Kauko Turunen pensselöi itsensä eduskuntaan

Lappaveikko

Kerrankin on järviseudulta löydetty ehdokas joka voi puhua työllistymisestä ja työn tarjoamisesta ihan omiin näyttöihin perustuen. Yleensähän ehdokkailla on hyviä ideoita, miten muiden pitäisi elää, ja tarjota työtä ja toimeentuloa köyhille. Monilla kansanedustaja- ehdokkailla on ollut koko elämä aikaa istua kahviloissa ja antaa kansalle neuvoja että mitenkä teidät pitäisi oikein työllistää.
Kauko Turusen kohdalla on ollut vähän niin kun päin vastoin. Ei ole ollut aikaa istua kahviloissa ja kehua itteä ja neuvoa muita, kun sitä työtä on pitänyt ihan käytännössä luoda 150 ihmiselle joka vuosi. Nyt voidaan pukata Kauko eduskuntaan kun pojat on luvanneet ottaa vastuuta Kaukomaalauksesta. Lisää faktaa ilman turhia jorinoita www.kaukoturunen.fi

14

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussihc

      aivan samaa kuin nuo muutkin sanoo hän

    • noitavainoo

      En ikinä kristillisiä äänestä, uskonto ja politiikka ei sovi yhteen.

      • Nissiläinen

        Olen samaa mieltä. Uskonto erille politiikasta.


      • Esa.A.S

        Sinulla varmaan ihan hyvät syyt mielipiteellesi, mutta tarkoitatko ettei kenenkään kannata osallistua yhteisten asioiden hoitoon joka ajattelee ihmisen parasta? Ajatteletko, että politiikassa pitää olla mukana vain sellaisten jotka vihastuttaa Venäjän, antaa rahamme Kreikkaan ja muualle eurooppaan, järjestää vain rikkaiden terveydenhoidon, vetää rahat rikkaille jne....? Miksei ihmisarvoja kunnioittava voi olla ajamassa kaikkien asioita? Mitä pahaa siinä on?


    • Esa.A.S

      Kirjoitat asiaa. Tunnen Kaukon ja voin kertoa, että on sanojensa takana oleva mies. Ei ole vain kristillisten arvojen avulla eduskuntaan pyrkivä mies vaan on rehellinen kaikkia kohtaan ja on tehnyt kovaa työtä. Saanut firmansa kasvamaan ja tietää yrittämisestä paljon. On mukana kunnallispolitiikassa myös jossa häntä arvostetaan. Kunnioitan yritteliäitä ihmisiä jotka luovat työpaikkoja meidän kaikkien hyväksi. En itse tohdi parjata sellaista joka kehittää yhteiskuntaa. Tekijöitä tarvitaan aina.

      • cceececceec

        Jos kerran tunnet miehen niin kerro montako mamua sillä on töissä? Virolaisia ainakin on.

        Siksi en äänestä. Ääni menee PSn yrittäjällä joka työllistää SUOMALAISIA. Kakkosvaihtoehto olisi kepun Lemponen Lapualta, mutta kuin luin Sipilän osuudesta paskavesikaivobisnekseen, niin vaihdoin persuihin.


      • Esa.A.S
        cceececceec kirjoitti:

        Jos kerran tunnet miehen niin kerro montako mamua sillä on töissä? Virolaisia ainakin on.

        Siksi en äänestä. Ääni menee PSn yrittäjällä joka työllistää SUOMALAISIA. Kakkosvaihtoehto olisi kepun Lemponen Lapualta, mutta kuin luin Sipilän osuudesta paskavesikaivobisnekseen, niin vaihdoin persuihin.

        Kyllä minä tiedän muitakin yrityksiä joissa on mamuja töissä, mutta ei se ole minulle paha juttu jos yritykset pärjää ja tuo valtiolle veroeuroja. Ei se ole minulle paha juttu jos kulutuskysyntä kasvaa ja rattaanpyörät pyörii ja yhteiskunta voi hyvin. Kannatan ihan kaikkia suurtyöllistäjiä.


      • kauaskantoinen

        Oletpa itsekeskeinen, minä minä vaan, et ajattele, että maailmassa on muitakin jotka haluaisi pärjätä ja tulla toimeen.


      • wwswws
        Esa.A.S kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän muitakin yrityksiä joissa on mamuja töissä, mutta ei se ole minulle paha juttu jos yritykset pärjää ja tuo valtiolle veroeuroja. Ei se ole minulle paha juttu jos kulutuskysyntä kasvaa ja rattaanpyörät pyörii ja yhteiskunta voi hyvin. Kannatan ihan kaikkia suurtyöllistäjiä.

        En tosiaankaan hyväksy sitä, että tälläisen työttömyyden aikana vielä kansanedustajaksi pyrkivä yrittäjä palkkaa virolaisia, eikä suomalaisia.

        Menköön keräämään ääniä Viroon.


      • swswsswss
        kauaskantoinen kirjoitti:

        Oletpa itsekeskeinen, minä minä vaan, et ajattele, että maailmassa on muitakin jotka haluaisi pärjätä ja tulla toimeen.

        Sinä taidat olla niitä suomlaisvastaisia rasisteja, jotka kantavat kaiken ulkomaailmaan ja potkivat suomalaista päähän?

        Kuinka alhainen moraali itää olla, jos tietoisesti äänestää yrittäjää, joka ei palkkaa oman maan väkeä, vaan vierasmaalaisia?

        Muuta muualla, niiden jotka sinun mielestäsi haluavat myös pärjätä ja tulla toimeen, luo. Suomessa kun ollaan, meidän etua eduskuntaan tarvitaan mies, joka ajaa suomalaisten etua.

        En laita linkkiä, riittää että äänestää PS-puoluetta.


    • Duunari63

      Olen Kaukolla töissä, kaikki on Suomenkansalaisia.Kauko ei puhu potaskaa vaan työllistää.Työpaikat on tärkeitä.Arvot on kohdalllaan, ei mene aika kahvilassa kaljaa tai vihreetä teetä lipsutellessa.Minä pakana äänestän kaukoo, ei tarvii valtion maksaa naisseikkailuja.

      • Esa.A.S

        Niin, en minäkään tiedä mistään ulkomaalaisista. Ilmeisesti tuo aiempi kommentoija on ottanut selvää vai onko niitä jotka vain heittelee omiaan. Minulle riittää, että joku työllistää suomessa ja maksaa verot. Rehellisyys on minulle tärkeää. Kyllä niitä on Harri Jaskareita pyrkimässä eduskuntaan jotka ajattelee, että epärehellinen voi yrittää vaikka kuinka monesti edustamaan suomen kansaa, mutta minä en äänestä epärehellistä vaan rehellistä.


    • sepi56

      Taitaapi kuitennii olla Kaukolla varmaan yli 90% työvoimasta suomalaisii ja ne jotka ei ole niin maksavat kuitenkin veronsa suomeen.

    • Esa.A.S

      Eikös sitä juuri ole tarkoitettu, että maahanmuuttajille pitäisi järjestää töitä? Eikö työperäistä maahanmuuttoa peräänkuuluteta? Ei kai kukaan sitä halua, että mamut täällä vain elää yhteiskunnan piikkiin ja sinä ja minä maksamme lisää veroja jotta mamuille saadaan ruokaa ja asunnot ja terveydenhuolto? Eikö se ole hyvä jos ne opetetaan työhön ja verojenmaksuun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe