Rekkautuneille kysymys aivottomasta miehestä

MainosMiesköTämä

Mietin, että mikä mahtaa olla palstalle tai postiin kirjautuessa esiin nousevan "aivottoman miehen" kuvan tarkoitus.

Mieheltä on leikattu kallo korvien yläpuolelta pois ja aivot varmaankin poistettu samalla. Partaa ei rumalta, aivottomalta mieheltä ole ajeltu.
Kertooko kuva, kenelle suomi24 tarjoaa palveluitaan, tai millaiseksi muuttuu kun käyttää palveluita, vai kuvitellaanko kuvan olevan jollain tapaa yritykselle eduksi markkinoinnin näkökulmasta?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Se on kiltti mies ja ollut sitä pienestä saakka. Sillä on siksi tasainen päälaki, kun äiti on aina taputtanut päähän; "kiltti poika".

      • Huhhuhuhhuu

        Siis ontto pää ilman lakea. Ei onnistu taputtamalla, on varmaan leikattu laserilla.


    • eppu2

      Kun minä en nää missään sellaista aivotonta miestä. En minä sokeakaan ole.
      Kirjauduin etusivun kautta, en vaan semmosta huomannut. Yleensä tulen pikavalinnan kautta, mutten huomannut siinäkään.

      • KurjaIlmiö

        Sininen tausta tulee ainakin tablettiin, kun alan kirjautua se aivoton hirvityksiä nousee esille.


      • eppu2

        Mullon läppäri, ei tähän mitään sellaista kuvaa tule.


      • AutschKammotus

        Katson lisää huomenna ja raportoin tänne.
        Luulen sinisen taustakuvat tulevan esille www.suomi24.fi-sivulle ja leikatun aivottoman pään tulevan esille, kun klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu".


      • niinpätosiaan
        AutschKammotus kirjoitti:

        Katson lisää huomenna ja raportoin tänne.
        Luulen sinisen taustakuvat tulevan esille www.suomi24.fi-sivulle ja leikatun aivottoman pään tulevan esille, kun klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu".

        "Luulen sinisen taustakuvat tulevan esille www.suomi24.fi-sivulle ja leikatun aivottoman pään tulevan esille, kun klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu"."


        Ei ainakaan minulle ole sitä vielä tullut.


      • olkaa.hyvät
        niinpätosiaan kirjoitti:

        "Luulen sinisen taustakuvat tulevan esille www.suomi24.fi-sivulle ja leikatun aivottoman pään tulevan esille, kun klikkaan oikeasta yläkulmasta "kirjaudu"."


        Ei ainakaan minulle ole sitä vielä tullut.

        Tässä se on
        https://oma.suomi24.fi/?wanted_url=https://posti.suomi24.fi/


    • mäennää

      Missä sinä parran näet?

      • KunnonKammotus

        Ilmeettömässä sänkinaamassa.


      • parratonsängetön
        KunnonKammotus kirjoitti:

        Ilmeettömässä sänkinaamassa.

        Mä en näe sänkeäkään, sama kuvahan on naisillakin,


    • HujInhotus

      Lisätietoa: kun koneella oli useampia ikkunoita auki, enkä käyttänyt suomi24-postia pitkään aikaan, tuli taas sinisellä taustalla ilmoitus: sivu vaatii korjaantumisen. Kun klikkasin, kirjaudu, tuli se avopäinen miehen kuva taas esiin. Yökky. Onneksi olen hyväuninen.

    • Jospa se on vihjaus että täällä ei kannata esittää viisasta, muut saattavat ärsyyntyä. Aivot narikkaan siksi aikaa kun vierailee palstalla.

    • 000000000

      Tosi typerä ja masentava kuva!
      Iloinen naama siihen kuuluisi!

    • TasanKäyPää

      No mutta, työ tekijäänsä kiittää.
      Tasapäisten esikuva.

    • No kappas, niin olikin. Eipä tule pahemmin käytettyä tätä postia.
      Tuo on selkeä vihjailu siitä, että ihminen ilman suomi24-portaalissa rekisteröityä nimimerkkiä on aivoton :))) Äkkiä kaikki rekkautumaan jotta saatte pääkalloon sisällön ja peitteenkin. Muuten ei kannata mennä ulos ainakaan meilläpäin, lunta tulee.

      • Laulakaamme

        Tulee joulu, on niin mukavaa lumisadattelua ei vaan sadettelua.


      • Laulakaamme kirjoitti:

        Tulee joulu, on niin mukavaa lumisadattelua ei vaan sadettelua.

        Niin, tuo lumi on vähän kuin luonnon kloriittipesu, tänään ei tarvi imuroida eikä pestä lattiaa, jipiii :)
        Tuleeko teille pukki kans, ja ootko ollut kiltti myös?


      • Lieko kuitenkin kysymys täsmä mainonnasta. Minä en ole kohdannut aloituksen kuvailemaa miehen kuvaa ; )


      • korppis kirjoitti:

        Lieko kuitenkin kysymys täsmä mainonnasta. Minä en ole kohdannut aloituksen kuvailemaa miehen kuvaa ; )

        Mitähän ne sillä mainostaa.. kätevää karkkikippoa? ;D
        Katoppa tätä:
        https://oma.suomi24.fi/?wanted_url=https://posti.suomi24.fi/
        Mutta huom., ei toimi jos olet sisäänkirjautunut. Silloin tulee ihan eri sivu.


      • Korppis1
        hmp.f kirjoitti:

        Mitähän ne sillä mainostaa.. kätevää karkkikippoa? ;D
        Katoppa tätä:
        https://oma.suomi24.fi/?wanted_url=https://posti.suomi24.fi/
        Mutta huom., ei toimi jos olet sisäänkirjautunut. Silloin tulee ihan eri sivu.

        En avaa linkkejä, jotka saavat aikaan sen, että juuri sitä avaamani linkin täsmämainontaa alkaa tunkea kommettieni väliin. Minulle riittää hotelli- ja matkatarjokset ; ).


      • Korppis1 kirjoitti:

        En avaa linkkejä, jotka saavat aikaan sen, että juuri sitä avaamani linkin täsmämainontaa alkaa tunkea kommettieni väliin. Minulle riittää hotelli- ja matkatarjokset ; ).

        Jaaha, että apua ei oteta vastaan :) Sitten sun täytyy hakea se linkki ite, katso että olet uloskirjautunut, ja paina suomi24 sivujen yläpalkista "posti"-painiketta. Saat ruutusi tyhjän miehenmielen.
        Ei ole mainonnasta kyse. Vai mainostanko tässä suomi-postia, damn...


      • korppis1
        hmp.f kirjoitti:

        Jaaha, että apua ei oteta vastaan :) Sitten sun täytyy hakea se linkki ite, katso että olet uloskirjautunut, ja paina suomi24 sivujen yläpalkista "posti"-painiketta. Saat ruutusi tyhjän miehenmielen.
        Ei ole mainonnasta kyse. Vai mainostanko tässä suomi-postia, damn...

        EVVK


      • Hiaa-huh-hii-haa-hyy
        hmp.f kirjoitti:

        Jaaha, että apua ei oteta vastaan :) Sitten sun täytyy hakea se linkki ite, katso että olet uloskirjautunut, ja paina suomi24 sivujen yläpalkista "posti"-painiketta. Saat ruutusi tyhjän miehenmielen.
        Ei ole mainonnasta kyse. Vai mainostanko tässä suomi-postia, damn...

        Kiitos hmp.f ! - On se hyvä, ettei täällä sakoteta tyhmyydestä. Onkohan jollain ongelmia lukutaidonkin kanssa. Voi käydä palstalla, muttei voi kirjautua kuin jotain ikivanhan reitin kautta. Hihhhihhhh


      • HallooHillooHihhuleitra

        joidenkin on pakko puuttua keskusteluun, muttei halua nähdä mitä se keskuskustelu koskee. halloota vaan.


      • Suomi34MainostaaJotain

        Ei se pää täyty eikä kuva häviä mihinkään, vaikka kirjautuu. En ymmärrä minäkään, mikä moisen kuvatuksen tarkoitus on.


      • Laulakaamme
        hmp.f kirjoitti:

        Niin, tuo lumi on vähän kuin luonnon kloriittipesu, tänään ei tarvi imuroida eikä pestä lattiaa, jipiii :)
        Tuleeko teille pukki kans, ja ootko ollut kiltti myös?

        Minä itse olen pukki siis ollut tosi pukki nuoruudessani, en tarvitse huusholliin pukin käyntiä. Mutta Joulumuoria en pois käännyttäisi.


      • ent.siivoojaparka
        Laulakaamme kirjoitti:

        Tulee joulu, on niin mukavaa lumisadattelua ei vaan sadettelua.

        Ainakin yhden pojan tiedän, joka varmasti sadatteli lumen sadettelua ja tyhmyyttään.
        Meidän kylällä on kauemman aikaa sytytelty roskiksia palamaan. Taas yhtenä yönä oli poltettu paperikeräyscontaini. Maahan oli satanut ohuen lumikerroksen ja vain yhdet jalanjäljet näkyivät lumessa. Poliisit seurasivat niitä ja päätyivät yhden talon ovelle, mistä löytyikin 20v poika, jonka kengänpohjat täsmäsivät täysin lumessa oleviin jälkiin.
        Tunnusti tekonsa ja joutui maksamaan korvauksia vahingonteosta.


      • korppis1 kirjoitti:

        EVVK

        Huomenta Korppikselle :) Tuli niin kotoinen olo kommenttistasi, ihan kuin täällä mun perheen kanssa. Keskustelet, selvität, selität, ja lopputulos on - "no ihan sama!" ;)))
        Loukkasinko sut tässä ketjussa jossain vaiheessa... jos niin tein, se oli tahatonta.


      • Hiaa-huh-hii-haa-hyy kirjoitti:

        Kiitos hmp.f ! - On se hyvä, ettei täällä sakoteta tyhmyydestä. Onkohan jollain ongelmia lukutaidonkin kanssa. Voi käydä palstalla, muttei voi kirjautua kuin jotain ikivanhan reitin kautta. Hihhhihhhh

        Minulla on tietokoneeni yläpalkissa kopioitu valmiiksi kaikki sivustot, joita pääsääntöisesti käytän. Siellä pääsen suoraan plus 60-keskustelupalstalle.

        En tunne ikivanhoja reittejä tai tapoja kirjautua saati selailla internettiä. Eilen kun istuimme iltaa ulkolaisten ystävieni kanssa pubissa (otin internetyhteyden kännykkääni pubin wifistä) He ihailivat taitojani käyttää älykännykkääni ja aktiivisina facebookini seurajana, he tietävät kuinka taitava median käyttäjä olen.

        Lukutaitoni on kohillaan, mutta kirjoituksessa lipsahtelee virheitä. Ja kuten kirjoitit
        "On se hyvä, ettei täällä sakoteta tyhmyydestä."


      • hmp.f kirjoitti:

        Huomenta Korppikselle :) Tuli niin kotoinen olo kommenttistasi, ihan kuin täällä mun perheen kanssa. Keskustelet, selvität, selität, ja lopputulos on - "no ihan sama!" ;)))
        Loukkasinko sut tässä ketjussa jossain vaiheessa... jos niin tein, se oli tahatonta.

        Et loukannut ja mielestäni vastailin asiallisesti. Ei kiinnosta, nuoriso merkein EVVK ei pitäisi loukata ketään.


      • siddharta
        korppis kirjoitti:

        Minulla on tietokoneeni yläpalkissa kopioitu valmiiksi kaikki sivustot, joita pääsääntöisesti käytän. Siellä pääsen suoraan plus 60-keskustelupalstalle.

        En tunne ikivanhoja reittejä tai tapoja kirjautua saati selailla internettiä. Eilen kun istuimme iltaa ulkolaisten ystävieni kanssa pubissa (otin internetyhteyden kännykkääni pubin wifistä) He ihailivat taitojani käyttää älykännykkääni ja aktiivisina facebookini seurajana, he tietävät kuinka taitava median käyttäjä olen.

        Lukutaitoni on kohillaan, mutta kirjoituksessa lipsahtelee virheitä. Ja kuten kirjoitit
        "On se hyvä, ettei täällä sakoteta tyhmyydestä."

        Onpa yksinkertaista ja vähä-älyistä väkeä Korppiksen seurapiiri kun ihmettelevät internettiyhteyksien käytöstä, mikä ovat arkipäivää nykyihmiselle olipa sitten vanha tai nmuori.

        Toinen vaihtoehto on että huomaavat Korppiksen yksinkertaisuuden ja kuorossa kehuvat ja ihmettelevät tuoden hälle sitä kaivattua huomiota, jota vaille on jäänyt.

        Huomionherättämisen halu on verrattavissa alhaiseen älykkyysosamäärään tai eräänlaiseen kehityshäiriöön.


      • siddharta kirjoitti:

        Onpa yksinkertaista ja vähä-älyistä väkeä Korppiksen seurapiiri kun ihmettelevät internettiyhteyksien käytöstä, mikä ovat arkipäivää nykyihmiselle olipa sitten vanha tai nmuori.

        Toinen vaihtoehto on että huomaavat Korppiksen yksinkertaisuuden ja kuorossa kehuvat ja ihmettelevät tuoden hälle sitä kaivattua huomiota, jota vaille on jäänyt.

        Huomionherättämisen halu on verrattavissa alhaiseen älykkyysosamäärään tai eräänlaiseen kehityshäiriöön.

        Siddharta, lueppa sun viimeistä lausetta ja kaiva vähän sitä omaa napaa. Hitsi kun harmittaa lukea tällaisia toisia mollaavia viestejä!


      • ÖöhMitenMäSoitan

        Nauroin ittekin tuota korppis mummelin "taitoa" avata nettiyhteys ooh oikein pubissa. Hitto, voiko ihminen olla yksinkertaisempi kaksinkertaisella wifillä ja kehtaa paljastaa sen...
        Toivottavasti ei möläytä seuraavaksi, että osaa lukea ja lähettää tekstiviestin. Sitäkään ei hallitse kukaan muu :D


      • siddharta kirjoitti:

        Onpa yksinkertaista ja vähä-älyistä väkeä Korppiksen seurapiiri kun ihmettelevät internettiyhteyksien käytöstä, mikä ovat arkipäivää nykyihmiselle olipa sitten vanha tai nmuori.

        Toinen vaihtoehto on että huomaavat Korppiksen yksinkertaisuuden ja kuorossa kehuvat ja ihmettelevät tuoden hälle sitä kaivattua huomiota, jota vaille on jäänyt.

        Huomionherättämisen halu on verrattavissa alhaiseen älykkyysosamäärään tai eräänlaiseen kehityshäiriöön.

        Kuvittele, miten minulla on kevyt olo ja helppo elämä, sellainen ihanan yksinkertainen. Älykkysosamäärällä en ylpeile, mutta sovin porukoihin tällaisenä kehityshäiriöisenä ; )

        Kieltämättä herätän huomiota kaikkialla missä liikun liekö koska olen kehityshäiriöinen tai koska olen komea ilmestys. Onneksi minun ei tarvitse etsimällä etsiä huomiota kun se lankeaa kuin manulle illallinen ilman suurempia ponnisteluja. Miten sinulla oletko elämääsi tyytyväinen? Kirjoituksestasi päätellen olet hyvin koulutettu ja omaat korkean älykkyysosamäärän. No en ole kateellinen, mulle kelpaa tämä nykyinen olotila.

        Eilenkin kolmen komean miehen kanssa pubissa. Naapuripöytien kaunottaret taisivat olla kateellisia ; )


      • ÖöhMitenMäSoitan kirjoitti:

        Nauroin ittekin tuota korppis mummelin "taitoa" avata nettiyhteys ooh oikein pubissa. Hitto, voiko ihminen olla yksinkertaisempi kaksinkertaisella wifillä ja kehtaa paljastaa sen...
        Toivottavasti ei möläytä seuraavaksi, että osaa lukea ja lähettää tekstiviestin. Sitäkään ei hallitse kukaan muu :D

        Tunnen itseni onnistuneeksi kun pystyin antamaan sinulle yksinkertaista huumoria, joka meni yli odotusteni ja sai sinun kurttuisen naamasi nauramaan, antaen yhden onnen hetken lisää elämääsi. Jos päivässä saa yhden ihmisen nauramaan on päivä mennyt hyvin.


      • hmp.f kirjoitti:

        Siddharta, lueppa sun viimeistä lausetta ja kaiva vähän sitä omaa napaa. Hitsi kun harmittaa lukea tällaisia toisia mollaavia viestejä!

        Ei näiden viestijen kirjoittajia voi ottaa tosissaan.


      • korppis kirjoitti:

        Ei näiden viestijen kirjoittajia voi ottaa tosissaan.

        No näinhän se on. Tääkin tyyppi pistää vaan itseään huonoon valoon, palstojen pohjanoteeraukset tällainen käyttäytyminen missä vaan haukutaan muita. Energiasyöppöjä. Live-elämässäkin ovat viimeiset tyypit joihin haluaa tutustua.
        Tämä talvi on ollut sen verta rankka, että mun huumori on ihan ruosteessa. Paree onkin ollut pysyä iltaisin poissa :)


      • mennyt
        hmp.f kirjoitti:

        No näinhän se on. Tääkin tyyppi pistää vaan itseään huonoon valoon, palstojen pohjanoteeraukset tällainen käyttäytyminen missä vaan haukutaan muita. Energiasyöppöjä. Live-elämässäkin ovat viimeiset tyypit joihin haluaa tutustua.
        Tämä talvi on ollut sen verta rankka, että mun huumori on ihan ruosteessa. Paree onkin ollut pysyä iltaisin poissa :)

        Nämä möläyttelijät ovat saaneet monta kirjoittajaa poistumaan palstalta. Kuka jaksaa kun jokaiseen viestiin tulee joku puskaräksy kuseksimaan kintuille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe