Johannes Yrttiaho

sossosso

Tieto taito kohdallaan, ei johdettavissa, vaan johtavaa ainesta! Niin työttömälle duunarille, kuin työssä olevalle, sekä yksityisyrittäjää puolustavaa! Lapsiperheitä arvostava, sekä eläkeläisiä puolustava! Siis meitä tavallisia pulliaisia! Joiden lompakko ei pullistele!

19

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin

      Jyrki isä se

    • nostan

      Ylös

    • sossosso

      Ei ollut isäkään huono, tietoa olisi ollut toisillekkin jakaa! Rehti oikeuden tajunen, ei pyörtänyt sanojaan muuksi mitä oli luvannut.

    • onkin

      Niin

    • Yrttis

      Eikös tuo ole saanut sen suunsa auki tuolla eduskunnassa vain pari kertaa?? Eli ei aikaiseksi yhtään mitään muuta kuin lompakkoaan lihottanut.

      • turkulaine

      • Yrttisyritti

        Niinpä niin, varsinaissuomalaisesta kansanedustajasta. Ei muusta ja tuo nyt ei todista vielä mitään.

        http://uberuutiset.fi/2015/04/18/paavo-arhinmaki-suomen-pitaa-kantaa-isompi-vastuu-pakolaisista/


    • onkin

      Nuori uusi se niin kai

    • Suuryritysvaijokinmuu

      Kuka maksoi joka kotiin jaetun kalliin vaalilehden ?

    • sossosso

      Näin sitten tällä kertaa! Olisiko tulos ollut parempi jos koko vasemmisto olisi mennyt oppositioon Yrttiahon kanssa? Taisivat nuo kaksi herraa olla oikeassa tässäkin asiassa! KIITOS Yrttiaho! Ja Johannekselle taistelu jatkuu, tehkää vasemmistosta nousujohtoinen! Olette siihen valmiita, työ vain jatkuu.

    • nostan

      Ylös

    • onnnn

      Ok.

    • Eroasinäkin

      Yrttiaho ja metalli 49 eivät suostu kertomaan eikä suomi24 kuka kustansi kalliin vaalilehden.

      Jäsenmaksurahat törsätään Kankkulan kaivoon ja muuhun kuin jäsenten hyväksi.

    • upphhh

      Ai.

    • 1Hanslankari

      Kommunismi on tuhoon tuomittu aate - nyt loppu duunarin rahojen käyttö työläiseliitin tukemiseen.

    • upphhh

      .....

    • Vappumarssille2016

      En huomannut vappumarssilla Johannesta, isä Jyrkiä, Li Anderssonia tai Annika Lapintietä.

      Näinkö huonosti vai missä he piileskelivät vuoden tärkeimmän tapahtuman aikana ?

      Anarkistit pelastivat Vasureiden vappumarssin, koska muuten sossuja olisi ollut enemmän. Demarivanhukset marssivat hyvin väljästi, joten jono näytti pitemmältä kuin oli.

      • Pörhönmäki

        Ottivat varmaan mallia Paavosta ja vetivät kalsarikännit kotona eivätkä jaksaneet tai selvinneet marssille lähteä.


    • Evpkorpraali

      En minäkään kauppatorin laidalta. Rivit suoremmaksi ensi vuonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe