Petele/puhelinliike

Kosossa

Heippa. Onko sen nimistä puhelinliikkeiden ketjua kuin Petele olemassa enää? Keravalla ainakin joskus oli, mutta nyt ei löydy. Sieltä sai aikanaan hyvää palvelua huollossa. Kertokaa jos tiedätte. :)

15

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritva-57

      Minun käsittääkseni Petele-liike on vielä olemassa, ainakin yrityksen mainokset näkyy Sampolan? liiketilojen seinässä kun olen ohi ajanut. Sitä en tiedä että onko liike lopettanut toimintansa. Taannoin selasin Kauppalehteä ja siellä Petele oli kyllä protestilistalla, velkoja haki reilua 10 tuhatta euroa joten se selittäisi sen että toiminta on saatettu hyvinkin ajaa alas. Itsekkin aikoinaan Petelessä asioineena täytyy kyllä sanoa että palvelu oli erinomaista. En tiedä oliko silloin kauppias itse (pituudeltaan melko lyhyt, päälaelta kalju) joka minua palveli mutta huomioi asiakkaan kyllä erinomaisesti. Sääli jos nämä kovat ajat pakottaa juuri tälläiset pienyrittäjät hyvällä palvelullaan lopettamaan toimintansa. Toivottavasti ei.

    • vähän_kateellinen

      Olisikohan se miljonääripetteri ottanut kauniin vaimonsa ja siirtynyt hyvin ansaitulle eläkkeelle? Joskus vuosia sitten se ainakin kylpi rahassa, oli iso talo, veneet, mönkijät ja muut herkut. Satuin joskus tämän yrittäjän isän kanssa samaan pöytään kuppilassa ja hän kertoi, että pojalla bisnekset luistaa ja konserni kasvaa tasaiseen tahtiin.

      • Anonyymi

        Tapasitko Karin Tiniksessä (tosin Tinistä ei ole enää olemassa,nyt siinä on Kauppakeskus Karuselli) Tapasit Kari Pajarin joka asui Keravan Arabikylässä. Tunnen Karin pitkältä ajalta, Kari teki kiinteistövälitystä.Hänen poikansakin Petenkin tunnen jollain tavalla, olen joskus harvoin häntä nähnyt Keravan kännykkäliikkeessä.Terveisiä Karille jos näet.

        Jyrki Koskinen alias Rudi Rafael
        Taiteilijakoti Rafael
        Nuppulinna


    • kölli

      Kyllä se jonka päälaki ainoastaan tiskin takaa näkyi oli/on ite TOIMARI. Jos todellakin on niin että kurssi on kääntynyt niin voimia koko perheelle kun kovat vuodet alkavat repiä itsetuntoa ja parisuhdetta. Zemppiä

      • kölli

        Juu ei ollut tarkoitus arvostella. Aivan ihania ihmisiä ja kiva palvelu. Itsekin otin sieltä Radiolinja liittymän ja kivasti toimi.


    • Säkäritee

      Noh noh. Mukavaa väkeä töissä jokainen keneen törmäsin. Ja yrittäminen ei ole tänä päivänä helppoa. Välillä menee hyvin ja välillä ei niin hyvin. Uskon että tämäkin yrittäjä naureskelee näille jutuille rahaa taskussa kivasti. Tai sitten on jo uudet menestyvät liiketoiminnat menossa. Tosin voi imeä kulliakin, mistä sitä koskaan vieraista ihmisistä tietää mitä ne keksii. Hieno firma oli oikeasti, kaikkea hyvää leikin keskellä.

    • säästäkää

      Mä ostin elämäni ekan kännyn sieltä. Semmoinen Nokialaisen 2110. Akku kesti viikon ja ite puhelin muutaman vuoden vaikka tippui ties kuinka monta kertaa. Se Petelen voimakkaasti seteleille tuoksahtava heebo koitti myydä mulle jotain uutta ja silloin ökyhintaista luxusmallia koska bisnesmiehillä piti kuulemma olla bisnesmalli. En vaihtanut koska oli niin hyvä malli. Itseasiassa on ollut mun kestävin puhelin ikinä. Ai se on röyhytellyt miljoonafirmansa menemään? Mutta eikös ne Rytsölätkin panneet haisemaan kymmeniä miljoonia, ja se Keravalainen joku formulakuski tai vastaava joka kaupitteli sitten myöhemmin ovisilmiä mun ovella. Mä muistelen että olis ollut tästä puhelinliikkeiden ryppäästä jossain että oli aikoinaan miljoonien arvoinen. Miksi nää rahamiehet ei osaa lopettaa kun taskut on täynnä vaan pitää saada lisää ja lisää kunnes huomaa että perse laahaa maata ja se tasku on tyhjä.

    • jarrumies69

      Moikka! Näin tämän Petelen toimitusjohtajan viime loppukesästä linnanmäellä punainen ranneke (alle 140cm) kädessään ja banaani nokia korvalla. Hauskaa näytti olevan, veneenmyynnistä huolimatta! Kaikkea hyvää "Pete"LE.

    • dimitri95

      Kerran olen käynyt kahvilla ja ostoksilla tossa liikkeessä. Oli sokerikorppua myös tarjolla.Sen jälkeen kävin kakkalla siellä takahuoneessa jonka jälkeen pyyhin peppun ja ostin 3510i:n. Hyvää palvelua! Menen varmasti käymään myös ensikerralla kun käyn moikkaamassa sukulaisia seinäjoella.

    • peter1972

      Näyttää menneen konkkaaan

    • kateellistenpanettelua

      Ei ole Petele konkurssissa.

      • eivielämuttakohta

        Protestilistalla aika tuttu nimi


    • Anonyymi

      Kultasepänkatu 4 löytyy

      • Anonyymi

        Auki on liike edelleenn! Sinne siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auki on liike edelleenn! Sinne siis.

        Onko liike vielä auki Herran armon vuonna 2023? Sähköpostiosoite ei ainakaan näytä enää pelittävän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe