Kauniit ja rohkeat uskovaiset

NASA-tutkija

Olen huomannut johtamassani yhteisössä niitä, jotka ovat eri mieltä kanssani. Tyrmistyttävää! Liittolaiseni ovat kyllä kuuliaisia, mutta miksi kaikki ei alistu hyvään neuvooni? Toisissa oloissa voisin olla arvostettu tiedemies. Nyt saarnaajana liian vähän arvostettu. Hyvä kun olen saanut tiimiini sellaisia ihmisiä, ketkä eivät kritisoi koskaan mitä teen. He kunnioittavat asemaani ja siunaavat kaikki mitä teen. Kun olen matkoilla, olen vanhemmistoon virtuaaliyhteydessä netin kautta. Lisäksi minulle uskolliset hyvät ihmiset kertovat mitä pahat ihmiset minusta puhuvat. Seurapiirini koostuu kauniista ja rohkeista. Ihmettelen kun hyvät kertovat pahojen ihmisten puhuvan minusta niin paljon pahaa. No, sehän on ymmärrettävää. Kateellisten puhetta.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humppugi

      Mikähän Huru-ukko siinä oikein skriivailee. Jos sinä todella olet oikea etkä feikki, mene heti itseesi.

      • se-oli-hauska

        Mutta kun ateisti halusi edes hetken päteä ja esittää pappia jollainen hän haluaisi olla.


    • a---a

      Tuohan oli kaiketi jonkinsortin parodia, mutta kovin oikeaanosunut sellainen. Juuri tuollaisiksi minäkin olen aina mieltänyt erinäisten lahkojen ja lahkon alalahkojen napamiehet. Itse asiassa uskon heitä olevan kahta lajia: Kuvailemiasi realiteettirajoitteisia narsisteja tai vaihtoehtoisesti kylmästi laskelmoivia, rahanahneita kusettajia. Tai näiden kahden lajin yhdistelmiä.

      • NASA-tutkija

        " a---a " sinä teet vakavilla asioilla pilaa. Ymmärrän kyllä sinun suhtautumisesi. Olen hyvin taakoitettu ja raskailla mielin sinunlaistesi tähden. Pakko suhtautua positiivisesti, sillä aina minua vastaan hyökätään.


      • a---a
        NASA-tutkija kirjoitti:

        " a---a " sinä teet vakavilla asioilla pilaa. Ymmärrän kyllä sinun suhtautumisesi. Olen hyvin taakoitettu ja raskailla mielin sinunlaistesi tähden. Pakko suhtautua positiivisesti, sillä aina minua vastaan hyökätään.

        Ei se ollut pilaa. Sinun jutustasi tosin en ole varma. Parodiahorisontti on näissä yhteyksissä kovin häilyvä.


      • en-tunnista-sketsiä
        a---a kirjoitti:

        Ei se ollut pilaa. Sinun jutustasi tosin en ole varma. Parodiahorisontti on näissä yhteyksissä kovin häilyvä.

        Mistä kummelista tämä oli?


    • NASAtutkija

      Monta kertaa olen hankalien ihmisten vuoksi joutunut saarnani jälkeen lähtemään murhemielellä kotiin. Ettekö te käsitä, jotta viihdyn mukavien ihmisten kanssa? Miksi saan sähköpostiini haukkumakirjeitä. Jokainen lahjakkuushan saa, muuta selitystä ei ole.

      • sellaista-se-on

        Tiedemiespiireissä ei taida olla kivoja ihmisiä, miten ne nyt noin sinuun suhtautuu? Etkö ole tehnyt uusia havaintoja vai mikä mättää?


      • en-yhtään-ihmettele
        sellaista-se-on kirjoitti:

        Tiedemiespiireissä ei taida olla kivoja ihmisiä, miten ne nyt noin sinuun suhtautuu? Etkö ole tehnyt uusia havaintoja vai mikä mättää?

        Vai oletko ulosottomies ja käyt saarnaamassa velallisillesi?


    • NASA-tutkija

      Tässä kateelisten ihmisten kaarti puhuu. Sehän on ymmärrettävää. Joskus haluttaisi mennä niin kauas kuin mahdollista pahojen takia. Olen saanut erotettua ja vaiennettua monta uhkaa, mutta uusia näyttää tulevan lisää. Oppositio on seurakunnassani syntynyt, mutta minun puolella on hyvät seurakuntalaiset.

    • palkallahernekeittoa

      Tuo "Nasan tutkija" aloittaja on luonnevikainen. Sopimaton mihinkään johtavaan virkaan. Jos nyt kuitenkin jossakin on, ei alkeellistakaan paimenen mieltä.

    • hyikamalaa

      Voiko tuommoista olla missään? Jos on niin miten kauan yhteisöissä tämmöinen tyyppi saa mellastaa?

    • ChaChaCaCa

      Kovat luulot näyttää olevan "Nasan tutkijalla" itsestään. Ei siihen kuitenkaan luulot riitä jos kykyjä ei ole. Onko noin kamalaa tyyppiä jonkun uskonnollisen liikkeen johdossa?

    • missävaikuttaa

      Onpa melkonen Nasan mies!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe