Oon 14 ja oon lyhyt

AuttakaaLyhyttä

Moi! Oon -01 syntyny poika eli oon nyt 14 ja oon 142 cm pitkä joka oikeesti häirittee ja ärsyttää aivan helvetisti. Murrosiän merkkei en oo huomannu muutaku et karvaa munanjuuressa ihan vähän jotai vaaleita ja kivespusseissa kans. Ääni kans madaltunu mut vaan ihan vähäse. Mut ärsyttää ja harmittaa tää pituus. Kaikki tytöt on vähintään kaks päätä pitempii ja frendit härnää kokoajan. Mitä mä teen? Miten saan "nopeutettua" kasvua? Stressiäki aiheuttaa ku tytöt on pitkii eikä kukaa pysty seurustelee tälläsen kääpiön kaa, mopo alle vuoden päästä ja oon tän pitune jne.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poeka01

      Saatat viel kasvaa riippuu ihan vanhemmista. Jos vanhempas on pitkii nii sit sustki tulee. Kannattaa syyä vitamiineja sillä ne auttaa kasvuun.

    • 00tyty

      Mum mielest lyhyetki pojat on söpöi

    • ORkkuHammasharja

      Ei se haittaa.

    • tracktori-mönkijäparhait

      Hei ei se haittaa olin ite vuos takaperin veil lyhyempi nyt oon luokan pisin oon nyt 187cm terveisin mönkiä poika treeltä

      • T4mper3

        Tre on paras ^^


    • McDonalds

      Itellä ei oo ongelmii

    • aikapieni

      Itse oon aina ollut luokkani lyhyin,ei se mua oo haitannut.
      Kavereilta tulee aina joskus jotain kuittailuja,mutta oikeesti ne on aina puolustamassa,jos tarvitaan.
      Tytötkin on ihan jees,ei ne mun pituudesta välitä..luonnehan on se mikä merkitsee.
      Nytkin seurustelen mua 10cm pidemmän tytön kaa,eikä se kumpaakaan haittaa.

      • AuttakaaLyhyttä

        Minkä ikänen oot?


    • 8976

      Lekurille keskustelemaan..

    • 15.3.2001

      Moi ei sulla ole mitään kiirettä, sulla on varmaan kasvu alkanu kun sulla on jo pilin juuressa karvoitusta. Sen jälkeen alkaa sit varmaan pituus kasvaminen alkaa. Oon kans 14 poika ja mä oon 149cm pitkä ja mulla ei ole pippeli kasvanu juuri ollenkaan eikä ole karvoitusta pippelin juuressa.

    • autan

      onko kikkiä voitais siel jutella osaan auttaa :)

      • AuttakaaLyhyttä

        joo, lisää mut miqr_


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe