Janne Tulkilla on hieno tumma ääni

bassobaritoni

Kuuntelin taas pitkästä aikaa Janne Tulkin Parhaat -albumia ja täytyy sanoa että on miehellä vaan hieno tumma poikkeuksellinen ääni. Kun sen lisäksi ulkonäköäkin mieheltä löytyy joten varmaan naiset lakoaa keikoilla tämän tumman hienoäänisen hurmurin ympärillä. Vai mitä naiset?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainiaan

      Tuo on aivan totta, että Jannella on aivan poikkeuksellisen ihana ääni. Näin naisena sanoisin Jannen ääntä seksikkääksi! :) Ja onhan hän myös ulkonäöltään samaa tasoa kuin äänensä.
      Itsekin "lakosin" Jannen edessä aikoinaan reilut toistakymmentä vuotta sitten eikä loppua näy:) Tuo "lakoaminen" on tosin omalla kohdallani vähän väärä sana, mutta sanotaan vaikka näin, että Janne teki aikoinaan syvän vaikutuksen minnuun.
      Ja jos et ole miehenä hoksannut, niin Jannella on tosi-tosi-tosi nätit silmätkin. Tiedäthän sanonnan "silmät on sielun peili"...

    • satunnainen_keikkailija

      On on, ja silmätkin vielä.... Hymystä puhumattakaan ;)

    • Tansssahtelija

      Naisten mieleen todella on.....

      • että_silleen

        No eipä tuosta Jannen ulkonäöstä ja äänestä voi oikein olla pitämättäkään:)


    • vanha.Janne.takaisin

      Valitettavasti vain Janne Tulkin ääni on minusta muuttunut uusimmilla levyillä jotenkin huonommaksi. Entinen komea tumma ääni on muuttunut korkeammaksi ja ärsyttävämmäksi :( Onkohan ikääntyminen tehnyt tehtävänsä vai mikä lie muutanut ääntä. Kaipaan sitä tummaa kaunista bassobaritonia joka Jannella oli nuorempana.

    • Onnittelut_miulta

      Synttärihalit nelikymppiselle 18.6.!

    • Nasaali

      Se nenäänsä määkijä!
      Kaikki ne on muka laulajia voi jessus sentään!

    • Lissuliini

      Tuo RISAISET TOSSUT ja SÄRKYNYT SYDÄN on Jannen paras biisi, mun mielestä, tosi hyvä .)

    • Röökillähänse

      On siinä palanut muutama toppa malboroa että on saanut äänen noin matalaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe