" Onneksi kristillistä politiikkaa on olemassa"!

Mohikaani_27

* Tämä mieltä on Soile Lehti, RV-lehden mielipidepalstalla.
* Ville Hoikkala taas on toista mieltä, edellisessä RV-lehdessä ! Itse olen Villen kanssa samaa mieltä. Sillä ihan oikeasti, mitään politiikkaa ei ole, eikä kuulu olla Jumalan seuakunnassa, ei Kristuksen ruumiin jäsenet kuulu maailman politiikkaan, ei missään muodossa, se on vain tuppautunut selittelyillä ja Raamattua hyväksi käyttäen, aivan samoin, kuin Raamattua käytetään harhaoppien luomiseen, nekään ei ole Raamatullisia, ne vain maalataan asiaan sopivilla Raamatun sitaateilla, ja politiikka on nyt IN .
* Lainaan Rv-" mielipiteet" palstalta hieman asian avatakseni. " Soili Lehti kommentoi. " Ville Hoikkala väittää, ettei kristillistä politiikkaa olisi olemassa. (RV 8 ) Tahdon kommentoida Hoikkalan näkemystä sauraavasti.
* " Tunnustavien kristittyjen asenteita,arvoja, moraalia, käyttäytymistä, tavoitteita ja koko maailmankatsomusta, voidaan kutsua kristilliseksi. Kristillisyys perustuu Raamatun ilmoitukseen ja sen oppien mukaiseen elämään." Huom ! Osta RV-lehti, ja lue koko kommetti !
* Kristillisyys perustuu JUmalan Sanaan, ja Sana on Jeesus Kristus, ei " koko maailman ei maailmankatsomukseen mielipiteeseen, ei moraaliin, ei asenteisiin, ei käyttäytyniseen. Ei mihinkään, mikä on tästä maailmasta, ei aineelliseen, ei henkiseen. Kristillisyys on HENGELLINEN TILA ! Seurakunta on Jumalan seurakunta, eikä Hän rakenna tätä langennutta luomakuntaa millään tavalla uusiksi. Hän rakenta seurakunnan kautta, Kristuksen ruumista taivasta varten. Seurakunta ei ole itse tarkoitus, Kristuksen ruumis on, mutta vasta kun se muutetaan Kristuksen kuvan kaltaiseksi, nyt näkyvä Kristuksen ruumis on lihassa tuomittu kuolemaan, se on naulittu ristille, siksi lihallinen seurakunta ei voi tehdä politiikkaa, koska se on kuollut Kristuksen kanssa Golgatan ristillä. Jos se niin haluaa tehdä, sen on revitävä itsensä irti Kristuksen kuolemasta, ja lettava elämään lihassa, jos mieli rarakentaa tät maailmaa.
* " Katsokaasen kaupungin parasta, jossa asutte ", siinä on ainut kehoitus vaikuttataa paikkakunnan asioihin, ei edes käsketä katsomaan sen VALTION parasta, vaan kotikylän parasta, eikä se anna Raamatullista lupaa pyrkiä Eduskuntaa hallitsemaan, tässä tapauksessa SUOMEA ! Eikä mainittu Raamatun kohta anna lupaa edes kunnallispolitiikkaan. parasta, myös Paavali opetti, että on rukoilla Hengessä ja totuudessa asuinpaikkakunna puolesta ja koko maan, esivallan, hallituksen ja eduskunna puolesta. . *Vaikka Israelin kohdalla sekin toteutuu tuhannen vuoden ajaksi, mutta vain sen tuhat vuotta. Jumala on luvannut siunata Israelin, sukupolvesta toiseen, ja pitää lupauksesna, siksi Israel siunataan vielä kerran ajallisesti. Seurakunta on silloin jo taivaassa uudessa Jerusalemissa Ylkänsä Jeesuksen Kristuksen kanssa.Mitään muuta ei liity ajallisen hyvinvoinnin edistämiseksi tekemistä.
* Seurakunta muuttaa taivaaseen, jossa sen oikea yhdyskunta on, sinne halusi jo Vanhan Liiton pyhät, , ja niin mekin, me odotamme taivaista Jeesusta tulevaksi, emme odota Häntä tätä maailmaa rakentamaan

24

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666-666

      Päivi Räsänen pätevä topakka sanoessaan, nainen johtopaikka niin kuin pitääkin.

      • Herätykseksi

        Niin mutta Hänhän on Kristillisdemokraatti, = Ei Oikesti Kristillinen. Kristillisyys ja demokratia on ihan eri asioita. Raamatun mukainen = Kristillisyys, perustuu Totuuteen jaon kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaista. Jota demokratia ei ole. SE on mihinkään perustumatonta ihmisten mielivaltaisuutta. Sellaista muista ja muusta niin väliä itsekkyyden mukaista, kunkin OMA puolueellista. = sitä pettävää "pirun" hyväksi ja puolesta, kaikille peimmiltään pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi puolesta touhua ja politiikkaa. Jossa "piru", se kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isä vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii! Tiedostus välineet niistä pahan perimisistä päivittäin, ihan kautta maailman useita erilasista asioista ja tapahtumista uutisoi.

        Jeesuksen nimessä... vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisetsi elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.


      • vaikuinka
        Herätykseksi kirjoitti:

        Niin mutta Hänhän on Kristillisdemokraatti, = Ei Oikesti Kristillinen. Kristillisyys ja demokratia on ihan eri asioita. Raamatun mukainen = Kristillisyys, perustuu Totuuteen jaon kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaista. Jota demokratia ei ole. SE on mihinkään perustumatonta ihmisten mielivaltaisuutta. Sellaista muista ja muusta niin väliä itsekkyyden mukaista, kunkin OMA puolueellista. = sitä pettävää "pirun" hyväksi ja puolesta, kaikille peimmiltään pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi puolesta touhua ja politiikkaa. Jossa "piru", se kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isä vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii! Tiedostus välineet niistä pahan perimisistä päivittäin, ihan kautta maailman useita erilasista asioista ja tapahtumista uutisoi.

        Jeesuksen nimessä... vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisetsi elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

        No on Sipilä josta on tulossa pääministeri mutta hän ei tuo uskoaan esille eikä tarvitse koska uskon sekoittaminen politiikkaan ei sovi.


      • Herätykseksi
        vaikuinka kirjoitti:

        No on Sipilä josta on tulossa pääministeri mutta hän ei tuo uskoaan esille eikä tarvitse koska uskon sekoittaminen politiikkaan ei sovi.

        Politiikkahan juuri perustuu uskontoon, on kunkin uskomusta omaan ja puoleensa mukaiseen USKOMISTA ja sen mukaan toimimista ja vaikuttamista.

        Oikea, Raamatun UT mukainen kristillisyys ei ole uksontoa, vaan kaikille hyväksi Totuuteen perustuvaa, sitä kaikkia kohtaan Oikeuden mukaista ja kaikille hyväksi olevaa. Sitä ei mitään pahaa eikä väärää ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan, ihan Lain / Laillisuuden Täyytymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten ja ohjeiden mukaista ja perustuvaa. Kaikki muu ja muulla tavalla elämän on sen vastaista, sitä kaiken valheellisuuden, vääryysen ja pahuuden isää saata naa tuomiokseen palvelua, siihen ja sen pahaksi tarkoituperiiin uskomista, luottamista ja turvaamista. Jonka mukaisesti touhuista ja politiikasta tulee näitä SYYSTÄ (kaikki vääryys ja pahuus) kaikiille hyväksi Jumalan Sanan vastisuuksista tuomioksi, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi raskaita seuraamuksia. Joista pahemmista ja suuremmista tiedotus välineet päivittäin kautta maailman herätykseksi ja todisteeksi VÄÄRIN; laittomasti, Jumalan Sanan vastaisesti elämän touhuista ja politiikasta uutisoi. Joita syystä (laittomuuden synneistä) seuraamuksia, myös lähes KAIKKI ihmisten sairaudetkin on.


    • Osallistuiko Jeesus tämän maailman politiikkaan. Ei. Niinpä nämä "kristilliset " politiikot ovat osa maailmaa ja oman edun tavottelijoita ja valehtelijoita.

      • Herätykseksi

        Niin; Kirtsukseen Jeeusksen uskovat on tästä pahan vallassa olevasta, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivasta, saata naa tuomiokseen / onnettomuuksikseen ja sodikseen palvelevan maailman / ihmiskunnan kansakuntien ihmisten, Jumalan Sanan (RaamatunUT) vastaisesti, = laittomasti touhuista ja laittomuuden politiikasta ULOS kutsuttuja. Sitä kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, sitä kullekin uskolliselleen ja kuuliaiselleen turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tuolevaisuuden Raamatun UT mukaisuudessa / Kristuksessa Jeesuksessa jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa ja takaavaa, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisesti toimivaa Krist vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisetsi, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentaviksi.

        Näin Maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävällä tavalla, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, taivaallisen politiikan mukaisesti esimerkillisesti edellä kulevina, oikean suunnan ja tien näyttäjiksi, ja siihen turvalliseen ja turvattuun yhteyteen ja yhteistyöhön kaikkia muitakin voittaviksi.

        Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesta, kaikille hyväksi taivaallisesta politiikasta, YHTEISTEN asiaoiden Oikein hoitamisesta. Kristuksen omat kun ovat kansakunnastaa ja koko maailmasta ja luomakunnastamme, niin Jumalan, kuin ihmistenkin edesssä Totuuden tunevina suurimmassa vastuussa. Jollaisa vastuuta ei voi Totuutta (Jumalan Sanaa) tuntemattomilta odottaa, saati sitten vaatia. Silä eivät he voi tietää eikä ymmärtää sitä, mikä on kaikille Oikeasti ja kestävästi hyväksi Jumalan Sanan ja tahdon mukaista ja mikä ei.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti ja kaikkiin nähden puolueeettomasti, vain kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi tarkoituksella ja tavalla, kaikessa täydellisyys päämääräisesti elävävä ja toimiva, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentavaksi kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa. Hänen kanssaan, Hänessä yhdeksi, yhtä oleviksi ja kaikessa yhtä pitävästi elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, näin Rakkaudessa rakentaviksi kokoamassa oleva.


      • Laupeuden_työmyyrä

        VAIKENE, SINÄ SODOMIITTI JA ILJETTÄVÄ SONTAKULLI!

        Herran sana on ylväs totuus, joka luo pyhän ja ikuisen viisauden loisteensa tosiuskovan koko ruumiiseen! Mieleen, sydämeen ja katseeseen!

        Jo viisas Nikodaamus kertoi "..pyhän viisauden täyttävän jokaisen ruumiinaukon, kuin aasin siittimen siemen"!


    • Vaikutukset

      >>>>>>>>>>>>* " Katsokaasen kaupungin parasta, jossa asutte ", siinä on ainut kehoitus vaikuttataa paikkakunnan asioihin, ei edes käsketä katsomaan sen VALTION parasta, vaan kotikylän parasta, eikä se anna Raamatullista lupaa pyrkiä Eduskuntaa hallitsemaan, tässä tapauksessa SUOMEA !<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

      Sanat oli kohdistettu Baabelin pakkosiirtolaisudessa ( 597 e.Kr.) oleville, eikä tämän päivä "Helsinkiläisille".
      Pakkosiirtolaiseksi siirrettyjen oli oleminen Baabelissa 70 vuotta, se ilmoitus oli tullut Jumalalta Jeremian kautta, joten ei siinä "tavaroita pakattu paluumuuttoa varten. "..Vasta kun ne seitsemänkymmentä Baabelin vuotta ovat täyttyneet, minä katson teidän puoleenne ja panen täytäntöön teitä kohtaan hyvän lupaukseni ja palautan teidät tähän paikkaan..."

      Väärät profeetat olivat yllyttäneet asennoitumaan lähtöön joka tapahtuisi aivan pian lähitulevaisuudessa. Samoin heidän omat "sielulliset toiveuneksimiset" "..Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte. 9. Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.."

      Saahan sitä jos millaista tukea ,jos miten päättömille jutuille kun ottaa tuekseen asiayhteyksistä ( ja niiden historian kytköksistä irroitettuja ) irtirevittyjä Raamatun tekstejä. Sillä tavalla on monet harha liikeet syntyneet historian saatossa ja jälki on ollut surullista mainosta kristillisyydelle.

      Jer.29:1."...Nämä ovat sen kirjeen sanat, jonka profeetta Jeremia lähetti Jerusalemista pakkosiirtolaisten vanhimmille, mikä heitä vielä oli jäljellä, papeille ja profeetoille sekä kaikelle kansalle, jotka Nebukadnessar oli siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin, 2. sen jälkeen kuin kuningas Jekonja ja kuninkaan äiti, hoviherrat, Juudan ja Jerusalemin ruhtinaat sekä sepät ja lukkosepät olivat lähteneet Jerusalemista. 3. Hän lähetti kirjeen Elasan, Saafanin pojan, ja Gemarjan, Hilkian pojan, mukana, jotka Sidkia, Juudan kuningas, lähetti Nebukadnessarin, Baabelin kuninkaan, tykö Baabeliin; se kuului näin: 4. "Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, kaikille pakkosiirtolaisille, jotka minä olen siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin: 5. Rakentakaa taloja ja asukaa niissä, istuttakaa puutarhoja ja syökää niiden hedelmiä. 6. Ottakaa itsellenne vaimoja ja siittäkää poikia ja tyttäriä; ottakaa pojillenne vaimoja ja naittakaa tyttärenne, että he synnyttäisivät poikia ja tyttäriä. Lisääntykää siellä älkääkä vähentykö. 7. Ja harrastakaa sen kaupungin menestystä, johon minä olen teidät siirtänyt, ja rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidän menestyksenne. 8. Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte. 9. Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra. 10. Sillä näin sanoo Herra: Vasta kun ne seitsemänkymmentä Baabelin vuotta ovat täyttyneet, minä katson teidän puoleenne ja panen täytäntöön teitä kohtaan hyvän lupaukseni ja palautan teidät tähän paikkaan. 11. Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. 12. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. 13. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. 14. Ja niin minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne ja kokoan teidät kaikista kansoista ja kaikista paikoista, joihin olen teidät karkoittanut, sanoo Herra, ja palautan teidät tähän paikkaan, josta minä siirsin teidät pois...."


      Mutta Uuden Liiton seurakunnan jäsenten vaikutus yhteiskuntaan on monin tavoin perusteltavissa : "Esivalta" Jumalan palvelijoina ( kristitty joka on "todellinen " Jumalan palvelija voi vaikuttaa siinä virassa "olemalla maailman valkeutena " ) Room. 13: "Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat. 2. Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion. 3. Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen; 4. sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee..."

      Kristityt "valon " näyttäjinä pimeässä oleville. Kristityt "Tien" näyttäjinä pimeässä oleville.
      Matt.5:14. "..Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä; 15. eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa ka

      • Herätykseksi

        Niin; missä ovat muut, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi kutsutut, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi elävästi ja toimivasti, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa Krist. vaihtoehtoa, jokaista jäsentään myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti tavalla, tarkoituksella ja kaikessa täydellisyys päämäärä tavoitteella, eläviksi kutsutut / armoitetut?

        Kun ei kuulu eikä näy, vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi näkyä, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille?!

        "Löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista ja mukaieen, etsivä?

        Jeesuksen nimessä... vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa


    • KTSEiKirj

      Vielä kun Mohkaanit ja muut laitalössiläiset ymmärtävät että myöskään Lähi-idän politiikkaan ei heikäläisten ole syytä mennä likaisilla sormillaan sorkkimaan!

      • * Se taas ei ole ollenkaan politiikkaa, vaan asioita Raamatun valossa tarkasteleminen, emmehän me mitenkään voi poltikoida lähi-idässä !


      • KTSEiKirj

        Ja paskat se on muuta kuin Raamatulla ratsastamista sotapolitiikan lietsomiseksi ja sun kusipäälössis tietää sen!


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Ja paskat se on muuta kuin Raamatulla ratsastamista sotapolitiikan lietsomiseksi ja sun kusipäälössis tietää sen!

        No no kts ,, tuollaista syntiläisten kiroamista vie vaan h-elvettiin. Te parannus KTS.


    • * Tuli selväksi, että harva käsittää seurakunta totuuden, sen syvimmiltään olevan ominaisuuden. Nyt eletään paljolti, ihan kuin seurakunta olisi se itse tarkoitus, siellä on jos jonkin näköistä toisarvoista toimintaa, jota alkuseurakunta ei harjoittanut, tämän päivän seurakunta on kuin savusauna, sissänpäin lämpiävä, ja liiat kitkut ja katkut savut päästettän pikku räppänäöistä ulos, kun taas seurakunta on ensin ja viimeksi lähettävä elin, evankeliumin vieminen on sen tehtävä ensiksi ja viimeiseksi, varoja pitäis käyttää lähetystyöhön kotimaasa ja siitä maanääriin asti, ja varattomien ja köyhien tukemiseen ja orpojen ja leskien perheiden hoivaamiseen ! Tämä näky on valitettavasti kärsinyt inflaation, jo vuosia sitten, nyt usein, ja joissakin erikoisesti, seurakunnasta on tullut viihdekeskus, Sanan saarnat on harvinaisuuksia, ja kun ei ole voideltuja saarnaajikaan, niin ei voi olla raamattutuntejakaan, saarnat, jos niitä valmistellaa, ne tehdään tietopuolisesti TK- apuna käyttäen. Siinä ei mitään pahaa, mutta ensin tulisi olla Herran neuvotteluissa, saada Sana Herralta, saada sanoma sille kuulijakunnalle joka puheen tulee kuulemaan, profeetallnen, jokaisen hengelliseen tarpeeseen, leipää ja suolaa, suloisesti maustettuna, kaikelle laumalle, ei eriksenn nuorille ja vanhoille, ei, vaan koko seurakunta kokonaisuudessaan tulee olla paimenien hoidossa, eikä nimetä ylistyjohtajia, tai nuorisojhtajia, jossain mielelssä tosin, mutta ei nuori voi opettaa nuoria, vaan vanhimmat, seurakunnan paimenet ja johtajat.
      * Seinäjoella on menty äärirajoille tässä nuoriso politiikassa, se ei ole mikään seurakunta, vaan nuorten yhteisö, jossa he saa pitää omaa mieleleiistänsä ohjelmaa ja menoa oman päänsä mukaan.

      • KTSEiKirj

        Älä selitä saatanan tekopyhä judaisti.

        Sulla ei ole mitään muuta agendaa kuin siirtää Jeesus sivuun tarpeettomana ja ottaa tilalle Israelin lihallisen ja syntisen kansan palvonta ja judaistiset opit!


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Älä selitä saatanan tekopyhä judaisti.

        Sulla ei ole mitään muuta agendaa kuin siirtää Jeesus sivuun tarpeettomana ja ottaa tilalle Israelin lihallisen ja syntisen kansan palvonta ja judaistiset opit!

        Mä muistaisin että judaistit opettavat pitämään sapattia ? Ei silloin Mohis voi olla judaisti`?


    • Itkekää-ja-valittkaa

      Tottahan jokainen joka VOI kutsua, Pyhän Aabrahamin, Pyhän Iisakin, Pyhän Jaakobin, Elävää Jumalaa ISÄKSI, antaa ylenpalttisen kiitoksen ja kunnia ja ylistyksen, Israelin pyhälle pyhästä kansasta, ja sen suuresta ja voimallisesta Israelin palvelijasta: SIMSON :)

      Ylistys Jumalalle pyhästä Simsonista :)
      Tuom. 13:24 Ja vaimo synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Simson; ja poika kasvoi, ja Herra siunasi häntä.

      Hyvä on antaa Kiitos ja ylistys Jumalan palvelista :)
      ***
      ja mitä sitten Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin, Pyhän Israelin Jumala lupaa:
      ***
      Jeremia 47:1 Herran sana filistealaisia vastaan, joka tuli profeetta Jeremialle, ennenkuin farao valloitti Gassan:
      2 "Näin sanoo Herra: Katso, vedet nousevat pohjoisesta, ja niistä tulee tulvavirta; ne tulvivat yli maan ja kaiken, mitä siinä on, yli kaupungin ja siinä asuvaisten. Ja ihmiset huutavat, kaikki maan asukkaat valittavat.
      3 Kun kuuluu hänen orhiensa kavioitten töminä, hänen vaunujensa jyrinä, hänen rattaittensa ryske, eivät isät käänny lapsiansa auttamaan, sillä hervottomat ovat heidän kätensä
      4 päivän tähden, joka tulee ja tuhoaa kaikki filistealaiset, hävittää Tyyrolta ja Siidonilta kaikki auttajat, mitä jäljellä on; sillä Herra on tuhoava filistealaiset, mitä on tähteenä Kaftorin saarelta tulleista.
      ***
      Hes. 25:15 Näin sanoo Herra, Herra: Koska filistealaiset menettelivät kostonhimoisesti ja, ylenkatse sielussaan, kostivat kovasti, ikivihassa tuottaaksensa tuhon,
      16 sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä ojennan käteni filistealaisia vastaan, hävitän kreetit, hukutan, mitä on jäljellä meren rannikolla,
      17 ja teen heille suuret kostoteot, rangaisten kiivaudessa. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä annan kostoni heitä kohdata."
      ***

      Iloitkaa ja riemuitkaa, kaikki jotka rakastatte Poikaa ja Isää.

      voi palestiinalaisia voi heitä, Jumala perinpohjin tuhoaa heidät kaikki!
      Jumala, Kiitetty olkoon Israelin Pyhä kansa, Aabrahamin Pyhä siemen, iloitsee ja riemuitsee kun Jumalan suuret ja ihmeelliset teot tulevat, hyvin pian kaikille esille.

      tämä paha ja kavala kansa saa Aabrahamin Jumalan koston ja sen syntivelka on jo täysi!

      "tulee ja tuhoaa kaikki filistealaiset" = palestiinalaiset.
      Katso, minä ojennan käteni filistealaisia (= palestiinalaisia)vastaan, että minä olen Herra, kun minä annan kostoni heitä kohdata."
      Iloitkaa ja riemuitkaa, Jumalan teot ovat käsillä.

      ja kaikki yhdessä rukoilkaa:
      ISÄ meidän.. Matt 6
      9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;

      ja mikä on Jumalan tahto, ilmoitettu Pyhän Kansan Profeettojen suulla?
      "sillä Herra on tuhoava filistealaiset" = palestiinalaiset.

      Kiitos Isälle, Pyhästä Israelista, ja kaikki jotka rakastavat Pyhää kansaa, ja sen Suojelijaa sanokoon.
      Ylistetty olkoon Puhä Israel ja Jumala joka sitä suojelee !

      • 687545

        Ei tuo ole politiikkaa


      • itkekääJAvalittakaa
        687545 kirjoitti:

        Ei tuo ole politiikkaa

        i see.
        näin Wikisee wiki:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Politiikka
        Sana politiikka juontuu klassisen kreikan kielen sanasta politikos, "kansalaisia koskevaa".
        *
        Nyt sen maan kansalaiset, filestealaiset/palestiinalaiset, ovat poliittisen päätöksen, mitä ei peruta, kohde.
        ***
        Alkuperältään politiikka on käytännön tai teorian vaikuttamista toisiin ihmisiin globaalilla, kansallisella tai yksilöllisellä tasolla.
        *
        kansallinen tasolla on poliittinen päätös jota ei muuteta:

        "Näin sanoo Herra: Katso,...päivän tähden, joka tulee ja tuhoaa kaikki filistealaiset,
        *
        tuomio ja tuho on peruuttamaton!


    • Johdatusyhdistymiseen

      Hyvä Mohikaani. Pyrikäämme joukolla takaisin Ruotsin yhteyteen ja kuningas palaa maamme johtoon koska se on raamatullista. Tasavalta ei ole sitä.

    • Kristillistä politiikkaa on ollut jo lähes 2000 vuotta.

      Kristillisen politiikan ansiosta kristityt ovatkin onnistuneet tappamaan kymmeniä miljoonia ihmisiä.

      • Herätykseksi

        Niin, sitä Jumalan elämällä ja teoilla kieltävää anti kristillistä, sitä vähän jotenkin, pettävästi ja eksyttävästi vain nimeksi krist. uskonnollista.

        Kannattaa sen verran perehtyä niihin Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa, Totuuteen perustuviin ja mukaisiin / kaikkia kohtaan ja kaikille Laillisen = Luvallisen Oikeuden mukaisiin opetuksiin ja ohjeisiin. Niin voi oppia erottamaan valhe kristillisyyden (antikristillisyyden) Totuuden mukaisesta, Oikeasta, Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä.

        Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa


    • MitäseonKD

      Mitä olisi oikeasti kristillinen politiikka, siitä olisi hyvä keskustella?
      Mitä se on eduskunnasta katsottuna?
      - miten se suhtautuu köyhiin, sairaisiin, vanhuksiin, jne.
      - miten se suhtautuu veroihin ja etuuksiin
      - miten se suhtautuu palkkoihin ja pörssiin
      - miten se suhtautuu moniin muihin lainsäädännön asioihin, sitähän eduskunta tekee?

      KD saisi määritellä kristillisen politiikan - sitä he eivät ole määritelleet.

      • Herätykseksi

        Kristukseen Jeesuksen uskovat on tästä pahan vallassa olevasta, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivasta, = saata naa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan kansakuntien, kaikille hyväksi Jumalan Sanan (Raamatun UT) VASTAISESTI toimivista touhuista ja politiikasta ULOS kutsuttuja, sitä kaikille hyväksi, Jumalan Sanan mukaisesti ja perustalta toimivaa, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi" Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi.

        Ei saa olla minkäänlaista osuuttakaan näihin "pirun" hyväksi ja puolesta tuomioksi touhuihin, joista tulee niin valtavasti näitä SYYSTÄ (kaikki vääryys ja pahuus) Jumalan Sanan vastaisuuksista tuomioksi, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi ja sodiksi raskaita seuraamuksia, Näitä joista tiedotus välineet päivittäin, herätykseksi / todisteeksi väärin, = saata naa tuomiokseen palvelevasta, kautta maailman uutisoi.

        Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen, vähäinen palvelijansa ja seuraajansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe