Suolistosyöpä

epävarma1

Moi! Olen alle 20-vuotias nainen. Olen perusterve ja urheilullinen. Minulla on ollu jo 4 kuukautta vatsakipuja vasemmalla puolella alavatsaa. Veristä ulostetta tuli noin 4kk sitten ummetuksen yhteydessä. Vatsakipu, joka minulla on on hyvin aaltoilevaa ja vihlovaa, jokaisena päivänä se ei edes tunnu. Joskus virtsatessakin tuntuu pieni vihlaisu vasemmalla puolella alavatsaa. Alavatsakipu saattaa pahentua urheillessa. Nyt neljän kuukauden jälkeen tuli taas verta ummetuksen takia, täytyisikö mennä lääkäriin? Kellään kokemusta

2

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkoikävävaiva

      Aika harvinainen syöpä sinun iässä on ja ummetuksen yhteydessä tahtoo limakalvot repeillä. Jos veri on kirkkaanpunaista niin se tulee peräsuolesta. Jos olisi syöpää niin verta tulisi jatkuvasti. Kun asia noin huolestuttaa niin käynti lääkärissä olisi perusteltua jo mielen rauhan vuoksi. Aika kurja elää, jos mieli on aina mahassa ja pelkää.

    • tuskinnytsyöpää

      Veri tulee peräpukamista.

      Prosessoitu suomalainen maito, viljat, sokerit, stressi, keinomakeutusaineet, prosessoidut kasvirasvat (margariinit, kasvirasvakermat jne...) ja lisäaineet. Ne kun jättää pois, rauhoittuu elimistö aika monella.


      Viljojen ja/tai maidon karsiminen ei tietenkään ratkaise kaikkien ihmisten kaikkia mahdollisia terveysongelmia, mutta todella monella erittäin nopea ja yksinkertainen tapa parempaan hyvinvointiin, joka ei maksa mitään. Kannattaa perehtyä aiheeseen, sillä voit päästä kaikista oireistasi eroon vain muuttamalla ruokavaliotasi. Viljaton ja maidoton ruokavalio tuo suurimmalle osalle sitä kokeilevista hyvin nopeasti positiivisia muutoksia mm. seuraavissa asioissa: ihon kunto paranee, vatsa voi paremmin, flunssat ja allergiat vähenevät ja erilaiset, selittämättömät kivut helpottuvat.


      Mutta jos ruokavalion muutos parempaan ei auta, niin VAADI ehdottomasti tutkimuksia, koska voit sairastaa jotain vakavaa sairautta, joka vaatii hoitoa ja hakeudu välittömästi hoitoon, jos sinulla on esimerkiksi näitä oireita: jatkuva oksentelu, jatkuva kipu, laihtuminen, jatkuva sairastelu, veriripuli, pitkittynyt ripuli, nielemisvaivat, ruuan takertumisen tunne tai jatkuvaa kuumetta.


      Viljat ja/tai maitotuotteet pois 2-4 viikoksi. Kokeile kumpi oireet aiheuttaa. Voi olla, että kumpikaan ei sovi. Jo 1-2 viikossa oireet helpottaa.


      Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteeni (vehnä, ruis ja ohra), viljojen tärkkelys sekä maito tuottavat limaa ja tulehdusta elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm


      Nykyaikaisen käsitellyn maidon kalsium imeytyy huonosti ja laktoosin lisäksi maitoproteiini sinällään aiheuttaa monelle ongelmia. Maitotuotteet ovat monella yksi keskeisistä syistä suolisto-oireisiin, allergioihin, astmaoireisiin sekä erilaisiin iho-ongelmiin. Maitotuotteiden eliminointi helpottaa usein näitä oireita, ja moni vuosia oireista kärsinyt pääsee pysyvästi eroon sekä ongelmasta että lääkityksestä. Lisäksi maitotuotteet keräävät limaa ja ovat usein merkittävänä tekijänä kroonisissa ylähengitystieinfektioissa.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm


      Kannattaa huomioida, että mitään koetta ei ole olemassa, joka näyttäisin yliherkkyyden viljoille ja/tai prosessoidulle lehmänmaidolle.

      Näiden diagnoosi perustuu aina välttämisaltistuskokeeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe