Ahdistaa käydä VL-vanhempien kotona

On_se_ihmeellistä_menoo

Koska olen elämälläni kieltänyt VL-uskon vuosia sitten.

Siksi tilanne on aina kotona käydessä jännittyny ja kireä. Aina jossain vaikeessa vanhemmat ottaa puheeksi asian...todella kiusallista tuputtamista...joskus haluankin uskoa sillä hetkellä...ainakin heille jää hyvä olo...ja minullekin toisaalta...

Siksi viimeisin käynti lapsuuden kotona on yli vuoden takaa...Se ahdistaa elämää koska vanhemmat käyttäytyy minua kohtaan niin. Minusta jos heillä olis oikea uskoa niin ne rohkaisisi, kannustaisi tarjoaisi positiivisiä kokemuksia tarjoaisi iloa minulle ja minä heille...näin ainakin ajattelen

Itsetunto on todella alhaalla...Vanhemmat osaa tai tietämättään tekee minulle todella pahaa jälkeä...Olen niin herkkä luonne että käperryn ja poistun takavasemmalle ennemmin kuin haluan kuulla aina sitä negatiivistä kehää joka aina kotona käydessä paistaa rivien välistä aina sellainen kontrolloinnin halu ja heidän pettymys minuun....

Toisaalta miettii että kun he on niin (aivopesun) keskellä eläneet niin mitään ei voi vaatia. He vain ajattelee että uskon kieltäminen on pahempaa kuin kuolema se kyllä varmaan vaikuttaa siltä kun se näyttää siltä.

Toisaalta minä ja he menettää paljon kun ole lapsen ja vanhemman välit "hyvät"

Haluan ainakin omiin lapsiin pitää rehelliset ja avoimet välit vaikka he tekisivät tässä maailmassa mitä vaan. Haluan olla rakastava pyydän aika kotiin käymään ihan varmasti...

Miten sitä VL-ihmisille opetetaan käyttäytymään käytännössä VL-liikkeestä poistuneisiin omiin lapsiin?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guill

      Niin ja vanhempiasi ahdistaa nähdä sinut.

    • Aiheellinen

      Luulen ymmärtäväni avaajan kotona käyntien jännityksiä. Sanoisin sinulle näin: Päätä ettet imuroi vanhempiesi tunteita itseesi. Mene vaikka uusien ystäviesi kanssa. Vie ilo mennessäs ja pidä se. Kokoa itseesi itsenäisen, aikuisen ihmisen vahvuutta, valmistaudu. Ei ole paluuta lapsuuteen jossa kaikki oli vielä toisin. Sinun vahvuutesi tekee lopulta hyvää vanhemmillesi, he jättävät paremmin rauhaan. Voi olla mieluummin olla lyhyt. : )

    • hirveys

      Äitini kielsi käymästä kotona, kun en seuroissa enää käynyt.
      .
      Myöhemmin ostin tilan ja hoidimme puolison kanssa hänet hellästi hautaan..
      .
      Nyt jälkeenpäin ajateltuna sanon, että:

      .- Inhottava on kieltää lapsia kotiin tulemasta. Tätä tekee vl.
      .- Raaka on ihmismieli vl
      .- Tekisi mieli pissata haudalle, mutta en tee.

      • Hoitomiehet

        kuulemma haudataan niin kuin Laihialla: pystyyn kaulaa myöten. Säästyy rahaa kun ei tarvitse hankkia arkkua eikä hautakiveä. Naamasta heti näkee, kuka siihen on haudattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe