Annammeko palstan kuolla?

sundi

Viime aikoina en ole saanut mitään "otetta" palstakeskusteluihin. Monesti olen sulkenut koneen luettuani viimeisimmät otsikot.
Pitäisikö vääntää väkisin vai ohittaako koko palsta?
Jos muilla on samoja fiiliksiä, niin onko Se palstan näivettymisen alkua.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on taas niin tätä...

    • en.tunne.sua

      Kuka sä olet? Ihan outo mulle. Muutama tuttu rekattu näköjään on poisda.

    • eläkeukko

      Aloitushan se on tuokin. Asiat on todella huonosti, jos ei saa otetta mistään.
      Ensiksi kannattaa tarkistaa onko kädet tallella. Jos huomaat niiden olevan, niin katso etteivät ne ole eilisen ruuan laiton jäljiltä vielä siinä paistirasvassa.
      Jos tähän asti kaikki on kunnossa, kannattaa kiinnittää huomiota millaiset käsineet on unohtuneet koiran ulkoiluttamisen jälkeen käteen. esim.villa lapasilla on melko vaikea saada otetta. Toivottavasti olet nyt saanut ketjuusi sen verran ison lenkin johon voi tarttua vaikka lapaskädellä. Ainakin yritin auttaa hädässä olijaa.

      • PysynNahoissani

        Itselleni nuo neuvot ja kriteerit eivät sopisi.
        Kädet ovat tallessa mutta eivät töhnässä. Huolehdin hygieniasta vaikka olen mies.
        Autoja, mopoja, polkupyöriä en rassaile.
        Tilaan vain valmisruokia tai ostan (mutta en eineksiä).
        Käsineitä (nahkasormikkaat) käytän vain pahimmilla pakkasilla. Koiraa ei ole, edes pölykoiria. Lapasia en käytä.


      • eläkeukko
        PysynNahoissani kirjoitti:

        Itselleni nuo neuvot ja kriteerit eivät sopisi.
        Kädet ovat tallessa mutta eivät töhnässä. Huolehdin hygieniasta vaikka olen mies.
        Autoja, mopoja, polkupyöriä en rassaile.
        Tilaan vain valmisruokia tai ostan (mutta en eineksiä).
        Käsineitä (nahkasormikkaat) käytän vain pahimmilla pakkasilla. Koiraa ei ole, edes pölykoiria. Lapasia en käytä.

        Näyttäisi siltä että asiat on kohdaltasi kunnossa.


    • Otetaas vaihteeksi aloitus vakavasti. Olet oikeassa aloitaja, kaipaamme aloituksia jotka voisivat kiinnostaa laajempaa yleisöä (pari aloitusta joihin olen itsekin ottanut osaa ovat olleet elämän tarkoituksesta ja jumalankuvasta). Valitettavasti suppeat tv-ohjelmista tai jostain ltiksen lööpistä väsätyt aloitukset eivät jaksa kiinnostaa kuin aivan ohimennen ja niistä on vaikeaa tekemällä tehdä juttua.
      Kannattaa tehdä itse aloitus jos listassa olevat tympii ja katsoa josko löytyy juttukavereita asiasta.

    • k-kk

      Eihän se peilin vika jos naama väärä on totean omalta kohdaltani ,olen vaan huomannut et noutaja vei kirjoitus halutkin mennessään.
      Ei kiinosta muutkaan avautumis foorumit , enimäkseen lueskelen ja ihmettelen uusien nikkien tulvaa, arkana luonteena hakeudun mielellään tuttuun porukkaan

      • kuuskytkuus

        k-kk Kummallista, ei tänne uutta verta saa jos uusia kirjoittajia vieroksutaan.


      • samat.sanat
        kuuskytkuus kirjoitti:

        k-kk Kummallista, ei tänne uutta verta saa jos uusia kirjoittajia vieroksutaan.

        Näinpä on.


    • Heikunkeikku

      Ei, ei, kiitos ei. Ei mitään väkisin väännettyjä pliis.
      Väkisin väännetyt on siitä epämiellyttäviä, kun ovat väkisin väännettyjä :)
      Ei silleen nakkaa inspiraatiota lukijalle.

      Minä oon tehnyt siten, että jos kamalasti huvituttais kirjottaa palstalle, mutta mikään aloitus ei tunnu natsaavan sille omalle "ajatukselle" josta tahtoisi napsutella, niin etsin jonkun sopivan, jollakin tavalla sopivan siis ja meen sitten vaan muina miehinä, kuin salaa, kirjottamaan sitä omaa asiaa. Ihan vaan pokkana, sädekehä takaraivon päällä, kirjoitan mukamas pikku rönsynpätkää. :)


      Mutta sitten joskus on myös niin, että ei yhtään huvita kirjoittaa ja käy vaan mulkasemas palstaa, MUTTA jos yhtäkkiä löytyykin Loistavan inspihtävä aloitus, niin si so, huvittamattomuus kaikkoaa ja yhtäkkiä huomaa omien sormien soittelevan näppäimistöä. Makee tunne.

    • OsaatkoItseKirjoittaa

      Jokainen kirjoittaja on vastuussa palstan tasosta. Jokainen voi tehdä mieleisiään aloituksia.

      Mitkä aiheet kiinnostavat sinua? Kerro.

    • eppu2

      Itse olen huomannut, ettei otsikkokaan aina kerro kaikkea, ei etusivulle, edes paljon mahdu. Joskus kun avaa sellaisen otsikon, josta ajattelee, ettei paljon kiinnosta, saattaakin olla ihan hyvä ketju.
      Riippuu paljolti siitä miten kommentoijat ovat asiaan tarttuneet.
      Jos aloituksia ei tehdä, ei synny ketjujakaan.
      On muutama kestoaihe, joihin aina riittää kommentteja, mutta eihän tiedä mikä muu nappaisi jollei kokeile.
      Otetaan taas vanha fraasi:´´ Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.´´

      • sundi

        Ehkä Se onkin siinä ettei tässä uusitussa palstassa näe ketjun sisään, että onko siellä virikettä vai ei. Peiliin olen katsonut ja omathan nämä on näkymät :(


      • jalkarätti
        sundi kirjoitti:

        Ehkä Se onkin siinä ettei tässä uusitussa palstassa näe ketjun sisään, että onko siellä virikettä vai ei. Peiliin olen katsonut ja omathan nämä on näkymät :(

        Eikö sisältö lukemalla selviä, kuinkas muutenkaan.


    • maailmanparantaja

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Vilkaisen palstaa ja suljen koneen. Aiheet eivät juuri kiinnosta.
      Aiheet, jotka kiinnostaisivat, aiheuttavat täällä vaan riitelyä. Minulla on vahvoja mielipiteitä asioista, joista ihmisillä ei ole kokemusta, joten siksi he alkavat haukkua täällä. Mitä ei ymmärrä, siitä ei voi asiallisesti puhua.
      Tunnen olevani erimaailmassa kuin monet täällä kirjoittelevat. Maailmaani kuuluu syvällisempi ajattelu ja asioiden pohtiminen. En kuitenkaan tarkoita uskontoja, ne eivät kuulu maailmaani. Kevyt keskustelu ei juurikaan kiinnosta, ellei mukana ole todella hyvää huumoria.
      Moni keskustelu, vaikka se onkin tarkoitettu humoristiseksi, ei naurata. Kai se johtuu ajatusmaailmani erilaisuudesta.

      • eppu2

        Ehkäpä erilaisuutta juuri kaivattaisiin.
        Siinähän on se vaara, että niitä ymmärtämättömiä tölväisyjä saa, vahvuutta tarvitaan.
        Pohtiminen ja visiointi, eri mahdollisuuksien ja totuuksien vertailu on peräti mielenkiintoista.
        Ei paha, jos sitä laajemmaltikin levittäisi.


      • ent.siivoojaparka

        Lukisin mielelläni maailmanparantajan kommentteja. Miksi et ole kirjoitellut niitä syvällisiä ajatuksiasi tänne? Sellaisista ketjuista pidän, missä tuodaan esille eri kanteilta katsottuna asioita vaikka en samaa mieltä olisikaan niitten kenenkään kanssa. Sellaiset, missä kaikki ovat samaa mieltä tyyliin "niinhän se on" tuntuvat vähän lällyiltä. Ehkä niissä on tarkoitus välttää riitaa, mutta ei niissä ole sitten makuakaan.
        Oikeastaan niin vähän uusia kommentteja päivittäin, ettenkö niitä ehtisi kaikkia käymään läpi alta ajan, ihan uteliaisuuttani vaan. En niinkään kiinnitä otsikkoon huomiota, sillä se on usein harhaanjohtava. Niittenkin kiinnostamattomien otsikkotten alle mahtuu joskus ihan mielenkiintoisia ja hauskoja kommentteja.
        Täällä muuten piileksii pusikoissa hulvattoman humoristinen joku. Olisi kiva, jos hän alkaisi käyttämään vakinikkiä.


      • Vakiopuska

        Ai mä vai? Pusikkoon puukattu ja yli luudattu.
        No, en tiiä. Olen yksi joka käy heittämässä läppää silloin kun muistan ja osuu sormet näppäimille, katselen ketjuja heitän jutun ja tilanteeseen sopivan tai sopimattoman nimimerkin ja poistun. Huumorini on omanlaisensa ja juurikin itselleni sopivaa, ilman itserakkautta. Sinuakin olen yrittänyt suntioksi paneskella, eli epäillä, mutta ei faktaa tietoa, lykitkö kolehtihaavia vai moppi kärryä vai molempia?


      • kylmätotuus

        Nimim. maailmanparantaja ja kaikki toisetkin kirjoittajat,jotka haluatte pohdiskella meitä kaikkia koskevaa asiaa,kipaiskaapa talouspalstalle lukemaan aihe:Jatkuva talouskasvu-mahdollista vai utopiaa?
        Aiheesta riittää pähkäiltävää suurellekin porukalle.


    • Minusta jokainen aloitus on arvokas.
      Siksi pyrin välttämään yli-voimaisuuteni korostamista.
      Enkä muutenkaan paljon itseäni kehu.
      Palsta elää elämäänsä ilman ketään erityisesti.
      Ainoastaan silloin, kuin idiootit enemmän innostuvat, palsta ottaa rauhallisemman asenteen.
      On aivan turhaa murehtia sen olemista tai olemattomuutta.

      Lue ja kirjoita, tai älä.
      Siinä se.

      H.

    • antaavainmennä

      Annamme!
      Palsta on nykyään kuin pohjaa vailla oleva peltiämpäri, josta suuriegoiset linssiluteet yrittävät varrettomalla kauhalla ammentaa itselleen sopivaa täytettä.

      • Luteetontapaus

        Meinaatko, että on turha ammentaa pikkulusikalla puuroa jos suuhun mahtuu varreton kauhakin.

        Suurisuiset luteet luulevat myös kaikkien elävän vain heidän vuokseen, Luulevat muiden eläneen omaa elämäänsä,ei omanlaista. Ne on jo varhaisessa vaiheessa elämäänsä alkaneet seuraamaan muiden tekemisiä ja sanomisia, sitten ei riittänyt aikaa keskittyä omiin tekoihinsa ja niiden seurauksiin. Nasset rules ihan keskenään vaan.


      • ylihilseen

        Sitä vaan tuolla lailla pitää sinunkin egoasi yrittää kohottaa, Varmaan omasta mielestäsi suuren viisauden kirjoitit.
        Aika moni muu voi olla toista mieltä.


      • HilseetönHiusPää

        Voiko kaljuun päähän muodostua hilsettä ja mistä se syntyy?
        Ajattelin vaan että jos vetäisin sirpillä pääni kesäkaljuksi niin voiko siihen pesiä hilse?
        Minulla, muuten, jotkut jutut menevät joko yli tukan tai pipon. Lippis pitäisi laittaa, niin jutut ottaisi hyvän vauhdin lipan päältä.


    • mää.oon.paras

      Palsta ei kuole, näitä joka päivä esiin haluavia " neroja" riittää.

      • Nerous-puskassa

        Minä olen väärinymmärretty nero joten puolestani palsta kuolisi. Eihän kukaan voisi keskustella väärän neron kanssa. Pitää olla oikea.


    • sundi

      Hyvä, siis palsta elää ja elämöinti palstalla jatkuu. Sitä minä todella toivon... edessä siintää eläkepäivät ja palsta-aikani kasvaa. Jihaaa!!!

      • eppu2

        Kommentistasi loistaa riemu.
        Iloisia eläkepäiviä sitten vaan, kun ne kerran jo siintää.
        Kyllä eläkkeellä on mukavaa, ainakin minun mielestäni.


      • sundi
        eppu2 kirjoitti:

        Kommentistasi loistaa riemu.
        Iloisia eläkepäiviä sitten vaan, kun ne kerran jo siintää.
        Kyllä eläkkeellä on mukavaa, ainakin minun mielestäni.

        Kyllä. kiitos! Siksi toivonkin, että palstalla on säpinää. Ja kyllähän täällä onkin, kunhan vaan malttaa avata ketjuja. Eteenpäin sano mummo kun lumet suli.


    • Jos palsta kuolee on muita palstoja. Eikä tämä niin tärkeitä ole että alkaisin murehtimaan palstan tilaa.
      Ajankulua kun ei vielä pääse ulkohommiinkaan. Lintuja on mukava katsella, ovat niin innoissaan.

    • Eikö kesä-aika ota toimiakseen?

      H.

    • taiasianvierestä

      Ainahan täältä voi pysyä poissa kun ei halua osallistua ja te tuhatnikkiset nyt ruikutatte jatkuvasti milloin mistäkin asiasta.

    • mimmimum-mi

      Itseäni on ihmetyttänyt se....miksi viesti viipyy niin kauan ennenkuin ilmestyy näkyviin....se tekee vähän tökkiväksi keskustelun ...niille jotka vastaavat nopeasti..
      Missähän ne viipyy...jos kävisi jonkinlaisen kontrollin läpi...niin nuo spämmäykset ei selitä sitä puolta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe