Täytyy sanoa että palvelu on kaikkea muuta kuin hyvää. Saa olla korjaamassa asentajien jälkiä.
En tiedä missä yleensä on työnjohdon/asentajien moraali kun syyllistetään asiakas kun annetaan palautetta huonosta jäljestä, onneksi on terveet jalat joita ei tarvitse huoltaa, siispä
äänestän niillä seuraavaa korjaamoa ja osaan toki korjata jälkiänne ihan omin käsin, ne mitä ette osaa/viitsi/kerkeä laittaa kuntoon samalla kun asiakas siitä maksaa, aivan törkeää toimintaa, suorastaan täyttä paskaa, sanon minä!
Jyväskylän Autotarvike Oy
Asiakaspalvelijaitsekkin
4
523
Vastaukset
- herääPässi
Jos asiakas ei osaa kirjoittaa valituksiaan oikean otsikon alle, niin ehkä asiakkaassa on ollut se todellinen syy ja vika.
Muutenkin tuollaiset perustelemattomat itkut on naurettavia.- essehomonpoika
Kuluttajavirastoon apua hakemaan...
- olipaKerranUskoaJaa
Juu, kaikkien typeryyksien itkuja saavat siellä kuunnella ja ihmetellä kuinka reppanoita kuluttajat voivat olla.
- pääeino
Olen saanut ko. liikkeestä hyvää palvelua etenkin huoltoneuvojilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321435
- 851423
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201913- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796