Käytännön pääsiäsvinkki

ö-Öö

Siis olen tympiintynyt kerjläisiin pääsiäisenä. Etenkin net, melkein murrosikäiset kerjäläiset tympii suuresti. Pikkukakaroille nyt voi jotain antaa, eivät ne tajua, mitä ovat tekemässä.

Mutta siis ihan selkeä asia. Pitää ostaa, mingnon munia pari kappaletta. Syödä itse suklaamunat ja laittaa raakat kananmunat pakkaukseen tilalle. Niitä eri kiva antaa niille hiton häiriköille :D

=DW=

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksiavaatovesi

      Jos annat ensimmäiselle sakille niin niitä tulee lisää kun he kännyköillä ilmoittavat. Joku pölvästi vielä ihmetteli kuinka paljon niitä oli käynyt kun oli alkanut karkkeja jakamaan. Joutui lopuille rahaa jo antamaan.

    • outoa

      Sunnuntaina näin virpojia, soittivat ovikelloakin en aukaissut ovea.

    • 01234

      Olisi pieni uhraus ihmisiltä, näin jokainen Suomalainen siirtäisi minun tilille €uron :) ?

    • tellux2015xy

      Ei niille ole pakko avata ovea,jos ei halua!

      • ö-Öö

        Eipä niin

        Tässä tsadin rivarissa ei ole ikkunoita paraatioven puolelle. Paitsi ovessa, johon taloyhtiön hallitus suuressa viisaudessaan ovien vaihdon yhteydessä laittoi ikkunan. Tosin sellaista mattalasia, että siitä ei näe läpi.

        Oviin kielletty tehtaan toimesta poraamasta reikiä, eli ei voi lattiaa ovisilmää. Syytä en tiedä, ilmeisimmin ovet niin heikkorakenteisia.

        Ovipuhelin olisi ratkaisu, ei ole viitsinyt investoida, vaikkei kalliiksi tulisikaan. Syy, käytännössä aina, kun joku tulossa käymään, asiata joka tapuksessa sovitaan etukäteen käytännön syistä, äärettömän harvoin kukaan xtempore tulee plimputtelemaan. Paitsi trullit ja jehovat. Onneksi nykyaikana ei ole mitään kierteleviä kaupustelijoita.

        Eli käytännössä, aina harvakseen, kun ovikello soi, pakko käydä katsomassa, minkä näköinen jehova siellä nyt on. Kuitenkin aina mahdollista, siellä on joku, jolla oikeastikin jotain asiaa. Joskus olen kääntänyt ovikellon pois päältä pääsiäissunnuntaina, aina ei muista.

        Mutta niitä mignonmunia pitää muistaa muutama ostaa, mun mielestä ne on hyviä :D

        =DW=


      • TeenOveni-itse

        "Oviin kielletty tehtaan toimesta poraamasta reikiä, eli ei voi lattiaa ovisilmää. Syytä en tiedä, ilmeisimmin ovet niin heikkorakenteisia."
        Puukehikko, villa välissä ja molemmin puolin pahvilevyt. Näin valmistuu nykyajan tosi halpoja (mutta ostajille kalliita) sekunda ulko-ovia. Mikään ei ole kuin ennen saati rehellistä.


      • näinollakseen
        ö-Öö kirjoitti:

        Eipä niin

        Tässä tsadin rivarissa ei ole ikkunoita paraatioven puolelle. Paitsi ovessa, johon taloyhtiön hallitus suuressa viisaudessaan ovien vaihdon yhteydessä laittoi ikkunan. Tosin sellaista mattalasia, että siitä ei näe läpi.

        Oviin kielletty tehtaan toimesta poraamasta reikiä, eli ei voi lattiaa ovisilmää. Syytä en tiedä, ilmeisimmin ovet niin heikkorakenteisia.

        Ovipuhelin olisi ratkaisu, ei ole viitsinyt investoida, vaikkei kalliiksi tulisikaan. Syy, käytännössä aina, kun joku tulossa käymään, asiata joka tapuksessa sovitaan etukäteen käytännön syistä, äärettömän harvoin kukaan xtempore tulee plimputtelemaan. Paitsi trullit ja jehovat. Onneksi nykyaikana ei ole mitään kierteleviä kaupustelijoita.

        Eli käytännössä, aina harvakseen, kun ovikello soi, pakko käydä katsomassa, minkä näköinen jehova siellä nyt on. Kuitenkin aina mahdollista, siellä on joku, jolla oikeastikin jotain asiaa. Joskus olen kääntänyt ovikellon pois päältä pääsiäissunnuntaina, aina ei muista.

        Mutta niitä mignonmunia pitää muistaa muutama ostaa, mun mielestä ne on hyviä :D

        =DW=

        Lattiaan ovisilmä?


      • ovisilmäluukku
        ö-Öö kirjoitti:

        Eipä niin

        Tässä tsadin rivarissa ei ole ikkunoita paraatioven puolelle. Paitsi ovessa, johon taloyhtiön hallitus suuressa viisaudessaan ovien vaihdon yhteydessä laittoi ikkunan. Tosin sellaista mattalasia, että siitä ei näe läpi.

        Oviin kielletty tehtaan toimesta poraamasta reikiä, eli ei voi lattiaa ovisilmää. Syytä en tiedä, ilmeisimmin ovet niin heikkorakenteisia.

        Ovipuhelin olisi ratkaisu, ei ole viitsinyt investoida, vaikkei kalliiksi tulisikaan. Syy, käytännössä aina, kun joku tulossa käymään, asiata joka tapuksessa sovitaan etukäteen käytännön syistä, äärettömän harvoin kukaan xtempore tulee plimputtelemaan. Paitsi trullit ja jehovat. Onneksi nykyaikana ei ole mitään kierteleviä kaupustelijoita.

        Eli käytännössä, aina harvakseen, kun ovikello soi, pakko käydä katsomassa, minkä näköinen jehova siellä nyt on. Kuitenkin aina mahdollista, siellä on joku, jolla oikeastikin jotain asiaa. Joskus olen kääntänyt ovikellon pois päältä pääsiäissunnuntaina, aina ei muista.

        Mutta niitä mignonmunia pitää muistaa muutama ostaa, mun mielestä ne on hyviä :D

        =DW=

        Kummasti sun tsadin vuokraluukkus on muuttu kerrostalosta rivariksi. Ennenkään ikkunoita rappukäytävään rakenneta et näkis kuka pimputtelee. Enkä ole yhtään rivaria nähny ettei ainakin yks ikkuna olis etuovelle.


      • ö-Öö
        ovisilmäluukku kirjoitti:

        Kummasti sun tsadin vuokraluukkus on muuttu kerrostalosta rivariksi. Ennenkään ikkunoita rappukäytävään rakenneta et näkis kuka pimputtelee. Enkä ole yhtään rivaria nähny ettei ainakin yks ikkuna olis etuovelle.

        Sekoitat nyt jostain käsittämättömästä syystä kirjoittajan niittimiinaan. Joka asuu josain espoon slummissa soskun maksamasa vuokraluukussa ja joka ei osaa sulkea parvekkeen oveaan.

        =DW=


      • ovisilmäluukku
        ö-Öö kirjoitti:

        Sekoitat nyt jostain käsittämättömästä syystä kirjoittajan niittimiinaan. Joka asuu josain espoon slummissa soskun maksamasa vuokraluukussa ja joka ei osaa sulkea parvekkeen oveaan.

        =DW=

        Hui hai, sinusta nyt on kysymys. Kerro miltä tuntuu olla eläkeläisloispummien jälkeläinen ja asua jossain luukussa jossa ovetkin on pahvia.


    • siilmuori

      Enpäs munan munaa ostanut enkä muutakaan karkkia. Ehkä pääsiäiseksi siskon lapsille (ja miksei omillekin) saatan ostaa, mutta virpojille en. Jotenkin mennyt maku koko virpomisesta, kerjääminen ovelta ovelle lähinnä tulee mieleen. Jos en satu olemaan munarahoja tienaanmassa, en avaa ovea. Onneksi meilläpäin vähemmän näitä virpjia liikkuukaan.

      • numeroita

        Siilimuori
        Miten oli? Virpoiko sinun lapsesi aikoinaan?


      • siilimuori
        numeroita kirjoitti:

        Siilimuori
        Miten oli? Virpoiko sinun lapsesi aikoinaan?

        Virpoipa hyvinkin ja se suurin ilo oli niitä oksia tehdessä ja värkätessä ja trulliksi tälläytyessä.
        Muuta en tiedää onko ihtelle tullut vanhuus vai mikä mutta jotenkin mennyt hohto koko touhusta Oisko vika siinä kun ei sillain ole ihtelle enää ajankohtainen. Tai että jotenkin sotii vastaan et vieraita trullaajia varten eurosotalla ostaa jaettavaksi jotain. En tykkää.


      • numeroita
        siilimuori kirjoitti:

        Virpoipa hyvinkin ja se suurin ilo oli niitä oksia tehdessä ja värkätessä ja trulliksi tälläytyessä.
        Muuta en tiedää onko ihtelle tullut vanhuus vai mikä mutta jotenkin mennyt hohto koko touhusta Oisko vika siinä kun ei sillain ole ihtelle enää ajankohtainen. Tai että jotenkin sotii vastaan et vieraita trullaajia varten eurosotalla ostaa jaettavaksi jotain. En tykkää.

        Niin virpoi minunkin lapseni aikoinaan ja siksi en tänäänkään virpojia vihaa.
        Tulisi tunne, että meidän lapset sai, mutta muut ei, mut jokainen tyylillään.


    • Ei mene tasan tää elo, mä olin varannut pikku noidille roppakaupalla suklaamunia, kukaan ei tullut :/ Täytyy laittaa kyltti ensi vuonna. "Noita-evästä tarjolla."
      Muistan kun itse kiertelin tyttösenä, että oli paha paikka kun joku laittoi ompun tai appelsiinin. Vei hirveesti tilaa todelliseltä valuutalta.
      Olen omat lapset höynäyttänyt mignon-munilla. Laitoin pääsiäisaamiaisen, ja munakuppeihin keitettyjen sijasta mignon-munia. Aamupöpperöisiä ihmisiä (pikku-ihmisiä varsinkin) on helppo naruttaa. Isälleni joku teki tempun toisin päin. Tarjosi mignon-muka-munan joka olikin keitetty. Oi pettymys. Tosin sai olla iloinen ettei ollut raaka muna.

    • Meillä on ovikellon päällä lappu: Ei virpojia kiitos!

      • ö-Öö

        Oletettavasti toimii.

        Jos virpojilla vanhemmat mukana. kun mun mielestä virpojien pitäisi olla sen verran nuoria, että eivät välttämättä osaa vielä lukea. Vanhemmat kakarat, ne on sitten puhtaasti kerjälisiä, nämät pikkuiset eivät tajua koko asiasta mitään, vanhemien vika.

        Tollanen lappu muuten voi olla ongelmallinen. Naapuruston lapsiperheet voi alkaa pitämään suo jonain lasten vihaajana ja siiitä voi taas seurata jotain ongelmia muissa asioissa. Kun lapsiperheethän ajattelevat aivonsa sijaan hormooneillaan.

        =DW=


      • ovisilmäluukku
        ö-Öö kirjoitti:

        Oletettavasti toimii.

        Jos virpojilla vanhemmat mukana. kun mun mielestä virpojien pitäisi olla sen verran nuoria, että eivät välttämättä osaa vielä lukea. Vanhemmat kakarat, ne on sitten puhtaasti kerjälisiä, nämät pikkuiset eivät tajua koko asiasta mitään, vanhemien vika.

        Tollanen lappu muuten voi olla ongelmallinen. Naapuruston lapsiperheet voi alkaa pitämään suo jonain lasten vihaajana ja siiitä voi taas seurata jotain ongelmia muissa asioissa. Kun lapsiperheethän ajattelevat aivonsa sijaan hormooneillaan.

        =DW=

        Sinähän jo vihaatkin niitä, niin mikä ongelma siin lapussa olisi. Ongelmiakin sulla tuntuu olevan joka asiassa siin luukussas.


    • gimshim

      Kyllähän niitä vähän ronskimman sortin virpojia tääläkin kylällä on vuosikymmeniä pyörinyt - kossulossuhorojen mukaan pakkaa lähteen lähes kaikki mit irti saavat
      - silleen kurjaa pääsiäisperinnettä. Mitäpä kadonneista mokkuloista ja niihiin talletetuista tiedoista ja ohjelmista osineen - jonknlaista luovuutta ja konkretiaa samallla kertaa - ikävää jutussa on että paitsi iankaikkisesti maksaa varoillaan ja veroillaan noitten "hyödyntäjien" ylläpitoa ja elämäntapaa - tarttee ylipäätään samassa maailmass elää. Gangstalkkaaajien yksi toimintatapa sekin. Uuvuttavuuteen heillä on vaiin yksi ohje yleensä olemassa -- tapa ittes tai tule tapetuksi. Tämmöstä räkälän rääkkikylällä - muka-muka- hauskaa josta ilo on aina todella kaukana. Sikamaisuudessaan ylivoimaisia masentajia.

    • ent.siivoojaparka

      Meilläpäin ne trullit kulkee vasta torstaina, eikä ne käy virpomassa vaan niillä on omapiirtämiään pääsiäiskortteja, minkä ne ojentaa pikku kätösistään ja toivottavat Glad Påsk.
      Töissä käydessäni missasin ne ikävä kyllä monesti, kun olin kotona vasta sitten, kun pikku trullit olivat jo pesseet naamansa, jakaneet saaliinsa, katsoneet Björnensmagasiinin ja painuneet unten maille.
      Kyllä minä aina olen niille jotain antanut jos olen ollut kotona ja oikein odotellut niitten tuloa. Se on kuitenkin vain kerran vuodessa ja se on lapsista hauskaa ja aika viatonta hupia. Pahempiakin ne voisivat olla tekemässä.

    • säästöä

      Leikkaa vaan omat pallis, sinne folioihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe