5th avenue kristiina pori, käyntikokemus

pirjo56

Älkää missään nimessä menkö!!! Suosittelisin paikkaa vain pahimmalle viholliselleni. Hinta on edullinen, mutta työn jälki todella laadutonta.

49

5836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihainen234

      Itte tein sen virheen että menin. Pyysin lyhentämään otsatukkaani sentillä ja lopputulos on aivan kaamea! Se nainen leikkasi yli puolet otsatukasta pois ja jäljelle jäänyt osa on epätasainen ja ohut..käsittelyn jälkeen menin käymään kolmella parturilla mutta vahinko oli jo tapahtunut ja nyt pitää odotella muutama kuukausi jotta tukka kasvaisi. Kiva että näytän kynityltä elukalta valmistujaisissani. En suosittele kenellekkään!

      • myös

        Älytöntä tää yleistäminen täällä palstalla. Se on selväkin, että kaikista ei voi tykätä, mutta miksi helvetissä täytyy olla AINA niin tyhmä, että sanoo kaiken ääneen ?!?! (tai kirjoittaa tässätapauksessa)


      • kypsä55

        Rubyä on kokeiltu, mutta en liiemmin tykkää siellä niiden tavasta värjätä korvat hiusten sijaan.


      • Mammamii41

        Odotatkohan liikoja? Pelkkä leikkaus ei tee ihmeitä tukalle vaan sitä on kuitenkin itse laitettava päivittäin että pysyy ilmavana..
        Ja se ohennin jolla halotaan hiukset, tekee joukkoon ns tukihiuksia jotka kohottavat ja tukevat kampausta. Ei tosin sitäkään jos hiuksille ei aamulla herättyään tee yhtään mitään. Väri ei todellakaan latista hiuksia, vaan tekee niistä helpommin käsiteltävät ja jopa hieman vahvemmat. Kannattaisi ehkä kokeilla monivärivärjäystä joka saa hennotkin hiukset näyttämään vahvemmilta.
        Seuraavalla kerralla kerro ongelmasi kampaajallesi ja kysy mikä auttaisi asiaan..

        Tsemppiä!


    • emm21

      Se on vaikeaa suositella ketään kun toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä, ite se vaan on löydettävä mieleisensä

    • Eikoskaanenää

      Juu olisi kyllä pitänyt ensin ottaa selvää, eikä sortua halpaan hintaan...Aivan järkyttävä kokemus ja todella ammattitaidoton kampaaja. Sitten paljastuikin, ettei edes ole kampaaja, vaan hiusmuotoilija. Hyvin vaikeaa kuulemma leikata lyhyitä hiuksia.. No sen kyllä huomasi, näin järkyttävästi kynittyä päätä ei mulla ole vielä koskaan ollutkaan. Itse olisin kyllä pystynyt vähintään samaan...Värjätessä roiski väriäkin ihan mihin sattui. Kurjaa, että Suomessa kuka tahansa saa toimia kampaajana, vaikka ammattitaitoa ei olisikaan. Ja jos vielä toimii itse hiusmuotoilijakouluttajana...

      • mikko38

        Hyvää paikka, hyvää tekijä


      • marku49

        Seksikas tekijä


      • tiia42

        volyymiripset laitettu eka kerta,oikein tyytyväinen


      • snd

        ihanat,mustat,tuuheat ripset,kivaa vappua


      • SATY
        snd kirjoitti:

        ihanat,mustat,tuuheat ripset,kivaa vappua

        Hieno


      • minäpävain

        Onneksi on valinnanmahdollisuuksia.
        Hintavertailu kannattaa(nimittäin on laaja skaala)


      • yrittajalehti6.2011

        yrittajalehti6.2011


    • mik40

      Hiusten leikkaus 16€-25€ tosi edullinen

      • liisukkat

        Ja huono.


      • meeee
        liisukkat kirjoitti:

        Ja huono.

        Ei ole


    • Asiakas343

      Älkäää missään nimessä menkö

    • AikuinenNainen41

      4.8 hiustenleikkaus ja raidat. Oikein hyvää työtä ja olen
      tyytyväinen :)

    • Satu31

      Tuli kauniit ripset. Juuri semmoiset kun toivoinkin.

    • kurssi26

      Upea kynsikurssi.

    • nykyäänripsetön

      Älkää menkö. Yllä olevat positiiviset kommentit taitavat olla liikettä pitävän venäläisnaisen omia. Taidoton laittaja tuhosi omat ripseni, liimaamalla pidennyskuidut suoraan silmäluomeen, ripset oli täynnä liimaa ja yhdessä klöntissä ja omat ripseni repeytyivät irti.

      • oppi19

        Jo on nolo tapa antaa palautetta palveluammatin edustajalle: toinen mainitaan nimeltä, mutta itse ammutaan puskasta. Reilumpaa olisi mennä antamaan palaute suoraan asianomaiselle eikä marista täällä. Moukka!


      • peruspori16

        Mahtaisko olla taas kateellisten panettelua nääkin puheet. Jotkut kun vaan ei kestä toisten menestystä...


      • pori1996

        Kuka on porin huonoin asiakas? Te? vittu mitä luusereita tääl on...vali vali vali...milläs alalla Te arvoisat valittajat olette? Niin aletaan sitten käymään läpi ketä on paska...mee vittu valittaa sinne kampaajalle jos on jotain valittamista äläkä täällä marise! (ja ei en ole kampaaja itse!) Ei jaksas aina vaan valittaa...


      • Asiallinenkommenttii

        Onko sinulla kokemusta kritisoidusta kampaamosta ja sen yrittäjästä? Etkö itse kaipaisi varoitusta huonosta osaamisesta jos etsit tietoa uudesta liikkeestä?

        Minä olen aikanani saanut huonoa palvelua ja huonoja kokemuksia monista paikoista ja aina annan kohteliaasti suoraa palautetta että kyseiset ammatinharjoittajat voisivat kehittyä, mutta valettavasti tämä 5th Avenue ei niin ole tehnyt. Annoin yrittäjälle uuden mahdollisuudenkin pitkän ajan jälkeen ja edelleen osaamatonta palvelua. Ja siksi kerron täällä kokemukseni etteivät muut ihmiset jotka etsivät tietoa (esim tässä tapauksessa uudesta parturista/ripsienlaittajasta) joudu kokemaan sitä kun hiukset on saksittu erittäin epäonnistuneesti tai ripsenpidennykset liimattu silmäluomeen liimakasoissa, jonka seurauksena oli omien ripsien irti repeytyminen.
        Tämä ei ole kateellisten puhetta, ei valitusta, eikä panettelua, tämä on varoitus muille jotka etsivät uutta parturia/ripsienlaittajaa. Halpaan hintaan ei kannata haksahtaa.


      • Sellaista29

        Heipä hei ja kiitoksia loistavista puheenaiheista. Tulipa mieleeni: Kampaajan täytyisi puhua mutta olla hiljaa eli toimia ajatustenlukijana miltä asiakkaasta tuntuu. Kuitenkin kuunnella (ilot, surut ja murheet), toimia siis psykiatrina, pestä ja hieroa hyvin päätä (toimia siis hierojana), valita värit ja muut aineet oikein (toimia siis kemistinä). Tarjota kahvia ja muita herkkuja (toimia siis kahvilana), Paikat pitäisi olla siisteinä ja puunattuina (toimia siis siivoojana), Olla aina paikalla, vähintään aina puhelimessa (toimia siis päivystäjänä, ((kuitenkaan puhelin ei saisi soida ettei asiakas hermostu)). Aikoja pitäisi saada heti (eli muita asiakkaita ei saisi olla). Liike täytyisi olla hyvällä paikalla ja olla viihtyisä, Ai niin, meinasi unohtua pitäisi myös osata leikata hiuksia (toimia kampaajana). Mutta tietenkin kaikken tämän täytyisi saada ilmaiseksi tai ainakaan se ei saisi maksaa juurikaan mitään. Että sellaista.


      • puistokemisti34
        Sellaista29 kirjoitti:

        Heipä hei ja kiitoksia loistavista puheenaiheista. Tulipa mieleeni: Kampaajan täytyisi puhua mutta olla hiljaa eli toimia ajatustenlukijana miltä asiakkaasta tuntuu. Kuitenkin kuunnella (ilot, surut ja murheet), toimia siis psykiatrina, pestä ja hieroa hyvin päätä (toimia siis hierojana), valita värit ja muut aineet oikein (toimia siis kemistinä). Tarjota kahvia ja muita herkkuja (toimia siis kahvilana), Paikat pitäisi olla siisteinä ja puunattuina (toimia siis siivoojana), Olla aina paikalla, vähintään aina puhelimessa (toimia siis päivystäjänä, ((kuitenkaan puhelin ei saisi soida ettei asiakas hermostu)). Aikoja pitäisi saada heti (eli muita asiakkaita ei saisi olla). Liike täytyisi olla hyvällä paikalla ja olla viihtyisä, Ai niin, meinasi unohtua pitäisi myös osata leikata hiuksia (toimia kampaajana). Mutta tietenkin kaikken tämän täytyisi saada ilmaiseksi tai ainakaan se ei saisi maksaa juurikaan mitään. Että sellaista.

        Loistavaa tekstiä !!!!! Samaa monessa muussa asiakaspalveluammatissa kaikkea pitäisi ja asiakas aina oikeassa ;-=)) Itse palveluammatissa työskentelevä ja minulla huippu kampaaja.


      • karoliina18
        peruspori16 kirjoitti:

        Mahtaisko olla taas kateellisten panettelua nääkin puheet. Jotkut kun vaan ei kestä toisten menestystä...

        hyvin sanottu.


      • semmosta111
        Asiallinenkommenttii kirjoitti:

        Onko sinulla kokemusta kritisoidusta kampaamosta ja sen yrittäjästä? Etkö itse kaipaisi varoitusta huonosta osaamisesta jos etsit tietoa uudesta liikkeestä?

        Minä olen aikanani saanut huonoa palvelua ja huonoja kokemuksia monista paikoista ja aina annan kohteliaasti suoraa palautetta että kyseiset ammatinharjoittajat voisivat kehittyä, mutta valettavasti tämä 5th Avenue ei niin ole tehnyt. Annoin yrittäjälle uuden mahdollisuudenkin pitkän ajan jälkeen ja edelleen osaamatonta palvelua. Ja siksi kerron täällä kokemukseni etteivät muut ihmiset jotka etsivät tietoa (esim tässä tapauksessa uudesta parturista/ripsienlaittajasta) joudu kokemaan sitä kun hiukset on saksittu erittäin epäonnistuneesti tai ripsenpidennykset liimattu silmäluomeen liimakasoissa, jonka seurauksena oli omien ripsien irti repeytyminen.
        Tämä ei ole kateellisten puhetta, ei valitusta, eikä panettelua, tämä on varoitus muille jotka etsivät uutta parturia/ripsienlaittajaa. Halpaan hintaan ei kannata haksahtaa.

        Näistä tukkaviesteistä, kitinästä, katkeruudesta ja selkäänpuukottamisista yms haukuista näkee todella hyvin porilaisten ämmien keskimääräisen tason.
        Kelpaa viikonloppupanoiksi, mutta mihinkään vakavampaan ei kiitos.Jostain eri kaupungista sitten nainen kun tahtoo vakiintua ettei tule otettua jotain skitsoa asumaan luokseen.


      • ripsitaiteilija
        Asiallinenkommenttii kirjoitti:

        Onko sinulla kokemusta kritisoidusta kampaamosta ja sen yrittäjästä? Etkö itse kaipaisi varoitusta huonosta osaamisesta jos etsit tietoa uudesta liikkeestä?

        Minä olen aikanani saanut huonoa palvelua ja huonoja kokemuksia monista paikoista ja aina annan kohteliaasti suoraa palautetta että kyseiset ammatinharjoittajat voisivat kehittyä, mutta valettavasti tämä 5th Avenue ei niin ole tehnyt. Annoin yrittäjälle uuden mahdollisuudenkin pitkän ajan jälkeen ja edelleen osaamatonta palvelua. Ja siksi kerron täällä kokemukseni etteivät muut ihmiset jotka etsivät tietoa (esim tässä tapauksessa uudesta parturista/ripsienlaittajasta) joudu kokemaan sitä kun hiukset on saksittu erittäin epäonnistuneesti tai ripsenpidennykset liimattu silmäluomeen liimakasoissa, jonka seurauksena oli omien ripsien irti repeytyminen.
        Tämä ei ole kateellisten puhetta, ei valitusta, eikä panettelua, tämä on varoitus muille jotka etsivät uutta parturia/ripsienlaittajaa. Halpaan hintaan ei kannata haksahtaa.

        Tiedoksi tämä yrittäjä on tehnyt ripsiä ainakin 5 vuotta. Itse kävin hänen pitämällään kurssilla(silloin Yrjönkadulla) vuonna 2013. Hänen opeillaan teen nykyäänkin töitä. Joten jos ette ymmärtäneet, olen tyytyväinen asiakas.


      • niisa17
        Asiallinenkommenttii kirjoitti:

        Onko sinulla kokemusta kritisoidusta kampaamosta ja sen yrittäjästä? Etkö itse kaipaisi varoitusta huonosta osaamisesta jos etsit tietoa uudesta liikkeestä?

        Minä olen aikanani saanut huonoa palvelua ja huonoja kokemuksia monista paikoista ja aina annan kohteliaasti suoraa palautetta että kyseiset ammatinharjoittajat voisivat kehittyä, mutta valettavasti tämä 5th Avenue ei niin ole tehnyt. Annoin yrittäjälle uuden mahdollisuudenkin pitkän ajan jälkeen ja edelleen osaamatonta palvelua. Ja siksi kerron täällä kokemukseni etteivät muut ihmiset jotka etsivät tietoa (esim tässä tapauksessa uudesta parturista/ripsienlaittajasta) joudu kokemaan sitä kun hiukset on saksittu erittäin epäonnistuneesti tai ripsenpidennykset liimattu silmäluomeen liimakasoissa, jonka seurauksena oli omien ripsien irti repeytyminen.
        Tämä ei ole kateellisten puhetta, ei valitusta, eikä panettelua, tämä on varoitus muille jotka etsivät uutta parturia/ripsienlaittajaa. Halpaan hintaan ei kannata haksahtaa.

        Hassua, että yksi huono arvostelu saa näin paljon huomiota. Olen ollut todella tyytyväinen kampaajaan. Ei tarvitse mustamaalata hyvää, kokenutta kampaajaa netissä. Jos olet pettynyt, mene muualle! Se siitä.


      • ollimolli1
        oppi19 kirjoitti:

        Jo on nolo tapa antaa palautetta palveluammatin edustajalle: toinen mainitaan nimeltä, mutta itse ammutaan puskasta. Reilumpaa olisi mennä antamaan palaute suoraan asianomaiselle eikä marista täällä. Moukka!

        Juu kun menee itselle komentoimaan...ei hyvä.soittaa poliisit....kaverille kävi niin.aivan kauheaa jälkeä tekee.miksi tuollainen saa toimia.onhan se tiedetty jo että kuka vaan saa olla "parturi"varoitan.aivan p....seestä!


      • cutgr
        ollimolli1 kirjoitti:

        Juu kun menee itselle komentoimaan...ei hyvä.soittaa poliisit....kaverille kävi niin.aivan kauheaa jälkeä tekee.miksi tuollainen saa toimia.onhan se tiedetty jo että kuka vaan saa olla "parturi"varoitan.aivan p....seestä!

        ,,Hiusmuotoilija""on myös hyvä sama kuvaaman parturikampaajan ammattia.


    • Suskilla

      Hyvä paikka. Ammattitaitoinen omistaja. Kateellisten panettelua ja kertoo haukkujasta paljon. Ilmeisesti sama ihminen kirjoittanut kaikki negatiiviset arvostelut kun kielikin on saman tyyppistä kaikissa arvosteluissa. Kokeilkaa itse ja huomatkaa että noita kehujakin on aika paljon.

    • tinos

      onko tietoa missä tinos nykyään on tai onko sama yrittäjä laittanut uuden liikkeen pystyyn? olisko se juuri tämä bläk? tykkäsin kovasti jennan työstä..varsinkin pidennysten kanssa (voittanut palkintoja) ja osas laittaa tosi hyvin :)

      • tinos2

        Tinos sijaitsee nykyään puuvillassa.


    • jenni38

      Älkää missään nimessä menkö!!!

      Parturi-Kampaamo Irina Kuydunen Otavankatu 7, 28100 Pori,044 3586486

      • tiina37

        nimeltä mainitsematon kampaaja on niin hidas, että raitojen tekemiseen menee 3 tuntia, laahustaa ympäri kampaamoa ja milloin on mikäkin hukassa. Ei kanssa paljon kuuntele asiakasta. Kerran jouduin ärähtämään oikein kunnolla, että, etkö sä yhtään kuuntele. Siihen paikkaan en enää mene


      • neitini33
        tiina37 kirjoitti:

        nimeltä mainitsematon kampaaja on niin hidas, että raitojen tekemiseen menee 3 tuntia, laahustaa ympäri kampaamoa ja milloin on mikäkin hukassa. Ei kanssa paljon kuuntele asiakasta. Kerran jouduin ärähtämään oikein kunnolla, että, etkö sä yhtään kuuntele. Siihen paikkaan en enää mene

        Kokeilin otavankadun Irina enkä pitänyt olin kauhean tyytymätön lopputulokseen aina...aijjon kooittaa salon amelieta seuraavaksi varmaankin...ja Irina keksii aina omia ideoita joita en halua esimerkiksi kerran EN TODELLAKAAN halunnut oranssia raitaa etuhiuksiin ja sen kuitenkin laitto...-.- että ei kiitos sinne enää


      • vaativa42

        Älkää missään nimessä menkö!!!
        Hiussalonki Natalia
        Santojantie 15,28840 Pori
        02-6383111
        www.hiussalonki-natalia.kampaa.fi/


      • vaativa44

        Parturi-kampaamo Kaanaassa. Leikkasi ja värjäsi minun hiukseni ainakin ihan päin pe*settä. Pyysin leikkaamaan vinomallisen takatukan ja etutukan, tukkaa lähti liikaa 10cm ja takatukka oli muutenkin risainen ja epäsiisti, värjäsi myös ihan väärän värisen tukan, kuin alunperin piti. Istuimpa vielä piinapenkissäkin kolmatta tuntia. Epäammattimaista, ei edes puhunut sanan sanaa, ei tarjonnut luettavaa tai muutakaan, mitäs siinä sitten.


    • mroo

      Ei kannata mennä Kristiina Poriin!! Halusin oman kynnen geelauksen mustilla kynsillä ja paikan päällä selvisi ettei hän tee kuin parilla värivaihtoehdolla. Halusin kokomustat kynnet mutta hän teki minulle rakennekynnet mustilla kärjillä. Kynteni ovat todella ohuet mutta vaikka sanoin että sattuu tekijä vain hankasi kynsistäni ohuempia ja aivan turhaan leikkasi pitkästä kynnestä yli puolet pois. Useammasta kynsinauhasta vuosi verta ja varomisen sijaan hän työnsi primer-kynän ainetta suoraan kipeisiin kynsinauhoihin mikä kirveli tajuttomasti. Todella ala-arvoista touhua koulutuksiinsa nähden. Lisäksi saman päivän aikana mustien kärkien reunat muuttuivat harmaiksi ja kahdessa viikossa yli puolet kynsistä olivat lähteneet irti. Jos haluat surkeaa palvelua ja traumat, suosittelen lämpimästi.

    • Huolestunut2

      Älkää menkö! Omista ripsistä ei hänen laittamiensa volyymiripsien jälkeen jäänyt puoliakaan....

      • vik38

        ÄLÄ selitä,ripsetön ja täällä mainosta!


      • Huolestunut2

        Nykyään on ripset, omatkin. Käyn AMMATTITAITOISELLA laittamassa ripset.


    • Pettynyt2016

      Kävin täs hetki sit ottamassa kans ripset täältä mutta en tykkää yhtään, aika huonoo jälkeä ammattilsiseks.. En haluu mitenkään haukkua mutta oon kerran laittanut äidilleni irtoripset ja jälki oli samaa kun nää mitkä "ammattilainen" laitto, olisi pitäny täällä ensin ettiä kokemuksia tästä paikasta. Nyt toivon vaan ettei ripset lähde ennen juhlia.. :/

    • Täälläyksipettynyt

      Täällä on yksi, joka ei suosittele paikkaa. Halvat hinnat voivat myöhemmin kaduttaa, jonka sain kokea muutama kuukausi sitten. Ripsienpidennykset olivat ammattilaisen tekemiksi huonot ja ne olivat liimattu muutamiksi klönteiksi kiinni, joka sai aikaan sen, että melkein kaikki omat ripseni lähtivät ja näytin muutaman kuukauden kaljulta rotalta. Hinnat ovat halvat, mutta älkää antako sen hämätä.

      • rit1958

        Vastaus tuohon ylempään Vastaus tuohon ylempään kommenttiin , ei pidä paikkaansa, ja kyllä osaa ja tekee ahkerasti. Tekee todella hienot räpsyttimet! Ja suosittelen.

        kommenttiin , ei pidä paikkaansa, ja kyllä osaa ja tekee ahkerasti. Tekee todella hienot räpsyttimet! Ja suosittelen.


    • huhuhh

      Huomaa kuinka omistaja itse kirjoittelee kehuvia kommentteja kun kirjoitusvirheitä jokaisessa ja nimimerkeissä on aina ikä tai syntymävuosi nimi. Myös kommenttien kirjoitus ajasta näkee että tekijä ollut asialla kun kehuvat kommentit aina samana päivänä muutaman minuutin välein ja mustamaalaa muita yrittäjiä samanlaisilla kertomuksillaan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe