Tömähti uusi jytky

paulalehtomäki

Tänään on tilipäivä

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miinusmerkkinen

      No ei tömähtänyt mitään jytkyä Kainuun riitaisille Persuille.
      Yhden paikan Oulun vaalipiirissä menettivät, ja se menetys lähti juuri Kainuusta.

      • Miinusmerkkinen

        jäi valitettavasti sanomatta olen gay-homo


    • näin_käy

      Tämä on perussuomalaisten lopputili. Mietitäämpä: Hallitukseen on tällä kertaa pakko mennä! Enää ei voida jäädä räksyttämään sivuun, vaikka se niin mukavan turvallinen paikka olisikin. Hallituksessa perussuomalaiset ovat avotulessa ja ihan varmasti tappioita syntyy. Oppositio käy varmasti vielä säälimättömämmin hallituksen kimppuun kuin persut ja keskusta aikoinaan.

      SDP:n ja vasemmiston kannattaa jättäytyä ulos hallituksesta. Tehdään Suomeen porvarihallitus: keskusta, perussuomalaiset, kokoomus ja ruotsalaiset. Myös vihreiden kannattaa jäädä hallituksen ulkopuolelle, sillä he eivät tule toimeen persujen kanssa. Vihreiden kannattaa malttaa tämä eduskuntakausi, lisätä kannatusta oppositiosta ja nostaa palkka vasta seuraavissa vaaleissa.

      Hallitustyö rikkoo lopulta perussuomalaiset, sillä sehän ei ole yhtenäinen puolue. Löyhä konservatiivinen vihaliitto, joka ei kykene ratkaisemaan talouden ongelmia arvostelemalla maahanmuuttajia, homoja tai muita vähemmistöjä tai kääntämällä selkänsä euroopan velkaongelmille. Puolue nojaa liikaa yhden miehen hartioille. Jos, ja kun Soini ei enää jaksa, puolue menee rikki!

      • näin_käy

        jäi taas mainitsematta olen gay-homo


      • sillpppppp

        Sittenhän sinä kuulut sinne viherpiipertäjien jengiin! Siellä on sun paikka.


      • jytkyelää

        Taitaa ottaa kovile kun neljä vuotta on valittanut Jytkyn sulamista mutta se jää jatkossakin toiveajatteluksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe