Hyviä anime sarjoja?

Toivotonanimekatsoja

Haluaisin aloittaa animen katselun, mutta en tiiä mistä niitä näkee ja mitkä ois sellasia hyviä sarjoja..
Joten kaipaisin apua... Toivoisin että niissä on paljon huumoria ja romantiikkaa :3

13

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aniFani

      naruto, black butler, death note, an no exorcist ja attack on titan
      siinä ois pari :D

      • aniFan

        vielä yks Fullmetal Alchemist


    • Toivotonanimekatsoja

      Niin mutta mistä niitä näkee kun oon vaa piirrelly mangaa ja yms. :D?

    • hyväsivu
    • weeabooo

      Kissanime.com on aika hyvä paikka katsoa animea :D

      Jotain animeita jotka sisältää huumoria ja/tai romantiikkaa;
      Kimi ni Todoke
      Ao Haru Ride
      Ouran High School Host Club
      Bakuman.
      Anohana
      Clannad
      Bokura wa Minna Kawaisou
      Gekkan Shoujo Nozaki-kun
      Barakamon
      Kaichou wa Maid-sama!
      Isshuukan Friends.
      Fruits Basket
      Shigatsu wa Kimi no Uso

      No siinä muutama :''D

    • Animekonkari

      Huumoria ja/tai romantiikkaa? Niitä kyllä piisaa kuten: Omamori Himari, Asobi ni Iku yo!, Acchi Kocchi, Akikan!, Ao Haru Ride, Arakawa Under the Bridge, Kamisama Hajimemashita, Kami nomi zo Shiru Sekai, Inukami!, IS: Infinite Stratos, Koi Koi 7, Hataraku Maou-sama!, Hayate no Gotoku!, Hidan no Aria, Gekkan Shoujo Nozaki-kun, Golden Time, Haiyore! Nyaruko-san, Denshin Mamotte Shugogetten, Final Approach, Futakoi, DearS, D-Frag!, Chobits, Brothers Conflict, Chocotto Sister, Dakara Boku wa, H ga Dekinai, Date A Live, Fortune Arterial: Akai Yakusoku, Happy☆Lesson, High School DxD, Denki-gai no Honya-san, Hyakka Ryouran: Samurai Girls, Hyouka, Inu x Boku SS, Lamune, Macademi Wasshoi!, Maji de Watashi ni Koi Shinasai!, Kore wa Zombie Desu ka? ja Magi: The Labyrinth of Magic.

      Näistä suosittelisin ihan aloittelijalle Acchi Kocchi, Kamisama Hajimemashita, Kami nomi zo Shiru Sekai, Inukami!, Hayate no Gotoku!, Hidan no Aria, Gekkan Shoujo Nozaki-kun, Omamori Himari, Asobi ni Iku yo!, Akikan!, Golden Time, Fortune Arterial: Akai Yakusoku, Happy Lesson, Denki-gai no Honya-san, Hyouka, Inu x Boku SS, Lamune, Mahi de Watashi ni Koi Shinasai!, Kore wa Zombie Desu ka?, Macademi Wasshoi!, Hataraku Maou-sama!, Haiyore! Nyaruko-san ja Magi: The Labyrinth of Magic :)

      Animesivuja taas muutama:

      animeshow.tv

      bestanimes.tv

      waoanime.tv

      animeram.org

      anilinkz.tv

      gogoanime.com

      animeseason.com

      Tuolta voit katsella itse lisää animeja joita itse olen elämäni aikana katsonut. Sieltä löytyy myös muunlaisia ja myös nuo mitä äsken mainitsin. Kaikkiin olen antanut arvosanat ja jokaisesta animesta voi katsoa sen esittelyn nimeä klikkaamalla: http://myanimelist.net/animelist/Sanezu91

    • anime

      Pari hyvää ja turvallista animesivustoa:
      www.animerebirth.com
      www.sword-anime.com

      Sitten muutama hyvä animesarja, jotka sisältää huumoria ja romantiikkaa:
      Fruits Basket
      Outan High School Host Club
      AnoHana
      Special A
      Kaichou wa Maid-sama!
      Vampire Knight

    • otakupersus69

      En katso paljoaankaan rakkausaiheisia animesarjoja mutta suosittelen;

      gekkan shoujo nozaki-kun

      Ore monogatari (huumoria löytyy, kuten sitä rakkauttakin)

    • Animefron

      Itse käytän näitä.
      Animehere.com
      Animeflavor.com
      Gogoanime.com

      Tässä olisi listaa vähän jokaisesta genrestä, suosittelen katsomaan vaikka et luulisi pitäväsi siitä genrestä.

      One Piece (Adventure,Comdey, Super powers)
      Itazura na kiss (Romance, Comedy) Normia syvällisempää romantiikkaa.
      Toradora! (Romance, comedy) Tää oli ensimmäinen romance anime minkä katoin.
      Major (Sport, comedy) Vaikka onkin urheilusta, on silti todella hyvä ja koukuttava.
      Hajime no ippo (Sport, comedy) Urheilua, ja paljon huumoria.
      Death note (Thriller, Sci-fi)
      Code geass (Thriller, Mecha)
      Sword art online (Adventure, light romance) Tätä suosittelee aika moni alkajaisiksi katsomaan, jos ei ole muita nähnyt.
      Nana (Music, Romance) On suunnattu vähän vanhemille katsojille 15-18 , ei siinä mitään hävyttömyyksia ole, mutta se on aika syvällistä.

      -------------------------------------------------------------------------------
      Kauheesti ei viitsi suositella, sillä jokaisella on oma makunsa mistä pitää.
      Suosittelen sinua itse seurailemaan vähän mikä näyttäisi kiinnostavalta, ja äläkä koskaan tuomitse anime sarjaa ekan parin jakson jälkeen. Katso eka vähintään se 3 jaksoa ennen kuin tuomitset.

    • kirito

      love chunibyo & other delusions (tiedetään japaniksi: Chuunibyou demo Koi ga Shitai! nimellä) on yksi paras comedia romaantikka anime jolla on myös mahtava dub

      • jadjsod

        KYLLÄ!!! Yksi parhaista comedia sarjoista mitä olen katsellut. Ja kerrankin joku muukin tietää sarjan! :DD


    • Dabdabdab

      Kyl se silleen on et kannattaa kattoo High School DxD. Kaudet menee näin High School DxD, High School DxD New, High School DxD BorN, High School DxD Hero. Hero on uusin lisäys. Tuli tänä vuonna. Se sai jonki verran krittiikkiä koska piirtotyyli muuttui TNK:n lähtiessä Passionen tullessa tilalle koska TNK kusi viimesen kauden 4 viimestä jaksoa Mangan kulmasta katsoessa. High School DxD Herolla on tavallaan prologue jakso joka kertoo viimeisen jakson tapahtumat niikuin ne piti ollakin. Sitten alkaa 12 jaksoinen kausi. Kuten varmaan porukka huomas et rakastan sitä animee.

      Sarjasta joko pitää tai vihaa. Ainii ja tissivaroitus

    • CaptainFekezu

      Gintama on paras komedia sarja kauttaaikojen ja se on saavuttanut legendaarisen maineen siinä että mitä ikinä tapahtuisi se tuntuu aina sopivalta sarjan hengessä.
      Se löytyy ilmaisena Crunchyroll sivulta(laillinen) ja sovellus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe