Epäkohtelias deitti......

glglögsg

Tuota noin.. Olin joitain viikkoja sitten nettitreffeillä erään miehen kanssa.. Aluksi tämä mies soitteli ja sitten kerran sattui sellainen tilanne, kun mies soitti, että oltiin sattumalta samalla seudulla liikkeellä ja sovittiin ex-tempore treffit eräällä huoltoasemalle... No, ajattelin reippaana naisena, että mikäs siinä vaikka vähän emminkin... En ollut yhtään laittautunut ja olin väsyneenä tulossa kuntosalilta ja uimasta... Mies kertoi jo puhelimessa, että hänellä on kiire kavereiden mökille, että kunhan aluksi nähdään edes toisemme...

No, ei siinä mitään iloisena ja reippaana menin treffeille.. Mies oli heti alkuun vaivaantuneen/ujon oloinen.. Muutama sana vaihettiin, mutta sitten äijä soitteli sinne tänne ja järjesti menojaan... No, se tuntui jo kovin epäkohteliaalta... Sitten mies totesi menevänsä vessaan ja sanoi, että nähdään ulkona... No, ajattelin, että odotan miestä sisällä ja näen hänet, kun hän tulee vessasta, etten mene ulos palelemaan... No, meni hetki ja mies soitti, että missä oikein olen ja lähes karjui puhelimeen... Sitten menin ulos ja meni hetki ennen kuin löysin miehen auton, koska tämä jo istui autossa...

Eli kyllä tuli todella hyppyytetty jopa simputettu olo.... Mies ei kyllä ollut muutenkaan kovin sivistyneen ja fiksun oloinen... Lopuksi mies kuitenkin sanoi, että nähdään vaikka parin päivän päästä uudelleen paremmalla ajalla...

No, itselläni meni kyllä viikonloppu sen verran pilalle, että laitoin miehelle saman tien viestin, ettei tainnut oikein maailmamme kohdata, toivottavasti löydät etsimäsi!!

Olen käynyt kymmenillä treffeillä ja tavannut oikein mukavia ja kohteliaita miehiä.. Kukaan ei ole ollut minulle vielä kertaakaan mitenkään törkeä tai epäkohtelias... Itse olen todella fiksu ja kohtelias ja istun jopa sellaisten kanssa joista en ole yhtään kiinnostunut sitten enää tavatessa niin ainakin puolisen tuntia ja silti keskustelen ja juttelen niitä näitä vaikkei yhtään kiinnostaisi... Minusta ihminen voi olla kuitenkin ihminen ihmiselle olipa kiinnostunut tai ei... Eikä minua yhtään nolota esim. olla julkisella paikalla jonkun vieraan miehen kanssa, eihän kukaan voi tietää millä asialla ollaan...

Mutta tämä tapaamani mies oli todella törkeä ja epäkohtelias ja myös lapsellinen vaikka ikää jo lähes neljäkymmentä.... Tuntui, että tälle miehelle nainen on vain koira joka seuraa käskiessä ja jolle voi puhua miten vain.... En sitten tiedä miten jatkossa toimia, jos tällaisia tapauksia osuu kohdalle....

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lfldl

      Tänne maailmaan mahtuu monenlaista hiihtäjää...

    • niinnähtyä

      No onneksi näytti tapansa heti alkuun,ettei mennyt turhaan sun aikaa tuommoiseen urpoon:) Onnea etsintääsi! Itse olen jo luovuttanut netin kautta hakemisen,sen verran tullut takkiin!

    • Kilttis

      Kyllä treffit pitäis järjestää niin että on aikaa tutustua vaikka itse en koskaan treffeille pääsekkään. En minä kalaankaan mene jos ei ole kunnolla aikaa kalastaa.

    • joopasei

      Ehkä mies haki tasokkaampaa seuraa eikä hikistä tuulipukutanttaa. Tais olla tympääntynyt kun et vastannut odotuksia? Miehiä kyllä aina parjataan mutta yhtä lailla nainenkin voi olla paha pettymys. Se ensitapaaminen ja vaikutelma on tärkeä. Naisena en suostuisi koskaan tapaamaan ensitreffeillä miestä ihan miten sattuu. Sen verran arvostan muitakin ihmisiä.

    • lklklklklk

      Tämä mies kyllä tiesi, että olen tulossa kuntoilemasta... Ja sanoin hänelle aivan selvästi puhelimessa, että en ole millään tavalla valmistautunut ja silti mies halusi tavata... Eli sovitiin treffit 15 minuutin varoajalla... Eikä minulla ollut tuulipukua.... Mutta hyvä niin, että mies näytti sen kuinka yleensä suhtautuu naisiin, säästyin pahalta pettymykseltä myöhemmin....

      • ex-Sussu

        Tuttu tilanne ! Tapasin netissä mukavan miehen, kirjoteltiin, soiteltiin ja lopulta tavattiin, kaikki OK. Seuraava viikonloppu ja hän pyysi päästä kylään. Olin aika väsynyt töistä mutta sanoi okei. Tulee ilta, otetaan siinä vähän viiniä ja naps, käytös muuttui täysin. Oli ihan harhainen, ravasi ympäri asuntoa ja lopulta mun oli lähettävä ystävän luo karkuun ja sieltä soitettiin poliisit.
        Sen jälkeen on tullut uhkaussoittoja ja tekstiviestejä joissa ei ole päätä eikä häntää. Hänen tavaroita oli jäänyt tänne ja vaatii niitä pois mutta ei sitten tulekkaan hakemaan.
        Seuraava vaihe on lähestymiskielto jollei tähän tule loppua, öisin herään tekstarien äänen ja alkaa olla jo pinna tiukalla. Mitään en niihin vastaa mutta pommittaminen vaan jatkuu ja jatkuu.
        Kyllä taatusti seuraavan kerran mietin tarkkaan kenet päästän kotiini ja onneksi on ystävät lähellä.


    • 15plus15

      Et sentään pannut sitä vaikka kämpille kutsuitkin. Yleensähän nämä naisten kauhutarinat kauheista miehistä sisältävät myös toteamuksen "seksikin oli ihan surkeaa".

      • ex-Sussu

        No kuule en. Kertaakaan. Ei tommosta sekopäätä voi kun pelätä. Enkä itse kutsunut, tää kutsui itse itsensä, autolla tuli ja poliisiautolla lähti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe