Hauskasti paneminen

Vuosien mittaan monta aloitusta on yritetty panna läskiksi.
Usea aloitus sen ansaitseekin.
Joillekin aloituksille se ei ole oikein.
Minä teen useasti aloituksiin naurettavia kommentteja.
Noh, naurettavia ja naurettavia.
Minulle fiksuus on luontaista.
Miksiköhän monet muut tekevät sitä?

H.

87

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppu2

      Itsehän Sinä lähes kaikki aloitukset lyttäät. Sekö sitä fiksuutta on. En minä vaan tiedä.
      Mutta sen tiedän, ettet ole syytön Sinäkään läskiksi laittamisessa.
      Lieneekä huomionhakua vai mitä.

      • "eppu2"

        Huomion haku ei kohdallani ole oikea termi.
        Minä kun en heittele kökköjä kömpelyyksiä.
        Heittelen tarkkaan ajateltuja kommentteja.
        Kommentteja, joiden tarkoitus on herätellä aloittajia ajattelemaan mitä
        kirjoittavat.
        Sikstoisekseen, mihin MINÄ huomiota tarvitsen? :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "eppu2"

        Huomion haku ei kohdallani ole oikea termi.
        Minä kun en heittele kökköjä kömpelyyksiä.
        Heittelen tarkkaan ajateltuja kommentteja.
        Kommentteja, joiden tarkoitus on herätellä aloittajia ajattelemaan mitä
        kirjoittavat.
        Sikstoisekseen, mihin MINÄ huomiota tarvitsen? :)

        H.

        Vuosia sun juttujas seuranneena sanoisin sun pikkasen muistavan väärin tai sit sä vaan valehtelet.
        Ellet sais päivittäistä huomiotasi sä suorastaan kuihtuisit pois,huomio on sulle sitä substraalia.
        Mut koska sä saat sitä runsain mitoin päivittäin niin sulle on tilaus olemassa,jatkahan tyynin mielin .


    • eppu2

      Mutta, kun se ei ole niin, mitä me itse sanomme tekevämme, vaan miten sen muut näkevät ja kokevat.
      Kommenttisi ovat toisinaan niin vaikeaselkoisia, että kenties tarkoituksesi valuu hukkaan.
      Minäkin olen ihmetellyt sitä, että mihin Sinä huomioo tarvitset.
      Kaikki on sitä, miltä se näyttää tai ei sitten mikään.

      • "eppu2"

        Ei nyt tehdä tästä tsättiä.
        Minusta kun tykkäävät muutkin.

        En suostu uskomaan olevani vaikea-selkoinen.
        Minua ujostellaan.

        Tässä aloituksessa voisi kehua kaikkia muitakin.
        Kunhan kirjoittaa vakavasti sitten.

        H.


    • täti_vihreä

      Tarvitseeko sinun kantaa huolta toisten kommenteista, vaikka ne olisivat naurettaviakin.
      Fiksu on hän joka ei jatkuvasti fiksuuttaan mainosta, sillä se saa hänet näyttämään hölmöltä.

      • "täti_vihreä"

        Mitäpä minusta.
        Toisista kun kirjoittelin vain.
        Tunteeko hän joskus tarvetta korjata jotain kommenttiaan jollekin?

        H.


      • täti_vihreä
        hunksz kirjoitti:

        "täti_vihreä"

        Mitäpä minusta.
        Toisista kun kirjoittelin vain.
        Tunteeko hän joskus tarvetta korjata jotain kommenttiaan jollekin?

        H.

        Harvoin kun kirjoittaa on aikaa harkita mitä kirjoittaa.


      • täti_vihreä kirjoitti:

        Harvoin kun kirjoittaa on aikaa harkita mitä kirjoittaa.

        "täti_vihreä"

        Onko sinulla nuha?

        H.


      • täti_vihreä
        hunksz kirjoitti:

        "täti_vihreä"

        Onko sinulla nuha?

        H.

        Ei ole, älä taas luulottele olemattomis.


    • mimmimum-mi

      Silloin uutena tulijana sen huomasi hyvinkin....lyttäämisen...ja kyräilyn....
      Mutta tuo hauskasti paneminen....aika uusi ilmaisu.....miten olisi hauskaksi paneminen...heh

      • 4vuottapalstalla

        Jokainen tälle palstalle tullut uusi on kokenut saman, muutaman vuoden kuluttua se loppuu.


      • eppu2
        4vuottapalstalla kirjoitti:

        Jokainen tälle palstalle tullut uusi on kokenut saman, muutaman vuoden kuluttua se loppuu.

        Juu, kyllä koettu on, ajattelin, että mihin minä oikein olen sekaantunut.
        Vaan sitten mietin, että katsotaan mitä tää on.
        (Vain työasioissa aikaisemmin käyttänyt tietokonetta)


      • Korvantaakse paneminen se se vasta hauskaa touhua on.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Korvantaakse paneminen se se vasta hauskaa touhua on.

        Kunhan muistaa, että panee parastaan.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kunhan muistaa, että panee parastaan.

        Minä nuhanenäinen tursake olen aikeissa mennä mökille panemaan lumet kasaan. Buranan voimin painelen lapiolla neliöitä vetiseen hieman jäätyneeseen puolimetriseen lumihankeen ja kuopus panee ne neliöt kasaan mökin aiden vierelle. Panemme tilaa työmiesten autoille ja peräkärrylle.

        Maanantaina jos kelit sallii panee remppamiehet parastaan mökin katolla.


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Minä nuhanenäinen tursake olen aikeissa mennä mökille panemaan lumet kasaan. Buranan voimin painelen lapiolla neliöitä vetiseen hieman jäätyneeseen puolimetriseen lumihankeen ja kuopus panee ne neliöt kasaan mökin aiden vierelle. Panemme tilaa työmiesten autoille ja peräkärrylle.

        Maanantaina jos kelit sallii panee remppamiehet parastaan mökin katolla.

        Nyt minä aion panna tuohon sohvalle maate jalat käsinojalle ja jatkaa lukemista. En koskaan pääse kaupan kirja-alen ohi ilman, että panen kirjan tai kaksi ostoskärryyn.
        Nyt on meneillään Fredrik Backmanin (saman, joka on kirjoittanut "En man som heter Ove") "Min mormor hälsar och säger förlåt".


    • Viatonsivullinen

      Minä panen jalalla koreasti ja lähden kaupungille. Urheiluliikkeeseen, siellä panen rahat haisemaan. Siitä tulee kaksi panoa päivälle, melkoinen saavutus tällä iällä.

    • de-meter

      Puolison kotipaikkakunnalla pantiin koko ajan, tullen ja mennen. Meillä etelä-Pohjanmaalla, nykyisin Keski-Suomessa, pistettiin. Siellä oppi pisteliääksi, mutta ei panettelemaan...

    • siilimuori

      Paappa kohalle.

    • Enoleikinäaloittanut

      "Hauskasti paneminen" tarkoittaa, että sinulla on hauskaa eli mukavaa ellei ihan naurettavaa naija naksauttaessasi.

      Hauskaksi paneminen taas voisi tarkoittaa mukavaa jutun juurta, mutta ehkä se kuitenkin ilmaistaisiin hyvällä Suomen kielellä jollakin toisella tavalla.

      • Hauskaksi panemisen vois ehkä ilmasta kans ,läskiksi lyömisellä.
        Läskiksi lyöminen on vaan tehtävä niin varovasti et läski ei ala tummumaan.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Hauskaksi panemisen vois ehkä ilmasta kans ,läskiksi lyömisellä.
        Läskiksi lyöminen on vaan tehtävä niin varovasti et läski ei ala tummumaan.

        "koti-kiusattu"

        Noin on hän hyvin oikeassa
        Usein on tuskallista yrittää ymmärtää eroa todellisen ja trollin välillä.
        Trolleja kun on enemmistöstä suurin osa.
        Sen verran täytyy itseään kehaista, että rekisteröityneenä, yksi-nikkisenä kertominen ja pysyminen estää trollaamisen hienosti.
        Ajatteles miten menisi, jos tekisin vakava-sanaisen kertomuksen kuolleesta
        tädistäni, jonka näin kyynel-silmin viimeksi kun olin yksi-vuotias?
        Täti olisi kuollut Amerikassa ja jättänyt minulle 1956-mallisen Ferrarin
        perinnöksi.
        Ei sitä uskoisi palstalla kukaan, ei edes yrittäisi näytellä.
        Mutta jollain nikillä siihen saattaisi uskoa kuudestoista-osa.
        Tuo tapahtuma on melkeinpä varmasti joskus jollekin tapahtunut ihan oikeasti.
        Periviä Ihmisiä alkaa olla niin paljon.

        yst.

        H.


      • Tarkoitusperiä

        Omasta mielestäni "läskiksi lyöminen" tarkoittaa hanskojen naulaan heittämistä eli kesken lopettamista eli jonkun homman missaamista kun ei huvita tai viitsi. Hauskaksi paneminen sen sijaan voisi olla asioiden ja aiheitten hyväntuulista hoksaamista ja huomaamista, vitsillä suhtautumista. Sillä lailla, että ei tämä emälä nyt niin haudanvakava juttu ole millään muotoa eikä miltään kohdalta.


      • Tarkoitusperiä kirjoitti:

        Omasta mielestäni "läskiksi lyöminen" tarkoittaa hanskojen naulaan heittämistä eli kesken lopettamista eli jonkun homman missaamista kun ei huvita tai viitsi. Hauskaksi paneminen sen sijaan voisi olla asioiden ja aiheitten hyväntuulista hoksaamista ja huomaamista, vitsillä suhtautumista. Sillä lailla, että ei tämä emälä nyt niin haudanvakava juttu ole millään muotoa eikä miltään kohdalta.

        Tarkoitusperiä
        Kovasti on fundeeranut hän, noin kai se yleensä ymmärretään , kävisko sanonta ,heitettiin humpalle?
        Itte en tänään / kään voinu lyörä läskiksikun piti makuhuone tapiseerata ja työn valvoja oli koko päivän työmaalla.
        Laittaa ranttaliksi on taas enemän rähinään viittaava,on siin ulkomaan elävälle opeteltavaa kun kieltä tutkii.


      • perätön

        Tuliko makuuhuoneesta hauskan färine vai valkoinen
        Panit hösseliksi


      • k_kk
        perätön kirjoitti:

        Tuliko makuuhuoneesta hauskan färine vai valkoinen
        Panit hösseliksi

        Ärjänteessä seisoin ku mies konsanaan, ei ryssitty hommaa, vaik olikin tarkkaan syynättävä kohristukset niin meni päälle toivoin.
        Oikeestaan tuli ,hyvinkin valosa kun maalasin panelikaton ja tapetitkin oli nättiä kohokuvioo enempi vaaleeta.
        Enää ei oo ku loppu huusholli jälellä.


      • perätön

        Häh, samana päivänä maalasit katon ja laitoit tapetit? Voiko niinkin tehdä?
        No pitääkö arvailla mitä färii oli, vaalianpunaista, sinistä,kukei vai raitoi vai ympyröi.
        No mink färine katto o, paneelin voi kait maalata monenlaisella färillä?

        Suunnittelee makuuhuoneen remppaa...


      • k_kk
        perätön kirjoitti:

        Häh, samana päivänä maalasit katon ja laitoit tapetit? Voiko niinkin tehdä?
        No pitääkö arvailla mitä färii oli, vaalianpunaista, sinistä,kukei vai raitoi vai ympyröi.
        No mink färine katto o, paneelin voi kait maalata monenlaisella färillä?

        Suunnittelee makuuhuoneen remppaa...

        Ei nyt sentään samana päivänä, joku raja sentää rehkimiseskin.
        Peräkkäisinä päivinä niin maalikin ehtii kuivumaan, ihan normi valkonen paneli väri, hyvä vetää matalapaine ruiskulla.


    • Moniunohti

      Olet vain stubbiutunut, sillä elämällä on hintansa.

    • Sä et itseäsi ainakaan halvalla pane ;)
      On täällä toisinaan sellainen tunne, että kaikki mitä sanot syynätään sillä tuulella, että miten tuostakin voisi saada huudahduksen aikaiseksi että "voi hyvä tavaton sentään!". Tein aikoinaan aloituksen, ja tunnelma oli tosiaan lyttäävä niin kuin joku täällä kirjoittikin. Toisten kanssa keskustelu on mukavan leppoisaa, toisinaan syvää ja antoisaa, mutta jotkut vaan tuomitsee ja laittaa itsensä yläpuolelle. Ihan kuin se kunnioitus toista kirjoittajaa kohtaan puuttuisi.
      Ja jos ei muuta keksitä, niin aina voi puuttua kirotusvirheisiin.

      • "humps"

        Noin tuppaa olemaan.
        Minä panen aina itseni altiiksi.
        Hyvin on kantanut hedelmää.
        MINÄ kun en ala ronkeloimaan saamistani kommenteista.

        Täällä on hyvin helppoa, kunhan kirjoittaa typeryyksiä tai lasten seksiä.
        Niihin lyttääjät osallistuvat innolla ja leppein, jopa lepsuin mielin ja kielin.
        Tavallaan kuin slurps!
        Jos paneudut siihen mitä kirjoitat, saat usein vastaukseksi että sinua ei
        ymmärretä.
        Nyyh...
        Ei siis makeaa mahan-täydeltä, vaan suola-palaa myös :)

        H.


      • siilimuori

        Mites Se tuollaiselta varttuneemmalta sinkulta sujuu sinkkuseksi ;)


      • siilimuori kirjoitti:

        Mites Se tuollaiselta varttuneemmalta sinkulta sujuu sinkkuseksi ;)

        No onpas tää nyt hämmentävää, oliko tämä musapalsta vai 6-palsta vai nikkien väärinkäyttöpalsta, vai missä mä oon??


      • siilimuori
        hmp.f kirjoitti:

        No onpas tää nyt hämmentävää, oliko tämä musapalsta vai 6-palsta vai nikkien väärinkäyttöpalsta, vai missä mä oon??

        Totta maar sää itse tiedät missä oot. Ei ainakaan lasten....


      • siilumuori
        siilimuori kirjoitti:

        Totta maar sää itse tiedät missä oot. Ei ainakaan lasten....

        Sori, luin eikä et hönksi kirjoitti. Hönksi kyllä tietää, taustat, luulisin ainakin.


      • siilumuori kirjoitti:

        Sori, luin eikä et hönksi kirjoitti. Hönksi kyllä tietää, taustat, luulisin ainakin.

        "siilumuori"

        Älä vaan sano että nyt vasta hokasit miksi humps nikkinsä tuonlaiseksi loi?

        H.


      • Talita

        Miten se on hunksi, voisikos lennellä tupaöljyllä, säästän kaikessa :)


      • siilimuori
        hunksz kirjoitti:

        "siilumuori"

        Älä vaan sano että nyt vasta hokasit miksi humps nikkinsä tuonlaiseksi loi?

        H.

        Noi kommentit oli sulle, ei hmpf:lle


      • Termite

        Tämäkin on siinä mielessä tarkkaa hommaa, kuten muukin elämässä.


      • siilumuori kirjoitti:

        Sori, luin eikä et hönksi kirjoitti. Hönksi kyllä tietää, taustat, luulisin ainakin.

        Niin että tuo viesti klo 12:18 on todellakin sun? Olin ihan satavarma ettei se meidän suloisen siilirouvan kirjoitus ainakaan ole ;D Mutta en mä näköjään ole ainoa joka täällä *hömhöm* luulee ihan väärin toisista nikeistä ;)
        Ja jos se kyssäri sinkkuseksistä oli mulle, vastaan että akrobatia se vaan vähenee iän myötä. Kohta ei tiiä voihkiiko särystä, vai mistä :))


      • Talita kirjoitti:

        Miten se on hunksi, voisikos lennellä tupaöljyllä, säästän kaikessa :)

        Talita, ota luuta, suurempi säästö.


      • siilimuori
        hmp.f kirjoitti:

        Niin että tuo viesti klo 12:18 on todellakin sun? Olin ihan satavarma ettei se meidän suloisen siilirouvan kirjoitus ainakaan ole ;D Mutta en mä näköjään ole ainoa joka täällä *hömhöm* luulee ihan väärin toisista nikeistä ;)
        Ja jos se kyssäri sinkkuseksistä oli mulle, vastaan että akrobatia se vaan vähenee iän myötä. Kohta ei tiiä voihkiiko särystä, vai mistä :))

        Nooooooooooooo viesti oli mun :DD.
        Halusin vähän räväyttää jotta joku edes huomaisi et loppuin lopuksi me emmä kovinkaan hyvin tunne täällä toisiamma. Ja luulo ei aina todellakaan ole tiedon väärti. Siis en siksi että mua kenekään sinkkuseksi tai muukaan seksi-elämä erityisesti kiinnostaisi :). Siis katoin puhelimen näytöltä ja olin kirjoittavans tuolle hunksille, kius kius :).


      • siilimuori kirjoitti:

        Nooooooooooooo viesti oli mun :DD.
        Halusin vähän räväyttää jotta joku edes huomaisi et loppuin lopuksi me emmä kovinkaan hyvin tunne täällä toisiamma. Ja luulo ei aina todellakaan ole tiedon väärti. Siis en siksi että mua kenekään sinkkuseksi tai muukaan seksi-elämä erityisesti kiinnostaisi :). Siis katoin puhelimen näytöltä ja olin kirjoittavans tuolle hunksille, kius kius :).

        Ihan hyvä on välillä räväytellä. Mäkin sain silmät vihdoin kunnolla auki tuossa 12:18 ;D Niinku silleen RÄMPS! :)) Kiitos vaan herätyksestä, nyt voin kohta kömpiä kotiin nukkumaan.


      • siilimuori
        hmp.f kirjoitti:

        Ihan hyvä on välillä räväytellä. Mäkin sain silmät vihdoin kunnolla auki tuossa 12:18 ;D Niinku silleen RÄMPS! :)) Kiitos vaan herätyksestä, nyt voin kohta kömpiä kotiin nukkumaan.

        Joo päikkärit voisi nyäistä kunhan ei liian pitkiä et nukuttaa istten yölläkin.


      • Talita
        hmp.f kirjoitti:

        Talita, ota luuta, suurempi säästö.

        Häh? Mitä tarkoitat? En muuten kysynyt sinulta


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Mites Se tuollaiselta varttuneemmalta sinkulta sujuu sinkkuseksi ;)

        Onko siilimuori jäämässä taas kerran sinkuksi, vai miksi tuollainen kiinnostaa?


      • siilimuori
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Onko siilimuori jäämässä taas kerran sinkuksi, vai miksi tuollainen kiinnostaa?

        Taas kerran? En ole jäämässä, mikäli se yhtään minusta riippuu.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Taas kerran? En ole jäämässä, mikäli se yhtään minusta riippuu.

        Aiotko siten julkaista seksioppaan varttuneimmille sinkuille? Vai teetkö muuten jotain tieteellistä tutkimusta?


      • näkemyS

        Paha luonne näyttää olevan, kiusaa ja piikittelee muita, korostaa omia näkemyksiään ja lisäksi nimittelee/haukkuukin toisia.

        Oletko siilimuori täydellinen, vai mikä oikein luulet olevasi?


      • tyhjää.höpinää.aloitus
        näkemyS kirjoitti:

        Paha luonne näyttää olevan, kiusaa ja piikittelee muita, korostaa omia näkemyksiään ja lisäksi nimittelee/haukkuukin toisia.

        Oletko siilimuori täydellinen, vai mikä oikein luulet olevasi?

        Mitä sinäkin sössötät takapiruna.


      • siilimuori
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Aiotko siten julkaista seksioppaan varttuneimmille sinkuille? Vai teetkö muuten jotain tieteellistä tutkimusta?

        En aio. Kaikki ei ole aina miltä näyttää :).Mutta ei siitä sen enempää.


      • siilimuori
        näkemyS kirjoitti:

        Paha luonne näyttää olevan, kiusaa ja piikittelee muita, korostaa omia näkemyksiään ja lisäksi nimittelee/haukkuukin toisia.

        Oletko siilimuori täydellinen, vai mikä oikein luulet olevasi?

        Juu täydellisyyttää hipoo mutta tätä en tunnusta:
        "kiusaa ja piikittelee muita, ...........lisäksi nimittelee/haukkuukin toisia."
        Laitas esimerkki piikittelyistä ja haukuista, niitä et vielä ole onnistunut löytämään.

        Taitaa olla vain niin että sinä niin mielelläsi haluaisit tänne(kin) saada minuun tuon leiman.


      • siilikmuori
        tyhjää.höpinää.aloitus kirjoitti:

        Mitä sinäkin sössötät takapiruna.

        Minulla on tuollainen "takapiru" joka iskee aina kun saa tilaisuuden.


      • siilimuori
        näkemyS kirjoitti:

        Paha luonne näyttää olevan, kiusaa ja piikittelee muita, korostaa omia näkemyksiään ja lisäksi nimittelee/haukkuukin toisia.

        Oletko siilimuori täydellinen, vai mikä oikein luulet olevasi?

        Lisään vielä osuvan tekstin tämän aamun Positiivareilta:

        Toisia vähättelemällä ei itse suurene hiventäkään.
        -Fredrik Wislöff-


      • näkemyS
        siilimuori kirjoitti:

        Lisään vielä osuvan tekstin tämän aamun Positiivareilta:

        Toisia vähättelemällä ei itse suurene hiventäkään.
        -Fredrik Wislöff-

        Täsmälleen tuota vähättelyä harrastaa suosikkisi hunksutin , laita viestisi hänelle .


      • siilimuori
        näkemyS kirjoitti:

        Täsmälleen tuota vähättelyä harrastaa suosikkisi hunksutin , laita viestisi hänelle .

        Hunksutin on erikseen. nyt oli kyse sinusta ja sinun käyttäytymisestäsi täällä.


      • näkemyS kirjoitti:

        Täsmälleen tuota vähättelyä harrastaa suosikkisi hunksutin , laita viestisi hänelle .

        Itsestäsi teet vaan narrin jos tuota linjaa seuraat. Näytät vaan mustasukkaiselta ja manipuloivalta.
        En voi väittää että tuntisin Siilimuoria, mutta kyllä me kaikki täällä teemme ihan ite oman kuvamme, eikä mun ainakaan vastaa sun näkemystä. Ei lähimain.


      • 1948
        näkemyS kirjoitti:

        Täsmälleen tuota vähättelyä harrastaa suosikkisi hunksutin , laita viestisi hänelle .

        Mistä tiedät hänen suosikit takapiru.


      • siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

        Hunksutin on erikseen. nyt oli kyse sinusta ja sinun käyttäytymisestäsi täällä.

        Ja lisään vielä että hunksutin on samanlainen kuntaas sinä tartut vain minuun tarkoitushakuisen ikävästi.


      • siilimuori
        hmp.f kirjoitti:

        Itsestäsi teet vaan narrin jos tuota linjaa seuraat. Näytät vaan mustasukkaiselta ja manipuloivalta.
        En voi väittää että tuntisin Siilimuoria, mutta kyllä me kaikki täällä teemme ihan ite oman kuvamme, eikä mun ainakaan vastaa sun näkemystä. Ei lähimain.

        Voi kiitos hmp.f, toit juuri piristävää pilkettä aamuuni. Positiivista päivää :)


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzz
        1948 kirjoitti:

        Mistä tiedät hänen suosikit takapiru.

        Kolme nuoleskelijaa ehtikin jo ilmoittautua . Kaikki saman kirjoittajan tunnuksia .


      • siilimuori
        zzzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        Kolme nuoleskelijaa ehtikin jo ilmoittautua . Kaikki saman kirjoittajan tunnuksia .

        Niinhän sinä häirikkö mieluusti haluaisit asian nähdä. Kasva ko aikuiseksi, vihdoin.


      • näkemyS

        Täällä kirjoitellaan toisten tunnuksilla :) Kai se on hupailua sekin. Jokainen näkee asiat miten näkee ja minä näen puutteetkin. Oi että nukutti hyvin. Päikkäritkin on kivoja:) Liika kritisointi vaan on pahasta, kertoo omasta pahasta olostaan, mutta kuten olen huomannut, palstan suola:) Hyvää päivän/alkuillanjatkoa!


      • siilimuori
        näkemyS kirjoitti:

        Täällä kirjoitellaan toisten tunnuksilla :) Kai se on hupailua sekin. Jokainen näkee asiat miten näkee ja minä näen puutteetkin. Oi että nukutti hyvin. Päikkäritkin on kivoja:) Liika kritisointi vaan on pahasta, kertoo omasta pahasta olostaan, mutta kuten olen huomannut, palstan suola:) Hyvää päivän/alkuillanjatkoa!

        Niin, ihminenhän yleensä näkee sitä mitä haluaa nähdä tai mikä mielessä, sinullako puute ;).


      • näkemyS
        siilimuori kirjoitti:

        Niin, ihminenhän yleensä näkee sitä mitä haluaa nähdä tai mikä mielessä, sinullako puute ;).

        Toivottavasti sinulla ei ole samoja puutteita tai koskaan tule;)


      • Siilimuori
        näkemyS kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla ei ole samoja puutteita tai koskaan tule;)

        Niinhän se varmaan on nähtävä. En minäkän kaikkia puutteitani kellekään soisi.


    • mummimimmi

      Minuakin panettaa,, joskuss

      • oottele.vuoroas

        Kyl hunksu jelppaa puutteessa elävii..


      • henrjii

        mulla tulee keskimäärin kaksi panoa kuukaudessa, mutta ottoja sekin edestä


    • att2

      hunksz on oikeassa. Muutos--kaikessa minulle on vaikea ex pankkini teki muutosen maksuissa joka 100% varma tapa, piti taas tehdä muutos ja ei se toimi----tai saan ilmaiseksi tilaamani---en sano mitä.

    • 1eero

      Mitä olis elämä ilman haluja.

      • Mä luulen eero et paljon helpompaa olis elämäni ollut,ilman haluja, varmaan harmaampaa mut helpompaa.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä luulen eero et paljon helpompaa olis elämäni ollut,ilman haluja, varmaan harmaampaa mut helpompaa.

        Siis suoraan sanoen tylsempää, eikö vain.
        Halut on kivoja, minäkin halusin lämmittää saunan ja mennä sinne ihan yksin.
        Sen jälkeen halusin syödä chili-sulatejuustoista Wilhelmi-grillimakkaraa, tuolla se nyt takanuunissa pihisee.
        Sitten haluan vielä juoda Rooibos-juomaa ja syödä sämpylän juustolla, sekä omenan.
        Melkoinen määrä haluja yhdelle illalle.


      • 1eero
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä luulen eero et paljon helpompaa olis elämäni ollut,ilman haluja, varmaan harmaampaa mut helpompaa.

        Halujen skaala on laaja mielitekoja pyörii vähän väliä päässä.
        Viime aikoina on ollu menoja, kotona olo on jääny vähhiin liekkö halusta mutta jouten olostakin mennee halut.


      • siilimuori

        Samaa mieltä haluista. Jos ei ole mitään haluja, on aika haluton ja Se jos mikä on tylsää ja ankeaa.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Halujen skaala on laaja mielitekoja pyörii vähän väliä päässä.
        Viime aikoina on ollu menoja, kotona olo on jääny vähhiin liekkö halusta mutta jouten olostakin mennee halut.

        Jaa liiasta kiireestä ja työstä.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Samaa mieltä haluista. Jos ei ole mitään haluja, on aika haluton ja Se jos mikä on tylsää ja ankeaa.

        Pääasia et on kivaa silloi o mukavaa, kauas on pitkä matka


      • halu-sekin-on
        siilimuori kirjoitti:

        Samaa mieltä haluista. Jos ei ole mitään haluja, on aika haluton ja Se jos mikä on tylsää ja ankeaa.

        Jos ei muita haluja niin aineski haluja kysellä hunksin seksistä.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Pääasia et on kivaa silloi o mukavaa, kauas on pitkä matka

        No emmä tiä pitääkö sinä kivaakaa ola mut sillain et touhu ja lepo on balanssissa.


      • siilimuori
        halu-sekin-on kirjoitti:

        Jos ei muita haluja niin aineski haluja kysellä hunksin seksistä.

        :D:D. No näinpä, häytyyhän joskus maksaa velat.


      • k-kk
        Anceli kirjoitti:

        Siis suoraan sanoen tylsempää, eikö vain.
        Halut on kivoja, minäkin halusin lämmittää saunan ja mennä sinne ihan yksin.
        Sen jälkeen halusin syödä chili-sulatejuustoista Wilhelmi-grillimakkaraa, tuolla se nyt takanuunissa pihisee.
        Sitten haluan vielä juoda Rooibos-juomaa ja syödä sämpylän juustolla, sekä omenan.
        Melkoinen määrä haluja yhdelle illalle.

        Moi enkeli
        Hitonmoisiii vaikeuksii päästä ns läpi ei pelkkä halu auttanut ,sormen päät hellinä.
        Halusin mäkin suit sait maalata katot ja tapiseerata mut typerä haluhan se oli,nyt sit ei sitä lumipallo efektii voi pysäyttää.
        Onneks noi halut on sen verran loivia et iltasin kehtaa katella peiliin,koko lailla miehekkäästi ollaan toimittu.


    • vuosientakaa

      Se on sinun ongelmasi.

      • vapaakulkemaan

        Voi teitä hunksun entisiä naisia.


      • ent.siivoojaparka
        vapaakulkemaan kirjoitti:

        Voi teitä hunksun entisiä naisia.

        Niin, voi meitä! Oletko sinä sitten nykyisiä vai tulevia?


      • vapaakulkemaan
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Niin, voi meitä! Oletko sinä sitten nykyisiä vai tulevia?

        Mitä mä sulle sanoin? Tolle vuosien takaiselle kirjoitin. Taidat ite haluta seuraavaksi. Joka välissä oot vänkyttämässä.


      • yks.kai.monista
        vapaakulkemaan kirjoitti:

        Mitä mä sulle sanoin? Tolle vuosien takaiselle kirjoitin. Taidat ite haluta seuraavaksi. Joka välissä oot vänkyttämässä.

        Luuttuaja on hunksin entinen siivoojaparka ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe