien takia? ööööö tuota ehkäpä vain kirjoituksessasi heijastit itseäsi ja sielusi köyhyyttä.


    • Kyllästynytavioliittoon

      Todellinen ongelma on ihmisten paha olo eli eroja tulee niin tiuhaan, ettei avioliitoilla ole enää merkitystä, siksi pelkkiä yh-äitejä ja -isejä roikkuu baareissa. He ovat epätoivoisia tai eivät jaksa seurustella enää.

      Suomen avioliitot voisi lopettaa muutenkin kokonaan. Kirkotkin voisi jo purkaa pois, vanhanaikaisia juttuja, menneet muodista, eikä niillä ole kenellekkään enää merkitystä. Avioliitto on vain paperi, eikä mitään muuta. Avioliitosta on ollut pelkkää harmia eron tullessa kaikille sukulaisille ja ystäville. Ensimmäinen aviomies vei lapsen valehtelemalla sossuille monta vuotta ja toinen aviomies on ihan surkea kusipää, mutta hän tietää sen, eikä osaa muuttua. Yksin yh-äitinä en viitsi kuitenkaan olla, erota ei jaksa, eikä ole varaakaan, ero on nykyään kallista. Se surkea mies tuo kuitenkin leivän pöytään ja vuodesta toiseen jaksaa tekopyhästi kehua ja ihannoida, kuinka olen hyvä kaikessa.

      Ulkonäköni takia seksiä tulisi joka suunnasta yksinkin, eikä sitä ulkonäköä edes tarvita, ihmiset ovat surullisia ja yksinäisiä. Mutta mihin sitä seksiä edes tarvitsee, internet on täynnä erilaisia leluja, joiden käytön oppimalla, ei kaipaa enää surkean kumppanin seksiä. Baareista ei saa mitään, nekin on mennyt muodista 2000 luvun alussa.

      Tämä Suomen yhteiskunta on todella onneton paska, politiikkaa meillä ei ole enää ollut vuosiin olemassakaaan, kukaan ei johda Suomea, paitsi tuhoon. Nyt puhutaan, että pian olemme Venäläisiä taas takaisin, hyvin menee. Suomen naiset myydään varmaan huoriksi muutenkin siinä vaiheessa.

      Ja yh-äitien lapsista tulee homoja, se on nähty monessa perheessä, pikku pojat saavat nähdä vain meikkaamista, naisellisuutta, pukemista, laittautumista, päiväkoditkin ihmettelevät kauhuissaan, miksi yh-äitien pikkupojat ovat homomaisia. Syy on miehen malli, joka puuttuu. Lapsi tarvitsee sekä äidin että isän, olivat biologisia tai ei. Vain pariskunta tai perhe pärjää tässä paska Suomessa. Yksin ei kannata kenenkään olla.

      • suppeitaihmisiä

        Niistä tulee homoja on täyttä paskaa mietitkö että kyllähän lapsi tapaa varmasti mies puolisoa sukulaisiansa setiä jne. Ja edelleen vaikka olisi yh niin lapsella on isä jota hän tapaa säännöllisesti


      • jabadabadu

        Siinä taas oikein "asiantuntija"..
        Vai homous johtuukin yksinhuoltajuudesta kun kyseessä on
        nainen..
        Voi luoja mitä sivistymättömyyttä.
        Asioista kannattaa ottaa selvää ennen kuin paljastaa oman tyhmyytensä.


    • OleFiksu

      YH.ssa kuten kaikissa on fiksuja ja on ei-fiksuja.
      Fiksu YH tapailee miestä, kun lapset eivät ole paikalla. Hän ei painosta miestä kohtaamaan lapsia. Hän esittelee lapset miehelle vasta, kun pari tuntee toisensa riittävän hyvin, seurustelusuhde on vakaalla pohjalla ja mies itse halukas tapaamaan lapset ja on osoittanut, että osaa ottaa lapsiin kasvatuksellista aikuisen vastuuta..

      Ei-fiksu YH vie kenet tahansa vieraan lapsensa omaan kotiin, näiden siellä ollessa, yöksi. Ilman että vieraalla on mitään tarkoitusta ruveta isä/äitipuoleksi.
      Jos näin kävi, kannattaa ottaa jalat alle nopeasti. Fiksu sinkku kysyy itse YH:lta jo baarissa , missä lapset ovat yötä. Eikä ota lapsia vahingoittavia kyläkutsuja edes vastaan.

    • JulmaTotuus

      Yhden YH-äidin poika sairastui 18v skitsofreniaan. Äiti oli roudannut vuosia kertamiehiä yöksi pojan omaan kotiin tämän ollessa siellä. Eräs psykologi totesi, että äidin käytös todnäk oli vaikuttaja pojan sairauden puhkeamisessa.

      • entinenyh

        Omituista kyllä mulla kävi ihan kaveritkin kylässä nitäkun on miespuolisiakin ihan KAVEREITA ja normaali opiskeleva nuorukainen on nykyään ei se vaikuita vaan se vaikuttaa enemmän jos tapailisi jotain aina esim muutaman kuukauden ja lapsi ehtisi aina kiintyä mieheen ja sama toistusi lapsi pettyisi aina uudelleen kun pysyvät henkilöt vaihtuisivat. Itse onneksi tapasin ihan normaalin miehen lapsen ollessa pieni muutama kuukausi tapailtiin ennen kuin lapsi ja mies sai tutustua nykyään ollaan naimisissa ja pari yhteistä lastakin on.


      • mies_järkipäässä
        entinenyh kirjoitti:

        Omituista kyllä mulla kävi ihan kaveritkin kylässä nitäkun on miespuolisiakin ihan KAVEREITA ja normaali opiskeleva nuorukainen on nykyään ei se vaikuita vaan se vaikuttaa enemmän jos tapailisi jotain aina esim muutaman kuukauden ja lapsi ehtisi aina kiintyä mieheen ja sama toistusi lapsi pettyisi aina uudelleen kun pysyvät henkilöt vaihtuisivat. Itse onneksi tapasin ihan normaalin miehen lapsen ollessa pieni muutama kuukausi tapailtiin ennen kuin lapsi ja mies sai tutustua nykyään ollaan naimisissa ja pari yhteistä lastakin on.

        Älä jaksa vaivautua vastaan mieti minkälaiset ihmiset tääl kirjoittelee päivästä toiseen ne jotka ei tule ikinä saamaan miestä/naista saatika omaa perhettä


      • EroOnKaverilla
        entinenyh kirjoitti:

        Omituista kyllä mulla kävi ihan kaveritkin kylässä nitäkun on miespuolisiakin ihan KAVEREITA ja normaali opiskeleva nuorukainen on nykyään ei se vaikuita vaan se vaikuttaa enemmän jos tapailisi jotain aina esim muutaman kuukauden ja lapsi ehtisi aina kiintyä mieheen ja sama toistusi lapsi pettyisi aina uudelleen kun pysyvät henkilöt vaihtuisivat. Itse onneksi tapasin ihan normaalin miehen lapsen ollessa pieni muutama kuukausi tapailtiin ennen kuin lapsi ja mies sai tutustua nykyään ollaan naimisissa ja pari yhteistä lastakin on.

        Mies ja hyvä kaveri on turvallinen aikuissuhde kodissa, kylässä, lapselle.
        Miehiä ramppaa kodissa, pelkän seksin vuoksi, ei piittaa lapsesta.
        Tässä on iso ero.


      • hullujenpalsta
        EroOnKaverilla kirjoitti:

        Mies ja hyvä kaveri on turvallinen aikuissuhde kodissa, kylässä, lapselle.
        Miehiä ramppaa kodissa, pelkän seksin vuoksi, ei piittaa lapsesta.
        Tässä on iso ero.

        Kuka vittu on puhunut että joku harrastaa seksiä kun lapsi on kotona ? Lapseni tuntee kaverini joita nyt on miehiä ja naisia ja ihan tiedoksi seksiä oon harrastanu viimeks pari vuotta sitten silloin kun muksun isän kans oltiin viel yhdes. Mä en tajua miks puuttua toisten asioihin varsinkaan jos ei niistä tiedä paskaakaan eikä omasta elämästä löydy mitään järkevämpää tekemistä


      • eimuutamies31

        Noniin jätetään me lapsettomat ihmiset toiset rauhaan keskitytään omaan elämäämme uskon että suurin osa vanhemmista tietää mikä on lapsillensa parhaaksi tosin noilla atm tyypeillä on vääristyneitä luuloja johtuneeko liiasta netin käytöstä, mutta eletään kukin tavallaan puuttumatta liikoja tuntemattomien elämään hyviä jatkoja


      • JulmaTotuus
        hullujenpalsta kirjoitti:

        Kuka vittu on puhunut että joku harrastaa seksiä kun lapsi on kotona ? Lapseni tuntee kaverini joita nyt on miehiä ja naisia ja ihan tiedoksi seksiä oon harrastanu viimeks pari vuotta sitten silloin kun muksun isän kans oltiin viel yhdes. Mä en tajua miks puuttua toisten asioihin varsinkaan jos ei niistä tiedä paskaakaan eikä omasta elämästä löydy mitään järkevämpää tekemistä

        Sinusta ei kirjoiteta. Kuuntelin vuosia tämän yh-äidin omia pano-kehujuttuja tuttavapiirissä. Lipsautteli aika ajoin, että poika oli toisessa huoneessa nukkumassa, kun saapui yöllä baarilöytömiehen kanssa kotiin. Kun poika sairastui skitsofreniaan, kävin psykologin kanssa läpi. En osannut aiemmin ymmärtää vakavia seurauksia lapselle.


    • sijaiselättäjä

      Olet nähtävästi hyvä sijaisisä-ehdokas YH-mammojen lapsille

      • PISTEIINPÄÄLLEE

        jaa jaa mun lapsella ainakin on jo isä vaikka yh oon. en etsi elättäjää en toista isää PISTE


      • bumeli

        Mutta haet itsellesi baari-iltojen kustantajaa,tai kahta,kolmeakin..Sama se kun joskus pääsee ulos ja reidet kattoon..


      • pappaBetala
        PISTEIINPÄÄLLEE kirjoitti:

        jaa jaa mun lapsella ainakin on jo isä vaikka yh oon. en etsi elättäjää en toista isää PISTE

        Hyvä huomio että isä löytyy,tai ainakin on..Tähän maailmaan riittääkin jo yksi neitsyestä syntynyt.Hyvä ettei enään tarvitse etsiä elättäjää.


      • PISTEIINPÄÄLLEEEE
        bumeli kirjoitti:

        Mutta haet itsellesi baari-iltojen kustantajaa,tai kahta,kolmeakin..Sama se kun joskus pääsee ulos ja reidet kattoon..

        anteeksi mutta en käy baareissa :D että mikäs sua oikein hiertää


    • sos

      Ovat huomanneet että olet hyväluontoinen,ystävällinen,antelias ja sinua pystyy manipuloimaan.That's it

    • En myöskään etsi elättäjää lapselleni enkä edes itselleni,vaikka yksin satun olemaan lapseni kanssa ja isä on pojan elämässä erosta huolimatta.

    • Lopetaihmettely

      Törmäät yksinhuoltajaäiteihin, koska miehet eivät kanna vastuuta lapsistaan tai parisuhteestaan.

    • LeoOtto

      Terve itsetuntoinen sinkku ei ole aina etsimässä parisuhdetta , yksinhuoltaja lie etsii henkistä tukea arkeensa . Silloin jokainen mahdollinen uhri käydään läpi , näin se vaan on . Jos joskus kaipaa seuraa lakanoidenväliin niin ei sitä elätiksi pidä ottaa.

      • käytäjärkeäs

        tuskin etsii mitään henkistä tukea kun sitä terve itsetuntoinen yh saa jos on hyvät tukiverkostot lapsien isovanhemmat omilta perheellisiltä kavereilta ym. jokainen ihminen vaan kaipaa hellyyttä toisen ihmisen kosketusta oli sitten ätmi yh sinkku tai mikä lie ei aina joku olli etsimässä jotain elättiä tai toisten rahoja jne,


    • mataleena

      Miksi niitä yh-äitejä tulee? Katso ettet itse saata ketään yksinhuoltajaäidiksi.

    • mummukkainen

      No sinähän olet sopivan ikäinen, vielä nuori mutta et enää ihan lapsi!!!! Toivottavasti löydät ikäisesi lapsettoman neiti-ihmisen!!!!

    • Letsgo

      Pakene! Älä sekaannu yh:hin!

      • rakastunut....m

        heheh mä oon sekaantunut ainakin jo ja pois en lähde !


    • Seinäruusu

      Mene aikuisten tanssiravintolaan kaikessa rauhassa katsomaan tyylikkäänä ja fiksuna ! Lähiöpubeissa pyörii niin paljon YH-äitejä jotka tarraavat kiinni miehiin kuin viimeiseen oljenkorteen. Oikeastaan ovat etsimässä elättäjää koska YH-äitien talous on usein huonolla tolalla ! Kierrä kaikki ne naiset kaukaa ja ne joilla ei ole varaa juoda kuin keppanaa ! Pukeutumisesta voi ja jotain päätellä, riippuu niin ravintolasta ja asiakaskunnasta.

      • sullenauretaan

        Et ilmeisesti tunne yhtäkään yh äitiä todellisuudessa itse tunnen normaaleja töissäkäyviä omillaan pärjääviä lapsistaan huolehtivia naisia tietysti poikkeuksiakin löytyy niinkuin muistakin ihmisistä.


      • helluinennn

        Ovat etsimässä elättäjää??? Millä vuosituhannella sää elät kuten edellinenkin sanoo ihan normaaleja töissä käyviä ihmisiä! Luuletko tosiaan että jos on yh niin ei voi enään ihastua et sen tilalle tulee elättäjän etsiminen vaikka tulee omillaan toimeen. Ei ihmisen tunteet rakkauden kaipuu ym. Muutu vaikka jäisit yh isäks/äidiks


    • ninjau

      Ehkä olet jo vanha jos "biletytöt" kiertää sut kaukaa..valitettavasti monet miehet on tossa iässä jo parhaat päivänsä nähnyt :( ai niin, oon yh ja vielä sieltä totaalisimmasta päästä, en omasta tahdosta, enkä koskaan ole myöskään häneltä mitään pyytänyt/saanut, "isä" ei vain rakastanut lastaan. Mutta ei me olla turhaa miestä edes elämään kaivattukaan. Kun on fiksu, kaunis, koulutettu ja hyvin toimeentuleva, niin päin vastoin, niitä gold diggereitä saa päin vastoin hätyytellä.

      Kaikki yleistäjät vois joskus koittaa vähän avartaa katsomustaan.Olen onnellinen ja ihanan lapsen äiti. Koskaan en ole baarista vetänyt kotiin seuraa, kun harvoin pääsee ulos, niin silloin pidetään hauskaa ystävien kanssa :)

      • Valehtelet

        Jos olisit oikeasti onnellinen, niin et kirjoittaisi noin katkeraa tilitystä.


    • Vanhus1312

      Ikä loppu, sille ei voi mitään.

    • kerran-veronsa-maksanut

      Sinä! "Whatstheproblem " nuori mies, pidähän alushousut jalassa ! sitten kun sinulle tullaan sanomaan se että "olet tulevan lapsen isä ja alappa maksaa elatusmaksuja" muuhun ei suomalainen nainen miestä halua. Näin ollen hae pysyvää suhdetta ENSIN ja sitten vasta harkitse housujen riisumista vuoteessakin pois ! vessa ja saunakäyntejä lukuunottamatta. Baareista ei kannata puolisoa ! koska siellä ne elatusmaksujen kalastajat ovatkin. Silloin sinulla bemarit,talon ostot saat unohtaa.

    • poko

      koska yksinhuoltaja isiä on paljon vähemmän...

    • Arska0132

      Yksinhuoltajalta on karissut jo turhat ruusuiset kuvitelmat, kun ovat yh, jos lapsi/koti on kunnossa ja lapsella hyvät oltavat niin kertoo vastuullisuudesta, ennemmin ottaisin sellaisen kuin samanikäisen bilehileen mikä ei osoita merkkejä rauhoittumisesta ja paikalleen asettumisesta. Ei se, että on yh, pilaa ihmistä, älä kävele onnesi ohi :)
      vaikka itse juutuin alkoholistiin yh:hon, jolla alkoholisti lapsi jo ennestään, ei näitä niin hirveästi ole...silmät auki ja avoimin mielin :)

    • sinkuton

      Jos nyt ajattelee miestä joka 28 v ja hakee suunnilleen ikäistään seuraa, niin osa naisista on avioitunut jo siinä iässä, kun se yleensä on tapana - parikymppisenä. Ja osa on jo tietenkin eronnutkin. Jos sattuu törmäämään naiseen, joka ei ole ollut parisuhteessa tai jolla ei ole lapsia, on naisen biologinen kello alkanut vähän jo kilkattamaan. Lapsien synnyttämistä ei kannata siirtää sinne 40-vuotiaaksi. Silloinhan alkaa isoäitiys. Näitä ikisinkkumiehiä, jotka eivät ole nuorempana olleet milloinkaan valmiita sitoutumaan, on kapakat pullollaan. Kuuntelepa vaikka näitä 50:siä ikisinkkumiehiä, siellä ne kaljatuopin ääressä itkevät, kuin ei aikanaan tullut perustettua perhettä ja nyt eivät saa synnytysikäisiä naisia haaviinsa. Ainoa keino hakea Thaimaasta eukko.

      Mutta jokainen päättää itse miten elämänsä elää. Kannattaa kuitenkin miettiä siinä vastuuta pakoillessaan, että haluaako ikisinkkuelämän jatkuvan ikuisesti. Veikkaanpa että moni ei halua, mutta eivät osaa muutkaan, kun se vapaus ja vastuuttomuus on niin ihanaa. Joskus on sitten myöhäistä. Naiset tietävät tämän, mutta hekin epäonnistuvat kun pitää erota huomatessaan että on jäänytkin yksin kantamaan lapsista ja perheestä vastuun miesten elellessään sitä sinkkuelämää myös parisuhteessa. Herätkää miehet!!!

    • Siperiaopettaa

      Sun pitäisi hankkia itsellesi oikeita ongelmia eikä valittaa tällaisista pikkujutuista. Älä huoli, elämä opettaa sinuakin vielä.

    • Hei
      Ne vaan on niin seksin perään.......ne on pelkkiä seksihulluja....ei yks miekkonen riitä, pitää olla useampia.........

    • siksisiksi
    • Cami83

      Katkerat miehet ne siellä yrittävät pistää yh äitejä halvalla..
      Olen 30v ja 3 ihanan tytön yh äiti. Sain tarpeekseni luuseri miehestä jolle minä olin vain äidinkorvike ja lemppasin sen 10v jälkeen.
      Koko suhteen ajan kävin töissä, hoidin kodin, lapset ja pidin vielä itsestöni huolta. Koko suhteen ajan sain huomiota jota halusin mieheltäni, muilta miehiltä. Monet kerrat pyysin muuttumaan, mutta mitään ei tapahtunut. Eräänä päivänä kerroin että kaikki on nyt loppu. Hän sekosi. Siitä alkoi puolen vuoden helvetti. Ensin sain tuntea vihaa ja katkeruutta, nykyään hän yrittää todistella että on muuttunut. Valitettavasti en pysty tätä uskomaan kun monta vuotta pyynnöisgä huolimatta mitään muutosta ei tapahtunut. Olen mieluummin yh kuin "äiti" hänelle.
      Elän tyttöjeni kanssa, ilman miehiä, sillon tällön käyn tanssimassa ystävien kabssa tai leffassa. Hoitoapu tulee exältä joka toinen vkl ja myös isovanhemmat auttavat.
      Ei minulla ole mitään tarvetta etsiä mitään tai ketään mistään. Toisinsanoen on mulla mennyt usko miehiin. Joko te haluatte vain pillua tai sitten olette ikäkriisissä olevia urpoja kenellä on heikko itsetunto itsellä ja puratte omaa pahaaoloanne täällä tai siellä baarissa. Eikö käy flaksi?
      Rehellisesti voin sanoa että saisin ulkonäölläni kenet vain, mutta myös luonteeni kruunaa tämän paketin.
      Mut ei, ei vittu mua pikemminkin oksettaa ajatus että raahaisin teikäläisiä mun sänkyyn. YÖK!
      Mä saan ehdotonta rakkautta mun tytöiltä ja sama toisinpäin. Mitä vielä tarvitaan? Ei mitäään. Ainakaa luuseria makaamaan tohon sohvalle passuutettavaksi.
      Jos mä ikinä pystyn yhteenkään mieheen enää rakastua/ ihastua what ever, sen täytyy olla todellinen prinssi! Mutta tää on tasavalta joten.. Mut mä oon onnellinen nyt ja vaan sillä on väliä. Mulla on rakastettavia eikä yhtään stressiä mistään. Cheers fuckers

      • Kaikkivosuteikelpaa

        Tämäkin mulkun kipeä yrittää näyttää niin "puhtoiselta"

        Yök saa tana !


      • juuupajuu

        Cami83. Mahdatkos itse olla katkera ja pistää miehiä halvalla? Jos haluat kunnon miehen, älä vaan mene sanomaan ääneen että saisit kenet vaan ja luonteesi vielä kruunaa kaiken.


      • FlyingSpider

        Olet luonteeltasi ylimielinen narsisti, katkera, vihamielinen ja sinulla on harhainen paisunut kuva itsestäsi. Todellakkin luonteesi kruunaa kaiken.

        Onneksi sentään olet tajunnut välttämään miehiä, mutta voi lapsiparkojasi millainen äiti heillä on.


    • Vanahapiika

      Olet vanaha!

    • hrus

      whats wrong with single mothers?? at least they know what they wont from their life,well some!i dont think they look for daddy for their kids.Every kids has only one dad.single mother just met a bloke who wasnt sure to have kids or was an alcoholic or there was domestic violence or he was just lazy git who cldnt look after his family.Many reason to end up as a single mother.single mothers can b much better lovers or partners then some party animal girl who cant even boil an egg.
      you might be suprised :) go for it :D

    • silläviisiin

      Ikävä huomauttaa, mutta olet tainnut vanheta jo itsekin. Sitä suurempi todennäköisyys eteen tulla yh-äiti. Odottele 30-vuotta niin kas kummaa suurempi todennäköisyys onkin törmätä mummuun tai leskeen.

    • 4plus18

      Nii kyllähän tuossa 30w nurkilla valtaosa on jo hommannut lapsia valitettavasti näin lapsettoman sinkun näkökulmasta. Tai vähintäänkin seurustelee jo. Miehiä enempi ku naisia, joten ei vähänkään mukiinmenevien naisten yleensä tarvi kauaa sinkkuilla, ellei itse sitä halua (tai lukkiudu yksin neljän seinän sisään).

      Lopuilla on sitten rima niin korkealla, että turha toivo. Ja kolmas ryhmä ne, jotka eivät edes etsi kumppania.

      Kyllä ne vaihtoehdot kieltämättä viime vuosina on ollut joko enempi vähempi epätoivoinen YH-äiti tai yksinäisyys. Teinit ei oikeen sytytä enää tässä iässä.

    • Välitöntotuus

      Törmäät yksinhuoltajiin baareissa, koska hekin käyvät baareissa. Sinäkin käyt baareissa, joten on mahdollista, että törmäätte siellä. Yksinhuoltajilla pitäisi ehkä olla lappu rinnuksissa, josta heidän yksinhuoltajastatuksensa kävisi helpoiten ilmi sinulle, jotta tietäisit kiertää nämä kaukaa.

    • Vakavissaan

      Onko olemassa joitain muitakin, kuin vakavia parisuhteita? Missä sellaisia on ja kenellä? Miksi sellainen pitää olla?

    • PierreBien

      Iän ja parisuhteilun tuoma varmuus varmana huokuu sinusta. Nämä yh-äidit etsivät itselleen jo sitä "vakaata" parisuhdetta. Ja elättäjää kersoilleen tietysti vaikka kieltävät sen. Eivät itsekään sitä tajua.

      Vuoden seurustelu on saattanut myös laskea ryhtiäsi ja plösöyttää sinua. Olet ehkä "oppinut kohtelemaan naista oikein" eli siis susta on tullut kunnollisempi ja se ei biletyttöihin tehoa vaan juurikin vetää yh-äitejä kuin paska vetää kärpäsiä.

      Salille vaan ja kusipäisyyttä kehiin niin tilanne korjaantuu jälleen eduksesi. Yh-mammoihin ei pidä koskea, ellei ole vasektomiaa tehty, koska ne tuppaa poikimaan lisää kersoja randomeille miehille elatuksen tai sitouttamisen toivossa. Näitähän on nähty.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe