"Pelimiehet nähty ja juoksut juostu"

suomessailmaisethuorat

Vakiolause monen naisen profiilissa.
Miehenä sanoisin, että melkoinen turn-off.
Nainen antaa itsestään sellaisen käsityksen, että on elänyt kevytkenkäistä elämää ja kaiken maailman häntäheikit ovat päässeet höyläämään.
MIKSI kirjoitatte noin? Eikö kannattaisi edes esittää puhtoista ja viatonta, niin voisi ne kunnollisetkin miehet kiinnostua, mikäli sellaista haluatte.

141

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titityyyyyyy

      Hah ! Nunnaako etsit ?

      • aaassssddddfff

        kyllä kiitos


      • ihmetellen

        Tietenkin naisten täytyy esittää aloittajan kaltaisille idiooteille puhdasta neitsyttä, jota kukaan ei ole koskettanutkaan.
        Mies kuolaa netissä muovilisäkkeisiä, irtokynsillä, -ripsillä ja -hiuksilla varustettuja fittness-naisia, vaikka luultavasti on itse nuorena plösähtänyt nettinörtti tai vanhempi kaljamahainen pelle.
        Nykyisin elämän todelliset arvot monilla jotenkin hukassa?


      • äläl2

        Sinun miehesikö? Harmi sinulle :/


      • tasaarvo kai tässäkin :D


      • äppäp-pä

        itse olen ainakin, todella, edelleenkin neitsyt, ketä kukaan ei ole koskettanutkaan. Ei minuun tarvi mitään tähänliittyen kenellekään todistella, mutta fakta mikä fakta.

        Luojalle kiitos.

        Jotenkin hämäävästi tämä keskustelu näyttäisi etusivun pääpuheenaiheena olevan ihan jotain muuta, kuin mitä tämä otsikko nyt tuossa ylhäällä kertoo. Tämähän oli jo jo tällaisenaan viimeviikolla etuisivun klipeissä, mitä ylläpidon pelleilyä nyt tämä tällainen?

        Niin tai näin, jos etusivun kysymyksenasettelua peilaan, kyllä se on niin, että terveydentilaan liittyvät kysymykset ovat tärkeitä miettiessä sitä, kuka voisi ylipäätään edes olla potentiaali kumppani. Huijarit huomaa helpolla, oikea rakkaus jos on iskeäkseen, ei kysy toisen terveyttä - korkeintaa siinä mielessä, että tahtoo olla toisen tukena esim. sairaudesta huolimatta - tai ennemminkin juuri sairaus huomioonottaen. Näin onnellisesti kävi esim. siskollani, joka juuri alkanut seurustelemaan ja potee vakavaa psyykkistä sairautta.

        Eipä mulla tänne deittiosastoon muuta.

        Mutta ylläpidolla taas ontuu ja pahasti.


    • miesyli40

      Kyllä mulle enemmänkin tulee tuosta fiksu nainen mieleen. On pitänyt hauskaa pinnallisesti ja nyt haluaa vakavamman suhteen. Sehän on hienoa, että oppii elämästään ja kokemuksistaan. En ymmärrä aloittajan logiikkaa.

      • Nainen40pluss

        Minun mielestäni se nimenomaan ei anna fiksua kuvaa naisesta. Jos puhutaan vaikka noin 3-kymppisestä tai sitä lähestyvästä naisesta, niin lienee selvää, että jotain ihmissuhdekokemuksia on todennäköisesti jo takana. Jos niitä on poikkeuksellisen vähän tai paljon, niin se ei ole mielestäni sinällään miinus, mutta ei myöskään mikään meriitti, joka kannattaisi erikseen mainita.

        Se että pelimiehistä puhutaan monikossa, tarkoittanee sitä, että niitä on ollut useita. Tämä taas kertoo huonosta arvostelu- ja erittelykyvystä miesten suhteen. Ei se tee naista ihmisenä huonommaksi, mutta en itse tällaisella "ylpeilisi".

        On hienoa, jos ihminen on oppnut virheistään. Sitä oppimistahan tämä elämä pitkälti on, ja jos ei tee virheitä, niin ei taida paljon elääkään. On mielestäni myös hyvä, jos profiilissaankin kertoo mitä on elämässään oppinut ja miten on ihmisenä kasvanut. (Itse olisin toivonut nimenomaan tällaisia juttuja miesten ilmoituksiin silloin aikoinaan kun niitä luin.) Mutta jos kaikki mitä voi sanoa on, että juoksut on juostu, baarit on nähty tai pelimiehet on koettu, niin voivoi. Eivät nuo kovin syvällisiä viisauksia ole. :)


      • miesyli40
        Nainen40pluss kirjoitti:

        Minun mielestäni se nimenomaan ei anna fiksua kuvaa naisesta. Jos puhutaan vaikka noin 3-kymppisestä tai sitä lähestyvästä naisesta, niin lienee selvää, että jotain ihmissuhdekokemuksia on todennäköisesti jo takana. Jos niitä on poikkeuksellisen vähän tai paljon, niin se ei ole mielestäni sinällään miinus, mutta ei myöskään mikään meriitti, joka kannattaisi erikseen mainita.

        Se että pelimiehistä puhutaan monikossa, tarkoittanee sitä, että niitä on ollut useita. Tämä taas kertoo huonosta arvostelu- ja erittelykyvystä miesten suhteen. Ei se tee naista ihmisenä huonommaksi, mutta en itse tällaisella "ylpeilisi".

        On hienoa, jos ihminen on oppnut virheistään. Sitä oppimistahan tämä elämä pitkälti on, ja jos ei tee virheitä, niin ei taida paljon elääkään. On mielestäni myös hyvä, jos profiilissaankin kertoo mitä on elämässään oppinut ja miten on ihmisenä kasvanut. (Itse olisin toivonut nimenomaan tällaisia juttuja miesten ilmoituksiin silloin aikoinaan kun niitä luin.) Mutta jos kaikki mitä voi sanoa on, että juoksut on juostu, baarit on nähty tai pelimiehet on koettu, niin voivoi. Eivät nuo kovin syvällisiä viisauksia ole. :)

        Itseasiassa tuossa aloituksessa sanotaan, että pelimiehet on nähty, ei koettu, mikä mielestäni tarkoittaa, että ne on nimenomaan nähty niin, että pelisille ei ole alettu. Siinä on suuri ero verrattuna siihen, että jos siinä sanoittaisiin pelimiehet koettu.


      • Nainen40pluss
        miesyli40 kirjoitti:

        Itseasiassa tuossa aloituksessa sanotaan, että pelimiehet on nähty, ei koettu, mikä mielestäni tarkoittaa, että ne on nimenomaan nähty niin, että pelisille ei ole alettu. Siinä on suuri ero verrattuna siihen, että jos siinä sanoittaisiin pelimiehet koettu.

        Ja jos profiiliissa lukee, että baarit on jo nähty, niin se tietenkin tarkoittaa, että siellä on käyty vain vilkuilemassa. Ei ole juotu mitään, ei tanssittu, ei pokattu seuraa eikä mitään muutakaan, paitsi luotu erinäisiä katseita. Eikö niin? :P


      • atännä
        Nainen40pluss kirjoitti:

        Ja jos profiiliissa lukee, että baarit on jo nähty, niin se tietenkin tarkoittaa, että siellä on käyty vain vilkuilemassa. Ei ole juotu mitään, ei tanssittu, ei pokattu seuraa eikä mitään muutakaan, paitsi luotu erinäisiä katseita. Eikö niin? :P

        Baarit on nähty. Ei sieltä mitään ole minulle löytynyt, koska juopot ei kiinnosta eikä irtoseksi. Tanssin kyllä, mutta en käytä alkoholia. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, mikäli niillä on vielä tolkku päässä.

        Kyllä se voi tarkoitaa ihan tuotakin. Tanssiko on siis pahasta ja ihmisille juttelu?


      • ahaaaaaaaa
        atännä kirjoitti:

        Baarit on nähty. Ei sieltä mitään ole minulle löytynyt, koska juopot ei kiinnosta eikä irtoseksi. Tanssin kyllä, mutta en käytä alkoholia. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, mikäli niillä on vielä tolkku päässä.

        Kyllä se voi tarkoitaa ihan tuotakin. Tanssiko on siis pahasta ja ihmisille juttelu?

        Itse en selvinpäin pysty kännisiä kattomaan ja kun ei huvita juodakaan, niin on mukavaa jäädä vaan yksin kotiin. Rahaakin säästyy ja ei tartte krapulaisena herätä. Hyvässä seurassa vois tietenkin joskus ulkonakin käydä ja muutaman kaljankin ottaa. Ei sitä näin keski-ikäsenä näe yhtään mitään hohdokasta jossain baareissa.

        Ois paljon kivempi, jos joku tuliskin juttelee sillon kun vaikka on tuolla ulkona yksin pyöräilemässä tai kävelyllä. Joskus nuorempana, naimisissa ollessani joku nainen alkokin jutella bussissa tai kun olin yksin kävelyllä, mutta eihän sellaista koskaan enää silloin satu, kun olis vapaa. Joku huono karma tai muu varmaan. Some on vissiin saanut sen aikaan, että ihmiset ei kiinnosta enää IRL. Kokoajan ollaan vaan siellä somessa kavereiden kanssa vaikka oltais penkillä istumassa. Ennen ihmiset otti toisiinsa kontaktia enemmän. Ja odotuksetkin toista ihmistä kohtaan on menny täysin mahdottomaksi. Halutaan vain täydellisiä ihmisiä elämäänsä, inhimillisyyttä ei enää sallita. Pitää olla rahaa, näköä ja terveyttä. Mulla ole niistä jäljellä kuin pelkät rippeet, mutta ei tässä iässä tartte niistä enää niin kauheesti ollakaan jäljellä. Saa olla ainakin oman itsensä herra kaikkien näiden "täydellisten" narrien keskellä!


      • 1blus4
        atännä kirjoitti:

        Baarit on nähty. Ei sieltä mitään ole minulle löytynyt, koska juopot ei kiinnosta eikä irtoseksi. Tanssin kyllä, mutta en käytä alkoholia. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, mikäli niillä on vielä tolkku päässä.

        Kyllä se voi tarkoitaa ihan tuotakin. Tanssiko on siis pahasta ja ihmisille juttelu?

        Sun jutuista tulee lähinnä mieleen kummelin Satu ja Tuija jotka naama norsunvitulla biletti baarissa ja jokainen mies joka vähänkin ystävällisesti yritti lähestyä "oli ihan hirvee"


      • atännä
        1blus4 kirjoitti:

        Sun jutuista tulee lähinnä mieleen kummelin Satu ja Tuija jotka naama norsunvitulla biletti baarissa ja jokainen mies joka vähänkin ystävällisesti yritti lähestyä "oli ihan hirvee"

        No kyllä sua nyt harmittaa ;)


      • Nainen40pluss
        atännä kirjoitti:

        Baarit on nähty. Ei sieltä mitään ole minulle löytynyt, koska juopot ei kiinnosta eikä irtoseksi. Tanssin kyllä, mutta en käytä alkoholia. Juttelen mielelläni ihmisten kanssa, mikäli niillä on vielä tolkku päässä.

        Kyllä se voi tarkoitaa ihan tuotakin. Tanssiko on siis pahasta ja ihmisille juttelu?

        Eihän tässä nyt ole kyse siitä, onko joku pahasta vai ei. Kysymys oli siitä, mitä jokin sanonta tarkoittaa ja/tai miten se yleensä tulkitaan.

        Vastasin nimimerkille "miesyli40", ja tarkoitin sanoa, että nähty ja koettu tarkoittanevat tällaisissa yhteyksissä yleensä samaa asiaa.


      • miesyli40
        Nainen40pluss kirjoitti:

        Eihän tässä nyt ole kyse siitä, onko joku pahasta vai ei. Kysymys oli siitä, mitä jokin sanonta tarkoittaa ja/tai miten se yleensä tulkitaan.

        Vastasin nimimerkille "miesyli40", ja tarkoitin sanoa, että nähty ja koettu tarkoittanevat tällaisissa yhteyksissä yleensä samaa asiaa.

        Voi olla, mutta tässä näemme että ilmaisuja voi tulkita aivan eri lailla. Kysymys on vain treffi-ilmoituksesta. Minua ainakin kiinnostaa enemmän ihmiset kuin ne ilmoitukset. Kysyisin itse ilmoituksen jättäjältä, mitä hän sillä on tarkoittanut, enkä olettaisi suoraan mitään. Tämä juuri on nettideittailussa ongelma, että helposti ilmoituksissa käytetyt sanat ohjaa tekemään pitkällekin meneviä tulkintoja. Lukuisa määrä ihan kiinnostavia ihmisiä voi mennä ohi sen takia, että kiinnittää johonkin sanavalintaan ja sitä tulevaan mielikuvaan paljon huomiota. Ymmärrän toki sinunkin näkökulmasi.


      • miesyli40

        Hyh, olitpa pahan hajuinen :)


      • Öyestä

        Tota noin..., mikä estää, ettei nainen jatka sitä pinnallista elämää...? Ihmisiä olemme vain.


      • 1212

        Juuri näin on asia, lähemmäs 30v nainen joka on juossut pelimiesten patjana tuohon ikään asti ei ole mikään 19v kiltti tyttö joka sinisilmäisyyttään erehtyi kerran tai ehkä kaksi. Kyseessä on nainen joka RAKASTAA pelimiehiiä. Ei välttämättä rationaalisesti, mutta tunnetasolla.

        Miksi kukaan haluaisi olla mies joka ei pysty tarjoamaan samaa Tunnetta kuin manipuloiva pelimies? Eikö tällainen mies ole se moderni aisuri joka tarjoaa naiselle vakautta eli OKT:n, Skoda Octavia farmarin ja vuosittaisen lomamatkan etelään? Kun mies remppaa taloa, nainen muistelee hurjaa nuoruuttaan. "Onhan Pertti vähän tylsä, mutta onhan minulla ne muistot. Onneksi tuli elettyä!".

        Tämä on totta riippumatta siitä onko nainen erehtynyt ja erehtynyt, vai pyrkinyt juuri tähän modernin naisen elämään jossa eri elämänvaiheessa haetaan eri tyyppisiä miehiä jotta saadaan kokea kaikki. Noh: minä haluan kokea naiseni silloin kun hän on nuori, kaunis ja kokeilunhaluinen. En silloin kun hän on 30v, siiderien turvottama ja kaiken kokenut Pleijeri-Pekan ja Jännä-Jaren kanssa. Minä en ainakaan haluaisi olla se mies joka hoitaa naiselle vain eniten työtä vaativan mutta heikoimmin palkatun osan elämästä.

        Koko paketti molemmille, tai ei mitään. Sitten voidaan kyllä vanheta ja rauhoittua yhdessä. Mutta 10v turboahdettua elämää ja vanhan 500tkm rässityn koslan huolto kiltille miehelle ei ole diili johon kannattaa suostua.

        Eikä tämä ole ikäkysymys, kilometrit ne ratkaisevat. Esim. Nainen40pluss vaikuttaa kerrassaan ihanalta :)


      • woopwoop

        Täysin samaa mieltä!


      • yksinäistä
        ahaaaaaaaa kirjoitti:

        Itse en selvinpäin pysty kännisiä kattomaan ja kun ei huvita juodakaan, niin on mukavaa jäädä vaan yksin kotiin. Rahaakin säästyy ja ei tartte krapulaisena herätä. Hyvässä seurassa vois tietenkin joskus ulkonakin käydä ja muutaman kaljankin ottaa. Ei sitä näin keski-ikäsenä näe yhtään mitään hohdokasta jossain baareissa.

        Ois paljon kivempi, jos joku tuliskin juttelee sillon kun vaikka on tuolla ulkona yksin pyöräilemässä tai kävelyllä. Joskus nuorempana, naimisissa ollessani joku nainen alkokin jutella bussissa tai kun olin yksin kävelyllä, mutta eihän sellaista koskaan enää silloin satu, kun olis vapaa. Joku huono karma tai muu varmaan. Some on vissiin saanut sen aikaan, että ihmiset ei kiinnosta enää IRL. Kokoajan ollaan vaan siellä somessa kavereiden kanssa vaikka oltais penkillä istumassa. Ennen ihmiset otti toisiinsa kontaktia enemmän. Ja odotuksetkin toista ihmistä kohtaan on menny täysin mahdottomaksi. Halutaan vain täydellisiä ihmisiä elämäänsä, inhimillisyyttä ei enää sallita. Pitää olla rahaa, näköä ja terveyttä. Mulla ole niistä jäljellä kuin pelkät rippeet, mutta ei tässä iässä tartte niistä enää niin kauheesti ollakaan jäljellä. Saa olla ainakin oman itsensä herra kaikkien näiden "täydellisten" narrien keskellä!

        Voi kun vielä tulisi vastaan joku kaltaisesi yksilö :) Nykypäivänä ei todella jutella kylliksi kasvotusten,käperrytään vain somen ja muun keinotekoisen äärelle:( Alkaahan se tietenkin pidemmän päälle aristamaan käydä juttusille varmaankin,silä täydellinen ei ole meistä kukaan:) baareista nyt ei ainakaan seuraa löydä, rikottuja sydämiä ja sieluja yleensä vain,pettymyksiä siis. Toivotaan,että nuoremmatkin oppisivat kohottamaan katseensa näytöltä kanssakulkijaa kohti hieman useammin,saattaisivat yllättyä hymyilevistäkin ihmisistä :)


    • Samaa_ihmetelly

      Eihän tuollaista naista kukaan halua joka on mulkun perässä juossut.

      • maratoonari

        Älä sitten valita jos nainen pihtaa.


    • Selittäkää-nyt

      Sanoin yhdelle naiselle että nytkö kelpaa se hyvä mies kun ensin oli ollut parinkin miehen kotiorjana ja patjana. Muija lihonut 20 kg ja oli muka kiinnostunut minusta, käskin laihduttamaan. Niin se menee että ensin otetaan pari kolme renttua ja ollaan sen palvelijana 10 vuotta ja sitten kiinnostaa mukava hiljainen mies joka ei juopottele joka viikonloppu.

      • atännä

        Et sinä vaikuta lainkaan mukavalta.


      • Hupaisaa

        Jep, melkoisen katkera vuodatus, kuin et olisi ikänäsi kelvannut kuin viimeisenä oljenkortena. Ja eronnut nainen ollut aina naimisissa hyväksikäyttäjärentun kanssa, niinkö? Ja nainen saanut siis ansionsa mukaan? Onko siis paljonkin kokemusta? Hyvältä mieheltä ei tule tuollaista tekstiä, ainoastaan katkeralta äijältä, joka vaikuttaa jääneen yksin huonon luonteensa vuoksi. Ei siksi, että olisi muka "liian kiltti"...


      • renttujaovat

        Niin juuri. Miehistä kun 99% on niitä renttuja. Minkäs sille voi.


      • Aviomies

        No oma kokemukseni on hieman tuon nimimerkin "selittäkää-nyt" kaltainen, , nuorena tuo vakaa mies ei kelvannut mutta nyt kun aviossa, perheellinen ja niin taloudellisesti melko mukavasti pärjäävä, niin ne ikäiseni naissukupuolen edustajat kyllä osoittavat kiinnostustaan, jopa siinä määrin, että vaimokin sen huomaa ja siitä mainitsee, mutta olen vastannut hänelle yksinkertaisesti: eipä kiinnostanut silloin, ei tarvitse kiinnostaa nytkään", , ,niin ja onnekseni tielleni sattui nainen joka rakasti minua silloin ja nyt :)


    • Hyviäkinlöytyy

      Joo heti hylkyy tuollainen nainen...

      Tuntuu että haetaan sellaista viimeistä oljenkortta, kun se kilauta eksällekään ei enää onnistunut. Hyi olkoo että oksettaa... :(P)

      • oksennapois

        Taas täällä niitä mahatautisia.


    • maan-perii

      Enpä tiedä, koska itse ainakin arvostan rehellisyyttä naisessa. Onhan moni mieskin lentänyt kukasta kukkaan, jos on vaan ollut mahdollisuus ja naiset tekee usein myös sitä samaa, jos vaan suosiota riittää. Haluutteko tutustua muijaan, joka kuukausien, jopa vuosien jälkeen alkaa avautumaan miessuhteistaan? Tai, että saattekin kuulla niistä naapuriltanne?

      Ja kokemuskin on vaan yleensä plussaa. Jotkut on tietenkin nymfojakin ja heitä tulee kyllä välttää jos parisuhdetta etsii. Parhaiten toisilleen sopii varmaan sellaiset, jotka on molemmat paneskellu pitkin poikin maailmaa tai sellaiset jotka eivät ole sellaista tehneet. Jos vain toinen osapuolista on tehnyt sellaista, niin sitten saattaa syntyä kyllä jonkinlaisia ristiriitoja ja moraalista syyllistämistä. Henkinen kypsyys on varmasti se kaikkein tärkein asia kun yhteen mennään, ilman sitä hommasta ei taida tulla yhtään mitään, kun kumpikaan osapuoli ei tunne vielä kovinkaan hyvin edes itseään. Nuorena mennään, kokeillaan rajoja ja sählätäänkin, mutta sitenhän sitä alkaa vähitelleen tuntemaan itseään. Säälittävää on se, että sitä alkaa tekemään vasta joskus yli viiskymppisenä. Näin kävi omassa pitkässä avioliitossani. Sen karmeempaa loppua suhteelle ei taida olla enää olemassakaan.

      • posai

        Sinulle " maan -perii": Kyllä voin ymmärtää jotain yli viiskymppistä, jolle tulee ns. myöhäinen nuoruus, jos on esimerkiksi lapset tulleet tosi nuorena ja jäänyt elämä elämättä ja rajat kokeilematta silloin joskus nuorena aikaisen aikuistumisen seurauksena.


      • johanpomppass

        Mitä se elämän eläminen oikein mielestäsi tarkoittaa? :D Sitäkö että kaikki elämä eletään nuorena ja tyhmänä?


      • posai

        En tarkoittanut sitä, vaan se, että jos esimerkiksi saa lapsia kovin nuorena, niin tietyllä tavalla ne omat rajat jäävät ehkä kokeilematta yms. mikä taas on tärkeää itsetuntemuksen kannalta. En toki tarkoita, että tämä olisi yleinen sääntö, vaan pohjautuu omaan kokemukseen. Itse en kaipaa baarielämää, kun olen saanut seikkailla ja elää vapaata elämää ennen vakiintumista. Osaan arvostaa ihan tavallista arkea. Toisaalta, jos lapset on hankittu nuorena, niin nehän ovat aikuisia jo silloin, kun ítsekään ei ole kovin vanha.


      • mieti_toisenkin_kerran
        posai kirjoitti:

        En tarkoittanut sitä, vaan se, että jos esimerkiksi saa lapsia kovin nuorena, niin tietyllä tavalla ne omat rajat jäävät ehkä kokeilematta yms. mikä taas on tärkeää itsetuntemuksen kannalta. En toki tarkoita, että tämä olisi yleinen sääntö, vaan pohjautuu omaan kokemukseen. Itse en kaipaa baarielämää, kun olen saanut seikkailla ja elää vapaata elämää ennen vakiintumista. Osaan arvostaa ihan tavallista arkea. Toisaalta, jos lapset on hankittu nuorena, niin nehän ovat aikuisia jo silloin, kun ítsekään ei ole kovin vanha.

        Niin mitkä rajat jää kokeilematta? Kyllä ihminen koettelemuksia saa elämänsä varrella ihan koko ajan ja lasten kanssa vielä kaksin verroin. Ei siihen tarvita lukuisia mies(naiskokeiluja ja baarissa suhaamista.
        Jos olet sitä mieltä, että nuo kuuluvat jotenkin välttämättömästi ihmisen kehitysprosessiin, niin sitten olet tietysti sitä mieltä, että kaikki nuorena avioituneet ja perheen perustaneet ovat menettäneet elämässään jotain perusteellista eikä heistä näin ollen koskaan edes kasva aikuisia. Kun on ne rajatkin vielä kokeilematta.


    • Kumpaa siis, aloittaja, oikeasti vieroksut: sitä, että naiset käyttävät tuota ilmaisua vai sitä, että heillä on "juoksut juostu"? Nimittäin itse, jos hakisin mahdollisimman parisuhde/seksikokematonta kumppania, olisin vain hyvilläni mikäli jo profiiliteksti kertoisi, että henkilö on liian kokenut omaan makuuni.

      Sinänsä tuollainen ilmaisu on kyllä aika typerä enkä yhtään ihmettele, ettei se innosta vastaamaan.

      • gfgh

        Jos itse olisin nainen niin laittasin vaan, että kapakat ja seikkailut ei kiinnosta, vaan kaipaan jotain paljon niitä aidompaa elämää.


    • taaarrrjaaaa

      Eikai kukaan tietoisesti halua sekaantua pelimieheen vaan sellainen paljastuu usein myöhemmin. Siksi kai profiilissa lukee tollanen huomio koska halutaan jatkossa välttää samalainen tilanne. Useinhan pelimies markkinoi itteensä kunnolliseksi ja kotona viihtyväksi mutta kun alkuhuuma katoaa niin alkaa luonne paljastua.

      • ryppis

        Jos ei tunnista pelimiestä ja haluaa välttää sellaiset, ei kannata ainakaan profiilin kautta tuoda ilmi, ettei tunnista pelimiehiä. Tuollainen profiilihan on pelimiehelle helppo kohde.


      • Nainen40pluss
        ryppis kirjoitti:

        Jos ei tunnista pelimiestä ja haluaa välttää sellaiset, ei kannata ainakaan profiilin kautta tuoda ilmi, ettei tunnista pelimiehiä. Tuollainen profiilihan on pelimiehelle helppo kohde.

        Juuri näin.


    • itsetuntoko

      Se on itsetunnon kohotus lause jossa halutaan tuoda ilmi että on ollu sutinaa. Kierrän tuollaiset mainostajat kaukaa. Jokainen esim 30 ikäinen nainen on sitä sutinaa elämässään saanut tai lähes kaikki joten ei sitä erikseen tarvi huudella. Ennemmin tuo sopisi miehen profiiliin koska lähtökohtaisesti hankalampaa sen sutinan löytyminen miehelle on ja jos on ollu vilkas elämä ja haluaa oikeasti rauhoittua ja kohdata sen oikean niin se selviäisi tuosta aika hyvin.

      • juupajoo

        Alle viiskymppisille miehille se sutina yleensä riittää. Vanhempana haluaa jo yleensä rauhoittua. Totta tietenkin sekin, että nainen voi haluta mainostaa omaa "markkina-arvoaan" sillä, että on ollut paljon vientiä ja näköäkin löytyy riittävästi vähän joka miehen makuun. Vähän sakspiippunen juttu siis, kehuuko "markkina-arvoaan" suoraan tai enemmänkin epäsuoraan. Kun kuitenkin pitää antaa se vaikutelma, että "markkina-arvo" on sieltä kalliimmasta päästä.


    • Nirsomies

      Tuossa naapurissa asuu 3 lapsen äiti joka seurusteli yhden alkoholistin kanssa vuosia. Yritti minua saada sijais isäksi lapsilleen kun erosi. Muuten kiva nainen mutta mutta 30 kg ylipaino ei hoututa. Naisia aina ne pelimiehet kiinnostaa, minä en halua naista joka pelaa. Pitää tietää mitä haluaa ja pitää olla sen verran kovapäinen että ei siedä yhtään pettämistä, miehen paikkaon kotona eikä baareissa juopottelemassa kun nainen itse hoitaa kotia ja lapsia. Ei vaan naisia kiinnosta tälläine vastuuntuntoinen mies.

      • 6ja1

        "Yritti minua saada sijais isäksi lapsilleen kun erosi."

        "Ei vaan naisia kiinnosta tälläine vastuuntuntoinen mies."

        Joku tässä ei nyt mätsää. Nainen oli juuri siinä vaiheessa kun "juoksut oli juostu" ja olisi hakenut sinusta vastuuntuntoista miestä.


    • realismiäkehiin

      Ööh...miksi porukka ajattelee että jos nainen on pelimiehet nähnyt, niin niitä on ollut valtava määrä? Onhan niitä voinut olla vaikka pari-kolme. Ja nyt tietää että haluaa jotain ihan muuta. Joten se tarkoittaa että pelimiehet älkää vastatko, vaan vakavissa aikeissa olevat. Eikös juuri vakavaa suhdetta haluavat miehet täällä valittele melkoisen usein, miten naiset haluavat vain renttuja ja pelimiehiä? Ja sitten kun joku nimenomaan ei halua, niin sekin on sitten väärin. Päättäisitte nyt mitä haluatte! Ja hei kamoon, Ei teille oikeasti kelpaisi 35-vuotias nainen, joka on ollut vain korkeintaan yhden miehen kanssa. selllainen kun todennäköisesti ei mikään hottis ole. Naiset haluavat ihan yhtä hyvin kokea elämää useammankin miehen kanssa kun ei sellainen ihan just sopiva yleensä heti ensi kerralla osu kohdalle. Ja jos osuukin niin jos se mies sitten jättää niin johan sitä yleensä haluaa uuden.

      • miehen-jämä

        Niin, no joo, miksi naiset sitten kiinnostuu näistä rentuista tai/ja pelimiehistä? Naisilla tuntuu olevan jokin ihmeen äidillinen tarve alkaa muuttamaan näitä miehiä paremmiksi ja tietäähän sen miten siinä yleensä käy. Välillä kuulee vielä tapauksista, joissa joku renttu raitistuukin ja tämän naisen pasmat menee siitä ihan sekaisin. Joku ihmeen ylemmyyden tunto siinä aina tuntuu olevan myös takana. Mies koetaan enemmänkin kuin pikku poikana, jota pitää paapoa ja holhota, eikä minään täysvaltaisena aikuisena. Oikea äitiys on jotenkin kadoksissa ja siksi miehistä kasvaakin niitä renttuja. Onko tämä sitten jotenkin suomalainen ilmiö, joka juontaa juurensa jonnekin satojen vuosien päähän? Ehkä näin pieni ja sisäsiittoinen kansa on alkoholismin ja väkivallan kyllästämä porukka, jolla on siksi omituisia taipumuksia. Miesten ja naisten välinen kanssakäyminenkin on jotenkin kieroutunutta ja kummaa. Täällä netissäkin on varsinainen sotatila päällä sukupuolien välillä. Molemmat haukkuvat toisiaan jatkuvalla syötöllä. Ehkä täällä netissä sitten kirjoittelevat lähinnä vain parisuhteissaan tai niitä kokonaan ilman jääneet, pettyneet ja yksinäiset sielut, Aika karmaisevan kuvan näistä kirjoituksista kyllä ihmisistä saa.


      • höh-höijää

        Miten niin ei muka kelpaa 35-vuotias vain yhden miehen kanssa ollut nainen? Ja mikä ihmeen "hottis"? Teinit käyttää tuollaisia ilmauksia ja jos samaa ilmaisua käyttää 35-vuotias, niin taitaa henkinen ikä olla todellakin se 15. Ei siinä mitään, oma eksänikin käyttää tuollaista kieltä 55-vuotiaana, joten taitaa olla vaan ajan henki, että henkinen ikä ei koskaan lisäänny. Ootte te ikinuoria ainakin henkiseltä iältänne, onneksi olkoon vaan!

        Voi hitto näitä juttuja. Hah!


      • realismiäkehiin
        höh-höijää kirjoitti:

        Miten niin ei muka kelpaa 35-vuotias vain yhden miehen kanssa ollut nainen? Ja mikä ihmeen "hottis"? Teinit käyttää tuollaisia ilmauksia ja jos samaa ilmaisua käyttää 35-vuotias, niin taitaa henkinen ikä olla todellakin se 15. Ei siinä mitään, oma eksänikin käyttää tuollaista kieltä 55-vuotiaana, joten taitaa olla vaan ajan henki, että henkinen ikä ei koskaan lisäänny. Ootte te ikinuoria ainakin henkiseltä iältänne, onneksi olkoon vaan!

        Voi hitto näitä juttuja. Hah!

        No mitä ilmeisimmin olet vanhemmanpuoleinen mies, jos kerta eksäsikin on 55-vuotias. Hottis on ihan normaali puhekielen ilmaisu meillä nuorilla. ;) On myös aika paljon alueellista, mitä ilmaisuja kukakin käyttää, sekä persoonasta kyse. Ja ekaan kysymykseen: tuossa viestissänihän selitin, miksi. ei kelpaa. En ala sen kummemmin rautalangasta vääntämään ihmiselle, joka yhdestä sanasta tekee pitkälle vietyjä johtopäätöksiä.


      • realismiäkehiin
        miehen-jämä kirjoitti:

        Niin, no joo, miksi naiset sitten kiinnostuu näistä rentuista tai/ja pelimiehistä? Naisilla tuntuu olevan jokin ihmeen äidillinen tarve alkaa muuttamaan näitä miehiä paremmiksi ja tietäähän sen miten siinä yleensä käy. Välillä kuulee vielä tapauksista, joissa joku renttu raitistuukin ja tämän naisen pasmat menee siitä ihan sekaisin. Joku ihmeen ylemmyyden tunto siinä aina tuntuu olevan myös takana. Mies koetaan enemmänkin kuin pikku poikana, jota pitää paapoa ja holhota, eikä minään täysvaltaisena aikuisena. Oikea äitiys on jotenkin kadoksissa ja siksi miehistä kasvaakin niitä renttuja. Onko tämä sitten jotenkin suomalainen ilmiö, joka juontaa juurensa jonnekin satojen vuosien päähän? Ehkä näin pieni ja sisäsiittoinen kansa on alkoholismin ja väkivallan kyllästämä porukka, jolla on siksi omituisia taipumuksia. Miesten ja naisten välinen kanssakäyminenkin on jotenkin kieroutunutta ja kummaa. Täällä netissäkin on varsinainen sotatila päällä sukupuolien välillä. Molemmat haukkuvat toisiaan jatkuvalla syötöllä. Ehkä täällä netissä sitten kirjoittelevat lähinnä vain parisuhteissaan tai niitä kokonaan ilman jääneet, pettyneet ja yksinäiset sielut, Aika karmaisevan kuvan näistä kirjoituksista kyllä ihmisistä saa.

        Jaa-a, minusta se on kyllä aika marginaalinen ryhmä naisia, jotka ovat rentuista ja pelimiehistä kiinnostuneita. Ehkä heissä on jokin yhdistävä tekijä, joka sitten herättää huomion teissä miehissä? He kiinnostavat kaikkia, mutta itse ovat vain näistä rentuista innostuneita ja vaihtavat vain aina uuteen renttuun, joka ei sitten paremmaksi osoittaudukaan. Ja sitten kun joku haluaa vaihtaa johonkin muuhun kuin renttuun, sekään ei sitten ole hyvä.

        Kyllä meitä naisia riittää, joiden miesmaku on ihan toisenlainen. Itseäni ei ole koskaan kukaan renttupeli kiinnostanut, tosin ei heistäkään kukaan ole minua juurikaan liehitellyt. Kierrän aika kaukaa sellaiset, joten en varmasti lähetä edes mitään signaalia, johon renttu voisi tarttua.

        Kysymyksen voisi heittää siis toisinpäin yhtälailla yleistäen: Miksi miehet kiinnittävät huomionsa vain naisiin, joille kelpaa rentut? Siitähän on kyse, jos tuntuu että kaikki naiset tykkäävät vain rentuista.


      • miehen-jämä
        realismiäkehiin kirjoitti:

        No mitä ilmeisimmin olet vanhemmanpuoleinen mies, jos kerta eksäsikin on 55-vuotias. Hottis on ihan normaali puhekielen ilmaisu meillä nuorilla. ;) On myös aika paljon alueellista, mitä ilmaisuja kukakin käyttää, sekä persoonasta kyse. Ja ekaan kysymykseen: tuossa viestissänihän selitin, miksi. ei kelpaa. En ala sen kummemmin rautalangasta vääntämään ihmiselle, joka yhdestä sanasta tekee pitkälle vietyjä johtopäätöksiä.

        Mainitsit vain tuo 35 vuoden iän, joten en sua ihan nuorena enää ajatellut. Nuorten kielenkäyttö on tietenkin tuttua ja kuulin kerran sivusta kun likat kutsui poikaanikin "hottikseksi". Ja olen ollut itsekin nuori joskus 80-luvulla. Pskylogit on muuten sitä mieltä, että aikuistuminen on siirtynyt myöhemmäksi monella vuodella ja sen kyllä huomaa siitä miten lapsellisia juttuja kolmekymppisten ja jopa viiskymppistenkin suusta välillä tulee. Siis yleisesti, en tarkoita erityisesti sinua tai ketään muutakaan tälllä palstalla. Ajan henki on todellakin se, että vanhempienkin ihmisten pitää näköjään samaistua nuorisoon.

        Ja kun olen lueskellut välillä tuota sinkut-palstaakin täällä, niin kyllä moni nuorempi mies siellä valittaa, että ei kelpaa kenellekään naiselle, joten rohkenen väittää, että kokemattomalle 35-vuotiaalle naiselle olis ottajia vaikka huru mykke! Siellä muutenkin haukutaan vähänkin kokeneemmat naiset heti h******i. Täytyy kyllä olla ainakin naisen luonteessa jotain vakavia puutteita, jos ei muka kokemattomuus viehätä kunnollista miestä.


      • miehen-jämä
        realismiäkehiin kirjoitti:

        Jaa-a, minusta se on kyllä aika marginaalinen ryhmä naisia, jotka ovat rentuista ja pelimiehistä kiinnostuneita. Ehkä heissä on jokin yhdistävä tekijä, joka sitten herättää huomion teissä miehissä? He kiinnostavat kaikkia, mutta itse ovat vain näistä rentuista innostuneita ja vaihtavat vain aina uuteen renttuun, joka ei sitten paremmaksi osoittaudukaan. Ja sitten kun joku haluaa vaihtaa johonkin muuhun kuin renttuun, sekään ei sitten ole hyvä.

        Kyllä meitä naisia riittää, joiden miesmaku on ihan toisenlainen. Itseäni ei ole koskaan kukaan renttupeli kiinnostanut, tosin ei heistäkään kukaan ole minua juurikaan liehitellyt. Kierrän aika kaukaa sellaiset, joten en varmasti lähetä edes mitään signaalia, johon renttu voisi tarttua.

        Kysymyksen voisi heittää siis toisinpäin yhtälailla yleistäen: Miksi miehet kiinnittävät huomionsa vain naisiin, joille kelpaa rentut? Siitähän on kyse, jos tuntuu että kaikki naiset tykkäävät vain rentuista.

        Jep, marginaalinen mutta silti jotenkin erittäin näkyvä osa naisia. Mediat on tietenkin täynnä tissejään esittäviä missejä, joten on aika helppoa saada sellainen kuva, että kaikki naiset on sellaisia itseään tyrkyttäviä vamppeja.

        Rentut on kaikki mammanpoikia ja läheisriippuvaisia. Ensin oli oma mamma ja sitten muutkin mammat. Olen nähnyt miten renttu alkaa itkeä, kun nainen oikein tiukan naisellisesti vähän valistaa. Pikkupoikahan sieltä sisältä usein paljastuu. Esittävät itsevarmaa ja jos löytyy vielä vähän mukavaa ulkonäköäkin, niin ansa onkin valmis. Ja jotkut naisetkin on henkisesti hallitsevia ja haluaa alistettavan, henkisesti itseään alapuolella olevan miehen. Ja jos tällainen nainen on ihmishierarkiassa itsekin jo aika alhaalla, hän joutuu etsimään vieläkin alempana olevan miehen itselleen.

        Pitää vaan kasvattaa lapset niin, että niistä ei tule enää renttuja. Jotenkin suomalainen ilmiöhän renttuus taitaa kuitenkin olla. Jotain todella junttimaista siinä vaan on.

        Fiksut naiset kiertää tietenkin rentut kaukaa ja fiksut miehet naiset, jotka ihastuu renttuihin.


      • realismiäkehiin
        miehen-jämä kirjoitti:

        Mainitsit vain tuo 35 vuoden iän, joten en sua ihan nuorena enää ajatellut. Nuorten kielenkäyttö on tietenkin tuttua ja kuulin kerran sivusta kun likat kutsui poikaanikin "hottikseksi". Ja olen ollut itsekin nuori joskus 80-luvulla. Pskylogit on muuten sitä mieltä, että aikuistuminen on siirtynyt myöhemmäksi monella vuodella ja sen kyllä huomaa siitä miten lapsellisia juttuja kolmekymppisten ja jopa viiskymppistenkin suusta välillä tulee. Siis yleisesti, en tarkoita erityisesti sinua tai ketään muutakaan tälllä palstalla. Ajan henki on todellakin se, että vanhempienkin ihmisten pitää näköjään samaistua nuorisoon.

        Ja kun olen lueskellut välillä tuota sinkut-palstaakin täällä, niin kyllä moni nuorempi mies siellä valittaa, että ei kelpaa kenellekään naiselle, joten rohkenen väittää, että kokemattomalle 35-vuotiaalle naiselle olis ottajia vaikka huru mykke! Siellä muutenkin haukutaan vähänkin kokeneemmat naiset heti h******i. Täytyy kyllä olla ainakin naisen luonteessa jotain vakavia puutteita, jos ei muka kokemattomuus viehätä kunnollista miestä.

        Hetkinen, siis kirjoitit myös tuolla höh-höijää-nimimerkillä? No oli miten oli, mutta se että tarttuu yhteen ainoaan sanaan, tässä tapauksessa siihen hottikseen, ja sen perusteella analysoi ihmisen, ei kyllä anna kovin hyvää käsitystä. Tai sanotaanko että arviointikykyistä. Hottis sanana on aika yleisesti käytössä, toki nyt ihan vanhimmat ihmiset sitä aika harvoin käyttävät, mutta saattaa jokunen käyttääkin vähän niin kuin leikillään. Usein se muuten meneekin just noin, otetaan joku nuorison käyttämä slangisana vitsillä käyttöön ja kohta sitä jo käytetäänkin ihan täysillä.

        35 vuoden iän mainitsin, mutten omana ikänäni. Olisko nyt vähän siinä luetun ymmärtämispuolessakin parantamisen varaa?

        Kokematon 35-vuotias nainen - hetihän toki sellaisesta välkkyy miehen mielessä ihana kaunotar, joka on vain odottanut juuri Sinua saapuvaksi ratsullaan, mutta todennäköisempi totuushan sellaisesta on hyvinkin vähän jälkeenjäänyt kynittytukkainen muodoton ja leuaton siansilmä, johon ei miehet koske pitkällä tikullakaan. Väännetään nyt sittenkin rautalangasta, jos vaikka kärjistettynä esimerkkinä menisi perille paremmin.


      • miehen.jämä
        realismiäkehiin kirjoitti:

        Hetkinen, siis kirjoitit myös tuolla höh-höijää-nimimerkillä? No oli miten oli, mutta se että tarttuu yhteen ainoaan sanaan, tässä tapauksessa siihen hottikseen, ja sen perusteella analysoi ihmisen, ei kyllä anna kovin hyvää käsitystä. Tai sanotaanko että arviointikykyistä. Hottis sanana on aika yleisesti käytössä, toki nyt ihan vanhimmat ihmiset sitä aika harvoin käyttävät, mutta saattaa jokunen käyttääkin vähän niin kuin leikillään. Usein se muuten meneekin just noin, otetaan joku nuorison käyttämä slangisana vitsillä käyttöön ja kohta sitä jo käytetäänkin ihan täysillä.

        35 vuoden iän mainitsin, mutten omana ikänäni. Olisko nyt vähän siinä luetun ymmärtämispuolessakin parantamisen varaa?

        Kokematon 35-vuotias nainen - hetihän toki sellaisesta välkkyy miehen mielessä ihana kaunotar, joka on vain odottanut juuri Sinua saapuvaksi ratsullaan, mutta todennäköisempi totuushan sellaisesta on hyvinkin vähän jälkeenjäänyt kynittytukkainen muodoton ja leuaton siansilmä, johon ei miehet koske pitkällä tikullakaan. Väännetään nyt sittenkin rautalangasta, jos vaikka kärjistettynä esimerkkinä menisi perille paremmin.

        Ok, olet sitten nuorempi, Olisit vaan kertonut ikäsi, etkä alkanut käyttämään esimerkkinä jotain 35 ikävuotta. Sekin on vielä kuitenkin aika alhainen ihmisen ikä ja muistan kyllä kun parikymppisenä sen ikäiset tuntui jo ihan ikälopuilta. Sori, tulee vaan aina vähän se eksäni mieleen, kun joku vähän kypsempi käyttää noita nuorison käyttämiä ilmaisuja. Ei tulis kyllä mieleenkään sanoa jollekin kaverilleni, että kato miten "hottis" nainen! Kyllä minäkin käytän välillä uudempia ilmaisuja, mutta vain niitä jotka sopii ikääni. Enkä ole ollenkaan mikään kaavoihin kangistunut vanha äijä, vaan oikeastaan hyvinkin nuorekas ja vähän selllainen ikihippikin, mutta jotkut jutut on vaan mullekin lapsellisuudessaan jo vähän liikaa.

        Välillä pätkii juu, myönnän! ;)

        No, jos nyt aletaankin keskustelemaan naisen rumuudesta, niin olen kyllä sen rinnalla aika aseeton. Ei voi kai muuta todeta, kuin että otan osaa. Ja voin toki ottaa samalla osaa itsenkin puolesta, koska en ole mikään komistus minäkään. Kerran yhellä kurssilla oli yksi likka jolla oli kyllä aika armoton minäkuva. Haukku koko ajan omaa ulkonäköään vähän joka tilanteessa. Vähällä vaivalla olis saanut itsestään ihan kivan pakkauksen. Nainen voi olla seksikäs vaikka ei mikään missi oliskaan. Seksikkyyskin lähtee enemmänkin luonteesta kuin täydellisestä kauneudesta. Monet naiset on seksikkäimmillään vasta viiskymppisinä.


      • realismiäkehiin

        Nyt kyllä tosiaan sekoilet ja pahasti. Ei tämä mikää esittäytymisketju ollut, joten miksi minun olisi oma ikäni pitänyt kertoa? Käytin esimerkkinaisesta 35 ikävuotta, koska se osui hyvin esimerkkini naiseen. Luepa vaikka uudestaan, missä yhteydessä sitä käytin. Omaa ikääni en ole edelleenkään kertonut, se on alunperinkin merkityksetöntä. Se olit sinä joka sitä aloit arvuuttelemaan YHDEN sanan perusteella! Tämä alkaa jo naurattaa... Ja edelleenkin jauhat siitä yhdestä hottis-sanasta. Minulle sillä ei ole noin suurta latausta kuin sinulle. Jokaisella meistä on oma sanavarastomme, sanojen ja ilmausten kirjo. Takerrut nyt yhden ihmisen käyttämän yhteen sanaan, toivottavasti nyt tuon omankin selittelysi myötä hoksaat että peilasit yhtä ihmistä yhden sanan SINULLE tuoman miellehtymän perusteella. Ei siis ollenkaan objektiivista.

        Mutta sepä siitä, toivottavasti jotain tarttui tästä.


      • Lukutaitoinen

        Yritetäänkö pysyä hieman asiassakin välillä!!!
        Kuinka rajattoman paljon on tässä keskustelussa heitetty oletuksia ja stereotypiota tuon "mainoksen " tiliin. Ihmisillä on todella valmsi asenne päällä!
        Se kertoo komentoijan enemmän omasta elämästä.


    • karimmm

      kyllä huono mainos että vittu on höylättu ja nyt kaduttaa

      pttthhyiiiiiii!!!

      • Kaduttaa? Mikä tuollaisessa ilmoituksessa viestisi siitä, että on syytä katua jotain?


      • Lukutaitoinen

        Juu komppaan vahvasti helkaa!
        Mikä todistaa mistään "höyläämisestä"`?

        karimmm, sinulla siis "nähty" tarkoittaa: höylätty.

        Jonkun elämänkokemuksessa ei oo höylätty vielä yhtään mitään, ja silti voi noinkin sanoa!


    • JuuEiKiitos

      Ymmärrän mitä tarkoitat. Tuollaisesta kommentista tulee mieleen nainen joka on kierrellyt kapakoita ja miehiä enemmän kuin tarpeeksi.

      Minä en ainakaan etsi naista joka on koheltanut ties kuinka monen miehen kanssa ja nyt etsii jotain "erilaista" niihin renttupoikiin petyttyään. Etsin naista jota sellainen touhu ei ole alunperinkään kiinnostanut.

      On silti hyvä että jotkut naiset ilmoittavat asian rehellisesti profiilissaan, niin tietää heti ettei nainen ole minun tyyppiseni.

      • paljonkäytettykö

        Oletko neitsytmies itse? Toivottavasti.


    • ei.kakkosvaihtoehto

      Tuntuu siltä että jokaisella naisella on samanlainen elämänkulku. Nuorena kauneus luovutetaan kaiken maailman paskoille miehille ja kun kauneus on menetetty niin sitten tyydytään siihen viimeiseen vaihtoehtoon eli hyväpalkkaiseen mukavaan mieheen.

      • hyiyäk

        Et sinä mikään mukava mies kyllä ole, jos vain nuorilla ja kauniilla naisilla on sinulle arvoa. Velvollisuudentunnostako kunnon mies mielestäsi pysyy ikääntyvän naisen kanssa, kun ulkonäkö rapistuu? Noin niin kuin vaihtokaupaksi, kun nainen ensin "luovutti" nuoruutensa ja kauneutensa?
        Suosittelen, että pysyt poissa parisuhteista. Rakkaus tai inhimillisyys ei merkitse sinulle mitään, kukaan nainen ei ansaitse kestää tuollaista.


      • itsetotesit

        Elämä on sitten sellaista jos jokaisella naisella on samanlainen elämänkulku. Siihenkin on sinun tyydyttävä. Kuulut itsekin noihin paskoihin miehiin, muunlaisia kun ei ole tarjolla.


    • taavi-tavis

      Naisia just ne pelimiehet kiinnostaa koska ne ovat hyvännäköisiä. Tavis ei pääse treffeille.

      • ettäsemmosta

        Itsekin panisit mieluummin kaunista naista kuin tavisnaista. Niin ne naisetkin mieluummin komean sänkyyn halajaa kuin taviksen, jos vaan mahdollisuus on.


    • 908708

      "Juoksut juostu" = Paljon on nähty vierasta makkaraa kännispäitte.

      "Vihaa rasismia" = Tykkää mustasta makkarasta.

      "Intohimoinen matkustelija" = Tykkää mustasta makkarasta.

      "Ei tykkää pelureista" = Mutta silti menee niiden matkaan.

    • naisenaluulenettä

      Naisena luulen että tarkoittaa seuraavaa: Pelimiehet nähty=tullut langettua useamman pelimiehen pauloihin. Se ei kuitenkaan ole pelimiehen syy vaan naisen sinisilmäisyys. Tietynlaiset miehet vetää puoleensa, ne jotka lirkuttelulla ja katteettomilla lupauksilla saa naisen pään sekaisin. Mitään ei kuitenkaan ole opittu, jos kerta toisen jälkeen lankeaa heihin.
      Juoksut juostu=baareissa käyty tiheästi, nyt ei enää jaksa, haluaa asettua aloilleen.
      En yhtään epäile, että nuo karmeat kliseet saa miehen epäluuloiseksi.

      • läpinäkyy

        Oliko omia kokemuksia vai oletko kuitenkin mies?


    • pelureitakovain

      Jos naisella on tuo lause profiilissa niin hyvää siinä on se että rehellisesti on sen sinne laittanut. Se mitä se kertoo naisesta itsestään on toinen juttu. Mutta vaikka en itse arvaile tuota sisältöä tarkemmin, niin tuskinpa tulisin sellaiseen naiseen ottamaan yhteyttä.
      Epäilisin naisen arviointikykyä miehistä ja naisista yleensä ja en haluaisi sellaista suhdetta itselleni missä "traumatisoituneet" tunteet olisivat jatkuvasti esillä.

      Vaikkakin virheettömiä ihmisiä ei ole niin tässä tapauksessa haaste suhteeseen olisi liian suuri ja veisi aikaa siltä muulta elämältä.
      Onko naisia netissä hakemassa seuraa puhtaammin paperein, en tiedä, mutta epäilen ettei.
      Jos naisen mieli on kunnossa taitaa he helpoiten löytää sen oikean seuran ihan muualta.

    • Juhaaaa

      Onhan tuo muutenkin jo niin kulunut ja luontaan työntävä sanonta, että oksat pois. Samanlaisen reaktion aiheuttaa myös bensa ja tulitikut kohdassa "mikä saa sinut syttymään".

      Sitten on myös "en etsi yhdenillanseuraa, ne on jo nähty".

    • wiohdro3w

      Kaikenlainen olettaminen mikä liittyy tulkinnanvaraisiin sanoihin, on typerää.
      Vain idiootti olettaa, eikä kysy.

      • 26qq

        ei tollanen naine mitää vastaa kuitenkaa jos kysyy.


    • lortott

      Saa painua niin kauas kuin pippuri kasvaa. Kukaan itseään kunnioittava mies ei kajoa
      lorttoihin. Muistan kouluaikoina, kun samalla luokalla eräs muija irvaili ja piti ihan
      nollana. No nyt kun elämää on eletty eteenpäin, niin tällä neidolla on 4 lasta.
      Kaikki eri isästä. Kyllä nyt on hyvä mieli, kun itsellä on käsipuolessa nainen kuin 10.
      Muistutan tälle ämmälle mukavista kouluajoista aina silloin tällöin.
      Kyllä on ämmän puseroon nöyryyys hiipinyt... XDDD

      • 1115

        mikä koulu?


      • hahsulle

        ähäkutti, ähäkutti,eikö niin. Vaan minä lortto vieläkin naureskelen sinunlaisille piipittäjille vaikka olisi käsipuolessa nainen kuin 100!! Et sinä pääse mihinkään siitä, että olet nolla edelleenkin ja kärvistelet edessäni !


      • oiva-li-nen

        Naisella on neljä lasta ja sinä pidät sitä tappiona? Oletko jo pitkään yrittänyt päästä eroon tyhmyydestäsi?


    • sinkkumies39

      Joo naiset on aina pelimiesten perässä eikä meidän rehellisten miesten perässä.

    • Ainakerran

      Kuvaus antaa mielikuvan "tavallisesta" tietoisesta, mielenkiinnosta kumppanuutta kohtaan. Siis tunnistaa miehensä, joka on vielä olemassa jossakin, jaksaa odottaa, suhteista kokeiltu, hyväksytty ja on toiminnan alku osoittaa ystävällisyyttä mahdollisesti perheellistä tai on siitä kiinnostunut. Pelimiehet nähty ja juostu viittaa "valtavirtaan".
      Tunnistan sinut rakas kun sinut kohtaan otan syliini, tunnet kämmeneni polttavan kuuman tuhkani valuvan ranteistani yllesi ja syliisi. Annatko minulle edes toivoa jos kerran pyydän tavallista sitä minä odotan.

    • Serli

      Onhan nainen voinut juosta juoksunsa ja nähdä pelimiehet, vaikka ei olisi kertaakaan elämänsä aikana harrastanut seksitoimintaa. Ehkä naisten kannattaisi kirjoittaa profiiliin tarkka määrä, monenko kanssa on ollut sängyssä, niin miehet näkisivät siitä heti, kelpaako nainen vai ei. Tai jos se ei ole tarpeeksi tarkka tieto, naiset voisivat liittää mukaan myös selityksen, miksi ovat menneet ko. henkilöiden kanssa sänkyyn ja kuinka kauan tapahtumista on kulunut aikaa.

      • Aensuelliarvaus

        Tarpeetonta asioiden tunnustamista ja rippikouluun valmistautumista mitä seuraavaksi Nalle walroos syömä lakkoon.


      • kolmekolmejakolme

        Jos mies niin tyhmän kysymyksen esittäisi - että monenko kanssa on tullut seksiä harrastettua, vastaus on kolme. Itselleni isot tytöt opetti tuon jo noin 12-vuotiaana.

        Kaikkihan me naiset tiedetään ettei se järvikään soutamalla kulu.


      • Lukutaitoinen

        Juu kaikkein varmaan pitäisi laittaa totuudenmukaisesti profiileihin, kuinka monen kanssa ovat harrastaneet seksiä ja kuinka usein.
        Siis miehet PÄÄSISIVÄT kehumaan pokauksillaan, ja naiset JOUTUISIVAT raportoimaan häpeälliset mokauksensa.

        Sen jälkeen Virheettömät Ihmiset pääsisivät tuomitsemaan rehelliset ihmiset.

        Ja maailma pelastuu.


    • llaksiepaso

      Aloittajan mielestä on halpaa jos nainen on elänyt ja nauttinut sinkkuudesta, mutta kunnioitettavaa, jos mies on tehnyt tätä samaa? Ihan tuohon samaan virkkeeseen törmää noin joka toisen miehen profiilissa ja ihan yhtä halpaa se on jokaisen suusta tulleena. Jos itse et ole neitsyt niin turha odottaa sitä toiseltakaan. Kasvata itselles munat ja tule tälle vuosisadalle.

    • ihan_vapaasti

      Noh,,,,ensinnäkin, voisin kirjoittaa noin jos olisin sinkku ja etsisin miestä. No nyt olen ollut onnellisesti parisuhteessa pari vuotta, olin täysin ilman seksiä yli vuoden, koska ei todellakaan kiinnostanut vonkaveikot. Minä olen mielestäni pelimiehet nähnyt, jos yhden kanssa tovin tapailin ja muutaman sopimattoman tyypin kanssa kävin ihan kahvilassa tai laavulla makkaranpaistossa treffeillä. Ei ne vaan olleet mun tyyppiä, jotkut oli selvästi "pelimiehiä". Päätin silloin, että en seksiin rupea ennen kuin löydän ihmisen, joka on persoonana minulle sopivan tuntuinen ja tunnen hänet jo...näin tein ja ihanan miehen löysin. Baarit olen nähnyt, enkä ole käynyt elämäni aikana varmasti 20 kertaa bilettämässä baareissa, muutenkaan en juurikaan alkoholia käytä, taisin nykyisen miesystäväni kanssa käydä pari vuotta sitten baarissa....

      Elikkäs,miettikääpä nyt, me ihmiset ollaan kaikki omanlaisiamme ja erilaisia. Typerää tuomita ihmisiä tutustumatta. Minulle ihan sama, vaikka millaisia naisia/miehiä itsellenne haette ja otatte, mutta voipa olla, että hukkaatte joitakin hyviä potentiaalisia kumppaniehdokkaita, jos teette johtopäätöksiä muutamien rivien perusteella...omapahan on asianne.

      • ihan_vapaasti

        Niin ja vielä...minä en teissä olisi mitään hävinnyt, vaikka olisin sinkku ja hyppäisitte mun profiilin yli, koska kuvittelisistte minun olevan joku jakorasia. Ihminen, joka tekee noinkin isoja päätöksiä muutamien rivien perusteella tutustumatta yhtään, tekee varmasti muutenkin elämässään aivan ajattelematta sen kummempaa muitakin isoja päätöksiä, joten minun ihminen hän ei olisi. Minä ennätän rauhassa puoli vuotta, vuodenkin tutustua ja oppia oikeasti tuntemaan kumppanini. Esimerkiksi raha-asiat ovat sellaisia, että eipä ne noista profiileista selviä, eikä muutamilla treffeilläkään. Ja en taatusti olisi alkanut vakavaan parisuhteeseen miehen kanssa, joka esim. pelaa palkan viikon sisällä palkkapäivästä tai elää pikavipeillä. Mielestäni yhteisessä elämässä täytyy raha-asioidenkin hoitotavat olla jokseenkin samanlaiset, jotta ne eivät tule aiheuttamaan jatkossa isoja parisuhdeongelmia.

        Ja muuten vielä, itseasiassa elinpä uskollisesti 8 vuotta parisuhteessa miehen kanssa, joka oli tuollainen pelimies. Hänellä oli suomi24-treffiprofiili ja tutustui naisiin siellä, toivoin ja odotin, että hän lopettaisi ne touhut, mutta eihän hän sitä koskaan tehnyt. Häntä ennen tapailin tovin kuten yllä kerroin miestä, joka oli pelimies, muka eroamassa, enkä jäänyt sitä mukaeroa odottamaan. Joten kyllä minä voin hyvällä omalla tunnolla ja rehellisesti sanoa, että pelimiehet on nähty. Jos joku on sitä mieltä, että olen jakorasia, niin ihan rauhassa saa olla...ja kuten yllä kerroin, niin en minä millään markkinoilla enää olekaan vaan onnellisesti parisuhteessa, jota ennen tosiaan olin vuoden ilman seksiä, kun ne pelimiehet oli nähty. Jaksoin odottaa sitä oikeaa....

        Etsikää vaan omat kumppaninne ihan millä kriteereillä haluatte ja tuomitkaa vaan ihmisiä ihan niin kuin itse teistä hyvältä tuntuu. Varmasti löydätte samanhenkisen "tuomarin" rinnallenne, joka tekee johtopäätöksiä tekemisistänne olipa aihetta tai ei. Vakka kantensa aina löytää!


      • Ätmi-sinkku

        Noin ne kaikki naiset ajattelee mutta kuitenkin 1% naisista Haluaa sen kunnollisen miehen.


      • hölmöt-ukot

        Millainen on kunnollinen mies? Sellaista ei ole olemassakaan joten sinkkuna on kaikkein parasta olla ja elää.


    • Ihanväärin

      Tuohan tarkoittaa just sitä, että haluaa tosissaan löytää kunnollisen ja pitkäaikaisen suhteen. On ehkä kyllästynyt baareissa pyörimiseen, pelimiehiin ym. huonoihin vaihtoehtoihin. Siihen voi sitten vastata sellaiset, jotka on samassa elämäntilanteessa.

    • pehmopete

      Ihan hyvä ja paras ois ettei kukaan esittäisi mitään mitä ei ole. Liian moni kakka päältä kaunis.

    • Kkkm2

      Ihan komppaan kyllä aloittajaa.

      Miltäs tämä kuulostaa?
      "Pillua saatu, eestä ja takkaa. Nyt vähän sellainen olo, et vois vaikka syödä ja makkaa."

      Piti vaihtaa prohviilitekstiä. :-)

      Kkkm

    • tyrde

      moi,itse 48v,70 kg,170cm,ex-avovaimo 38v,130kg,165cm.toinen ero menossa alkoi helmikuussa, kaksi lasta 10 ja 13.eka ero vuonna 2013 4kk pitkä,kävi antamassa itseään päivittäin joskus jopa kahdesti,seurustellessamme noin kerran 3viikon välein,ei kuulemma suhteen tärkein asia,erot ex-avokin tahdosta.itse olen juoksuni juossut jo ennenkuin tapasimme.nyt toisen eron alkaessa ilmoitin harrastavani seksiä muiden kanssa en hänen,kuten ekan eron aikana,ok eikä kuulemma kiinnostanut,kehoitin myös häntä tekemään samoin,ei halunnut/pystynyt.5vkoa sitten ilmoitin hänen tiedustellessaan olleeni muiden kanssa,ehdotin kokeileen,omien sanojensa mukaan ei kelpaa kellekkään johon vastasin älä höpsi.eilen kun tuli hakeen lapsia luotani,uteluihinsa vastasin erään naikkosen haluavan yhteen kanssani asumaan,"nyt jo" vastaus ,kerroin exälleni ettei niin tule tapahtumaan.no tänään toi lapset luokseni,kertoi haluavansa ryyppäämään,ok,sanoin et nyt rohkeutta peliin ja aktille,ei edelleenkään kiinnosta.ihmettelin etteikö hän halua olla ja mennä kuten itse haluaa ja kenen kanssa haluaa.meni puoli tuntia kun hän soitti ja kertoi 3 vkoa sitten pe olleensa yhden ja la kahden kanssa yhtäaikaa,peukutin,kerroin et tänään uus mato koukkuun ja menoksi.siihen tokaisi et voisko tulla luokseni panettamaan itseään ennen kännäämistään,kysäsin et niinko alkulämmitelyksi.ihmetteli kuinka voi saada 10v nuorempia uroita itselleen,ja et on kova vienti,taas peukutin,ymmärrän ettei exälläni ollut mahdollista juosta lasten takia kun olivat pieniä.kyllä rakastan häntä edelleen,hän ei kuulemma minua ok sekin.viisammat valaiskaa miksi minut pitää sotkea mukaan,kun juoksu on vasta alkamassa? ja panettamassa itseään mun luonani,mitä ei ole vielä tapahtunut tuskin tapahtuukaan.kiitos

      • öhlön

        En jaksanut lukea koko sepustusta. Sen vaan sanon ettei vaimo käynyt panettamassa eikä antamassa itseään vaan hakemassa mulkkua. Sinähän siinä itseäsi annoit. Miten nuo mitat kuuluu juttuun? Munan pituus puuttuu vielä.


    • juuupasaaa

      tosta en nyt ymmärtänyt mitään mutta palatakseni siihen naisten juoksut on juostu tarkoittaa siis suomi24 treffipalstalla että välillä profiili naiselta katoaa ja taas palaa. sitä on näköjään jatkunut jo 10 vuotta eli jätkät panee niitä vuorossa muutaman kuukauden ja taas nainen etsii elämänsä miestä kunnes kiimassaan taas antaa laskea paljaalla perseeseen ja herpes leviää
      ja perse kanssa
      itse ottaisin mieluusti juuri eronneen joka ei ole ehtinyt panettaa miehillä itseään eli olisi ilman herpestä ja kondyloomaa ja papa saisi olla alle 3 mielellään
      mutta sellasia ei ole ´siellä palstalla itse haen naiseni kapakista, juuri sinun vai´mosi joka on tyttöjen kanssa illanvietossa, vien sen taksilla kotiin panen hitaasti ,pieren ronskisti ja puhun nopeesti samalla tietty kysellen että annatko omalle ukolles pyllyä tällä lailla yleensä eivät kuulemma anna mutta minä lasken mielellään tiukkaan pyllynreikään lastini niin vievät sen sitten kotiin aviovuoteeseen kännissä
      ei ole minunkaan elämä helppoa

      • anteeksnytvaan

        Miehethän sitä herpestä ja muita tauteja levittävät.


    • PoisKääntynyt

      ”Pelinaiset nähty ja juoksut juostu.”
      Vakiolause monen miehen aatoksissa. Naisena sanoisin, että melkoinen turn-off.

    • tontonn

      Panohuoria ei kannata ottaa vaimoiksi.

      • huoramiehet

        Mitäs ne miehet on? Yksinkö naiset panee?


    • elv3

      Valitettavasti kivoja miehiä ei enää ole olemassakaan. Palstoilla varatut miehet ovat lopen kyllästyneitä vaimoihinsa ja kotielämään, mutta erotakaan ei haluta, koska se olisi monessakin tapauksessa taloudellinen katastrofi. ja seksi on loppunut kokonaan kotona. Vongataan kylläkin treffipalstoilla. Kaikkien eronneiden kanssa entiset perheet ovat aina läsnä. Exät ja lapset soittelevat kesken treffauksen, sellaisessa suhteessa olet jatkuva kakkonen.. Sinkkumiehet, jotka eivät koskaan missään parisuhteessa ole olleetkaan, ovat yksiä mammanpoikia ja peräkammareitten antteja. Loput ovatkin sitten alkoholisteja tai siivestäjiä.
      Oli maininta jossakin kommenteissa, kuinka miehet hakevat huippu tyylikästä naista silikoni korjauksineen, irto kynsineen ja jne. Tämä on aivan totta, tavallinen normi, siisti, omillaan toimeen tuleva, hyvin hoidetun näköinenkin ei enää kelpaa.

      • MiesJaNainenYhteenSopii

        Näistä (ketjun aloituksessa mainituista) kyllä tulee suoraan sanottuna niin käytetyn naisen kuva... Ei niinkään, että mittarissa olisi maileja, mutta niin että mittari on mennyt ympäri useaan otteeseen. Se on vaan fakta, että naisia sekä miehiä kuvottaa se jos kumppani on porannut tai ollut porattavana enemmän kuin "kerran vain eletään" lause antaa joustoa.. Tämä jo siksi, että sen värisuoran saanti ei ole vaikeaa.. Nykyään vaikka ehkäisystä tiedetään, ei siitä yhtään enempää piitata. Itse en yhden illan suhteita harrasta juuri sen takia, että haluan kyllä suhteen / tapailun alussa / ekan seksikerran kynnyksellä tietää minkälaisia jokereita korttipakasta löytyy. Tämä siksi, jos suhde kaatuu, itse kannat esim. herpestä mukana seuraavalle eikä toisella osapuolella ole enää mitään katumisen tunteita siitä, että antoi toiselle taudin. Itse miellän seksin henkilökohtaiseksi asiaksi, jota tulisi harrastaa "harvojen ja valittujen" kanssa. En halua naista joka on niin kevytkenkäinen, että noin henkilökohtainen asia voidaan heittää tarjolle koska lipevä/lihaksikas/hyvän näköinen mies. Huom. En näe tämmöstä käytöstä meriittinä miehelläkään. Eli en ylenkatso kaveriporukassa miehiä jotka käyttää naisia kuin vitosen setelejä.


        Mitä sun kirjotukseen tulee... Ne nätit silikonit on kivaa katseltavaa kaupungilla. Jokainen haluaa jotakin, mutta turha yleistää, että kaikki vonkaisivat tuollaista naista. Itseäni vain yksinkertaisesti vituttaa parisuhteessa se, että naiset kyllä laittavat itseään naisten iltaan, erilaisiin baari-iltoihin jne. Mutta annappa ollakkaan kun ei omaa mieheä varten koskaan laittauduta... Itse pukeudun siististi ja pyrin tekemään itsestäni joskus "Kuumaa" tavaraa naiseni edessä. Toki parisuhteessa ei oltaisi jos ilman laittautumista ei toinen miellyttäisi. Mutta on se helvetin kuumaa että nainen näkee miehensäkin eteen vaivaa ja toisaalta osaa olla ilman meikkiäkin. Omat suhteet on flipannu ympäri ajan edetessä, naiset on vitun mustasukkaisia ollu mun menoista... Silti ne on saanu kulkea kylää ympäri sotamaalaukset naamassa enkä ole koskaan kieltänyt heiltä moista. Parisuhteessa ollaan yksilöitä yhdessä. Eikä kahleissa.

        Mitä tulee toimeentulevan naisen kanssa elämiseen. On kiva tunne kun nainen elättää itsensä ja osaa asiat kotona... Mutta se mikä vituttaa on se kummallinen 20v kynnyksellä olevien naisien kriisi, jossa heistä tulee maailman valtiaita jotka osaa vaihtaa vaikka auton renkaat paremmin kuin mies... Tuommoinen nazi meininki ei ole kivaa katseltavaa. Se vain menee vieläkin niin, että naiselle tulee hyvä olo kun hallitsee keittiön miestä paremmin ja se on naisten valtakuntaa. Miehelle taas tuntuu hyvältä olla se joka osaa pientä nikkarointia jne. hallitsee ideat siitä mitä kannattaa hankkia. ON ÄLYTTÖMÄN HIENOA KUN OLLAAN TASAPUOLISIA JA NAINEN SEISOO MIEHEN RINNALLA, mutta on silti eri osa-alueita joissa kuunnellaan sitä paremmin tietävää osapuolta... Feminismi ajaa ihan väärää mielikuvaa naisille... Keskittykää humanismiin joka ajaa molempien sukupuolten asioita, ihmisten asioita.

        Itse nautin siitä että saan parisuhteeseen kumppanin jota saan neuvoa asioissa jotka osaan paremmin ja toisinpäin. Se että vedetään kaikkeen yksilöraja tuntuu siltä, kuin parisuhde olisi vain tapa saada se talo, lapset ja hienot autot halvalla sekä vakituinen seksin saamisen lähde. Mies haluaa edelleenkin että tuntee olevansa naisen suojelia yms. Naista ei tarvitse alistaa, on vain kiva kun on häilyvät roolit joita voidaan rikkoa.


      • älä-päätä-muidenpuolesta
        MiesJaNainenYhteenSopii kirjoitti:

        Näistä (ketjun aloituksessa mainituista) kyllä tulee suoraan sanottuna niin käytetyn naisen kuva... Ei niinkään, että mittarissa olisi maileja, mutta niin että mittari on mennyt ympäri useaan otteeseen. Se on vaan fakta, että naisia sekä miehiä kuvottaa se jos kumppani on porannut tai ollut porattavana enemmän kuin "kerran vain eletään" lause antaa joustoa.. Tämä jo siksi, että sen värisuoran saanti ei ole vaikeaa.. Nykyään vaikka ehkäisystä tiedetään, ei siitä yhtään enempää piitata. Itse en yhden illan suhteita harrasta juuri sen takia, että haluan kyllä suhteen / tapailun alussa / ekan seksikerran kynnyksellä tietää minkälaisia jokereita korttipakasta löytyy. Tämä siksi, jos suhde kaatuu, itse kannat esim. herpestä mukana seuraavalle eikä toisella osapuolella ole enää mitään katumisen tunteita siitä, että antoi toiselle taudin. Itse miellän seksin henkilökohtaiseksi asiaksi, jota tulisi harrastaa "harvojen ja valittujen" kanssa. En halua naista joka on niin kevytkenkäinen, että noin henkilökohtainen asia voidaan heittää tarjolle koska lipevä/lihaksikas/hyvän näköinen mies. Huom. En näe tämmöstä käytöstä meriittinä miehelläkään. Eli en ylenkatso kaveriporukassa miehiä jotka käyttää naisia kuin vitosen setelejä.


        Mitä sun kirjotukseen tulee... Ne nätit silikonit on kivaa katseltavaa kaupungilla. Jokainen haluaa jotakin, mutta turha yleistää, että kaikki vonkaisivat tuollaista naista. Itseäni vain yksinkertaisesti vituttaa parisuhteessa se, että naiset kyllä laittavat itseään naisten iltaan, erilaisiin baari-iltoihin jne. Mutta annappa ollakkaan kun ei omaa mieheä varten koskaan laittauduta... Itse pukeudun siististi ja pyrin tekemään itsestäni joskus "Kuumaa" tavaraa naiseni edessä. Toki parisuhteessa ei oltaisi jos ilman laittautumista ei toinen miellyttäisi. Mutta on se helvetin kuumaa että nainen näkee miehensäkin eteen vaivaa ja toisaalta osaa olla ilman meikkiäkin. Omat suhteet on flipannu ympäri ajan edetessä, naiset on vitun mustasukkaisia ollu mun menoista... Silti ne on saanu kulkea kylää ympäri sotamaalaukset naamassa enkä ole koskaan kieltänyt heiltä moista. Parisuhteessa ollaan yksilöitä yhdessä. Eikä kahleissa.

        Mitä tulee toimeentulevan naisen kanssa elämiseen. On kiva tunne kun nainen elättää itsensä ja osaa asiat kotona... Mutta se mikä vituttaa on se kummallinen 20v kynnyksellä olevien naisien kriisi, jossa heistä tulee maailman valtiaita jotka osaa vaihtaa vaikka auton renkaat paremmin kuin mies... Tuommoinen nazi meininki ei ole kivaa katseltavaa. Se vain menee vieläkin niin, että naiselle tulee hyvä olo kun hallitsee keittiön miestä paremmin ja se on naisten valtakuntaa. Miehelle taas tuntuu hyvältä olla se joka osaa pientä nikkarointia jne. hallitsee ideat siitä mitä kannattaa hankkia. ON ÄLYTTÖMÄN HIENOA KUN OLLAAN TASAPUOLISIA JA NAINEN SEISOO MIEHEN RINNALLA, mutta on silti eri osa-alueita joissa kuunnellaan sitä paremmin tietävää osapuolta... Feminismi ajaa ihan väärää mielikuvaa naisille... Keskittykää humanismiin joka ajaa molempien sukupuolten asioita, ihmisten asioita.

        Itse nautin siitä että saan parisuhteeseen kumppanin jota saan neuvoa asioissa jotka osaan paremmin ja toisinpäin. Se että vedetään kaikkeen yksilöraja tuntuu siltä, kuin parisuhde olisi vain tapa saada se talo, lapset ja hienot autot halvalla sekä vakituinen seksin saamisen lähde. Mies haluaa edelleenkin että tuntee olevansa naisen suojelia yms. Naista ei tarvitse alistaa, on vain kiva kun on häilyvät roolit joita voidaan rikkoa.

        Voi sua. Pyydät ajamaan molempie sukupuolten asioita, ihmisten asioita ja samaan aikaan väität, että keittiöhommat on naisten hommia ja siitä tulee vieläpä naiselle hyvä olo :D No eipä ole vielä tähän ikään mennessä tullut. Olen varmaan liiaksi vain ihminen enkä erityisesti nainen, jonka pitää nauttia roolista, joka mielestäsi hänelle kuuluu.


      • MiesJaNainenYhteenSopii
        älä-päätä-muidenpuolesta kirjoitti:

        Voi sua. Pyydät ajamaan molempie sukupuolten asioita, ihmisten asioita ja samaan aikaan väität, että keittiöhommat on naisten hommia ja siitä tulee vieläpä naiselle hyvä olo :D No eipä ole vielä tähän ikään mennessä tullut. Olen varmaan liiaksi vain ihminen enkä erityisesti nainen, jonka pitää nauttia roolista, joka mielestäsi hänelle kuuluu.

        Jaahas... Törmäsin siis pahemmanpuoleiseen asioiden vääristelijään joka näkee tekstissä vain mitä haluaa eikä niitä positiivisia puolia. Voi sitä tietysti vääntää rautalangasta paskaakin jos niin haluaa ja sen juuri teit. Mainitsin kyllä tekstissäni sen, että roolit kuuluu olla häilyvät, sellaiset joita voidaan rikkoa... En nyt jakanut reviirejä talon sisällä tai sitä, miten pitäisi jakautua eri puolille taloa... Itse olen vain huomannut, että naiseni ovat olleet tyytyväisiä, kun he ovat onnistuneet näissä "naisten asioissa" kuten ruoanlaitossa jne enkä minä ole niissä heille nipottanut "Ei noin lihaa kuulu paistaa vaan se pitää tehdä näin ja nipo nipo nipo". Koskaan ei ole parisuhteeni vielä kaatunut siihen, ettäkö olisin naistani lokeroinut tai kahlinnut. En tarkoittanut, että nainen kuuluisi nyrkin ja hellan väliin. Itse olen aina parisuhteessa jakanut "taloudessa" olevia hommia kumppanini kanssa, mutta en ole koskaan astunut hänen varpailleen... Hän kun on tuntenut olonsa hyväksi siitä, että saa tuntea ylpeyttä ruoanlaitto taidoistaan, sisustamisesta jne. Vastaavasti hän ei ole taas tullut nipottamaan minulle hajulukon vaihdossa, renkaiden vaihdossa vaan antanut niistä myönteistä palauttetta. Tälläisissä "miesten tehtävissä" hän ei ole minua neuvonut, koska tietää minun osaavan nämä asiat paremmin kuin hän (nämä asiat voi toki nainenkin osata paremmin kuin mies, mutta minä olen ainakin tähän mennessä ollut ns. miesten jutuissa taitavampi...).

        Hyvä esimerkki siitä kuinka vääristelet tekstiäni on tämä lause jonka kirjoitin: "Se vain menee vieläkin niin, että naiselle tulee hyvä olo kun hallitsee keittiön miestä paremmin ja se on naisten valtakuntaa." - Käsitit tämän sellaisena, kuin nainen kuuluisi pakotetusti keittiöön. Minun parisuhteissani naiset ovat halunneet olla hyviä keittiössä ja olen heille sen suonut yms. He ovat halunneet ottaa siitä vastuuta. Valtakunta sanasta puuttui toki lainausmerkit... Minä taas huolehdin mm. rännien tyhjäyksestä, ei siksi ettei naiseni olisi siihen kyennyt. Hän vain tunsi nämä asiat enemmän omaksi jutukseen kuin ulkona mädättyneiden lehtien siivoamisen rännistä. Enkä sanonut että naisen kuuluisi tietystä asiasta nauttia, nainen voi nauttia mistä haluaa. Sanoin että nainen yleensä nauttii "omasta roolistaan".... Minun tapauksessani naiset ovat olleet sellaisia jotka ovat näistä kodin sisustamisesta, siistinä pitämisestä ja ruoanlaiton mestareina olemisesta pitäneet. Ja siis ihan omasta tahdostaan.

        Eli sinä se tässä olet se joka pakottaa kaikki ihmiset sinun muottiin, jossa keittiössä hyvä nainen on miehen tahtoon alistuva reppana joka ei vain uskalla olla kaikkea mitä voi olla... Tiesitkö, että nainen voi oikeasti olla mitä vaan ilman että mies johonkin pakottaa? Nainen voi oikeasti nauttia siitä että osaa olla hyvä näissä "vanhoissa rooleissa". Kukaan ei niihin pakota. Vai kuuluuko naisen tehdä kaikkia, myös vanhaan "miehen rooliin" kuuluvia asioita, ennen kuin hän on sinun silmissä täysin elävä, vapaatahtoinen nainen...


    • kunnollinen-ätmi

      Haluan naisen, jolla ei ole mitään parisuhdekokemusta. Fiksu ihminen ryhtyy suhteeseen vain sopivan kumppanin kanssa, eli joko suhteita ei ole vielä ollut yhtään tai sitten on ollut se yksi, joka jatkuu edelleen.

      • just_joo

        No voi hyvää päivää! Tai siis tavallaan komppaan sua, mutta toisaalta mahdoton yhtälö sulla. Juu, fiksu ihminen ryhtyy suhteeseen vain sopivan kumppanin kanssa, mutta ei sitä sopivuutta kyllä hetkessä selvitä, se ottaa aikaa ainakin omalla kohdallani tiesin vasta vuoden kuluttua tapailun alkamisesta, että tää on varmasti oikea ihminen minulle. Ja kun tapailimme vuoden ystävinä, harrastimme seksiäkin, ilman mitään sovittua parisuhdestatusta, niin moni luuli meidän seurustelevan. Itse olimme sopineet, että ei mitään vakavaa seurustelua, ennen kuin tiedämme molemmat, että sitä haluamme ja olemme toisillemme sopivat molempien mielestä.


      • Lukutaitoinen

        No voi hyvä "kunnollinen-ätmi"

        Uskomaton kommentti!!!
        Aikamoinen sisäinen ristiriita ajattelutavassa!

        Vaarallista tuossa on sekin, että sitten vaikka vuosien kuluttua parisuhteessa menisi miten huonosti tahansa, niin väkisin pysytään yhdessä.

        Molempien onnettomuus. Ja vieläpä lastenkin kenties.


    • miesvaan32146546

      Naisten sanomiselle nyt ei tämän tyyppisissä asioissa kannata paljon painoa antaa. Yrittävät antaa yhdenlaista vaikutelmaa ulospäin, mutta se mitä oikeasti halutaan ja mikä oikeasti sytyttää onkin ihan eri asia ja sitä ei voi kysyä, vaan siinä miehen pitää vain luottaa vaistoonsa ja toimia sanoi nainen mitä vain. Onhan näitä nähty tyyliin "nyt ei vähään aikaan ole mieskuvioille aikaa" -> parin viikon päästä on mies käsipuolessa tai "enempää lapsia en aio hankkia" -> puolen vuoden päästä uusi heila ja raskaus pitkällä. Ei ole ihan tuulesta temmattu sanonta, että naisen ei tarkoittaa kyllä, kyllä tarkoittaa ehkä jne. Tuollaiset tekstit, vaikka ne miestä kismittävätkin, kannattaa vain unohtaa kokonaan ja luottaa siihen, mitä itse kuulee ja näkee ja mitä omat vaistot sanovat.

      • minunvaistotsanoo

        Minunkin vaisto sanoo että kaikki miehet on kakkapäitä ja että itsellisenä on onnellisinta elää.


    • eikiitoseikiitos

      Siis sinä, niin kuin me kaikki muutkin, annat itse omista lähtökohdistasi käsin, asioille merkityksen. Jos sinusta on huoramainen ilmaisu tuo juoksut on juostu, voi se toiselle tarkoittaa aivan jotain muuta esim. rauhoittumista tms. Kaikki tulkintasi ja johtopäätöksesi ovat itsestäsi lähtöisin. Neuvoasi en todellakaan tule noudattamaan sillä, oma tulkintani, sinusta on kovin puiseva ja nuiva.

    • onniin

      ei ookuva
      oot pelimies
      .

    • grdzghsdzhgsö

      "Baarit käyty ja juoksut juostu" on ehdoton turn-off meikäläiselle jos treffipalstalla ollaan (ehkä muutenkin) enkä edes tiedä miksi mutta näin on. Se ei anna naisesta halpaa kuvaa vaan kuvan, että on naissta ei ole tiedossa miehelle muuta iloa kuin soffalehmä..

    • möröttö

      Te olette jotain kolme vuotiaita, kun ajattelette kaiken kokreettisesti. Ei mitään huumorintajua eikä kykyä abstraktiiviseen ajatteluun. Teille pitää vain tylsästi todeta, että palataan asian, kunhan olette ala-asteen käyneet.

    • naisetpettää123

      Naisia kiinnostaa pelimiehet kuten 15 vuotta sitten. Mikään tuskin muuttuu koskaan.

      • miehetpettää246

        Ei muutu ei. Miehet pettää mennen tullen. Suuri osa eri treffipalstojen miehistä on varattuja salaisen seuran etsijiä.


    • IhmettelenVaan

      Nyt kun Suomessa jokainen tvsarja toitottaa homoista, niin onko sitten niin että heteromiehillä on huonompi elämä Suomi-naisen kanssa kuin homoilla?

    • Lukutaitoinen

      Voi morjens miten USKOMATTOMAN TYPERÄ keskustelu!!!!! Suomalaisessa mediassa! Olisin voinut kuvitella tällaista asenteellisuutta on jossain takapajulassa.

      Tulee selvästi esille, että kokemukselle ei anneta arvoa, mutta ulkoinen mainekuva on TÄRKEÄ! Puhutaanko autoista vai kodinkoneista! Ei vaan NAISESTA.

      No minäkin heitän peliin oman asenteeni nyt; onkohan monikin keskusteluun osallistunut moni tuomitseva mies sitten oikeasti ja sisimmässään sitä mieltä, että nainen tarvitaan edustamaan statusta ulkomaailman suuntaan, mutta hänen elämänopistaan ei ole hyötyä? Sehän ei näy kavereille?

      Itse en haluaisi riesakseni sellaista naista, joka on pitänyt itseään piilossa elämältä, ja jota minun sitten pitää kasvattaa kuin lasta, vaikka parisuhteesta on kysymys! Hyi hitto! Tarvitsen itsenäisen naisen, joka tietää, mitä haluaa ja mitä ei. Osaa pitää puoliaan kohtuullisesti, eikä menee rikki ihan kaikesta, vaikka joskus en osaakaan huomioida ihan 100%.
      Eniten naisessa on minua ottanut päähän juuri se keskenkasvuisuus, siis ettei ole tiennyt, mitä haluaa, ja siksi on ollut loputtoman päättämätön. Siksi olen itse tehnyt päätökseni, ja siksi olen nyt vapailla markkinoilla.

      Toivottavasti kokemuksista viisastuneita itsenäisiä naisia riittää valittavaksi asti!

    • Kuntoaonvaikkeiomaasi

      Moni miekkonen, kuten naikkonen luottaa elämään ja kokemukseen. Aloittajan sanvarasto kuulostaa nuoremmalta. . ,- kunnollisuus, kun on ihan mitä vaan. Lakikaan ei varmaan takaa näiden kuntoa.

    • aivaimitämuureja

      Elämä On. Vakavasti näppäillen monet sotkevat sen hyi hittoon sangen kevyesti. Nooh, ei juurikaan tällä kyselemällä voida parantaa kunkaan valintoja elämään nähden. Suomen kieli ei riitä muureja lähestyessä.

    • Lukutaitoinen

      Aloittajalle "suomessailmaisethuorat"

      Ootko sitä mieltä, että nettideittaamisen taso paranisi, jos profiileissa yritettäisiin mainostamisen sijaan suorastaan kusettaa?

    • Eläköönelämä

      Eläkööt tai taaplatkoon elämänsä jokainen ihan niin kuin parhaaksi näkee. Mitä se kenellekkään kuuluu annanko vai en anna omapa on asiani.

    • nainen_____

      ap ei tajua naisista mitään, jo tuo että haukkuu tekstissään naista huoraksi kertoo KAIKEN.

      mikä aloittaja on ? peräkammarin poika? joo oon nussinut ja aion nussia jatkossakin!

    • Lortottt

      täällä itkee kun kalikka on kalahtanut xDDDD
      Tätähän media ruokkii kaiken aikaa.
      Tissejä ja perseitä ja pettämisiä siellä täällä.
      Nyt ihmiset kuvittelee että näin tulee elää, koska media sanelee.

    • LuulenMitäTarkoitat

      Juu, tuhansia on naitu ja sit sä oot se seuraava :)

      • EiOoKokematon

        Niin jokin mmorpg ilmiö, että hankittu expa ja lvlupit seksi puuhissa yms on plussaa x))))


    • syntikö

      haloo... tuo sanontahan tarkoittaa suomeksi vain sitä että on halukas asettumaan ja elää yhteiseloa jonkun kanssa vakavammassa suhteessa ja tavoittaa ne miehet jotka ovat myös juoksunsa juosseet siis sanonta muiden joukossa eli..asialla on monta puolta katsoakko hyvällä vai pahalla kauneus on katsojan silmissä miten ne asiat mieltää eli muutappa näkökantaas ja ajattele asiaa uudestaan ei välttämättä huono nainen kyseesä voi olla vaikka ihan päinvastoin ja arvot kohillaan kaiken nähneenä että ajattele positiivisesti hyvä mies nou hätä = )

      • BUUAAAAAAAAAAAAAAAA

        "juoksut on juostu" tarkoittaa sitä, että kun sieltä jonkun saa ja jopa seurusteluun/alttarille asti, niin kumpikin jatkaa deittipalstoilla roikkumista viimeistään siinä vaiheessa kun arki on astunut kuvioihin ja se arkihan astuu väistämättä jokaisen parin eteen.. Sitten, "jos käyn vähän kurkkaamassa...."


    • naiset-nirsoja

      Naisia kiinnostaa vain miehen ulkonäkö. Ei haittaa jos mies pettää ja hakkaa kunhan se on komea.

      • selkokielinen

        Jos mies pettää niin ei yleensä hakkaa. Nainen jättää hakkaavan miehen mutta ei pettävää koska pettäminen tehdään salassa.
        Komeat miehet on rumia enkä rumaa miestä ota.


    • piikkitäti

      No nunnanako ja selibaatis pitäs sinkkuna elää haloo

      • ElämäänköKylästynyt

        Pelit on pelattu ja juoksut juostu... kuulostaa aika kyllästyneeltä hupakolta


    • huvittaaaa

      lukea näitä, missä lortot puolustaa lorttoja.
      On sillä kuule vähän merkitystä mitä sieltä historiasta löytyy.
      Teot määrittää ihmiset, se on niin simppeliä.
      Jos on lutkailtu urakalla, niin on ihan turha kuvitella pääsevänsä kunnolliseen parisuhteeseen.
      Kyllä ne luurangot ajan mittaan paljastuu...

    • oksettaaaa

      tuollaiset naiset jotka joka viikonloppu kulkee eri mies käsipuolessa yäk!!!

      • näinmenee

        No mutta kuuleppas. Tuolla eri miehellä on joka viikonloppu eri nainen käsipuolessa. Yökkimisen arvoinen asia sekin.


    • kdsjflsjlfksjklfsd

      Suosittelen näillä palstoilla pyöriville miehille hyppäämään bussiin ja suunta kohti Valamon luostaria, sieltä taitaa löytyä teille tarpeeksi puhdas ja viaton nainen :) Uskomatonta kaksinaismoralismia miehiltä näin 2000-luvulla...mites miehet sitten joilla on eri nainen joka vkl, he ovat niin viattomia :D En lukenut kaikki viestejä mutta osan viestit niin miesten kuin naisten kuullostaa joltain 1800-luvun ajatusmaailmalta.hohhoijaa.. Elä ja anna toisten elää, jos jollain on eri mies tai nainen kainalossa joka viikonloppu, sho what, hän elää niin, jos joku löytää elämänkumppaninsa 16-vuotiaana ja elävät yhdessä loppuelämänsä, so what. Ihme takapajula tämä Suomi nykyään, ainakin suomi24:n keskustelupalstan mukaan.
      Itse ainakin elän ja teen elämästäni oman näköisen, olkoot muut mitä mieltä vaan, se pätee niin työelämässä, ihmissuhteissa kuin vanhempana olemisessakin.

    • BUAAAAAAAAAAAAAAA

      Hehheee... Ai, ai, taas olla mun mieliaiheessa. Vain tyhmät luuserinyhveröt roikkuu senssipalstoilla, niissä ihmisissä on jotain outoa eivätkä saa seuraa normaalissa kanssakäymisessä tai jos saavat niin tunnin sisään huomaa, että ne on täysiä sekopäitä. Netissä on hyvä valehdella kasvottomana "sinienkelinä" tai "bodarina" ummet ja lammet ja jos ei sekään riitä, niin (varsinkin naiset) ottavat vielä lisukkeeksi itsestään revalevällään kuvia. Aloittajakin voisi mennä kapakkaan, uimaan, kauppaan ihan mihin vain jossa tulee potentiaalisia naisia vastaan pilvin pimein ja mennä vaikka juttelemaan.. Mutta taitaa olla...............

      • rinsessasinienkeli

        Mullakin on profiili senssipalstalla ja valehtelen siellä enemmän kun sielu sietää. Hauskaa on ainakin mulla. Miehet ansaitsee juuri sen.


      • Lukutaitoinen

        No onneksi nilllä palstoilla on muitakin.
        Ootko jo onnistunut huomaamaan, että vääjäämättä kuset lopulta omille kintuillesi?


      • rinsessasinienkeli

        En etsi oikeasti sieltä miestä koska kaikki miehet on.. no tässäkin viestiketjussa nähty mitä on. Kunhan pidän hauskaa heidän kustannuksellaan. Parisuhdetta en halua ollenkaan kun olen huomannut itsekseen elämisen parhaimmaksi vaihtoehdoksi. En ole muuten ainoa joka on huomannut saman. :))


    • juoksentelijoita

      Itselleni tulee tuosta lauseesta mieleen vain se, että sillä halutaan kertoa halusto etsiä jotain pysyvämpää parisuhdetta. Se miten se käytännössä sitten onnistuu, niin on aina kiinni tilanteesta / ihmisistä. Ei nettiprofiiliin perusteella ole oikein järkeä analysoida asiaa enempää. Sinänsä aika mielikuviteksoton / kuluneita lauseitahan nuo ovat.

      Varmasti kirjoittaisin myös noin kirjoittaneelle naiselle, jos hän muuten olisi minusta mielenkiintoinen. Onhan sitä suurimmalla osalla niitä juoksuja takana jo kolmekymppisenä, ja jotkut ei niitä juoksuja edes halua lopettaa koskaan. Silloin kannattaa etsiä sellainen kumppani jolla ne juoksut on vielä kesken.

    • Edwardo_ja_ankara_totuus

      Eihän tuo fraasi tunnelmaa nosta oli totuus sitten mikä vain. Limanippujen koluaminen ja heikko ihmistuntemus on äärimmäisen paha turnofff. Tyhjien fraasien latelu ei niin paha, mutta selkeä merkki kuitenkin ettei semmosesta mitään vaimoketta tule.

      Ja nämä mystiset pelimiehet on vain komeita ja kykeneviä miehiä, niitä joita jokainen nainen haluaisi. Miehille on harvinaisen vaikea kieltäytyä innnokkaista oman herkkunsa tarjoilijoista. Ei sen kummempaa tai mystisempää.

      Kikkeliskokkelis vaan jokaselle joka luulee ittestään liikoja.

      • herkkuperse

        Kun ne miehet tarjoaa omaa herkkuaan niin miksi kieltäytyä. Jos ei ole naiskentelevia miehiä niin ei ole naiskentelevia naisiakaan. Keskenäänkö miehet sitten naivat? Miehet itkee kun naiset haluaa seksiä ja itkee jos ei sitä saa.
        Kikkeliskokkelis vaan sullekin kun luulet ittestäs liikoja. Elä selibaatissa ja laita siitä lappu otsaan niin kukaan ei tarjoa herkkuaan.


      • Edwardo_ja_apuluokka
        herkkuperse kirjoitti:

        Kun ne miehet tarjoaa omaa herkkuaan niin miksi kieltäytyä. Jos ei ole naiskentelevia miehiä niin ei ole naiskentelevia naisiakaan. Keskenäänkö miehet sitten naivat? Miehet itkee kun naiset haluaa seksiä ja itkee jos ei sitä saa.
        Kikkeliskokkelis vaan sullekin kun luulet ittestäs liikoja. Elä selibaatissa ja laita siitä lappu otsaan niin kukaan ei tarjoa herkkuaan.

        Ei pidä suuttua totuudesta. Ja jatkototuutena lienee syytä jatkaa monesti ennenkin jauhetusta erosta naiskentelevien naisten ja miesten kesken. Naisia kaatavia miehiä arvostestaan, koska siihen kykenee aniharva ja naisten tuheroa kostuttavat ominaisuudet kerää myös arvostusta muilta miehiltä. Naisilla taas... selälleen käyminen ja jalkojen levittämien ei ole kummoinenkaan operaatio ellei nyt satu asustamaan sairaalan koomaosastolla. Siksi sitä ei myöskään sen kummemmin arvostetakkaan.

        Joko alkaa hahmottumaan?


      • IAintNoPlayer
        Edwardo_ja_apuluokka kirjoitti:

        Ei pidä suuttua totuudesta. Ja jatkototuutena lienee syytä jatkaa monesti ennenkin jauhetusta erosta naiskentelevien naisten ja miesten kesken. Naisia kaatavia miehiä arvostestaan, koska siihen kykenee aniharva ja naisten tuheroa kostuttavat ominaisuudet kerää myös arvostusta muilta miehiltä. Naisilla taas... selälleen käyminen ja jalkojen levittämien ei ole kummoinenkaan operaatio ellei nyt satu asustamaan sairaalan koomaosastolla. Siksi sitä ei myöskään sen kummemmin arvostetakkaan.

        Joko alkaa hahmottumaan?

        Nyt heitit niin kovan totuuden että meni naiselta suu tukkoon!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe