Paljonko kaloreita syötte päivän aikana?

toofat2bepretty

Tarvisin vähän suuntaa että paljonko mun pitäs syödä päivässä kaloreita, että laihtuisin :) eli kertokaa siis omat kalorimääränne jonka syötte. Olis kiva kuulla kans paljonko liikutte/kulutatte kaloreita päivässä. Mulla on kymmenen kiloa pudotettavana pois niin kaikki vinkit laihduttamiseen olis kivoja :)

19

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskiahdistus

      Syön päivässä noin 300-400 kcal, joskus menee yli 500 kcal!

    • tipsuuh

      Oon laskennu mun peruskulutukseksi n. 1400kcal (tämän määrän saan syödä päivässä, vaikka makaisin vain sohvalla. Lihomatta.) Eli pyrin syömään suurinpiirtein näin;
      makaa-sohvalla-äläkä-tee-mitään-päivä: korkeintaan 1300kcal
      perus päivä, jotain tekemistä, kävelylläkäyntiä tms: korkeintaan 1400kcal
      aktiivisempi päivä (kuntopiiriä, juoksulenkkiä tms): korkeintaan 1500-1600kcal, riippuen juoksulenkin pituudesta.
      Lenkillä käyn pari kertaa viikossa, n. 5-7km kerrallaan. Kuntopiiriä teen n. 2-4x viikossa, kyykkyjä, vatsoja, lankkua, lantionnostoa tms. ja leikin kahvakuulalla.

    • Xjsjd

      400-800kaloria, riippuu :D

    • hdhbejbdj

      Mä syön alle 300-200 kcal.
      Aamu: Jotain teetä ja joskus puolikas ruisleipä
      lämmintä ruokaa vähän koska joudun syömään koko perheen kanssa niin on pakko syödä.
      Ja treenaan aamuisin ja iltaisin (en aina)
      Eli 300 vatsalihasta
      300 kyykkyy
      300 x- hyppyä
      75 punnerrusta
      Tuo saattaa kuulostaa raskaalta, mut ei ole :) ja polttaa 1000kcal ja kestää vaan n. 10-20min. Tietty riippuu kuinka nopee teet. :) :) se on oikeesti tosi tehokas kannattaa kokeilla!!!

    • betbqteb

      kalorinkulutus riippuu täysin pituudesta, iästä, ja sukupuolesta. Alle 900 kcal/päivä syövät luokitellaan anoreksikoksi.Alle 12000 kcal /päivä keho ei elä,vaan alkaa kuolla. Kenenkään kalorit ei saisi koskaan alittaa sitä. Seuraukset voi tulla vaikka viiveellä, 40-vuotiaana, vaikka olisit silloin jo parantunut anoreksiasta ja haluat elää. Sydänsairaudet, vakavat luunmurtumat/haurastumiset, yms.

      • enoleana

        Riittääkö jos syö kerran viikossa 2000 kaloria, muuten 900. Ja paljon tolla laihtuis?


    • t4fw4fgef

      tarkoitin siis 1200 kcal

    • syötarpeeks

      1000-2000, ei koskaan alle 1000, tällä hetkellä ei liikuntaa, paino pysyy laskusuuntaisena vaikka bmi "jo" 14.2

    • Mul on menny ny ti-pe ihan päi kuusea. Oon ollu iskällä ja tääl aina syödään kaikkee epäterveellistä. Eikä tääl yhtään ees liikuta. Enkä oo pystyny tekee kunto ohjelmaa kun pikkusisarukset kokoajan seuraa joka paikkaan. Kaduttaa vaa :(((

    • puolikas.herne

      Olette hankkimassa vakavia, todellisia vaikeuksia elämäänne tällä sairaalla laihdutustouhulla! Miettikää vähän minkälaista huolta ja surua aiheutatte perheellenne ja muille läheisille!
      Apua saatte kyllä, kysykää kouluterveydenhoitajalta, terveyskeskuksesta, joku aikuinen kyllä varmasti järjestää alkuun systeemin, millä saatte apua!
      Minun sisareni sairastaa anoreksiaa, vain muutama vuosi on mennyt ja nyt hän tekee kuolemaa. Enää ei auta edes syömisen aloittaminen, kun on jo vakavia, parantumattomia sisäelinvaurioita tullut. Edessä on korkeintaan muutama viikko elämää. Kuolema katsoo silmiin joka hetki! Kokonainen vuosi on mennyt sairaalassa letkuissa, ja edelleen vaan hän kuvittelee pystyvänsä kertomaan satuja sairaalloisen laihuutensa syistä.
      Kyse on psyyken, mielen sairaudesta! Hakekaa apua ennenkuin on myöhäistä!

    • salilekasalilvika

      normipäivinä 1900-2000 ja silloin ku teen rankempaa treeniä 2100-2300 / päivä.

      • Anonyymi

        Minkä pituinen ja painoinen oot?


    • 4045

      Syön 100-300 kaloria per päivä, jos menee yli 400 niin on kamala morkkis (en osaa oksentaa).. Jos menee yli 500 niin on pakko kuntoilla, tai pitää seuraavana päivänä paastoa :/ Painoa eikä pituutta kysytty, mut pituus 162-165 ja paino 50, tavote 45, mutta aattelin siitä viel 40:een jos en oo tyytyväinen.

    • syökää

      2500 jos en tee mitään ja jos treenaan paljon tai pyöräilen niin yleensä tarviin 3000-3500 kcal

      • syökää

        lisään vielä et oon 15 v ja pituutta noin 163 ja paino 55


    • pikkumyy13

      noin 1200 kaloria. aamupuuro tärkein sitten kalaa kaksi kertaa viikossa ainakin jos aikoo laihtua,kananmunia 2 per viikko, ym. ruokaa ja vihanneksia keittoja ym, niin pitäs ruveta laihtumaan.

    • Anonyymi

      1400-2500 vaihtelee paljon päivästä riippue

      • Anonyymi

        aika paljon anorektikoksi.


    • Anonyymi

      Minä en syö kaloreita ollenkaan, syön terveellistä ja maistuvaa ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe