Ylen Teema:lla mahtavaa keskustelua.

Nainenkin.haluaa

Eilen oli ohjelma: Miehen libido.
Todella katsomisen arvoinen, avoimia hastatteluja, henkilkohtaisia mielipiteitä ja rakkautta.

Tänään pyörii : Naisen libido.
Katsokaa, tekin joille seksi on niin hemmetin vastenmielistä.
Nainenkin voi reilusti sanoa kaipaavansa seksiä.
Olen samaa mieltä ohjelmassa mukana olevan naisen kanssa, ikäiseni miehet ovat jo menettäneet pää osin sen viriliteetin jota itse kaipaan. Kaipaan hellyyttä ja seksiä, mutta kai se on nuori mies vihdoinkin hyväksyttävä, kun alkaa olla 70 miehillä eturauhanen, verenpaine, sydän, kolesterooli... ja pelkkää valittamista kuinka kolottaa tuo ja tämä.

Haluan miehen!
Haluan olla aloitteellinen ja haluan olla miehelle kaikki.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traineri

      "Nainenkin voi reilusti sanoa kaipaavansa seksiä"! Eipä tuo ole sitä koskaan sanonut mutta vastaa sentään sanattomiin signaaleihin pari kertaa viikossa.
      Fyysinen olemus ei ole tärkein mutta tulipa mieleeni tapahtuneet muutokset.
      Vaimoni paino on noussut raskauksia edeltävältä ajalta, 40:n vuoden aikana noin 15%.
      Moitittujen miesten edustajana oma painoni on samassa ajassa noussut noin 6%.
      Tosin vaimoni on väittänyt, että mittani ovat muuttuneet enemmän kuin vaakanäyttö väittäisi. Taitaa olla oikeassa!
      Eturauhanen, kolestrolit yms. ovat kunnossa ja verenpainekin kunhan pysyn irti alkoholista ja treenaan 5 - 6krt/viikko. Pakollinen tauko näkyy paineessa muutaman päivän viiveellä.

      Kuitenkin, ymmärtäen epäilysi, toivotan sinulle onnea etsinnässäsi

      Haluamatta loukata ketään on todettava, että minun on mahdotonta kuvitella edes lyhytaikaista suhdetta kenenkään vieraan ikäluokkani naisen kanssa.
      Tilapäissuhde nuoren kanssa saattaisi olla piristävää vaihtelua mutta asia on hyvin epätodennäköinen.

    • säälittäväää

      Ei tarvitse mitään ohjelmia katsoa, sillä seksi on mitä mieluisinta oman ikäisen viriilin mieheni kanssa. Omia asenteitasiko peilaat, kun oletat, että täällä seksiä jotenkin kaihdettaisiin tai paheksuttaisiin . Olet nyt väärällä palstalla, jos nuorta etsit , mutta ei se ikä todista aina viriiliydestä. Sitäpaitsi olettaa voi, ettet olisi nuorelle miehelle kaikki kaikessa, sitähän tuossa kailotat. Et tosin vanhemmallekaan, koska arvostuksesi on tuota luokkaa. Säälittävä aloitus jälleen.

      • katsottavakai

        Ei kai aloittaja naista hakenutkaan. Mielipiteesi on omasi.


    • alotukseen-yöök

      hyiii, alottajalle, oletko käyny vielä muistitestissä, ??? menppäs neuroloogin vastaanotolle, ja pyydä tutkimaan pää, mangneettikuvasu kertoo kaiken aivoistasi ja niitten tilasta,
      tiesitkö ??? yliseksuaalisuus on yksi dementikon alkavista oireista,
      alottaja paljasti jo persoonalisuutensa,
      kenellehän todella kelpaisit seksikumppaniksi, voi olla että ainaki terveet parnerit joksee sua karkuun,
      ehkä toinen saman tasoinen yrittäisi sekaantua sinuun mutta voipi jäähä pekäksi yrittämiseksi,
      -- inhottais tyhjänpäiväinen rääpiminen, siitä ei tulis kuin sairaaksi, hyiii, sanon minä.

      • Min mielestä aloittajan mielipiteen imaisu ei ole mitenkään yliseksuaalinen vaan terveen naisen ajatuksenkulkua.


      • yööök-sanon-minä

        heh vai terveen naisen heh ei voi kuin sääliä
        joooo heh terveen naisen heh heh heee


      • nainen.täällä

        Yöök on niin kiukuissaan, että kirjoittaa, kuten aina ennenkin, lauseiden alkuun pienen kirjaimen. Tunnistaisin toki jo tyylistäkin, seksinvihaaja päästä varpaisiin.
        Mutta, onko pakko tuomita muut omien periaatteidesi johdosta?
        Sinä saat olla vaikka umpeenkasvanut, tuskin noin vihaisen ja harkitsemattoman mielipiteen takana onkaan hellä nainen. Pipo kiristää!


      • capt.cöpenick kirjoitti:

        Min mielestä aloittajan mielipiteen imaisu ei ole mitenkään yliseksuaalinen vaan terveen naisen ajatuksenkulkua.

        Minustakin ihan luonnollinen ja rehellinen aloitus, en mitään hävettävää näe siinä olevan. Katsoin myös tuon Miehen libidon Teemalla. Tosin tuo saksalaisen mentaliteetin suora ja perusteellinen seikkaperäisyys haastateltavilla oli hieman hämmentävää, mutta en voi paheksuakaan, vaikka vieraassa miesseurassa en ehkä katsoisikaan. Kuvauskohtaukset olivat todella kauniita pariskunnan hellyydessä, joten
        elämäämme yhä kuuluvaa kaikkiaan.


      • Hei125
        sini-sirkku kirjoitti:

        Minustakin ihan luonnollinen ja rehellinen aloitus, en mitään hävettävää näe siinä olevan. Katsoin myös tuon Miehen libidon Teemalla. Tosin tuo saksalaisen mentaliteetin suora ja perusteellinen seikkaperäisyys haastateltavilla oli hieman hämmentävää, mutta en voi paheksuakaan, vaikka vieraassa miesseurassa en ehkä katsoisikaan. Kuvauskohtaukset olivat todella kauniita pariskunnan hellyydessä, joten
        elämäämme yhä kuuluvaa kaikkiaan.

        tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä.


      • ei-ok-kaikki
        sini-sirkku kirjoitti:

        Minustakin ihan luonnollinen ja rehellinen aloitus, en mitään hävettävää näe siinä olevan. Katsoin myös tuon Miehen libidon Teemalla. Tosin tuo saksalaisen mentaliteetin suora ja perusteellinen seikkaperäisyys haastateltavilla oli hieman hämmentävää, mutta en voi paheksuakaan, vaikka vieraassa miesseurassa en ehkä katsoisikaan. Kuvauskohtaukset olivat todella kauniita pariskunnan hellyydessä, joten
        elämäämme yhä kuuluvaa kaikkiaan.

        Ohjelma ok, siinä esitetyt asiat ok, seksuaalisuus kaikenikäisillä ok. Aloittaja haluaa kuitenkin loukata 70 ikäisiä miehiä, se kertoo jotain aloittajan tarkoitusperistä.
        Harvoin 70 ikäinen nainen herättää aitoa seksuaalista halua nuoremmissa miehissä.Mutta saahan kaikenikäistä miesseuraa vaikka ostamalla. Huvittavaa tuo , että vanhan naisen pitäisi olla "kaikki" nuorelle miehelle.


      • Hei12345ja69tai96
        Hei125 kirjoitti:

        tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä.

        Joko täällä demonitkin liikkeellä ja Pääsiäinen vasta tulossa.

        Raamatussa sanotaan ; Menkää ja täyttäkää maa!
        Omenillako se Jumala halusi ihmisen maan täyttävän, vai perunoilla?
        Parempi naida kuin palaa, ja siksi nainen ja mies tekevät sitä, usein joka mielihalusta enemmänkin kuin maata täyttääkseen.

        Saatana pysyköön riivajien joukossa, me täällä teemme Jumalan tahdon mukaan, niin kauan kuin siemen itää ja maa on hedelmällinen.


      • kippisviinillä
        ei-ok-kaikki kirjoitti:

        Ohjelma ok, siinä esitetyt asiat ok, seksuaalisuus kaikenikäisillä ok. Aloittaja haluaa kuitenkin loukata 70 ikäisiä miehiä, se kertoo jotain aloittajan tarkoitusperistä.
        Harvoin 70 ikäinen nainen herättää aitoa seksuaalista halua nuoremmissa miehissä.Mutta saahan kaikenikäistä miesseuraa vaikka ostamalla. Huvittavaa tuo , että vanhan naisen pitäisi olla "kaikki" nuorelle miehelle.

        Katsoitko ohjelman?
        Aloittaja viittaa ohjelmassa sanottuun periaatteeseen, vanhat miehet eivät ole parasta seksiseuraa, noin suoremmin sanottuna. Aloittajana kerron, että minulle on tarjolla kymmenen vuotta nuorempaa seuraa, seurustelin sellaisen kanssa monta vuotta, mutta hänelläkin kolesteroli ja verenpaine vieneet halut ja kyvyn, vanhempia, ikäisiäni miehiä vaivaa, kun heitäkin toki tunnen, sellainen näyttämisen halu joka ajaa kokeiliemaan kaikki vapaat naiset ja sellaiseen jonoon minä en lähde seisomaan, ei se kahta kertaa seiso samalla pellolla puimurikaan, joka on koko makunnan käytössä.

        Minulle kelpaisi ikäiseni mies, jos hänestä lisi muuhunkin kuin katsomaan telkkaria olohuoneessani.


      • Hei125 kirjoitti:

        tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä.

        Kukapa tässä tieteestä on puhunutkaan hyvänen aika!

        Luin tuon 3 Jaakobin kirjeen 15 luvun, mutta sehän on vain Jaakobin tulkintaa.

        Iloitse nuoruutesi vaimosta on inhimillisempi käsitys minusta, ei kai minun ole tarvis yhtyä apostoli Paavalin kieltäymyksiin, Paavalin joka pyhitti koko elämänsä sanalle. Minä olen itse valinnut oman tieni.


      • Hei125
        Hei12345ja69tai96 kirjoitti:

        Joko täällä demonitkin liikkeellä ja Pääsiäinen vasta tulossa.

        Raamatussa sanotaan ; Menkää ja täyttäkää maa!
        Omenillako se Jumala halusi ihmisen maan täyttävän, vai perunoilla?
        Parempi naida kuin palaa, ja siksi nainen ja mies tekevät sitä, usein joka mielihalusta enemmänkin kuin maata täyttääkseen.

        Saatana pysyköön riivajien joukossa, me täällä teemme Jumalan tahdon mukaan, niin kauan kuin siemen itää ja maa on hedelmällinen.

        Mutta minä sanon teille: JOKAINEN, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään TEHNYT huorin hänen kanssansa. Matt. 5:28


      • Hei125
        Hei125 kirjoitti:

        Mutta minä sanon teille: JOKAINEN, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään TEHNYT huorin hänen kanssansa. Matt. 5:28

        Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.


      • uunontuvasta
        Hei125 kirjoitti:

        Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.

        Mistä sinä haluat pelastua?
        Tuntuu, että olet kovinkin paljon pahaa tehnyt. Uskollaan kukin tulee autuaaksi, mutta mitä tekemistä sillä uskonnolla on miehen tai naisen libidon kanssa?
        Mieheen katsominenko ei ole himoa, silloin sitä saavat tehdä kaikki ihan ilman synnin tuntoa, kun välttää katsomasta naista sillä silmällä.


    • tuolivainaa

      Oman seksuaalisuuden mainostaminen on merkki omista ongelmista.

      Jokainen ihminen on seksuaalinen mainostamatta.

      • tuttuaon

        Tuo on jo tuttu ongelmatapaus täällä. Aina valitsee jonkun lehtiartikkelin tai tvohjelman satuilunsa pohjaksi.


      • halukaskin

        tuolivainaa ja tuttuaon

        Ongelmahan se on kun on seksuaalinen, eikä tahtois olla, mutta ongelma on sekin kun ei ole seksuaalinen vaikka kuinka tahtois!
        Se saa joka osaa tarjota ja joka on houkutteleva ja osaa muutakin kuin moittia muita. mielipitedensä vuoksi.
        tuttuaon < Ongelmatapaukseksi minua et saa, vasta tänään kirjauduin palvelimelle, mutta kun sattui just sopivaan saumaan tuo telkkariohjelma, pitihän se ottaa esiin.
        Meitä on varmaan halukkaita ja seksuaalisia naisia palstalla enemmänkin, se on ilo miehille.
        Tarpeeksi saa lukea noita tuomioita, kun viitsii selata palstan historiaa, jonka tein, harmittaa, naisena en haluaisi olla polvet ristissä ja vielä tuomita muut joilla on kyky ja halut jäljellä.

        Lopetan asian rutimisen tähän. Muutamat mielipiteet eivät ole mieltä ylentäviä, ei minun, eikä aloitukseen vastanneiden osalta. Harmittaa kun tulinkin mukaan näin kielteiseen maailmaanne.


      • MMIV
        halukaskin kirjoitti:

        tuolivainaa ja tuttuaon

        Ongelmahan se on kun on seksuaalinen, eikä tahtois olla, mutta ongelma on sekin kun ei ole seksuaalinen vaikka kuinka tahtois!
        Se saa joka osaa tarjota ja joka on houkutteleva ja osaa muutakin kuin moittia muita. mielipitedensä vuoksi.
        tuttuaon < Ongelmatapaukseksi minua et saa, vasta tänään kirjauduin palvelimelle, mutta kun sattui just sopivaan saumaan tuo telkkariohjelma, pitihän se ottaa esiin.
        Meitä on varmaan halukkaita ja seksuaalisia naisia palstalla enemmänkin, se on ilo miehille.
        Tarpeeksi saa lukea noita tuomioita, kun viitsii selata palstan historiaa, jonka tein, harmittaa, naisena en haluaisi olla polvet ristissä ja vielä tuomita muut joilla on kyky ja halut jäljellä.

        Lopetan asian rutimisen tähän. Muutamat mielipiteet eivät ole mieltä ylentäviä, ei minun, eikä aloitukseen vastanneiden osalta. Harmittaa kun tulinkin mukaan näin kielteiseen maailmaanne.

        Jokainen on seksuaalinen, mutta kaikille se ei ole ongelma.


      • pannaas.pannnaan
        MMIV kirjoitti:

        Jokainen on seksuaalinen, mutta kaikille se ei ole ongelma.

        Kiva kun täällä muut pitävät huolen toisten ongelmista, minulla ei ongelmaa ole omastakaan seksuaalisuudestani.
        Ei ole asiani pitää muiden ongelmista kirjaa, mutta kai sinä tiedät millainen ongelma se on, jos se on ongelma jolle kulle jolla on ongelma muiden ongelmista.
        Pannaas vaan maaten nyt.


    • Antti-Puuhaara

      Pannaan vaan naftaliiniin jo nää moneen kertaan jauhetut ja kinatut jutut aiheesta. Eihän tätä voi muuta kuin nauraa, kun aina puhutaan näistä kuin ensimmäistä kertaa. Pakko porukan on olla muistihäiriöisiä kun ei muisteta että saman on sanonut jo kymmenen kertaa. Aletaanpa vielä toinen toisiaan syytellä ja ihan raamattuunkin vedota. Voi hertsinlekkeri teitin kanssa mummot ja vaarit. God natt!

      • öitävasn

        Nämä mummot on oppinu sanan seksi ja mielikuvitus laukkaa.


    • KANNATETAAN_

      Kiitos, että muistutit hyvästä ohjelmasta. Katsoin '''Miehen libidon' juuri.
      Huomenna aion katsoa jossain välissä sen Naisen libidon.

      Sivistyneitä ihmisiä, leikkisyyskin on fiksussa muodossa, on hyvä että seksuaalisuus alkaa olla hyväksyttyä, ja että siitä voidaan keskustella sivistyneesti.

    • VViihdoinkin_näin_puhuta

      Törkeät sanat loukkaavat. Tässä niitä ei kuultu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe