HDThunder 6500

Katiliini66

Hei, Osaisko joku neuvoa? Ostin ko laitteen mutta en saa sitä kodin langattomaan verkkoon. Kaikki muut laitteet kyllä kotona toimivat langattomassa verkossa. Soneran laajakaistayhteys. ADSL purkki on Buffalo Airstation WBMR-HP-GN. Dna:n mokkula kyllä toimi heittämällä digiboksissa. Olisin kaikista neuvoista iloinen.

12

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäpalikka_on_tarpeen
    • hyväpeli

      Osta wu23 USB Wi-Fi adapteri, niin toimii.

      • Katiliini66

        Hei, juu tuommoinen on kiinni digiboksissa. Näkee kyllä kodin verkon ja syötän salasanan, mutta ei vaa hae ip-osoitetta. Kaveri oli kylässä ja hänellä sattumoisin dna:n mokkula ja se meni heittämällä. On tosi hankala löytää syytä miksi ei toimi. Tosiaan kokeilin toisellakin adsl purkilla.


      • Lisäpalikka_on_tarpeen

      • Katiliini66

        Digiboksi on päivitetty viimeisimpään versioon. Tosiaan miksi Dna mokkula toimi mutta ei tavalliset adsl purkit.


      • Lisäpalikka_on_tarpeen

        https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php/91981-HDThunder-HD6500 keskustelujen mukaan suurimman korjauksen tammikuun päivitys on tehnyt DNA Welhon kaapeliverkon virheiden suhteen. WiFi on tainnut olla sivuseikka softan korjauksessa.
        Lainaus yhden käyttäjän kokemuksista: "Wifi palikan asennus onnistui kun muisti painella OK nappia ja sulkea asennusvalikon hetkeksi, uusi avaus toi osoitteen näkyville."


      • Katiliini66

        Minulla se vain tekee sen, että joudun valikoimaan oman ssid uudestaan ja syöttämään pitkän salasanan uudestaan. Jospa uusi päivitys digiboksiin auttaisi tulevaisuudessa asiaan.


    • Langaton

      Sama ongelma täälläkin Saunalahden kotiboksin ja ADSL:n kanssa. HDThunder 6500 boksin ohjelmisto on päivitetty uusimpaan versioon 2.0.91, mutta yhteys ei toimi. Pitää vielä parilla muulla reitittimellä testailla, mutta ei luultavasti toimi niilläkään. 5GHz taajuus tosin vielä kokeilematta. Todennäköisesti ongelma on 6500:n puutteellisessa ohjelmistossa.

    • Palautankauppaan

      Ostin tämän laitteen koska sitä mainostettiin watsonilla ja myyjä vakuutti että hyvä laite. Menee täysin jumiin noin joka kolmas päivä kesken katselun, youtube ei aukea kuin silloin tällöin ja watson sovellus ei toimi kunnolla, ohjelmaopas kaatuilee ja tallennus ei toimi. Hd thunderin sivujen kautta laitettu viesti antoi jonkun elämääns pettyneen duden vastauksen jossa hän kielsi kyseiset ongelmat ja ilmoitti mokkulassa on vikaa.
      Öö meillä on valokuitu.

      Ei ehkä kannata tätä ostaa.

    • Tasasestipettynyt

      Minulla sama Wlan-ongelma nyt, kun asensin HDThunder-boxin. Vaihdoin Topfieldin TF-6200HD pois HDThunder 6500 v2:een, koska ei se nauhoittanut ohjelmia, herjasi sovellusvirheistä, ei suostunut softa-päivityksiin ja toimi milloin mitenkin. Ekan korjauksen jälkeen Topfieldin huollossa vaihtoivat kovalevyn ja päivittivät viimeisimmän softaversion. Toisen kierroksen aikana totesin tämän riittävän itselleni ja vaihdoin boxin HDThunderiin. Nyt ongelmana, ettei WU-23 yhdistä ollenkaan
      Wlaniin? Hämmästyttää ettei nykyaikana ole Thunderiin pystytty integroimaan wlania, vaan pitää ostaa erillinen 60 euron tikku, joka sekään ei pysty löytämään langatonta verkkoa tai liittymään siihen? Olen jo yrittänyt kaikilla vaihtoehdoilla, eikä mistään näe, mihin yhdistyminen pysähtyy, vaikka annetut asetustiedot ovat oikein. Kummassakin firmassa taitaa olla harrastelijoita boxien suunnittelijoina/tekijöinä ja tuloksena, ettei kumpikaan toimi kunnolla?

      Miten tikun saa toimimaan ja liittymään wlaniin? Toimiiko mahdollisesti jollain muulla wlan-tikulla/adapterilla kuin WU-23:lla?

    • Korvaatikun

      Vonets VAP11G-300 WiFi Bridge, Ethernet WLAN sovitin, 300 Mbps

    • slave2

      Kannatta tarkista mikä salaus on reitittimessä wu23 ei tue kaikkia mulla yhdisti ehti kun vaihdon reitittimen salauksen toiseksi eli mitä wu 23 tukee ja toimi heti. (wpa-psk).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe