Jatkuva huonekalujen siirtely

joku_fetissi

Onko täällä joku joka tunnustaa, että on kiva siirreellä koko ajan huonekaluja?

Sellainen ääni kuuluu non stop naapurista. Sielä nikkaridaan 24/ 7 ja/ tai raahataan huonekaluja paikasta toiseen. Joka lauantai rakennetaan keittiö uudelleen.

Jalat käy kun ankalla *jyskis, paiskis, tymps, jymps*

Voiko joku valaista, miksi niitä huonekaluja pitää raijata kokoajan?
Todella raskasta kuuneltavaa, kun uusi aalto alkaa esim klo 20.00.
Mihin sitä pöytää pitää taas viedä? Mitä siellä pitää raahata ja asentaa koko ajan? Kauhea jyristyksen ääni.

14

1954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko_mannet

      kyseessä?

    • kosheiar

      Et ole ymmärtänyt monikulttuurista uutta yhteiskuntaa. Rukoushetken ajaksi huonekalut täytyy siirtää sivuummalle. Seuraavaksi eläimiä alletaan teurastamaan porraskäytävässä jotta saadaan veretöntöntä lihaa.
      Eipä silti! Israelilaiset syyllistyy tähän kuin koko ajan. Se on olevinaan hyväksyttävää.

    • aloittaja_jatkaa

      Ihan on suomalainen ja noin 30 mies. Jatkuvaa poraamista, nikkarointia, jyskettä ja psykedeelisiä ääniä. Meidän kissa säntäilee sängyn alle piiloon tota ryskettä ja annan sen vissiin pois. Siellä nuohotaan taas seinää klo 21.00 ja niiltä vissiin heitetään kaikki lattialle.
      Se komentaa minuaki ohimennessä. Varmaan jotain parempaa ainesta.

      Kaikki toimet tehdään äärimmäisellä volyymillä.
      Taidan laittaa taas kuulokkeet, mä en halua säikkyä tota rakenteita pitkin kumottavaa jyskettä.

    • trtrtk

      virolaisiA? siell kuoritaan kuparijohtoja.

    • vieras1

      Muutetaan sääntöjä kotirauhan puolesta



      Te, jotka olette väsyneet siihen, että teiltä riistetään mahdollisuus kotonanne levätä töiden jälkeen, nukkua, palautua sairaudesta, tehdä keskittymistä vaativaa puuhaa tai mitä tahansa muuta, mikä vaatii rauhaa ja hiljaisuutta, allekirjoittakaa!

      NAAPUREIDEN HÄIRINTÄÄ VASTAAN - Adressit.com

      Pankaamme lopun sille, että muista piittaamattomat, toisia kunnioittamattomat ihmiset, jotka eivät osaa elää yhteisössä ja kunnioittaa muiden oikeutta rauhaan päättävät puolestamme, mitä pystymme ja mitä emme pysty tekemään OMASSA KODISSAMME. He riistävät meiltä hermot ja terveyden ja meidän pitäisi kärsiä hiljaa, koska kiinteistöt eivät halua ylimääräistä vaivaa, vaikka asumisviihtyvyyden takaaminen kuuluu heidän työhönsä!

    • lopultakinriittää

      Juuri samassa tilanteessa asun tällä hetkellä itse ja tämä asia on saanut tulemaan lopulta siihen päätökseen että luovun kokonaan rivi/kerrostalo asumisesta ja omakotitalokaupat on tekeillä. Ei näin voi asua vuorotyöntekijä, ei sitten mitenkään. Ennen kesää pääsen omaan rauhaan ja jos siihen tulee joku seinän taakse jystämään, niin ammun sitä silmään.

    • NaapurisiOnTunari

      Mulla teoria tuohon, että miksi täytyy: On katseltu liikaa niitä sisustusohjelmia, kauneimpia koteja ym. kermaperseille suunnattua ohjelmaa. Tekis niin mieli laittaa huonekalut uusiksi, mutta kun rahat ei riitä. Sitten kun ei muulla voida, niin sitten sitä asunnon uutta ilmettä yritetään aikaansaada uudella huonekalujen järjestyksellä. Siirretään se tuohon ja tuo tähän. Hetki sitä katellaan ja kun ei ole täydellinen, pitää yrittää parantaa, ja koko ruljanssi uudelleen. Pakko kai sen ukon on ne siitä siirtää, että saa muijansa hiljaiseksi ja tyytyväiseksi taas vähäks aikaa.
      Syynä hölmöläistouhuun voi olla jokin muukin, mutta tämä oli yksi teoria.

    • hannahelvi

      Mä en saa unta ellei koluja siirtele vähän eri järjestykseen. En minä niitä koko yötä siirtele, joten turhaa marinaa.

    • hiljaisuutta

      Minä olen tässä kämpässä asunut nyt muutaman kuukauden, kaikki tavarat on jo pakattuna muuttoa varten ja häivyn heti kun tilaisuus koittaa.
      Olen miettinyt että miksi, voi vittu MIKSI niitä kaappeja ja laatikoita pitää aukoa ja paiskoa kiinni koko ajan, siis aivan koko ajan kun on kotona hereillä. Mitä siellä on?? Minä tarvin kaapeista jotain kun teen ruokaa ja silloinkin ehkä 3 kertaa avaan kaapin ja laitan sen kiinni, en sen enempää. Nytkin naapuri tuli töistä, siitä ei voi erehtyä kun se tulee paiskaten olko-oven niin että mulla verhot heilahtaa olohuoneessa. Siitä lähtien kun tuli, niin tuskin on ehtinyt kenkiä riisua kun on keittiössä hakkaamassa kaappeja. Varmaan 100 jysäystä kuulunut tunnin sisällä.
      Ja eikö se kantapäiden polkeminen betoniin käy kipeää, varmaan 2 askelta sekunnissa kun adhd tyttö juoksee pitkin kämppää. Se kävelee varmaan 3 kilometriä päivässä tuossa pienessä kämpässä, kantaa jotain yhtä tavaraa kerrallaan kaapista toiseen.
      Itse olen aina yrittänyt ihan tarkoituksella elää niin ettei naapureille tule häiriötä, mutta se taitaa olla täysin turhaa. Seuraavan kerran kun lähden aamuviideltä töihin, niin pidän huolen että kaikki naapuritkin kuulee kun keitän aamukahvit ja testaan ulko-oven kestävyyden sitä sulkiessa.

      Kyllä tästä on lähettävä ensi tilassa ettei tule tehtyä jotain harkitsematonta, hermothan tässä menee!

    • senjälkeenenoleyöpynyt

      Varasin yhden hengen huoneen Isosta Kirjasta, joka on helluntailaisten paikka. Viereisessä huoneessa oli n. 60v nainen Vantaalta. Hän siirteli huonekaluja koko yön! Olin aivan puhki ne molemmat päivät, enkä oppinut mitään. Lähtöhetkellähän katsoi minua syyllisenä. Me uskovatkin teemme syntiä

    • eiolesivistystäkaikilla

      Hiljaisuutta kommentille.Mulla on aivan vastaanvanlainen pikkumuija, 30v seinänaapurissa. Hän kävelee jatkuvasti kuin olisi kovakin kiire, mutta videoita ne äijänsä kanssa kattovat, ja todellakin mieletön ryske. 4.30 aamulla puhuu normaalilla volyymilla, kävelee jollain korkokengillä tai saappailla. Huutelee, kiljuu, kutsuu yhtä älyvapaita ystäviään joka viikonloppu kylään ja hohottavat ja mekastavat kuin apinat.
      Olenkin mielessäni alkanut kutsumaan pariskuntaa helvetin apinoiksi.
      Kun ei välittänyt vaikka ovikelloa klo 02.00 soitin, niin seuraavan kerran sanoin rapussa anna mennä vaan, bailaa, bailaa, bailaa vaan, olen ruvennut syömään unilääkkeitä ja lisäksi olen vaihtanut sängyn paikkaa ja hankkinut korvien muotoon tehtävät silikoniset korvatulpat. Taukoa bailaamiseen tullu

    • Valvovituttaa

      Flyygeliä on mukava muuttaa öisin ala-aulaan ja takaisin. Jotainhan sitä pitää puuhata kun unettomuus vaivaa.

    • Mervilja

      Mulla alottivat juuri NYT naapurit kiusanteon.Odotinkin millon alkaa.Huonekaluja siirrellään.Yläkerrassa pudotellaan lattialle tavaroita.
      Olivat viikon ihan hiljaa ja nyt alottivat.
      Jee...

    • kaller

      Virolaiset työukot ovat kovia kolistelemaan ja mölyämään kotiin tullessaan ja poistuessaan. Pari kolme tuntia puolin ja toisin. Kyllä näitä ei niin huomaavaisia löydy kaikkialta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe