Turvatiimi myyntiin?

Pettynytosakkeenomistaja

Olen pettynyt Turvatiimin johtoportaan aikaansaannoksiin. Turvatiimillä on hyviä kaupunkeja joissa tulos on koko ajan positiivinen, sitten on taas murheenkryynejä, joita johto ei saa kohdalleen mitenkään, pääkaupunkiseutu isoimpana ongelmana.

Johtoryhmää on puljattu edes takaisin, ihmisiä on tullut ja mennyt. Missä vastuu osakkeenomistajille? Senttiäkään osinkoa ei ole jaettu ikinä ja piensijoittajien rahat on kupattu turhilla lupauksilla. On seikkailtu Venäjällä, on kohotettu kasvoja uudella profiililla, on myyty hälytyskeskus.. Olisiko pitänyt alun alkaen laittaa isosti pelimerkkejä kiinni oikeisiin johtajiin kaikkien Sopasten sijaan?

Vaikuttaa siltä että Turvatiimin taru on loppu. Nyt se vedetään pörssistä ja myydään parhaiten maksavalle. Täyttä farssia alusta loppuun. Kiitos tyhjästä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsi-Espa

      Olin töissä Tiimillä 6-7 vuotta sitten.. Herraa riitti joka lähtöön ja kilometrikorvaukset ja päivärahat juoksi. Kokouksiin ajeltiin Jaguaareilla ja uusilla Audeilla.. pää-asiassa kavereiden kansa jauhamassa miten myydään mitäkin, mutta koskaan ei myyty. Aika huonoja olivat jalkautumaan oikeiden asiakkaiden pariin.

    • Termari

      Kerta toisensa jälkeen Turvatiimin ovat pelastaneet nuo Atinen pääomistajat eli Ehnroothin suku aina lompakon ammottaessa tyhjyyttään vuodesta toiseen Turvatiimin päässä.

      Keskeisin kysymys lienee että kuinka monta vuotta vielä on edessä tätä tekohengitystä. Kuinka pitkään Ehnroothin suku jaksaa maksaa turhasta, jatkuvasti tappiota tekevästä firmasta vain sen takia että markkinoilla olisi edes yksi täysin kotimaisesti omistettu firma kilpailemassa keinotekoisesti mm. Securitasta sun muuta vastaan.

      Nykyinen Turvatiimin toimitusjohtaja on myös tunnettu erinäisten firmojen kohentamisesta myyntikuntoon. Ei ole mitään epäilystä etteikö hän seuraisi samaa toimintatapaa tämänkin firman kohdalla.

      Tässä taloustilanteessa on ihme jos Turvatiimi pysyy hengissä useitakin vuosia vielä.

    • sakkokuitti

      usko mennyt täysin tuohon puljuun. hyviä vartijoita, mutta johto ei saa mitään aikaiseksi

    • Loppu_on_lähellä

      Markkinajohtaja Securitas varmaakin ostaa roskan pois. Turvatiimin johdolle kenkää. Ostetaan terveet sopparit. Roska sopparit jätetään Turvatiimiin. Yritys ajetaan hallitusti konkurssiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe