Kysy mitä vain 14.v tytöltä, joka harrastaa..

14Likka

Kysy mitä vain 14.v tytöltä, joka harrastaa keppihevosia. Vastaan kaikkiin kysymyksiin, mutta henkilökohtaisia tietojani en jaa :).

38

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anderx

      Kui monta kepparii sul on

      • 14Likka

        Tällä hetkellä 5 :)


    • Kikkaa

      Tuu kikkaa Lari981

      • 14Likka

        Ei ole kikkiä.


    • kepparifani

      Ihanaa, että täällä on muitakin keppihevosien harrastajia! Itse olen 15-vuotias ja harrastan niitä myös :) Minulla olisi pari kysymystä sinulle ja olisi mukavaa, jos vastaisit.


      1. Milloin aloitit keppihevosten harrastamisen, miten?
      2. Onko sinulla oma talli, millainen?

      Itselläni on 9 keppihevosta :)

      • 14Likka

        Mukava kuulla että sinäkin harrastat :)! Aloitin keppihevosten harrastamisen joskus olisko 10- vuotiaana, kun katsoin youtubesta paljon kepparivideoita ja päätin itsekin koittaa. Minulla on kepparitalli, se on vanhassa autotallissa. Siellä jokaisella kepparilla on omat karsinat. Sieltä löytyy myös jokaisen kepparin suitsipaikat sekä keppareiden loimet ja muut varusteet :).


    • kysyjä-

      Oletko harrastanut vikellystä kepparisi kanssa?

      • 14Likka

        En ole.


    • kovakeppi

      Minulla olisi tällainen kova ja sykkivä keppi,jonka voisit ottaa käteesi.

      • Kokenut.u.r

        Turpa kiinni h***ti.


      • Mustaorja

        Aivan saatanan hyvältä kuulostaa


    • IsoKeppi

      Mitä teet keppihevosella?

      • 14Likka

        Menen koulu- tai esteratsastusta, käyn maastossa ratsastamassa, käyn kisoissa.. yms. Vähän kaikkea samaa mitä oikeankin hevosen kanssa voi tehdä :).


    • Kysyjä-

      Onko sinulla oikeata hoidokkia?

      • 14Likka

        Tarkoitatko hoidokilla hoitohevosta? On ollut, mutta ei ole enää. Minulla on oma hevonen.


    • Mitäsvidduu

      Mikä on keppari jos saan kysyy? XD

      • 14Likka

        Keppari=Keppihevonen


    • ES_ON_HYVÄÄ

      Ihan hyvä provo :D Anteeks mut repesin pahasti XD Kuka 14 v leikkii keppareilla? Huoh.. No tehkööt kaikki mitä itse haluavat :D

      • kepparimies

        Hä?! minä oon kohta 33vee mies ja kyllä minäkin leikin kepparilla välillä. Tytöllä on jo oma keppari (pehmustettu ja siinä on äänetkin), vaikka on vasta reilun vuoden vanha, lainaan sen kepparia välillä. iihhaahaa! :)


      • s3pp0

        Hä?! minä oon kohta 87vee mies ja kyllä minäkin leikin kepparilla välillä.


      • 14Likka

        Ensinnäkin, en leiki niillä. Harrastan niitä. Toiseksi, tämä ei ole provo.


    • 14Likka

      Lisää kysymyksiä? :)

      • kysyjä-

        Onko sinulla kepparisivut?


      • 14Likka

        Ei ole :)


    • entinen.keppari.fani

      Aivan ihania! (Katsoin joltain sivulta). Oiih tulee mieleen se aika kun leikin villasukkapää, laitettu jotenkin keppiin kiinni. Ratsastelin sillä aina takametsässä! Voi vitsi :) tekis mieli taas mennä juoksentelee sillä mut en tiiä mis se on. Hävitin sen viime kesänä. Mutta minulla ei ole nuuta kysyttävää. Haluaisitko vaikka lähettää jotenkin kuvan keppihevosistasi? :3

      • 14Likka

        Oih, kiva :) Ja en valitettavasti osaa :(


    • hevostellen.jatkoon

      Cafe kavio.

    • Gjena

      Tämä oli uutta jopa tälle palstalle...

      Miksi harrastat keppihevosilla? Siis, mikä tekee siitä niin kivaa?
      Onko sinulla yksi vai monta keppihevosta? Ovatko ne semmosia itetehtyjä?
      Ylipäätään voisit kertoa, mitä "keppihevosten harrastamisella" tarkoitetaan, kun en itse keksi mitään vähemmän kaksimielistä kuin niiden... Loikitteko vain kavereiden kanssa joidenkin esteiden yli ja teette niistä videoita? Olen nähnyt joskus naapurien lasten tekevän noin.
      Onko olemassa myös keppiponeja ja keppiaaseja? Että keppikameli?

      • 14Likka

        Silloin kun en voi ratsastaa, menen keppareilla. Se on vaan hauskaa! :D

        Minulla on 5 keppihevosta, joista kaikki ovat itsetehtyjä.

        "Keppihevosten harrastaminen" ja "keppihevosilla leikkiminen" ovat kaksi eri asiaa. Leikki saattaa kestää muutamasta minuutista kuuteen tuntiin. Harrastus kestää monta vuotta. Leikki on leikkimielisempää, sitä ei oteta niin tosissaan. Kun harrastetaan keppihevosia, se tarkoittaa, että se otetaan harrastuksena, ei leikkinä. Asetetaan tavoitteita ja otetaan se tosissaan. Keppihevosten harrastamiseen kuuluu myös paljon muuta kuin vain sitä ratsastamista. Keppihevosten hoitoa, Keppareiden tekoa, keppareiden myymistä, kisaamista.. Keppihevosten harrastajat ovat yleensä 10-26 vuotiaita. Niillä leikkivät ovat yleensä 0-9 vuotiaita.

        On olemassa myös keppiponeja ja keppiaaseja, keppikameleista en tiedä.


    • Ooks hyvänäköne

      • 14Likka

        Sellanen ihan ok :D


      • 14Likka
        14Likka kirjoitti:

        Sellanen ihan ok :D

        Tai no oikestaa aik tosi kaunis :D lol :))


    • pervoEHKÄ

      Onks siul isot tissit? Ootko saanu? Ootko sormittanu perseeseen?

      • 14Likka

        No sellaset keskinkertaiset. En ole saanut. Ja en ole.

        näiden kysymysten piti pyöriä keppihevosten ympärillä, mutta eihän tälläisiltä kysymyksiltä voi välttyä, kun suomi24 palstalla ollaan. :DD


      • Gjena
        14Likka kirjoitti:

        No sellaset keskinkertaiset. En ole saanut. Ja en ole.

        näiden kysymysten piti pyöriä keppihevosten ympärillä, mutta eihän tälläisiltä kysymyksiltä voi välttyä, kun suomi24 palstalla ollaan. :DD

        Tunnet ilmeisesti aika hyvin suoli24:n. :)

        Suoleksi tätä kutsuttiin, varmaankin siksi, että ulos tulee aika paljon paskaa... Kyllä sä siihen totut.


    • kysyjä-

      Oletko käynyt kisaamassa?

    • Kepparityyppi

      Kiva että täälläkin on keppari harrastajia. Oon siis 13v tyttö. Itselläni on myös keppari talli, ja kepparitalli on nyt koossa noin 5kpl.

      • keppariii

        Ratsastatko metsässä mustat Kontio-saappaat jalassa keppareilla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe