Vihellänkö pelin poikki... ??

Nyyhkis

Tuota noin olen kaikin puolin kunnollinen ja fiksu nainen. Luonani on käynyt jo kauan aikaa ihana ja huomaavainen mies. Viimeksi kun mies oli luonani ja olin itse tavallista rennompi, niin mieskin oli rohkeampi ja jutteli ihan kunnolla ja kovasti hän kyselee asioitani. No, okei joo harrastetaan seksiä mikä on taivaallista välillämme, mutta kun haluaisin enemmän... En ole saanut asiaa sanottua miehelle... Viimeksi jopa hetken ajattelin, että välillämme taitaa olla jotain enemmänkin, kun mies selvästi oli rohkeampi, kun itsekin olin.. Ja tosiaan mies on ujo ja hiljainen, itse olen muuten vaan siipeeni saanut ja naisellinen itsetuntoni on huono... Mitä ihmettä, sanonko miehelle, että tämä oli nyt tässä, että olen kovasti rakastunut, enkä pysty enää jatkamaan pelkää seksisuhdetta....

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesukset

      Mene suorittamaan peruskoulu loppuun. Sen jälkeen voi vaatia. Ihan toisella pohjalla.

      Siihen asti, elä siellä Keravalla ja käy ruotsinlaivasimulaattorilla vetämässä karaokea.

    • ewewewrrrrr

      oletko antanut hänen painaa myös rypppyreikääsi

    • lklklkk

      No, tuota kannattaa varmaan olla rehellinen ja kertoa tunteistaan jotenkin varovaisesti...

    • kjhbkg

      Jatka samaan malliin.. tunne palaa jossain vaiheessa kuitenkin loppuun.
      Ei ole muuten reilua uudelle eikä itselles.

    • Nyyhkis

      Niin sitä olen miettinyt, että itseänihän tässä kiusaan. Tai toisaalta, jos en itsekään kaipaa tällä hetkellä mitään muuta eli saa ainakin seksiä silloin tällöin, jos ei parisuhdetta halua... Mutta jos löydän vakavasti otettavan kumppanin jossain vaiheessa, niin kuinka pääsen irti tästä seksikumppanista... Eli toisin sanoen en juurikaan osaa ajatella muita miehiä tällä hetkellä vaan olen kiintynyt seksikumppaniin... .

    • Hmmmm

      Mistäpäin tämä mies on ja minkä maalainen...?

    • helka

      Ehdota hänelle jotain muuta yhteistä tekemistä. Pyydä seuraksesi elokuviin, ulos syömään. Jos hän ei halua olla seurassasi kuin seksin takia, niin hän kieltäytyy tai keksii viime tipassa jonkin tekosyyn. Jos hän on varattu niin hän ei uskalla näyttäytyä ainakaan kotikaupungissaan sinun kanssasi. Jos hän suostuu ja on ilmeisen hyvillään pyynnöstäsi, niin seuraavaksi voitte alkaa suunnitella muitakin yhteisiä juttuja. Sittenhän sen vasta oppii tietämään, haluaisiko kyseisen ihmisen kanssa kenties syventää tapailua, kun oppii tuntemaan hänet muutenkin kuin seksikumppanina.

    • kahville2

      Hyvä kysymys... itse pohdin tässä sellaista mikä aiheuttaa sellaisen keskustelu, jossa toinen vastaa ja kommentoi sitä mitä olen hänelle kirjoittanut mutta ei kerro mitään itsestään tai kerro mitään omista asioistaan? Koen ettei sellainen olisi tosiasiassa kiinnostunut tutustumaan vana sekun vaan kirjoittaa.

      • hhii

        Siirry seuraavaan. Kulutat energiaasi nyt ihmiseen, joka haluaa vain ajankulua juttujesi lukemisen muodossa. Luultavimmin ei ole oikeasti seuraa hakemassa ja keskustelu tyrehtyykin sillä samalla hetkellä, kun sinulta loppuu tarmo olla ainoa juttua eteenpäinvievä taho. Näitä on suomi24 täynnä.


      • kahville2
        hhii kirjoitti:

        Siirry seuraavaan. Kulutat energiaasi nyt ihmiseen, joka haluaa vain ajankulua juttujesi lukemisen muodossa. Luultavimmin ei ole oikeasti seuraa hakemassa ja keskustelu tyrehtyykin sillä samalla hetkellä, kun sinulta loppuu tarmo olla ainoa juttua eteenpäinvievä taho. Näitä on suomi24 täynnä.

        Juu noin varmasti on...ei kylläkään ollut suomi24 mutta epäilemättä löytyy vastaavia myös suomi24:stä.


      • hetikaikkimulle

        No mite ihmeessä se seksi on heti alkanu, jos mies on ujo ja hiljanen ja sinä et saa ees kerrottua tunteistas? Kännissä ekoilla treffeillä? Juur tän vuoksi suuri osa suhteista meneeki päin peetä...pers eellä noustaan puuhun.


    • Vihellänköpelinpoikki

      Ei kun ihan selvinpäin ekoilla treffeillä alkoi seksi.... Kännissä ei olla oltu kertaakaan... En jaksa uskoa, että mies haluaa muutakuin seksiä... Kovasti kyselee asioistani, mutta en usko, että suostuu mihinkään muuhun kuin sänkypuuhiin... Tai no puhui viime kesänä kyllä useaan otteeseen matkoista ja ehkä olisi kaivannut matkaseuraa, muttei saanut kysyttyä suoraan, enkä minäkään osannut... En sitten tiedä kehtaisinko itse pyytää häntä nyt matkalle... Mutta suoraan sanottuna en minäkään mitenkään helppo ole, saatan vähän uskaltaa osoittaa kiintymistäni kunnes taas menen kuoreeni... Uskon, että mies ottaa ihan yhtä vähän selvää minusta kuin minä hänestä.... En sitten tiedä pitäisikö minun jotenkin vihjata hänelle, että minulla ei ole pelkästään hyviä kokemuksia miehistä ja olen siksi varovainen ja varpaillani.... Toisaalta älytöntä tällainen tunteiden panttaaminen ja veättäminen puolin ja toisin, olisi ihan reilua, jos voisimme toimia avoimesti... Mistä sitäkään tietää vaikka mies olisi aivan korvia myöten rakastunut myös minuun.... Suoraan sanottuna suhteemme on lievästi sanottuna outo mun mielestä.....

      • Siis kuvailemiasi suhteita muodostuu helposti varsinkin nettideittailun tuloksena.
        Miehelle tuntuu riittävän oikein hyvin seksi ja sä tietty aattelet, että kyllä se tästä vielä muuksikin muuttuu.
        Käyttekö usein esim. ulkona syömässä tai tapaatko sen hepun kavereita ollenkaan?
        Ulkoiletteko tai harrastatteko asioita yhdessä?

        Jos et pysty vastaamaan myönteisesti yhteenkään kysymykseeni, niin tyydy siihen seksiin tai muussa tapauksessa heivaa kaveri mäkeen...


    • lhhhllh

      Kyllähän tuo vähän oudolta kuulostaa, kun olette kuitenkin aikuisia ihmisiä.. Kannattaisiko kuitenkin kertoa tunteistaan?? Voi sitten kaduttaa jälkeenpäin, jos mies ei tiedä ajatuksistasi... Tai pyydä vaan reilusti matkalle sitä miestä....

    • näinmeillä

      Nää tunteet on aika merkillinen juttu...itsekin ajattelin että haluan vaan seksisuhteen ja se sopi siihen tilanteeseen oikein hyvin...tapailtiin vain seksin merkeissä ja vaihdeltiin kuulumisia tekstareilla/sp.llä tapaamisten välillä.
      Asuimme aika kaukana...kummatkin eronneet ja teini-ikäisiä lapsia. Tapaamiset oli vaan hankala järjestää.

      Aikaa kului pitkälti kolmatta vuotta...en uskaltanut puhua omien tunteiden muuttumisesta miehelle, koska oltiin "sovittu" pelisäännöt...pelkäsin että menetän sekä ystävän että rakastajan.
      Sitten ikävä ja paha olo alkoi jo haitata omaa keksittymistä ja ajattelin että pakko ottaa asia puheeksi...silloin elettiin alkukesää
      Tämä tarina päättyi hyvin :-) ...mies sanoi että oli jo edellisenä jouluna päättänyt että ei halua viettää yhtään joulua yksin vaan haluaisi suhteen etenevän, mutta ei ollut uskaltanut ottaa asiaa puheeksi.
      Aloitimme "alusta" ja kävimme ihan treffeillä...leffassa, syömässä, kävelemässä ym Mies muutti syksyllä lähemmäs...ja vaikka edelleen kummallakin on omat asunnot, vietämme paljon aikaa yhdessä...myös lapset tietää suhteesta ja vietimme mm hiihtoloman isolla porukalla eräässä laskettelukeskuksessa...
      mutta tarinoita on yhtä monta kuin ihmisiä.. koskaan ei voi tietää miten käy, mutta ihan oman mielenrauhan takia suosittelen että otat asian puheeksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe