Nirsoja on naiset

rumamies-

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Ei tarvitse olla täydellinen, koska sellaista ei ole. Pitää kuitenkin olla juuri itselle sopiva. Vikojen on oltava sellaisia, joita kestää. Kaiken kaikkiaan parisuhtessa pitää olla hyviä puolia enemmän kuin sinkkuelämässä. Jos homma ei siis tätä kriteeriä täytä, niin sinkkuna jatkan.

    • handoftruth

      Olisiko aika muuttaa käytäntöjä? - Miehille profiilikuvaksi käden kuva ja kasvokuva kakkoskuvaksi? - No, miksi sitten?

      - Jos miehen nimetön on etusormea huomattavasti pidempi, se kertoo:

      Hyvästä ulkonäöstä.
      Hyvästä menestyksestä koulussa.
      Isommasta "vehkeestä"

      Mutta myös:

      - Taipumuksesta pettämiseen.
      - Suuremmasta todennäköisyydestä saada.eturauhassyöpä.

      Käden kuva voisi auttaa naisia puntaroimaan miehen ominaisuuksia paremmin!

      Lähteet:

      http://www.hs.fi/tiede/a1305926593439

      http://www.iltalehti.fi/terveys/2015022219243400_tr.shtml

    • Ikisinkkumies

      Kullin kuva kaikille niin siitä voi nainen valita. Myös poliisin rikosrekisteri näkyviin jotta nainen voi valita mahdollisimman paska miehen koska niinnaiset kuitenkin tekee että se paska mies kiinnostaa enemmän kuin tälläinen joka ei ole rikoksia tehnyt.

      • atännä

        Katkerat kitisijät ei kiinnosta koskaan.


      • Rumis
        atännä kirjoitti:

        Katkerat kitisijät ei kiinnosta koskaan.

        Et kohtaa katkeraa kitisijää tosielämässä vaan täällä palstalla. Jos katkera kitisijä haluaa naisen se ei kitise sille isku vaiheessa. Mutta katkeran kitisijän tuntee ulkonäöstä ja suurinosa katkerista kitisijöistä on rumia ätmejä koska rumuus tuo katkeruuden ei komeus. Toisinsanoen et jätä valitsematta katkeran kitinän takia vaan ruman ulkonäön.


      • atännä

        Kuules katkera kitisijä. Sen todellakin näkee naamasta. Jos pääkoppa ei ole kunnossa sisäpuolelta, pää ja kroppa on rumia ulkopuolelta. Rumasta miehestä tulee komea, kun sillä on oikea asenne ja pilkettä silmäkulmassa. Löysä rimpula tai kireä lihava ei ole hyvinvoiva. Päästään terve ihminen harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti.

        Mietihän toisin päin. Fotoshopatussa selfiessä kaunis hymyilevä nainen, mutta kun tapaat hänet, huomaatkin jotain muuta - ylpeyttä, itsekkyyttä, tyytymättömyyttä, ilkeyttä, vatsa, posket, huulet, tukka, otsa ja takapuoli roikkuvat... Kauniista naisesta tulikin yrmeä akka, jolla on naama norsun (*):lla. Ei auta, vaikka välitilassa yrittää esittää sitä kuvan misua. Hyvä olo näkyy kyllä päälle.


      • Rumis
        atännä kirjoitti:

        Kuules katkera kitisijä. Sen todellakin näkee naamasta. Jos pääkoppa ei ole kunnossa sisäpuolelta, pää ja kroppa on rumia ulkopuolelta. Rumasta miehestä tulee komea, kun sillä on oikea asenne ja pilkettä silmäkulmassa. Löysä rimpula tai kireä lihava ei ole hyvinvoiva. Päästään terve ihminen harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti.

        Mietihän toisin päin. Fotoshopatussa selfiessä kaunis hymyilevä nainen, mutta kun tapaat hänet, huomaatkin jotain muuta - ylpeyttä, itsekkyyttä, tyytymättömyyttä, ilkeyttä, vatsa, posket, huulet, tukka, otsa ja takapuoli roikkuvat... Kauniista naisesta tulikin yrmeä akka, jolla on naama norsun (*):lla. Ei auta, vaikka välitilassa yrittää esittää sitä kuvan misua. Hyvä olo näkyy kyllä päälle.

        Rumuus ei ole automaatio joka tekee katkeran kitisijän. Mutta rumuus antaa siihen suuret mahdollisuudet koska se on este parisuhteelle ja näinollen riskinä on muuttua katkeraksi kitisijäksi. Syy ja seuraus suhde juurikin naisten käyttäytymisestä. Näette että kun olen ruma olen automaattisesti nolla. Elämäntapanikin on terveellinen ja olen erittäin liikunnallinen ja jopa lihaksikas mutta ei sekään ole minulle naista tuonut koska olen naamaltani ruma. Työssäni olen hyvä ja saan jatkuvasti kehuja ja kiitosta asiakkailta ja työnantajiltani joten se että olen hyvä ei ole suoraanverrannollinen ulkonäköni kanssa. Olen onnellinen koska olen elämässäni menestynyt ja saanut toteuttaa monia haaveita. Naista en saa koska edelleen naamani on ruma vaikka väität että se sisin näkyy ulospäin. Ei se näy. Jos väität että naisille se sisin on tärkeintä olisin tällä hetkellä varmaan viisitoista vuotisessa avioliitossa vaimoni kanssa ja minulla olisi useampi lapsi jo kouluikäisiä. En saa koska en omaa ulkoisia puitteita naisen saannille. Siksi olen katkera kitisijä tällä palstalla. Muussa elämässäni nautin ja oikein innolla odotan huomista työpäivää ja sen jälkeistä iltaa kun menemme taas harrastuksemme pariin kavereideni kanssa. Ainiin tuon pitäisi näkyä ulospäin ja naisia tyrkyttäisi itseään jonoksi asti. No eipä näy. Kyllä ne naiset ennemmin ne komeat harraste kaverini vie eiväkä edes vilkaise minuun. Onhan mulla ruma naama joka on este suhteelle.


      • atännä

        Miten kukaan mies muka voi olla niin ruma naamaltaan, ettei naiselle kelpaa sen vuoksi?

        Onko sinulla siistit ja tyylikkäät vaatteet? Tukka, kädet ja kroppa kunnossa? Käyt pesulla aamulla ja illalla treenien jälkeen? Kyykkäät minimin 100 kg, vedät 10 tiukkaa leukaa? Vatsa ei roiku, eikä perse? Et ole tikkujalka-pallovatsa? Olet sivistynyt, seuraat aikaasi ja tiedät mitä politiikassa tapahtuu? Luet kirjallisuutta ja lehtiä? Et asu kaupungin halvimmassa vuokrayksiössä, jossa on 80-luvun kaakelit ja romanilauma susikoirakenneleineen naapurina? Ei rikosrekisteriä? Et ole aggressiivinen? Et juo itseäsi humalaan, et polta? Ei maksuhäiriöitä, ei osamaksulaskuja, ei muuta kuin asunto- ja opintovelkaa?

        No johan on ihme. Lähde treffeille ;)


      • 1239876523456
        atännä kirjoitti:

        Miten kukaan mies muka voi olla niin ruma naamaltaan, ettei naiselle kelpaa sen vuoksi?

        Onko sinulla siistit ja tyylikkäät vaatteet? Tukka, kädet ja kroppa kunnossa? Käyt pesulla aamulla ja illalla treenien jälkeen? Kyykkäät minimin 100 kg, vedät 10 tiukkaa leukaa? Vatsa ei roiku, eikä perse? Et ole tikkujalka-pallovatsa? Olet sivistynyt, seuraat aikaasi ja tiedät mitä politiikassa tapahtuu? Luet kirjallisuutta ja lehtiä? Et asu kaupungin halvimmassa vuokrayksiössä, jossa on 80-luvun kaakelit ja romanilauma susikoirakenneleineen naapurina? Ei rikosrekisteriä? Et ole aggressiivinen? Et juo itseäsi humalaan, et polta? Ei maksuhäiriöitä, ei osamaksulaskuja, ei muuta kuin asunto- ja opintovelkaa?

        No johan on ihme. Lähde treffeille ;)

        :DDDD

        Palstalle on näköjään ilmestynyt uusi trolli.Tai vanha trolli uudella nimimerkillä?


      • atännä

        Trolli? Perustele.


        Hjallis Harkimo. Ei niin nätti kasvoiltaan, mutta siisti ja kantaa hyvin itsensä. Osannee puhua naisille ja huomioi heidät oikein.
        Vesa Keskinen. Ei kelpaa suomalaisille naisille, mutta ei silmäpussiensa vuoksi. Kehitysmaiden teinitytöt tykkäävät kuitenkin Vesasta kovasti.
        Stephen Hawking. Älykäs, siisti pukeutuminen.

        Entäs miehet, joilla on arpia kasvoissaan? Palovammoja, luunmurtumia, leikkausarpia, huulihalkio... On niilläkin nainen.


      • Rumis
        atännä kirjoitti:

        Trolli? Perustele.


        Hjallis Harkimo. Ei niin nätti kasvoiltaan, mutta siisti ja kantaa hyvin itsensä. Osannee puhua naisille ja huomioi heidät oikein.
        Vesa Keskinen. Ei kelpaa suomalaisille naisille, mutta ei silmäpussiensa vuoksi. Kehitysmaiden teinitytöt tykkäävät kuitenkin Vesasta kovasti.
        Stephen Hawking. Älykäs, siisti pukeutuminen.

        Entäs miehet, joilla on arpia kasvoissaan? Palovammoja, luunmurtumia, leikkausarpia, huulihalkio... On niilläkin nainen.

        Yhteistä näille naisten naurattajille on seuraava. Hjallis Harkimolla on rahaa. Vesa Keskisellä on rahaa. Stephen Hawkingilla on rahaa. Voi olla vaikka yks kätinen ja viis jalkainen kakspäinen ja näyttää frankensteinin hirviöltä mutta jos on rahaa enemmän kuin perus duunarin tulot niin kyllä naisen saa. Playboy lehden yli kasikymppisellä omistajallakin pyörii parikymppisiä misuja ympärillä ja on naimisissakin sen ikäisen kanssa. Itse olen ruma eikä rahaa ole seitsemän numeroisina summina joten eipä näy naisiakaan.


      • atännä

        Odotin tuota raha-korttia. Eli naamassa ei sitten kuitenkaan ole niin paljon vikaa ;)? Vika on kuin onkin korvien välissä, siellä sisäpuolella? Jollei ole älliä huolehtia toimeentulostaan, niin miten sitten ajattelit naisen kanssa elellä? Nainen maksaa vai? Minä en ainakaan maksa yhdenkään miehen elämistä.

        Enkä usko, että Harkimokaan ketään elättää. Nykyaikana kumppanin rahoista ei ole mitään iloa. Toisin oli ennen, kun oltiin naimisissa kuolemaan saakka ja jos erottiin, kaikki meni puoliksi. Nykyään jokaisella parilla on avioehto.

        Miksi Keskinen ei kelpaa yhdellekään suomalaiselle naiselle, vaikka sillä onkin rahaa? Puutuiskohan kuitenkin jotain oleellista kuuloelimien välistä?


      • 1239876523456
        atännä kirjoitti:

        Trolli? Perustele.


        Hjallis Harkimo. Ei niin nätti kasvoiltaan, mutta siisti ja kantaa hyvin itsensä. Osannee puhua naisille ja huomioi heidät oikein.
        Vesa Keskinen. Ei kelpaa suomalaisille naisille, mutta ei silmäpussiensa vuoksi. Kehitysmaiden teinitytöt tykkäävät kuitenkin Vesasta kovasti.
        Stephen Hawking. Älykäs, siisti pukeutuminen.

        Entäs miehet, joilla on arpia kasvoissaan? Palovammoja, luunmurtumia, leikkausarpia, huulihalkio... On niilläkin nainen.

        Miten monia naisia muka kiinnostaa, kuinka paljon mies kyykkää tai vetää leukoja? Ehkä parikymppisiä fitness-pissiksiä kiinnostaa?

        On paljon naisia, jotka eivät itsekään seuraa polittikkaa tai lue juuri mitään.Yllättävän monien profiilissa (sekä miesten että naisten) lukee, että politiikka ei ihmeemmin kiinnosta.

        En tiedä myöskään lähipiiristäni yhtään ihmistä, joka ei olisi ostanut joskus jotain osamaksulla.


      • atännä
        1239876523456 kirjoitti:

        Miten monia naisia muka kiinnostaa, kuinka paljon mies kyykkää tai vetää leukoja? Ehkä parikymppisiä fitness-pissiksiä kiinnostaa?

        On paljon naisia, jotka eivät itsekään seuraa polittikkaa tai lue juuri mitään.Yllättävän monien profiilissa (sekä miesten että naisten) lukee, että politiikka ei ihmeemmin kiinnosta.

        En tiedä myöskään lähipiiristäni yhtään ihmistä, joka ei olisi ostanut joskus jotain osamaksulla.

        Jos minä kyykkään yli 1,5 kertaa oman painoni ja vedän toistakymmentä leukaa, niin mitäs luulet moniko puolet nuorempi liikuntaa harrastava nainen kykenee siihen? Miehet ovat 40 ikäisenä suurin osa löysiä vetelyksiä, jotka eivät pääse ilman painoakaan kyykkyyn. Ei miehet kestä olla heikompia, heistä tulee ilkeitä kitisijöitä, siksi naiset eivät halua sotkeutua sellaisiin. Ja onhan tuo ihan hyvä kunnon mittari.
        Jos haluaa noin kovasti naista, pitäisi tehdä jotain sen asian eteen varmistaakseen kiinnostavuutensa. Tai sitten ottaa vastaan se 70-vuotias Pertti-täti, jollei kerran sen enempää ole väliä kunhan on nainen. Mutta olen aika varma, että jokaisella miehelläkin on joku raja naisen suhteen.


      • 1239876523456
        atännä kirjoitti:

        Jos minä kyykkään yli 1,5 kertaa oman painoni ja vedän toistakymmentä leukaa, niin mitäs luulet moniko puolet nuorempi liikuntaa harrastava nainen kykenee siihen? Miehet ovat 40 ikäisenä suurin osa löysiä vetelyksiä, jotka eivät pääse ilman painoakaan kyykkyyn. Ei miehet kestä olla heikompia, heistä tulee ilkeitä kitisijöitä, siksi naiset eivät halua sotkeutua sellaisiin. Ja onhan tuo ihan hyvä kunnon mittari.
        Jos haluaa noin kovasti naista, pitäisi tehdä jotain sen asian eteen varmistaakseen kiinnostavuutensa. Tai sitten ottaa vastaan se 70-vuotias Pertti-täti, jollei kerran sen enempää ole väliä kunhan on nainen. Mutta olen aika varma, että jokaisella miehelläkin on joku raja naisen suhteen.

        Seurustelen itse reippaasti yli 5-kymppisen miehen kanssa (itseäni toistakymmentä vuotta vanhemman), joka käy salilla pari-kolme kertaa viikossa ja on ikäisekseen todella hyvässä kunnossa. Mutta ei mua sen salipuuhat sen enempää kiinnosta. Hyvähän se toki on, että huolehtii kunnostaan, mutta syyt joiden takia rakastan ja arvostan miestä ovat pääsääntöisesti ihan muita. Eivätkä ne myöskään liity siihen, missä hän töissä, millaisessa asunnossa asuu ja paljonko on velkaa jne.


      • atännä

        Mitä sitten kitiset, että naiset ovat nirsoja. Jos miehesi olisi 170 kiloinen eikä siis huolehtisi itsestään, haisisi pahalta, olisi ulosotossa seksilinjoille soittelun vuoksi, vain valittaisi ja ryyppäisi, sinä olisit sen silti ottanut ja siihen rakastunut? Epäilen. Helppo jeesustella.
        Talouden hoitaminen on yksi iso valintakriteeri. En halua elättää ketään aikuista ihmistä enkä maksaa sen laskuja, eikä varmasti kovin moni muukaan.
        Kaikki meidän aikaisemmat valintamme ovat muokanneet meidät sellaisiksi mitä nyt olemme.
        Etkä taida olla miestäsi vahvempi?


      • 1239876523456
        atännä kirjoitti:

        Mitä sitten kitiset, että naiset ovat nirsoja. Jos miehesi olisi 170 kiloinen eikä siis huolehtisi itsestään, haisisi pahalta, olisi ulosotossa seksilinjoille soittelun vuoksi, vain valittaisi ja ryyppäisi, sinä olisit sen silti ottanut ja siihen rakastunut? Epäilen. Helppo jeesustella.
        Talouden hoitaminen on yksi iso valintakriteeri. En halua elättää ketään aikuista ihmistä enkä maksaa sen laskuja, eikä varmasti kovin moni muukaan.
        Kaikki meidän aikaisemmat valintamme ovat muokanneet meidät sellaisiksi mitä nyt olemme.
        Etkä taida olla miestäsi vahvempi?

        Enhän minä ole mitään kitissytkään. :D Ja piti sitten vetää jokin ääriesimerkki, tuskin kukaan tuollaisesta miehestä innostuu.

        En minäkään halua ketään elättää, en tuloillani siihen pystyisikään. Mieheni ei ole paljon isotuloisempi, mutta kummallekaan raha ei ole kovin tärkeä valintoja ohjaava kriteeri. Henkiset asiat ja arvot ovat materiaa tärkeämpiä.

        Jos jonain päivänä sairastut syöpään, niin hehkutatko, että olet sen itse valinnut? Meille tapahtuu myös asioita, joita emme itse valitse (ainakaan tietoisesti ja/tai yksin), mutta voimme tietysti aina valita, miten niihin suhtaudumme.

        En tietenkään ole miestäni fyysisesti vahvempi. Enkä todellakaan pumppaa rautaa missään salilla. Jooga ja tanssi sekä hyötyliikunta ovat mun tapoja liikkua. Salille mua on ihan turha yrittää repiä. Henkisesti taidamme olla mieheni kanssa aika tasavahvoja.


      • Rumis
        atännä kirjoitti:

        Odotin tuota raha-korttia. Eli naamassa ei sitten kuitenkaan ole niin paljon vikaa ;)? Vika on kuin onkin korvien välissä, siellä sisäpuolella? Jollei ole älliä huolehtia toimeentulostaan, niin miten sitten ajattelit naisen kanssa elellä? Nainen maksaa vai? Minä en ainakaan maksa yhdenkään miehen elämistä.

        Enkä usko, että Harkimokaan ketään elättää. Nykyaikana kumppanin rahoista ei ole mitään iloa. Toisin oli ennen, kun oltiin naimisissa kuolemaan saakka ja jos erottiin, kaikki meni puoliksi. Nykyään jokaisella parilla on avioehto.

        Miksi Keskinen ei kelpaa yhdellekään suomalaiselle naiselle, vaikka sillä onkin rahaa? Puutuiskohan kuitenkin jotain oleellista kuuloelimien välistä?

        Mistä päättelet että minulla ei ole talous kunnossa? Siitäkö jos mainitsen että omaisuuteni ei ole seitsen numeroinen? Jos tuo on sinun vaatimus niin väitteelleni annat hyvän tuen että vain raha ratkaisee. Itse olen koko opiskeluiden jälkeisen elämäni ollut haave ammatissani ja tienaan hyvin. Velkaa ei ole muusta kuin asunnosta hieman ja senkin ajattelin kuitata varmaan syksyllä pois tai viimeistään ensivuonna. Kaikki muut ovat omaa uudehkosta autosta lähtien. "Miten ajattelit naisen kanssa elellä" kysyit kun oletit olevani rahaton. No miten naisen kanssa yleensä eletään. Rahalla ilmeisesti vaan sinun logiikkasi mukaan. Jos mulla ei ole rahaa ei ole naistakaan mutta kas kummaa kun mulla on omaisuutta ja säästöjä mutta ei ole naista siitä huolimatta kun olenhan ruma. Tiedän jos olisin kuuluisa ja sika rikas kuin vaikkapa Harkimo niin naisia pyörisi jaloissa liiaksikin saakka. Kyse kun rumalla miehellä ei ole siitä onko rahaa toimeentulon verran vaan että rahaa on niin ettei paskalle taivu. Ja kyllä edelleen tässä maailmassa moni nainen menee sen miehen luo lähinnä pummiksi ja elää tämän rahoilla kunnes se on nyhdetty kuiviin ja vaihdetaan seuraavaan. Minä en myöskään kustanna yhdenkään pummi naisen elämää rinnallani. Ainiin unohdin. Sehän on ainoa mahdollisuus että saisin naisen. No olen mielummin yksin kun elättäisin pummia ja kohta sanot että "noniin kyllähän sinä naisen saisit. Pumminaisen" Keskinen muuten kelpaisi monellekin suomalais naiselle mutta itsehän se niitä muijia hakee pitkin etelä-amerikkaa. Tuttavapiirissänikin on yksi kolmekymppinen nainen joka monta kertaa kesässä ajaa Tuuriin ihan vaan nähdäkseen Keskisen kun hän on kuulemma "ihana" Ja moni muukin on ottamassa hänen kanssaan kaveriselfieitä innoissaan. Mua ei kiinnosta sun pumppaamiset eikä monia muitakaan. Se on sinun vaatimuksesi mutta natsi ajattelullasi kuvittelet että se on ainoa ja oikea tapa valita parisuhde montako leukaa vetää. Sinä voit valita kumppanisi sillä perusteella mutta suurinosa ei. Sama kuin sanoisin että kunnon naisen on pitäny ampua kaksikymmentä hirveä ennen kun hänet huolin. Jokainen valitkoon mieleisensä mutta meille rumille se valinta tehtiin jo kohdussa että emme ulkonäöllisistä syistä tule ikinä lisääntymään ja pariutumaan.


    • naiset-nirsoja

      Mielummin nainen ottaa väkivaltaisen alkoholistin kuin ruman katkeran kitisijä miehen.
      Parempi se on saada turpiin kuin kuunnella tylsää miestä joka ei pidä ulkonäöstään.

    • ALfa100

      Naiset on sikoja ja rakastuvat alfa miehiin. tämä on totta. Naiset haluavaat esitellä komistustaan ystävilleen. Thats the problem.

    • Niin kauan kuin näen yleisesti ottaen rumien (JA pienituloisten) miesten elävän ympärilläni onnellisissa parisuhteissa, en suostu uskomaan että yhdenkään miehen pariutuminen kaatuisi pelkkään ulkonäköön.

      Mutta jos aloittajalla on mielessään Miian ja Violan näköiset naiset (kuten linkistä päättelen), niin kannattaa ehkä panostaa entistä enemmän siihen omaan ulkonäköön. Samalla kannattaa kuitenkin myös miettiä mahdollista omaa nirsouttaan ;)

    • rumamies-

      Jos on ruma niin ei sitä ulkonäköä voi parantaa. Meinaako helka että puku päälle ja naiset heti kiinnostuu.

      • Käskinkö parantaa ulkonäköä? Totesin näkeväni rumia miehiä onnellisissa parisuhteissa, mikä kumoaa väitteen, että rumat miehet eivät saisi naisia. Mutta jos kotona istuu ja kitisee nettiin kuinka ei kenellekään kelpaa, niin silloin on aika epätodennäköistä saada minkäänlaista parisuhdetta.

        Tämä jankkaus rumuudesta on niin uskomattoman kyllästyttävää, kun tuolla ulkona elävässä elämässä oikeasti kaiken näköiset ja kokoiset, terveet ja vammaiset, köyhät ja varakkaat, pitkät ja lyhyet ihastuvat ja rakastuvat kaiken aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe