Onko joskus joku murhattu asunnossani?

Peloissaan

Herään usein uudessa asunnossani kauhuissani siihen, että joku koskettaa minua. Katson peloissani ympärilleni, enkä kuitenkaan huomaa mitään omituista. Tunnen usein kuitenkin jonkun olevan läsnä! Onko tässä asunnossa tapahtunut jotain kauheaa? Kukaan ei halua vastata siihen.
Meillä pitäisi olla sellainen laki, joka velvoittaa kertomaan, jos joku on tapettu myytävänä olevassa asunnossa. Useissa maissa sellainen on jo käytössä.
En ole enää varma uskallanko asua tässä asunnossa.

23

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yolibri

      Mihin sinua kosketetaan? Itse olen omassa asunnossani kokenut vastaavanlaisia asioita... Epäilen että ketään ei ole murhattu siellä. Vuokraisäntä oli menehtyny jokin aika ennen kuin koin sen. Mutta epäilen että se koskettaja ei ollut hän :)Eräänä huonona päivänä nukkumaan mennessä kelailin ahdistavia asioita, olin todella ahdistunut, saatoin ääneen mainita joitain asioita mitä on vaikea ymmärtää ja yhtäkkiä jokin olento silitti minua päästä, kahdesti. Oli todella aidon tuntoinen kosketus. Tein sen saman liikkeen itse heti perään. Tuntui aivan samalta... En ollut psykoosissa enkä psykedeeleissä enkä missään substansseissa sillon... Tämä vain todisti minulle että tämä maailma on valetta mitä silmillämme aistimme ;)... tosiaan minkälaisia kosketuksia koit?

      • Ihminenonpeto

        Joka vuosi useampi tapetaan kotiinsa tälläkin paikkakunnalla. On pakko olla asuntoja, jotka kätkevät murhahistorian.


      • fgyukuyg

        Paikalle tulee kutsua manaaja. Kysele Suomen katolisesta kirkosta.


      • seolisipelottavaa
        Ihminenonpeto kirjoitti:

        Joka vuosi useampi tapetaan kotiinsa tälläkin paikkakunnalla. On pakko olla asuntoja, jotka kätkevät murhahistorian.

        Jos asunnon ostoa tai vuokraamista harkitessaan saa tietää, että siellä on joku murhattu, niin ei sitä sellaista asuntoa halua kukaan ostaa tai vuokrata. Siksi siitä ei varmaan puhuta mitään.
        En rupeaisi kyllä nukkumaan yhtään yötä asunnossa, jossa on tapahtunut murha. En vaikka sitä olisi kuinka remontoitu ja muuteltu sen jälkeen. Tuntuisi, että varsinkin yön seutuna sitä pelkäisi jokaista risahdusta ja raksahdusta ja sitä, että se murhattu tulee kummittelemaan.


      • murhaeivanhenekoskaan

        Varmasti tulee kummittelemaan varsinkin silloin, jos murhaaja on vielä vapaalla eikä ole jäänyt kiinni. Henki vaatii tilintekoa.


    • Julkula_calling

      Julkula auttaa

      • zypraa

        Kerropa miten se Julkula auttaisi tälläisessa tapauksessa? Neuroleptejä naamaanko?


    • selvänäkijää

      On.

    • hdkdvdu

      Kuulostaa ihan valveunelta. Voi olla aika pelottavakin ja todentuntuinen kokemus, mutta ei siinä mitään yliluonnollista tai pelättävää ole.

    • LadyLasol

      Kyllä se on totisinta totta. Näin voi käydä kun henki jää kiinteistön vangiksi. Itselläni on sama ongelma, entinen asunnon omistaja on kuollut asuntoon jonka omistan. Nyt olen havahtunut monesti outoihin ääniin jotka kuuluvat pääni sisältä. Ne äänet eivät kerro tai kehoita mihinkään. Yhden ainoan krran tämä henliolento oli sontinut minun sänkyyni kunnolliset ripulit. Siinä sitten oli sonnassa lakanat, tyyny ja allekirjoittaja. Puistattaa ajatella mitä tämä tolkuton viinan juonti seuraavaksi saa aikaan.

    • ghfgjyhngf

      Ja missä päin Kuopiota? Vai liittyykö tämä mitenkään Kuopioon?

    • hoitoonssiitä

      Vitun sekopäät

    • skdkghuf

      Olet kaheli, ei yliluonnollisia asioita ole olemassa.

    • Naapurihuoneenniilo

      Asian saa selville yksinkertaisesti. Irrota seinän ja lattian yhtymäkohdissa olevat jalkalistat ja kaivele veitsellä sieltä esille töhnää. Tarvittaessa irrota korkkimattoa tai lattialautaa myös. Jos löytyvä töhnä on ruosteen punaista, on lähes satavarmaa, että siellä on joku vedelty hengiltä.

      Asian voi varmistaa suoraan Niuvanniemestä, joka on lähellä asuinpaikkaasi tai kenties jo olet täällä asukkina. Täällä elo on mukavaa kun sen oikein oivaltaa...

    • Tottaseonkyllä

      Yliluonnollisia asioita on ! Se ei tee mitään pahaa sinulle, uskalla tottua siihen ja kutsu ne tv haamujenmetsästäjät kylään tai soita sinne!

      • yliluonnoton

    • ghghtytyu
    • Onkossamamies

      Olikos se tämä surmaaja josta tuli myöhemmin ortodoxipappi vai kuka? Tää pappihan asuu jossain Kuopion keskustaa lähellä yhä?

    • nobodyx

      No kannattaiskos käydä lekurilla...

    • kekejuonto

      Jos asut Juontotiellä niin aika varmasti on!

    • PervoJore

      Se taisin olla minä joka kosketteli sinua yöllä. Sieltä sängyn alta käteni ojentui ja otti tuntumaa. Olen ihan elävä ja se koskettelu vasta eloa toikin.

    • makukone

      Hei! Kirjoitapa hakukoneen laatikkoon sana 'unihalvaus'.

      • näillämietteilläetenen

        Niin tai googletapa varsin: mitä tapahtuu kuoleman jälkeen?

        Totuushan on, että kukaan ihminen ei tiedä sitä. Mistä me tulemme? Ketä me olemme? Minne me menemme? Olettaisin, että monet meistä tuntevat niin, että eivät halua oikeastaan koskaan kuolla. Voi olla, että monen henki jääkin eloon, vaikka raihnainen ruumiimme kuolee. Mistäpä sen tietää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe