Kyllä on upea palsta!

Haukutaan muita, valehdellaan, kiusataan ja keksitään soopaa.. Ei uskota totuutta vaan jatketaan kiusaa. mahtavaa!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ollut rehellinen ja kertonut syyn väärinkäsitykseen, ja sitä ei uskota.. siis miten voi väki olla tällaista??

    • Huoh

      Samaa ihmettelen.Että oikein kaksi (2) eri mielenterveyspotilasta kirjoittaa samalla koneella vuorotellen.Ostaisivat kyseiset lesbot,vaikka kaksi (2) päisen hieromasauvan (dildon) ja jakaisivat sillä yhteisen IP-osoitteen.

      • Itse ihmettelen palstalla jatkuvaa kiusaa ja haukkumista, valehtelua ja typeryyttä.. Get a life!


      • Kaks-asiaa___

        Uuh lesbojako? Lesbot joka miehen unelma, sais kaks kerralla jos naiset tykkäis toisistaankin. Äläpäs muuten arvostele pilkkaamalla toisten kirjoituksia mielenterveysongelmaisten tekemiksi.


      • huohhuoh

        Kokkolassa eri muita olekaan kuin hulluja tuhkamunia.


      • KiähKiäh
        huohhuoh kirjoitti:

        Kokkolassa eri muita olekaan kuin hulluja tuhkamunia.

        Onko sinut kenties raiskattu miehen (lähiomaisen) toimesta 1-suunta venttiiliin? Hae apua,sulkijalihas on korjattavissa.


    • Tämä on sitten vihoviimeinen viesti, sori tinttu ja tonttu! Olen sitä miletä että kiusaajat pitäkööt palstansa, soppansa ja valheensa. Minä lähden nyt ihan lopullisesti, on parempaakin tekemistä kun jaksaa jauhaa sontaa kiusaajien kanssa. Onko nyt hyvä mieli? ;) Goodbye and good riddance!!!!!!

      • Ennätys

        Toisen kerran tänään ,ja neljällä (4) eri nimimerkilä......Lesbous on ihmeellinen asia !


      • Turha-luulo

        Viimeistään aamulla avataan uusi lesbo ketju uudella nimellä.Ps:loppuiko hieromasauvasta patterit ?


    • yksi-tollo

      "Haukutaan muita, valehdellaan, kiusataan ja keksitään soopaa.. Ei uskota totuutta vaan jatketaan kiusaa. mahtavaa!"
      Ihanaa tulee pääsiäinen ja jeesus nousee taivaaseen, mitä sen jälkeen tehdään?

      Kyllä on upea palsta, täällähän me kaikki "mielenvikaiset" vaelletaan, ihan kuin illan usvaisessa maisemassa jossa vain kaukaa kuluu pöllön huhuilua.

    • Kyllä nämä palstat paljastavat raadollisesti tämän nettiharhan.

      Kuinka moni teistä solvaajista pystyisi/haluaisi sanoa päin naamaa sen herjan minkä tänne kirjoititte? Ehkä toimittajan läsnäollessa?

      Tiedän vastauksen, ei kukaan. Säälittäviä luusereita siis. Puun takaa tohtii huudella kunhan kukaan ei nää ja tunnista

    • Huoh
      • Helpottiko pikku ressua tuo vuodatus;)


      • h-elpotus-
        toljanter kirjoitti:

        Helpottiko pikku ressua tuo vuodatus;)

        Wov.Diggaatko sträpäystä "toltsu"


    • Huoh

      toljander,kittie2.tinttu-liina,koirahuora,jen Kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe