Melperi kysyy

melperi

Menetkö jälleen tänä viikonloppuna kuuntelemaan saatanan opetusta vl-rauhanyhdistykselle:
Opetus tulee ulos vl-saarnamiehen suusta.

Tutut fraasit ovat käytössä tälläkin kerralla: "VAIN ME olemme jotakin - muut ei mitään", "Varokaa epäuskoisia", "Kaikki lapset otetaan vastaan, vaikka henki menisi!" jne.

VAIN ME.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellumelluluu

      Mm. juuri noiden Mellun oksennusten takia menen jälleen ry:lle seuroihin.

    • heinolakempeleaxel

      Helluntaiveljet Torontossa myöhäissateen herätyksissä:

      Kaksi henkilöä alkoi haukkua äänekkäästi kuten koirat. Haukkumisten välissä oli suden kaltaista
      ulvontaa tai kenties koirien ulvontaa kuutamossa. Kuulin myös yhden henkilön rääkyvän
      kuin kissa yöllä. Robert Hough teki artikkelin lehteen Toronto Life Magazine, jossa hän kirjoittaa:
      ”Vieressäni istuva mies karjui kuin haavoitettu leijona… He ulvoivat kuin sudet, hirnuivat
      kuin aasit ja – erään nuoren miehen tapauksessa, joka seisoi kosketinsoittimen lähellä – hän
      alkoi kotkottaa kuin villi kananpoika.” James Beverly raportoi: “Vielä toiset karjuivat kuin leijonat
      tai haukkuivat kuin koirat, olen itse kuullut molempia useissa kokouksissa. Kuulin myös
      erään miehen ääntelevän kuin lehmä. Toiset ovat raportoineet ihmisten röhkivän kuin siat ja
      kiekuvan kuin kukot… Leijonan karjunnan sanotaan olevan profeetallista toimintaa ja merkitsevän
      voimakasta sanaa Jeesukselta, Juudan heimon leijonalta.” Randy Clark katsoo jonkun,
      joka röhkii hänen lähellään kuin sika, johtavan hänet ”pyhään nauruun” ja ”juopumukseen
      Hengessä”. ”Eräs henkilö, noin kaksi ihmistä alaspäin, röhki. Selitin tätä toisena iltana, tiedäthän
      kun sinä [röhkivän sian ääniä]… ja minä aloin nauraa… sitten olin juovuksissa.”

      Lienee parempi mennä vl-rauhanyhdistykselle.

      • minä_itse_hellarius

        Olis mukava saada Melperiltä kommentti heidän opissaan
        olevista ilmiöistä, onko Raamatusta vai saatanasta?


    • Numero107siis107

      En tiedä mitä vl:t tekevät, mutta minä menen aamulla äänestämään Sami Pikkuahoa - Oulun vaalipiiri ehdokas numero 107

      Nuoruudessa äänestimme saman Kokoomuspuolueen Oiva Savelaa joka luonnollisesti tuli myös valituksi!

      Onko siellä Heinolassa pakko äänestää Rehulaa?

      • ParastaAAAta

        Hieno ele


      • IsoahonRami

        Pelin henkihän on, vaikka valitaan ehdokkaita, niin kuitenkin hehkutetaan puoluetasolla
        siitä, kuka voitti vaalit. Tämä luisuva puolueesta toiseen valuva Pikkuahon Sami saa
        ääniä, jotka menee muiden kokoomuksen ehdokkaitten hyväksi, kun käytetään
        suhteellista vaalitapaa (D´Hondt). Samin olis parei keskittyä kotihommiin. Ei uskottava.


    • vaalipäivänä

      Siellähän ne vanhoilliset on tänäänkin pirun oppeja opettelemassa.

      • NamNamNam

        Jep. Pirun leipää syövät hyvällä ruokahalulla.


      • niinnoniin
        NamNamNam kirjoitti:

        Jep. Pirun leipää syövät hyvällä ruokahalulla.

        Tarkoititko tuota myöhäissateen hellarivanikkaa tossa ylempänä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe