Mikä vikana!

Hämeen-Helmi

Olen 62 v. ex-rouvashenkilö ja mulla on profiili suomi24:ssä. Olen ihan kelvollisen näköinen, kokoinen, mutta en saa viestejä miehiltä. Tai no, olen saanut 3 viestiä 4 viikon aikana. Yksi tosi kaukaa, vaikka toiveissani on lähempää oleva, yksi kysyi seksistä ja yksi kirjoitti vain moi, mitä kuuluu ja oma profiili tyhjää täynnä. Eli olen kai sitten ronkeli, kun nämä ei kiinnosta.
Kuitenkin siellä näyttäis niitä miehiä olevan.
Toiveissani olisi lähistöllä asuva, jonkunlaisen koulutuksen saanut mies, jonka kanssa voisi oikeasti keskustellakin, oman ikäiseni ja vapaa.

Kun luen tämänkin palstan miesten kirjoituksia miten hirveät läskit yms. naiset ja kurpat heitä lähestyy, en todellakaan rohkene kehenkään yhteyttä ottaa.

Mikä minussa on vikana, etten kelpaa enkä kiinnosta ?
Lähetteleekö yli kuusikymppiset miehet viestejä vaan niille nelikymppisille? Eikö rehti kumppanuus oman ikäisen naisen kanssa kiinnosta?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurmutettumies

      Vanhapoika vastaa.

      Naiset vain tuntuvat olevan niin rokeleita, ettei niille tunnu nykyisin kelpaava kuin rahapussi.
      Tavallinen taapertaja jolla on työ ja hyvät elämäntavat mutta ei korkeakoulutusta on nykysin naisten silmissä pohjasakkaa

    • jokumuumukamas

      Rahapussia en tarvitse, mutta en kyllä ala ketään elättämäänkään. Enkä etsi korkeakoulutettuakaan, joku koulutus tai sivistys ei olisi pahitteeksi. Mitä yhteistä on ihmisillä, joiden elintavat ja -arvot on ihan erilaiset ja kouluttautuminen kertoo arvoista jotain.
      Jos itse on aikuisiällä ja omalla kustannuksellaan pyrkinyt parantamaan työnsaantimahdollisuuksia koulutuksella ja toinen on senkin ajan räkinyt kattoon tai hillunut kapakoissa, mitä yhteistä heilläkään on?

    • voisuataana

      Vaikka helminhelmat paukkuis niin yksinkertaisesti olet miulle liian vanha,eihän sitä aina tarvitse vikaa etsiä itsestään,vaikka puuma naisiakin on......

      • Hämeen-Helmi

        Siellä on kyllä oman ikäisiänikin, mutta ei kelpaa, ei.


    • soikkuu922
    • AikuinenMies2

      Hei Hämeen-Helmi

      Laitapa profiilisi tänne, niin katsotaan olisiko siinä jotain korjattavaa. Useimmiten vikana ei ole asuinpaikka tai ikä, vaan riittämätön profiili. Useimmissa profiileissa on korjattavaa.

      • AikuinenMies2

        Hei Hämeen-Helmi

        Kävin katsomassa kaikki kymmenen Kanta-Hämeessä ja Päijät-Hämeessä asuvaa ikaistäsi naista. Vain yhdellä niistä oli kunnollinen profiili (matkakohde Sansibar). Seuraava oletuksena, että mieluisin matkakohteesi on Kroatia. Tässä en mainitse profiilien nimiä.

        Esittelysi on vain kaksi lausetta pitkä, josta ensimmäinen on kulunut fraasi ja toinen melkein samanlainen. Esittelysi voisi olla noin ruudun mittainen, kunhan jaat sen järkeviin kappaleisiin (helpompi lukea).

        Ensimmäinen kappale käsittelee sitä mitä ensisijaisesti haluat. Millaista suhdetta toivot. Kerro myös asuinpaikkasi tarkemmin.

        Toinen kappale käsittelee sitä mikä on sinulle tärkeää, mitä harrastat, haaveilet ja jotain tarkkaa ja mielikuvituksellista persoonastasi.

        Kolmas kappale käsittelee sitä, mitä haluat mieheltä. Mihin tarvitset miestä, hänen tärkeimmät ominaisuudet, mahdolliset toiveesi yhdessä tekemisestä

        Neljäs kappale voikin sitten olla kutsu miehelle. Keksi taas jotain ovelaa ja kivaa. Ehdota jotain suoraan tyyliin : "tiedän kivan grillipaikan Vesijärven rannalla, mennäänkö jonain kevätsunnuntaina sinne grillipicnicille, tuo sinä tulentekovehkeet, sytykkeet ja lastujetekopuukko, niin minä tuon makkarat ja muuta evästä."

        Siitä se lähtee, kun mietit tunnin verran näillä ohjeilla, niin alkaa jo tulla yhteydenottoja.

        Kuvat olivat oikein hyvät. Vasemmanpuoleiset lisätiedot olivat hyvät. Mutta lisätiedoissa oli jo paljon toivomisen varaa, ne nimitäin kertovat mieltymyksistäsi. TV, radio, musiikki ja elokuvat oli kuitattu "on ja katselen" -tyyliin. Kirjoita mielikanavasi, mieliohjelmasi, mieliradiokavanasi, mielimusiikkityylisi, esiintyjät albumeita, kappaleita jne. Elokuvista ei riitä "CD-levyltä" vaan mielielokuvat, ohjaajat näyttelijät, tyylilaji jne. Tämä lisää persoonallisuutta ja paljon. SItten yksi oikein paha puute: et ota mitään kantaa tupakointiin.

        Onnea kevättreffeille!


      • Hämeen-Helmi

        Kiitos vinkeistä, en ole kylläkään kukaan noista kymmenestä, valehtelin ikääni vähän tunnistamisen estämiseksi, anteeksi.
        Profiilissani on juurikin nuo kolme kappaletta ja asiaa mainittuna parilla lauseella, neljättä en äkännyt laittaa.
        Mielimusiikin, elokuvien yms. laittaminen on vaikeaa, koska mulle käy niin monenlainen, kun vaan on hyvin tehty. Ennemminkin voisin sulkea pois asioita, vaikkapa lavatanssit tai kalastaminen. Mutta sekin taas vaikuttaa niuhottamiselta ja saahan mies niitä harrastaa.


      • AikuinenMies2

        No, en ala nyt etsitä Sinua sen enempää, mutta en voi myöskään täsmäauttaa. Ylläolevat ohjeet sopivat kyllä kaikille. Ehkä Sinua lohduttaa se tieto, että naisten profiilit ovat 90% aivan surkeita. Fraaseja, runoja, horoskooppia ja muuta hölynpölyä. Sitten on tietojen piilottelua. Naisen on helppoa olla tuolla se paras, jos viitsii nähdä vähän vaivaa. Musiikista ja elokuvista voit kirjoittaa vaikka juuri mainitsemallasi tavalla, vaikka täsmällisempi olisi parempi. Myös tuo poissulku käy noin. Jos oikeasti haluat täsmäneuvoja niin minun nick on juhani4411.


    • 20plus7

      Miksi et itse kirjoita niille mielenkiintoisille miehille? Taatusti saat vastakaikua.

    • naiset-nirsoja

      Aloitus on provo

    • sentakiakun

      Valitettavasti sun ikäiset miehet lähestyy meitä 40 naisia. Ei kiinnosta heitä oman ikäiset yhtään. En tiedä miksi. Ja vielä suuttuvat, kun kertoo että hakee suht oman ikäistä miestä. Laittavat sen että etkö sä tajua, että mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa. En tajua enkä haluakaan tajuta. Mun mielestä ihminen tulee parhaiten toimeen oman ikäisten kanssa.
      Harmi sulle. Mutta entä jos itse lähestyisit rohkeasti heitä? Tai jopa alle kuuskyt vuotiaita :)?

    • voiskollaettä

      Miksi rouvashenkilö hakee netissä seuraa? Jospa syy onkin se, että jos rouvana esiinnyt niin miehet tulkitsee sut varatuksi ja siksi et saa seuraa. Jos olet eronnut, niin laita se profiiliisi, äläkä kutsu itseäsi rouvaksi.

      • annucca

        Ilmoitus alkaa ex-rouvashenkilö, silmä kätee.


    • Hämeen-Helmi

      Ja vielä: en laita viestejä miehille, en rohkene. Odotan jotain kiinnostuksen osoitusta ensin sieltä päin.

      • kylläsesiitä

        Rohkeutta peliin, nainen. Jos kaikki odottavat toisen aloitetta, ihmissukupolvi katoaisi maan päältä ja yksin saat elämääsi elellä. Itse laitan viestejä, mutta kuinka ollakaan, miehet ei aina vastaa mitään. Se on heidän päätöksensä ja menetyksensä. Minä vastaan jopa nuorille seksin vonkaajille, että "kiitos, mutta ei kiitos".


      • atännä

        Käyn lukemassa profiileja ja jos on joku kiinnostava, laitan lyhyen viestin. Kaikki eivät vastaa, se on ok. Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Seksiä ehdotteleville ilmoitan kohteliaasti, etten ole etsimässä seksiseuraa. Jollei voi laittaa itseään yhtään peliin, ei mitään saakkaan. Samalla tavalla me kaikki täällä ollaan "kehtaamassa". :)


    • 1ja5

      Rohkeesti vain miehille viestiä laittamaan :) Näetpähän sitten, saatko vastauksia vai et.

      Itse olen 40 nainen ja aikoinani kun suomi24 sivuilla olin, niin kyllä tuntui olevan parempi, että itse aloitin viestittelyn :) Löysin aivan "viime metreillä" miehen, aivan kotinurkilta :)

      Anna mennä vain rohkeesti ! Tsemppiä sulle !

      • ei.aleta.aisuriksi.ikinä

        tarkoitatko viime metreillä että sait jonku aisuriksi siittämään sulle äpärän?


    • SATULASEPPÄ

      Kaikkein paskamaisinta on jos ollaan jo niin pitkällä että tulee s-postia,textareita jopa tavan kirjeitä ja ihminen todettu varmasti aidoksi,mikä sanoo olevansa niin yht äkkiä ei kuulu mitään? Onko löytynyt uusi heila tai vanha takas?Oltiin sovittu kylläkin ilman kuvia,ääntä ja minä yksipuolisesti kutsun paikkakunnanalleni,nyt tuntuu tosi hölmöltä. Olen ihmetellyt tuon vain kirjoituksen hyväksymistä?En ole niin veemäinen joka takeertuu ulkonäkö tai puhevammaan,kirjekavereitahan oltiin ja luulin jo luottamuksen heränneen ja kait se heräsi kun osoitteet ja muut tiedossa molemmilla,mutta olen kuullut että toiset käy pikku paikkakunnilla kyylimässä minkänäköinen vastapuoli on.Sehän onnistuu kaupungissakin näillä tiedoilla.Eniten harmittaa ettei se olisi ollut kuin yks textari niin vois unohtaa,tuntu tosi kivalta ihmiseltä ja sitten mahalasku.

    • Laita minulle vaan viestiä jos kiinnostaa. Jutellaan lisää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe