Naiset hukkuvat viesteihin oikeasti.

12plus4

Ostin sitten tuon plussapalvelun. Siis mitä helvettiä... kattelin muutamat "perustylsät" naisten profiilit läpi omalta paikkakunalla ja jokaisella oli joku 200-300 saatua viestiä viimeisen kuukauden aikana. Siis ei jumalauta.. eihän tässä ole mitään järkeä. Voisiko naiset kertoa, että kuinka paljon noista viesteistä on täyttä paskaa. Nimittäin ei mulla ainakaan riitä mielenkiinto kirjoitella mitään jos samaan lootaan tulee päivässä 10-20 muutakin postia. Hukun joko paskaan tai sitten kilpailu on liian kovaa ja sen takia aikaavievää. Mielummin käytän tuon ajan muuten kuin sanaseppoilen netissä huonolla odotusarvolla.

Kannatti maksaa se 12e jo pelkästään tämän tajuamisen takia. Ei ihme että vastauksia/keskustelua on vaikea saada aikaan kun postilaatikko on kokoajan punaisena. Luulin, että naisille ei kelpaa mikään, mutta tämä selittää asian. Tarjontaa on näköjään aivan helvetisti niin eihän siinä ehdi kaikkia noteerata.

107

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyllästynytDeittaaja

      Itse en edes kirjoittele naisille joiden tilastoissa näkyy kymmeniä tai satoja viestejä samaiselta määrältä kirjoittajia. Eivät nuo vastaa muutenkaan ja vielä vähemmän kun hukun kirjoituksineni tuohon sumaan. Ottakoon yhteyttä jos kiinnostaa mutta jos on vara niistä vonkaus viesteistä löytää ihana kumppani niin sitten löytäköön.

      • Anonyymi

        Itse saan 50v naisena tinderissä 3pvässä 3500 tykkäystä. Revi siitä. Miehet käy kuumana hyviin naisiin.


    • deittinainen

      Naisena oma vastaukseni on että puolet viesteistä menee saman tien poistoon kuten sen lähettäjäkin. Jäljelle jääneistä profiilien tarkastelun jälkeen jää vain muutama sopiva. Näistäkin karsiutuu parin viestin jälkeen osa pois. Hyvä jos jäljelle jää 2-3- joiden kanssa jatkuu kirjoittelu...

      • uudistustatarvitaan

        Koska nainen valitsee jokatapauksessa kenen kanssa alkaa seurustelemaan niin tasaväkisintä olisi jos deiteillä naiset voisivat ainoastaan tehdä avauksen ja miehet eivät. Näin jäisi pillun vonkaamiset pois ja nainen löytää heti mieluisimmat ja joutuvat oikeesti selaamaan profiileja eivätkä vaan valkkaisi niistä komeimmista vonkaajista komeinta. Koska naiset eivät vastaa edes asiallisiin viesteihin toimisi tämä ratkaisu varmimmin.


      • deittinainen
        uudistustatarvitaan kirjoitti:

        Koska nainen valitsee jokatapauksessa kenen kanssa alkaa seurustelemaan niin tasaväkisintä olisi jos deiteillä naiset voisivat ainoastaan tehdä avauksen ja miehet eivät. Näin jäisi pillun vonkaamiset pois ja nainen löytää heti mieluisimmat ja joutuvat oikeesti selaamaan profiileja eivätkä vaan valkkaisi niistä komeimmista vonkaajista komeinta. Koska naiset eivät vastaa edes asiallisiin viesteihin toimisi tämä ratkaisu varmimmin.

        Komeinta en tosiaankaan valkkaa, komeudelle ei ole minulle mitään itseisarvoa, kuka seurustelee ulkokuoren kanssa? Vaaditaan muuta.
        Asiallisiinkaan viesteihin ei tohdi enää vastata aina, olen saanut pahat haukut kun ei kelpaakkaan. Ja asiallinenkin viesti saattaa muuttua seuraavassa viestissä asiattomaksi.
        Pitää tosiaan olla tosi varovainen kenelle vastaa ja kenelle ei.
        Mutta eniten ihmetyttää miesten viestit jotka ovat aivan erilaiselta profiililta jota itse olet ilmoittanut hakevasi. Miksi lähettää viestin tuolloin?
        Ja miten vain naisille sallittu avaus poistaisi vonkaamiset? Ei miehet ilmoita profiileissaan vonkaavansa. Täysin asialliselta vaikuttava mieskin voi samantien heittää ala-arvoisen viestin takaisin.


      • kokeillaasuusiks

        Viestien lähetys ei näköjään toimi enää ketjuihinkaan...
        Alotukseen:
        Sitä hukkumista sitten odotellessa tällä keskimäärin 2 viestin viikkovauhdilla, joista niistäkään useimmat ei sovi oman hakuni perustoiveisiinkaan (ikä, asuinpaikka, suhdestatus, mitä hakee)...no olenhan jo liki 40v kuvaton "kurppa". Oot varmaan kattonu vaan niitä sulle kepaavia ja kaikkien muidenkin miesten tavottelemia 5%a "perustylsiä" naisia. Mitähän tällänen mahtaakaan olla parin viestin viikkotahdilla? Kuolettavan tylsä?


      • aloittaja15plus2

        Profiilit joita katsoin olivat kuvattomia 30-35 vuotiaiden naisten profiileja. Olen itse 33 vuotias mies joten tottakai katsoin kohderyhmän profiilleja. Kaikki olivat kuvattomia ja profiiliteksti aika mitäänsanomaton ja geneerinen diipadaapa "vie multa jalat alta" tason yksikappaleinen teksti. Enpä mä tata jaksa sen kummemmin todistella. Ostakaa plussa ja katselkaa...


      • adsdsdasfwdw
        deittinainen kirjoitti:

        Komeinta en tosiaankaan valkkaa, komeudelle ei ole minulle mitään itseisarvoa, kuka seurustelee ulkokuoren kanssa? Vaaditaan muuta.
        Asiallisiinkaan viesteihin ei tohdi enää vastata aina, olen saanut pahat haukut kun ei kelpaakkaan. Ja asiallinenkin viesti saattaa muuttua seuraavassa viestissä asiattomaksi.
        Pitää tosiaan olla tosi varovainen kenelle vastaa ja kenelle ei.
        Mutta eniten ihmetyttää miesten viestit jotka ovat aivan erilaiselta profiililta jota itse olet ilmoittanut hakevasi. Miksi lähettää viestin tuolloin?
        Ja miten vain naisille sallittu avaus poistaisi vonkaamiset? Ei miehet ilmoita profiileissaan vonkaavansa. Täysin asialliselta vaikuttava mieskin voi samantien heittää ala-arvoisen viestin takaisin.

        "Ja miten vain naisille sallittu avaus poistaisi vonkaamiset?"

        Vaikkapa siten, että miehet eivät voisi tehdä (vonkaus)avauksia, ymmärrätkö? Naiset voisivat saada viestejä vain niiltä, jotka ovat itse valinneet. Oletko oikeasti noin aivokuollut vai esitätkö vain?


      • deittinainen

        Etkös ymmärrtänyt viestiäni. Tämä ei mitenkään poista vonkausviestejä. Vonkausaloitukset kylläkin.


      • uudistustatarvitaan kirjoitti:

        Koska nainen valitsee jokatapauksessa kenen kanssa alkaa seurustelemaan niin tasaväkisintä olisi jos deiteillä naiset voisivat ainoastaan tehdä avauksen ja miehet eivät. Näin jäisi pillun vonkaamiset pois ja nainen löytää heti mieluisimmat ja joutuvat oikeesti selaamaan profiileja eivätkä vaan valkkaisi niistä komeimmista vonkaajista komeinta. Koska naiset eivät vastaa edes asiallisiin viesteihin toimisi tämä ratkaisu varmimmin.

        "Koska nainen valitsee jokatapauksessa kenen kanssa alkaa seurustelemaan"

        Ei valitse. Siihen tarvitaan aina kaksi ihmistä.


      • TotuusTästäkin
        helka kirjoitti:

        "Koska nainen valitsee jokatapauksessa kenen kanssa alkaa seurustelemaan"

        Ei valitse. Siihen tarvitaan aina kaksi ihmistä.

        Ai ei vai? Sano miksi minä sitten en seurustele kenenkään kanssa vaikka olen sitä koko ikäni halunnut mutta jos vastaan kävelee kymmenen naista niin varmasti jokainen seurustelee ja se kuka ei seurustele niin valitsee vaan niistä ehdokkaista parempia ja viettää sinkkuutta omasta tahdostaan? Miehen sinkkuus on yleensä tahdon vastaista naisen ei.


      • mietihänuudestaan
        TotuusTästäkin kirjoitti:

        Ai ei vai? Sano miksi minä sitten en seurustele kenenkään kanssa vaikka olen sitä koko ikäni halunnut mutta jos vastaan kävelee kymmenen naista niin varmasti jokainen seurustelee ja se kuka ei seurustele niin valitsee vaan niistä ehdokkaista parempia ja viettää sinkkuutta omasta tahdostaan? Miehen sinkkuus on yleensä tahdon vastaista naisen ei.

        Kukaan nainen ei yksinään päätä että alanpas seurustelemaan tuon kanssa!! Kyllä siihen tarvitaan sen toisenkin suostumus eli tarvitaan ne kaksi ihmistä.


      • 123456987654321
        TotuusTästäkin kirjoitti:

        Ai ei vai? Sano miksi minä sitten en seurustele kenenkään kanssa vaikka olen sitä koko ikäni halunnut mutta jos vastaan kävelee kymmenen naista niin varmasti jokainen seurustelee ja se kuka ei seurustele niin valitsee vaan niistä ehdokkaista parempia ja viettää sinkkuutta omasta tahdostaan? Miehen sinkkuus on yleensä tahdon vastaista naisen ei.

        Hei, "uudistustatarvitaan". Tunnen erään todella mukavan naisen, joka on kovasti yksinäinen ja haluaisi löytää itselleen hyvän kumppanin.

        Nainen on 57-vuotias ja kärsii kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, minkä vuoksi hän on myös lievästi alkoholisoitunut ja pahassa velkakierteessä. Kova stressi on tuonut mukanaan myös muutamia fyysisia sairauksia. Liikkuminen on joskus vaikeaa ja kipuja on paljon. Nainen on ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo pitkään. Pituus on 162 cm ja paino n. 105 kg. Hiukset ovat lyhyet ja vaaleanruskeat/harmaat, kasvot ihan nätit, mutta kortisonin vuoksi pahasti turvonneet. Naisella on yksi kehitysvammainen tytär ja vankilassa pitkää tuomiota taposta istuva poika.

        Nainen on huolissaan siitä, että hän ei ihanasta perusluonteestaan huolimatta löydä itselleen hyvää miestä kumppaniksi, koska hänellä on itsellään niin monenlaisia ongelmia ja rasitteita. Aiemmista huonoista kokemuksistaan johtuen hänellä on myös vaikeuksia luottaa miehiin. Hänellä on ollut vain väkivaltaisia alkoholistimiehiä aiemmin. :(. Naisen itsetunto on ymmärrettävistä syistä täysin murskana.

        Mutta sinähän olisit naiselle varsinainen lottovoitto, olet kunnollinen ja asiallinen mies etkä tee naisten suhteen mitään karsintaa tai valintaa. Eli kuka tahansa käy, nainen saa valita! :) :) Uskon että sinulla olisi hyvät mahdollisuudet tähän naiseen. :)
        Oletko siis valmis tutustumaan häneen?


      • turhauttaa
        aloittaja15plus2 kirjoitti:

        Profiilit joita katsoin olivat kuvattomia 30-35 vuotiaiden naisten profiileja. Olen itse 33 vuotias mies joten tottakai katsoin kohderyhmän profiilleja. Kaikki olivat kuvattomia ja profiiliteksti aika mitäänsanomaton ja geneerinen diipadaapa "vie multa jalat alta" tason yksikappaleinen teksti. Enpä mä tata jaksa sen kummemmin todistella. Ostakaa plussa ja katselkaa...

        Suomalaisten nettitreffinaisten odotusarvot on ihan kamalia. Luulen, että kaikki oikeasti hyvät miehet on jo viety ja loput niistä ei viitsi roikkua nettitreffeillä, koska joutuu näkemään ihan kohtuuttomasti vaivaa naisten huomion eteen. (nyt kyllä sahasin omaan nilkkaan kun vielä jaksan roikkua tuolla treffeillä vaikka kyllä hieman turhauttaa :)


      • turhauttaa kirjoitti:

        Suomalaisten nettitreffinaisten odotusarvot on ihan kamalia. Luulen, että kaikki oikeasti hyvät miehet on jo viety ja loput niistä ei viitsi roikkua nettitreffeillä, koska joutuu näkemään ihan kohtuuttomasti vaivaa naisten huomion eteen. (nyt kyllä sahasin omaan nilkkaan kun vielä jaksan roikkua tuolla treffeillä vaikka kyllä hieman turhauttaa :)

        " Luulen, että kaikki oikeasti hyvät miehet on jo viety ja loput niistä ei viitsi roikkua nettitreffeillä, koska joutuu näkemään ihan kohtuuttomasti vaivaa naisten huomion eteen."


        Ja varsinkin kun se huomio tulee siltä naisten viltiketjulta, niiltä joiden jutut eivät ole priimaa.


      • 100_Teho
        uudistustatarvitaan kirjoitti:

        Koska nainen valitsee jokatapauksessa kenen kanssa alkaa seurustelemaan niin tasaväkisintä olisi jos deiteillä naiset voisivat ainoastaan tehdä avauksen ja miehet eivät. Näin jäisi pillun vonkaamiset pois ja nainen löytää heti mieluisimmat ja joutuvat oikeesti selaamaan profiileja eivätkä vaan valkkaisi niistä komeimmista vonkaajista komeinta. Koska naiset eivät vastaa edes asiallisiin viesteihin toimisi tämä ratkaisu varmimmin.

        Tätä on jauhettu jo useamman vuoden. Naisten tulee tehdä tässä tilanteessa aloitteet ja jolleivat tee niin profiili veks aikaa tuhlaamasta.


    • ewew

      Itse en miehenä saa yhtään viestiä kuukaudessa joten on siinä aika iso ero jos toinen saa 300..

      • deittinainen

        Viestien määrällä ei ole mitään väliä. Itse en haluaisi saada kuin sen yhden oikean viestin.


      • adsdsdassfwdw
        deittinainen kirjoitti:

        Viestien määrällä ei ole mitään väliä. Itse en haluaisi saada kuin sen yhden oikean viestin.

        Mitä jos olisit aloitteellinen ja ottaisit yhteyttä sinua kiinnostaviin miehiin?


      • deittinainen

        Olenkos kirjoittanut etten näin tee?


      • Anonyymi
        deittinainen kirjoitti:

        Viestien määrällä ei ole mitään väliä. Itse en haluaisi saada kuin sen yhden oikean viestin.

        On sillä viestien määrällä isostikin väliä. Jos miehenä saisin 50 eri naiselta aloitusviestin, niin todennäköisemmin minua oikeasti kiinnostava löytyisi 50 vastaajan joukosta kuin siitä yhdestä ainoasta vastanneesta.


      • deittinainen
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä viestien määrällä isostikin väliä. Jos miehenä saisin 50 eri naiselta aloitusviestin, niin todennäköisemmin minua oikeasti kiinnostava löytyisi 50 vastaajan joukosta kuin siitä yhdestä ainoasta vastanneesta.

        Ei sillä kyllä ole mitään merkitystä kun näkisit niiden viestien tason ja asian? Minulle on ihan sama vaikka 50 kirjoittaisi minulle: Moi! Tai toiset: Tuuks tänne, soitellaan! Sitten yks mokoma 100 tulee 20-30 vuotta nuoremmilta tai vanhemmilta. Ja taas yx sata täysin vääriltä jotka eivät täytä hakukriteereitä esim.tupakointi, lemmikkieläimet ym.
        Tämä kaikki vain tuhlaa omaa aikaani. Sieltä monen sadan joukossa ei ole kuin alle kymmenen ok viestejä, sekin taas eri kiinnostavatko he itseä mitenkään.


      • Anonyymi

        No jos saa vajaa 10 ok vastausta, niin kyllä paljon suuremmalla todennäköisyydellä siinä joukossa on joku kiinnostava kuin miehellä joka saa 0-1 vastausta samassa ajassa.


      • deittinainen
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos saa vajaa 10 ok vastausta, niin kyllä paljon suuremmalla todennäköisyydellä siinä joukossa on joku kiinnostava kuin miehellä joka saa 0-1 vastausta samassa ajassa.

        Luulisi näin olevan vaan ei ole. Nainen kun laittaa aloitusviestin useinmiten miettii todella tarkkaan kenelle laittaa. Miehet tuntuu vaan laittavan ja laittavan. Kerran kysyin yhdeltä viestin laittajalta "luitkos profiilini" myönsi ettei ollut lukenut. Milläs tödennäköisyydellä tuo tyyppi on kiinnostava?


      • Anonyymi
        deittinainen kirjoitti:

        Luulisi näin olevan vaan ei ole. Nainen kun laittaa aloitusviestin useinmiten miettii todella tarkkaan kenelle laittaa. Miehet tuntuu vaan laittavan ja laittavan. Kerran kysyin yhdeltä viestin laittajalta "luitkos profiilini" myönsi ettei ollut lukenut. Milläs tödennäköisyydellä tuo tyyppi on kiinnostava?

        Se että yksittäisen naisen kohdalla ei näin tapahdu ei tarkoita kuitenkaan sitä etteikö näin keskimäärin tapahtuisi. Jos sinulle annetaan 10 vapaaheittoa koripallossa, niin aika suurella todennäköisyydellä 10 heitosta useampi menee sisään kuin yhdestä vapaaheitosta.


      • deittinainen
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että yksittäisen naisen kohdalla ei näin tapahdu ei tarkoita kuitenkaan sitä etteikö näin keskimäärin tapahtuisi. Jos sinulle annetaan 10 vapaaheittoa koripallossa, niin aika suurella todennäköisyydellä 10 heitosta useampi menee sisään kuin yhdestä vapaaheitosta.

        Mitä tapahtuu kun teet tuon sokkona?


      • Anonyymi
        deittinainen kirjoitti:

        Mitä tapahtuu kun teet tuon sokkona?

        Ei minun tarvitse tehdäkään asiaa sokkona, koska näen. Kyllä 10 valikoidusta miehestä todennäköisemmin joku oikeasti miellyttää naista kuin yhdestä satunnaisesta naisesta se yksi miellyttää oikeasti miestä.

        Se että kaikki miehet eivät lue profiileja kunnolla tarkoittaa samaan aikaan sitä että osa kyllä lukee.


    • testattu

      Sain viikossa sata viestiä vaikka olen kurppaikäinen. Kokovartalokuva taisi olla paha virhe. Sadasta viestistä 20 oli vonkausta, 20 liian kaukaa, 20 yli- tai alaikäisiltä, 20 tyyliin "Moi". 10 ns. tajunnanvirtaa ilman pisteitä tai isoja alkukirjaimia. 10 jaksoi lukea ja niistäkin osa karsiutui pois, koska lähettjät eivät olleet lukeneet profiilitekstiän. Muutaman kanssa tuli krijioteltua pidempään ja treffeillä kävin kuusi kertaa. Sitten se iski irl ilman hakua!

      • deittinainen

        Voin sanoa ettei se riipu kokovartalokuvasta, itselläni ei sitä ole. Pelkäsrään naamakuva löytyy, ensimmäisen vuorokauden aikana vierailijoita oli monta sataa, viestejä yli sata, flirttejä muutama kymmenen. Mutta jako viesteihin oli sama kuin sinulla. Kamalinta kun nuorin vonkaaja oli nuorempi kuin oma poikani.


      • atännä
        deittinainen kirjoitti:

        Voin sanoa ettei se riipu kokovartalokuvasta, itselläni ei sitä ole. Pelkäsrään naamakuva löytyy, ensimmäisen vuorokauden aikana vierailijoita oli monta sataa, viestejä yli sata, flirttejä muutama kymmenen. Mutta jako viesteihin oli sama kuin sinulla. Kamalinta kun nuorin vonkaaja oli nuorempi kuin oma poikani.

        Komppaan edellisiä. Eikä minulla ole kuin harmaa rusettipää profiilikuvassa. Todella vähän on ollut järkeviä yhteydenottoja.


      • atännä

        Jos mies siis kaipaa vastausta, niin kannattaa vastailla vain sopiville profiileille ja panostaa siihen aloitusviestiin enemmän kuin lausella tai parilla yleispölinää. Noi turhat vonkaus- ja moi mitä kuuluu -viestit voi vähentää siitä valtavasta viestitulvasta.


      • eijuurimerkitystä

        Vaikka siihen avausviestiin panostaisi, ja tsekkaisi aina täyttävänsä vastapuolen kirjatut toiveet, vastausprosentti jää aika heikoksi peruskavereilla. Ja en itse ainakaan lähestynyt pelkästään yleisesti kauniina pidettyjä. Joukkoon mahtui pyöreitä, itseäni vanhempia, nuorempia, saman ikäisiä ja tapaisia. Useimmiten tein avauksen sellaisille, joilla oli jotain samaa kirjattuna profiiliin kuin itsellä ja joiden profiili sai hymyilemään. Oman maakuntani alueella. Vastausprosentti taisi jäädä alle kymmeneen, ja nekin usein pitkillä viiveillä sisältäen myös "kiitti, mutta ei kiitti" viestit.

        Seinille puhuminen turhauttaa. Ei siitä pääse mihinkään. Ne naiset jotka itse ottivat yhteyttä, tapasin lähes kaikki livenä. Eikä ne mielestäni perustiedoiltaan / kauneudeltaan eronneet mitenkään niistä mitä itse lähestyin. Mutta näitä oli tosi harvoin ja kaikkien kanssa ei tietenkään kemiat kohdanneet. Uskoisin että mukavampi suunta se olisi, jos pallo avausviestin suhteen annettaisiin pelkästään naisille. Ei tuossa nykyisessä epäsuhdassa ole oikein järkeä. Jos vain naiset saisivat kirjoittaa avauksia, he saisivat oletetusti vähemmän viestejä täysin vääränlaisilta miehiltä. Ehkä sieltä joukosta löytyisi paremmin sellainen oikeasti tutustumaan kiinnostunut oleva henkilö, jolle nettideitti ei olisi suureen viestimäärää perustuvaa egorunkkausta. Noin karkeasti puhellen. Kun tiedän ettei se monelle naiselle oikeasti ole sellaista. Joillekkin se saattaa silti olla sellaista.


      • Anonyymi
        eijuurimerkitystä kirjoitti:

        Vaikka siihen avausviestiin panostaisi, ja tsekkaisi aina täyttävänsä vastapuolen kirjatut toiveet, vastausprosentti jää aika heikoksi peruskavereilla. Ja en itse ainakaan lähestynyt pelkästään yleisesti kauniina pidettyjä. Joukkoon mahtui pyöreitä, itseäni vanhempia, nuorempia, saman ikäisiä ja tapaisia. Useimmiten tein avauksen sellaisille, joilla oli jotain samaa kirjattuna profiiliin kuin itsellä ja joiden profiili sai hymyilemään. Oman maakuntani alueella. Vastausprosentti taisi jäädä alle kymmeneen, ja nekin usein pitkillä viiveillä sisältäen myös "kiitti, mutta ei kiitti" viestit.

        Seinille puhuminen turhauttaa. Ei siitä pääse mihinkään. Ne naiset jotka itse ottivat yhteyttä, tapasin lähes kaikki livenä. Eikä ne mielestäni perustiedoiltaan / kauneudeltaan eronneet mitenkään niistä mitä itse lähestyin. Mutta näitä oli tosi harvoin ja kaikkien kanssa ei tietenkään kemiat kohdanneet. Uskoisin että mukavampi suunta se olisi, jos pallo avausviestin suhteen annettaisiin pelkästään naisille. Ei tuossa nykyisessä epäsuhdassa ole oikein järkeä. Jos vain naiset saisivat kirjoittaa avauksia, he saisivat oletetusti vähemmän viestejä täysin vääränlaisilta miehiltä. Ehkä sieltä joukosta löytyisi paremmin sellainen oikeasti tutustumaan kiinnostunut oleva henkilö, jolle nettideitti ei olisi suureen viestimäärää perustuvaa egorunkkausta. Noin karkeasti puhellen. Kun tiedän ettei se monelle naiselle oikeasti ole sellaista. Joillekkin se saattaa silti olla sellaista.

        Tuohon kommentoisin kyllä näin. joskus olin vähän ujompi etsimään seuraa ja juttuelu ei toiminut. Mutta mietin asiat uusiksi. Ja odotankin nyt vastauksia tähän niin naisilta kuin miehiltäkin.
        Tein uusiksi kaiken. Ok kuva profiiliin. Asiallinen teksti.
        Kerron mitä haen. ja tietoa minusta.
        Sit siihen et miten saan vastauksia. Aluksi en osannut oikein lähestyä kauniimpaa sukupuolta.
        Nyt saan vastauksia noin 50 % lähettämiini viesteihin.
        Ajattele uusiksi mitä olet ennen kirjoitellut ja et saanut vastauksia.
        muuta se.
        Mä esimerkiksi liitän jotain typ mukavaa viestiin. kevyttä huumoria. ei tuhmia.
        Tai tilanteesta riippuen voin vaikka kysyä että mikä sun lempikukka on jos et muuta kerro? jotain joka saa toisen ajattelemaan et mitä se mies tolla tiedolla tekee?
        Ole valmis sit vastauksesi kanssa, miksi kysyit ja kerro mitä sen kukkien väri, lukumäärä yms kertoo. Pääset juttuun helpommin. Siis joku aihe , mikä tahansa mut EI NIITÄ VONKAUKSIA:


    • OldTrick

      Kyllähän tämään palvelun tarjoajan tulisi tehdä jotain "business-sääntöjä" jos tilanne menee tuollaiseksi ja koko nettideittailu vääristyy täysin. Kyllä siinä on palvelun toiimittajallakin oma osuus asiassa. Itse poistin koko S24 tunnuksen pois koska sen kanssa leikkiminen näiden olosuhteiden kanssa oli täyttä ajan tuhlausta.

      Olen jo useamman kerran kirjoittanut näille palstoille, että jos on tälläinen vääristymä palvelussa sukupuolen perusteella niin kyllä palvelun tarjoajalla on velvollisuus tehdä asialle jotain.

      Eihän miesten kannata yksinkertaisesti mennä maksamaan mistään "plus"-ominaisuuksista jos lopputulos on kuitenkin tuota samaa skeidaa.

      Tämä vain osoittaa sen, että S24:lla ei ole mitään business- tai parannusideoita vaan vanhaa skeidaa myydään loppuun asti mitään asioita muuttamatta.

      • kjsdfhskd

        Velvollisuus? Eihän suurin osa maksa tästä palvelusta mitään. Tehdä asialle jotain? Mitä tarkalleen ottaen? Karsia miesten surkein aines suoriltaan pois?

        Koko miesten ja naisten kommunikaatio näissä paveluissa on surullinen noidankehä. Miehet spämmää ja naiset eivät vastaa jolloin miehet spämmää enemmän. Ei kai kukaan tosissaan yritä esittää, että ratkaisu on siinä, että naiset alkavat vastaamaan kaikille?


      • kjasddkhdjs
        kjsdfhskd kirjoitti:

        Velvollisuus? Eihän suurin osa maksa tästä palvelusta mitään. Tehdä asialle jotain? Mitä tarkalleen ottaen? Karsia miesten surkein aines suoriltaan pois?

        Koko miesten ja naisten kommunikaatio näissä paveluissa on surullinen noidankehä. Miehet spämmää ja naiset eivät vastaa jolloin miehet spämmää enemmän. Ei kai kukaan tosissaan yritä esittää, että ratkaisu on siinä, että naiset alkavat vastaamaan kaikille?

        Ratkaisu voisi olla esim. se, että miehet eivät voi lähettää avausviestejä. Tai että profiilin luonnissa kysytään selvästi ehdottomat kriteerit (siis eri asia kuin ihannekumppani), jotka rajaavat, ketkä voivat ottaa yhteyttä. Tai että kaksi henkilöä voivat viestiä vain, jos molemmat ovat ensin merkinneet toisensa hyväksytyiksi. Tms. tms. tms. Helppoja toimivia ideoita on vaikka kuinka.

        Maksullisuus ei liity tähän mitenkään. Minkä tahansa tuotteen, virtuaalinen tai ei, tarjoajalla on moraalinen vastuu tehdä tuotteestaan mahdollisimman hyvä kohtuullisten resurssiensa puitteissa. Tässä tapauksessa tarpeelliset parannukset olisi erittäin pienellä työllä tehtävissä.


      • voipelle
        kjasddkhdjs kirjoitti:

        Ratkaisu voisi olla esim. se, että miehet eivät voi lähettää avausviestejä. Tai että profiilin luonnissa kysytään selvästi ehdottomat kriteerit (siis eri asia kuin ihannekumppani), jotka rajaavat, ketkä voivat ottaa yhteyttä. Tai että kaksi henkilöä voivat viestiä vain, jos molemmat ovat ensin merkinneet toisensa hyväksytyiksi. Tms. tms. tms. Helppoja toimivia ideoita on vaikka kuinka.

        Maksullisuus ei liity tähän mitenkään. Minkä tahansa tuotteen, virtuaalinen tai ei, tarjoajalla on moraalinen vastuu tehdä tuotteestaan mahdollisimman hyvä kohtuullisten resurssiensa puitteissa. Tässä tapauksessa tarpeelliset parannukset olisi erittäin pienellä työllä tehtävissä.

        Voi luoja, johan menee hankalaksi. Voiko ottaa noin paljon päähän, että miehet vonkaavat enemmän naisia kuin naiset miehiä? Laita itsesi kuntoon, niin ei tarvitse olla noin katkera.


      • eiaivanpellekuitenkaan

        Ihan kehityskelpoisia ideoitahan tuossa oli? Naiset ei kaipaa spämmiä epäsopivilta---> muutetaan sivu sellaiseksi, että molempien pitää profiili hyväksyä ennen keskustelun avauksia ( esim tinderhän toimii näin). Tarkkoja kriteereitä jotka rajaisivat fyysisten yms. listaominaisuuksien kautta yhteydenpidon voi tehdä jo nytkin. Tosin itse en nää niitä kovin järkeväksi. Ja tuo pelkkä naisten avauksien salliminen olisi aika rankka keino. Ja itse haluan myös olla aktiivinen miehenä jos löydän miellyttävän profiilin. Tuolla tavalla se vaikeutuisi. Mutta ymmärrän silti kirjoittajan pointin. Nettideitti ei toimi oikein sujuvasti, jos toinen osapuoli saa jatkuvasti pelkkää spämmiä, ja toinen osapuoli ei saa juuri yhtään avauksia.


      • 15plus4

        Ei tää ole mikään hyväntekeväisyyssivusto. Jos homma ei toimi, niin pikkuhiljaa väki katoaa. Sitten katoaa sivulataukset jonka jälkeen katoaa mainostajat... Eli kyllä se on ihan s24 ylläpitäjienkin intresseissä yrittää tehdä hommasta toimivampaa. Siihen en ota kantaa miten se pitäisi tehdä. Mutta aika surkeeta tää nykyään on ihan laadukkaillekin miehille.


      • fdhshh
        15plus4 kirjoitti:

        Ei tää ole mikään hyväntekeväisyyssivusto. Jos homma ei toimi, niin pikkuhiljaa väki katoaa. Sitten katoaa sivulataukset jonka jälkeen katoaa mainostajat... Eli kyllä se on ihan s24 ylläpitäjienkin intresseissä yrittää tehdä hommasta toimivampaa. Siihen en ota kantaa miten se pitäisi tehdä. Mutta aika surkeeta tää nykyään on ihan laadukkaillekin miehille.

        Ihan hyvin voisi olla hyväntekeväisyyssivusto.


    • efffcc

      Itse en ainakaan palaa deittisivuille ennen kuin naisia ja miehiä on lähellekkään sama määrä. Omassa maakunnassa on melkein viisi kertaa enemmän miehiä. Tein ajan kulus kuvattoman 31v naisproviilin. Kirjoitin kuutisen sanaa ja hymiöitä . Ruumiinrakenne oli vielä pyöreähkö.
      3 päivää 37 aloitusta, kymmenen oli suoraa ehdotusta. Kymmenisen mitä kuuluu viestiä ja loput oli useamman rivin avauksia.

    • lhgöhöghl

      Miten ihmeessä muka kaikki naiset saavat satoja viestejä... ?? Ei pidä todellakaan paikkaansa... Itselläni on keskiverto n. 50 viestiä/kk eli ei todellakaan sadoista ole kyse... Eli ehkä nuo aloittajan mainitsemat keskivertonaiset eivät sitten ehkä olekaan ihan noita keskivertonaisia vaan jotain missejä tms. Ja itselläni on myös plus-paketti ja olen tsekannut myös naisten tilastoja eli suurimmalla osalla pyörii samoissa lukemissa kuin itselläni ja sitten niillä malli/missityypeillä mennään sitten lähemmäksi sataa tilastoissa.... Eli ei meillä kaikilla naisilla nyt niin kauheasti valinnanvaraa aina ole ja tosiaan niin paljon tulee tuota skeidaa eli moi-tyyliin tai vonkausviestejä.... Niin ja olen ihan keskivertonainen sieltä viehättävämmästä päästä.... Eli kyllä itse toisinaan kaipailen asiallisia kunnon yhteydenottoja kivoilta tavallisilta miehiltä... Usein tulee vaan sellainen tunne, että miehet ovat näiden missityyppien perään ja etsivät kuuta taivaalta.... Eli se taitaa olla kuitenkin niin, että miehet ovat epärealistisilla odotuksilla liikkeellä, eikä heille kelpaa mikään.....

      • onhantuopaljon

        Tuohan on jo monta viestiä päivässä? Itse sain yhden oma-aloitteisen viestin puolessa vuodessa. Vähemmästäkin sitä ajattelee olevansa vähän heikompitasoinen mies. Vaikka sinänsä perusasiat oli kohdallaan ja ulkonäkökään ihan huono ole. Mutta kyllä minäkin oman kultani löysin lopulta kun sellainen itselle sopiva tuli vastaan. :) Tuntui vain aika huvittavalta ( välillä jopa lannistavalta) tuo epäsuhta naisten ja miesten "viennin" suhteen nettideiteillä.


    • 5plus17

      Ehkä asut sitten hiljaisella paikkakunnalla kyllä se monta sataa per kuukausi on ihan normisettiä... ja onhan 50 per kuukausikin jo aika paljon. Miehillä se luku voi olla 5 jossa mukana ryssäspammerit.

      • oikeinhyvämies

        Minä saan n. 2-4 viestiä vuodessa, lähes kaikki spammereilta. Omiin viesteihini vastaa ehkä 10-20%, ja heistäkin suurin osa katoaa 1-2 viestin jälkeen. Treffeille pääsen n. kerran vuodessa, ja itse en ole tainnut kertaakaan olla pakkien antaja.


      • turhauttaa

        Hyvä prosentti tuo 10-20% itsellä jää reilusti alle 10%. Ei tässä ole enää mitään järkeä :) Harmittaa, mutta minkäs teet kunnes joku keksii jotain toimivampaa. Veikkaisin, että jos joku osaisi/kykenisi, niin Tinderiä mukaileva nettideittisivusto, jossa molempien tulisi tykätä toisistaan keskustelun aloittamiseksi, voisi toimia. Vähintäänkin kokeilunarvoinen ajatus. Toisaalta ei se Tinderkään ole tuonut kovin suurta helpotusta tuskaan erityisesti, kun sinne on tullut nuo rajoitteet mukaan. Tykkäyksiä naisilta saa koko ajan harvemmin.

        Oma veikkaus on, että hyvällä nettitreffialustalla voisi tehdä jo paljon, mutta jos Suomen naisten asenneilmapiiri ei muutu järkevämpään suuntaan, niin parannusta ei tule. Nämä sivustot kun nyt vaan sattuvat rikkomaan naisen kuin naisen huomiotulvalla, jolloin monet naiset olettavat itsestään liikoja. Katkeraaako? Joo, kyllä ainakin tänään :)


      • gkfkfktktkx
        turhauttaa kirjoitti:

        Hyvä prosentti tuo 10-20% itsellä jää reilusti alle 10%. Ei tässä ole enää mitään järkeä :) Harmittaa, mutta minkäs teet kunnes joku keksii jotain toimivampaa. Veikkaisin, että jos joku osaisi/kykenisi, niin Tinderiä mukaileva nettideittisivusto, jossa molempien tulisi tykätä toisistaan keskustelun aloittamiseksi, voisi toimia. Vähintäänkin kokeilunarvoinen ajatus. Toisaalta ei se Tinderkään ole tuonut kovin suurta helpotusta tuskaan erityisesti, kun sinne on tullut nuo rajoitteet mukaan. Tykkäyksiä naisilta saa koko ajan harvemmin.

        Oma veikkaus on, että hyvällä nettitreffialustalla voisi tehdä jo paljon, mutta jos Suomen naisten asenneilmapiiri ei muutu järkevämpään suuntaan, niin parannusta ei tule. Nämä sivustot kun nyt vaan sattuvat rikkomaan naisen kuin naisen huomiotulvalla, jolloin monet naiset olettavat itsestään liikoja. Katkeraaako? Joo, kyllä ainakin tänään :)

        Naiset tosiaankin luulee itsestään useammin liikoja kuin miehet. Jos esim. miehet arviovat naisjoukon ulkonäköä, niin naisjoukon keskiarvoksi saattaa tulla 7,2. Kun taas naisten arvioidessa miehiä keskiarvoksi tulee esim. 5,5. Ja asteikko on välillä 1-10 kummassakin tapauksessa.


    • Älämölöö

      Mitäs sitten? Onko se niiden halutuimpien naisten vika?
      Jos 90% saaduista viesteistä on kökköä niin en viittis kadehtia.. heh heh.

      Nyt kun sen plussapaketin omaa niin kannattanee katsoa niitä naisia, joilla ei ole satoja viestejä laatikoissaan.. ;)
      Olisi aika ankea juttu meidän "huonolaatuisten" naisten kannalta mikäli miesten aloitusviestit estettäisiin. Kun ei omaa älyttömän korkeaa itsetuntoa niin se kynnys pistää jollekin miehelle viesti on korkea. Silti olen selaillut lähialuiden ilmoitukset läpi ja muutamille pistänytkin viestiä ja kiitokset ovat tulleekin takasinpäin mutta "kiitos ei kiitos". Valinnanvapaus on miehillä myös ja hyvä niin! Se on vaikeaa arpoa kiinnostaako vastapuolta se oma profiili/kuva ja tuurista kiinni osuuko kohdilleen.
      Nyt sentään vaikuttaisi hyvältä, kun sain muutama viikko sitten asiallisen viestin kivalta mieheltä (jolle en itse olisi uskaltanut kirjoittaa, ehkä arvioin "tasoni" alakanttiin") ja tavattukin jo muutama kerta -> yhteinen viikonloppu edessä nyt. :)

      Ei millään pahalla ketään miestä kohtaan, mutta ehkä osa nyt pikkusen liikaa luulee itsestään? Naisille, no ehkä osalle, ei riitä vain se hyvä pärstä/kroppa vaan pitää olla muutakin kiinnostavaa miehessä. Sitähän ei osa tunnu tajuavan! Eli vaikka kaikki olisi ok päällisin puolin niin ei se takaa yhtään mitään jos ei "kolahda". Onneksi löytyy miehiä, jotka ajattelevat samoin ja vaatii naiselta jotain sieltä korvien välistäkin löytyvän....

      • mölöälä

        "Kun ei omaa älyttömän korkeaa itsetuntoa niin se kynnys pistää jollekin miehelle viesti on korkea. "

        Miten tuo eroaa vastaavan miehen tilanteesta? Isestähän se on kiinni, sanotaan aina ukoillekkin kun valittavat naisten vastaamattomuutta.


      • atännä
        mölöälä kirjoitti:

        "Kun ei omaa älyttömän korkeaa itsetuntoa niin se kynnys pistää jollekin miehelle viesti on korkea. "

        Miten tuo eroaa vastaavan miehen tilanteesta? Isestähän se on kiinni, sanotaan aina ukoillekkin kun valittavat naisten vastaamattomuutta.

        Se on biologiaa. Miehillä on korkeampi testosteronitaso kuin naisilla. Ota selvää, mitä kyseinen hormooni saa aikaan. Jos sitä siis on...


      • mölöälä
        atännä kirjoitti:

        Se on biologiaa. Miehillä on korkeampi testosteronitaso kuin naisilla. Ota selvää, mitä kyseinen hormooni saa aikaan. Jos sitä siis on...

        Eli miehen tunteita ei voi loukata, koska testosteroni? No niin. Niinhän meille opetetaan, että mies on se joka vie ja nainen on se joka vikisee. Se on toissijaista, jos joku mies ei koe sitä kovin luontevaksi itselleen. Silloin hän ei ole mies olleenkaan. Mies on se joka on järkkymätön kallio naisen tunteiden tuulessa, ja kestää vaikeat ajat hammasta purren ja suoriutuen. Ei ihme että moni mies Suomessa turvautuu lopulta nuoraan.

        no joo tuskin tuota tarkoitit, mutta aika ontuva perustelu tuo testosteroni lopulta on


    • hehhehh

      Have fun waiting sitä kolahdusta jonku nettitekstin perusteella joka voi olla periaatteessa kenen tahansa kirjoittamakin... Eiköhän se kolahdus pitäisi tulla livenä. Itellä on ainakin ollut periaate, että profiili ja viesteily on esikarsinta ja kolahdukset tai ei kolahdukset hoidetaan livenä.

      • mölöälä

        Livenähän tuokin viestittelijä oli tulevaa kultaansa menossa tapaamaan?


    • eikivojaviestejä

      Valitettavasti viestien älytön tulva vie ajasta, jonka vietän deitillä, suurimman osan.
      Luet viestin, katsot profiilin ajatuksella, poistatko, vastaatko, kirjautumiseni sisään aiheutta taas uusia viestejä. Aikaa ei tahdo jäädä tämän jälkeen etsiskellä minulle mielenkiintoista profiilia.
      Auttaisi jonkinverran jos muut eivät näkisi sinun olevan paikalla.
      En tiedä mitä omassa profiilissani on vikaa kun aivan vääränlaiset miehet ottavat yhteyttä.
      Miehet eivät kunnioita esim. ikätoiveita saatikka seurustelukumppanin etsintätoiveita. On tupakoivia koiranomistajia vaikka selvästi olen ilmaissut etteivät ne sovi minulle. Kysymys herää lukevatko miehet profiilin?
      En ole 24:ssa vaan toisessa paikassa ja onneksi siellä saa laitettua miehet estoon, eivät voi toistamiseen viestitellä sinulle tai käydä profiilissasi jos viestittely ollut ala-arvoista tai seurustelevat/ovat naimisissa/hakevat vain seksiseuraa.

      • vinkkejänaisille

        Ratkaisuja viestitulvaan naisille:

        1 ) Kuva pois
        2) Estot jo ennakkoon kriteereihin sopimattomille profiileille. Ainakin Suomi24:ssä Pystyy asettamaan suodatuksen sellaisten profiilien yhtyedeotoille, jotka ei esim sovi ikähaarukkaan.

        Parhaiten kuulemma näteillä mimmeillä toimii tuo kuvattomuus. Viestimäärät putoaa huomattavasti, ja tämä jättää paremmin aikaa selata itse sopivia, ja sitten sellaisia lähestyjiä, jotka kuvattomuudesta huolimatta näkisivät profiilin luettuaan potenttiaalia hommassa.

        Tsemppiä etsintään.


    • baarimies

      Miksette mene ulos naisia iskemään. Baariin, tapahtumissa on aina kaljateltta, festareille tai jonnekkin. Paljon helpommin saa naisia ulkoa. Itse olen kolme kertaa seurustellut ja aina baarista löytyi nainen.

      • eibaarinainen

        Tietyntyyppiset naiset eivät käy baareissa.


    • mythbuster

      Kyllä tuo kommentti siitä että vain naiset voivat lähettää avausviestin, on ajatuksena ihan oikea. Parempi tietysti jos pariutumiskulttuurimme muuttuisi järkevämmäksi ilman tällaisia rajoitteita. Mutta eipä se tunnu muuttuvan yhtään mihinkään. Sama älytön meno vain jatkuu ja tuntuu jopa pahenevan. Naiset eivät tee mitään ja se pakottaa miehet tekemään entistä enemmän. Lopulta kaikki ovat syystäkin turhautuneita ja katkeria.

      • Turhauttaa

        Tämä on juuri se ongelma. Naiset oppivat saamaan huomiota, jota myöten odottavat enemmän huomiota, laiskistuvat ja pirullinen kierre on valmis. Jossain vaiheessa kierre kyllä katkeaa, mutta hidasta se on. Todennäköisesti sitä ennen sinkkuus edelleen lisääntyy ja lasten syntyvyys ennestään vähenee :)


    • jokumies83

      Saman huomasin itsekin kun oli deitissä ilmo, plus-paketilla kun näki että jaa paljon viestejä on naiselle tullut niin saman tien hyppäsin naisen yli laittamatta itse lainkaan viestiä. Ite näin miehenä kun on ns. heikompi tasoinen niin yritin löytää yhtä heikompi tasoista naista mutta eipä sitä löytynyt. Nyttemmin ei kuitenkaan ole deitissä ilmoa laisinkaan, vaikka seuraa ei ole lainkaan. Turhaa hommaa pitää ilmoa kun sopivaa ei löydy.

      • norminainenolen

        Naista voisi ilahduttaa kaikkien massaviestien jälkeen norminiehen normiviesti. Ei se ole naisen vika jos paljon viestejä saa, suurinosa samantien menee poistoon.
        Yrittämättä ei saa.


      • ylitarjontaanaisille

        Siinä on vaan se vika, että todennäköisesti iso osa naisen saamista viesteistä on silti niitä normiviestejä normimiehiltä. Joten tässä tilanteessa merkitykselliseksi nousevat lähinnä viestin lähettäjän ulkonäkö, ja ns kemia jota nainen tuntee, tai on tuntematta profiilia lukiessaan. Mutta joo... Ei se ihan toivotonta normimiehellekkään ole, koska itsekkin sain vastauksia ehkä joka kymmeneltä naiselta jolle kirjoitin. Ja pari- kolme kertaa vuodessa joku lähestyi jopa itse. Mutta aika vaivallostahan tuo oli, kun kaikkien kanssa ei tietenkään livenä sitten kemiat kohdanneet. Useimmiten omalta puoleltani, vaikka naiset olisivat kiinnostuneita olleetkin.

        Parhaiten messissä olivat ne naiset jotka itse lähestyivät. Mitään tasoeroja en huomannut niiden välillä joita itse lähestyin, ja jotka itse lähestyivät minua. Enemmän tuntui olevan ihan tuurista kiinni minkälainen nainen sieltä langanpäästä osoitti kiinnostusta.


      • itsellemieluisaaetsin

        Naisena vastaan että sadasta viestistä normiviestejä normimiehiltä ehkä kymmenen kun otetaan pois ne ikähaarukkaan kuulumattomatkin.
        Viestin lähettäjän kuvasta et voi tietää mitenkään synkkaako kemianne, se tieto tulee vasta livetapaamisessa.
        Ulkonäön täytyy olla jollain tavalla omaan silmään mieluinen, tämä ei tarkoita ns. komeaa. Henkilökohtaisesti en itse esim. pidä yleensä miesten parrasta/viiksistä tai pitkästä letistä. Mutta koska tämä ei päde ihan aina en sellaista kohtaa profiiliini laita.
        Jos ulkonäöksi luetellaan ruumiinrakennekin tulee stoppi liian pitkien miesten suhteen koska itse olen tosi lyhyt.
        Tai liiallinen liikalihavuus, tämä elämäntavan vuoksi, itse olen monia asioita harrastava ja tykkäisin saada toisesta mm. juoksu/patikointi/pyöräretki seuraa.


      • Jatkasamallatapaa
        itsellemieluisaaetsin kirjoitti:

        Naisena vastaan että sadasta viestistä normiviestejä normimiehiltä ehkä kymmenen kun otetaan pois ne ikähaarukkaan kuulumattomatkin.
        Viestin lähettäjän kuvasta et voi tietää mitenkään synkkaako kemianne, se tieto tulee vasta livetapaamisessa.
        Ulkonäön täytyy olla jollain tavalla omaan silmään mieluinen, tämä ei tarkoita ns. komeaa. Henkilökohtaisesti en itse esim. pidä yleensä miesten parrasta/viiksistä tai pitkästä letistä. Mutta koska tämä ei päde ihan aina en sellaista kohtaa profiiliini laita.
        Jos ulkonäöksi luetellaan ruumiinrakennekin tulee stoppi liian pitkien miesten suhteen koska itse olen tosi lyhyt.
        Tai liiallinen liikalihavuus, tämä elämäntavan vuoksi, itse olen monia asioita harrastava ja tykkäisin saada toisesta mm. juoksu/patikointi/pyöräretki seuraa.

        Olipa useammatkin naiset tuuontapaisella asenteella liikenteessä! On luonnollista että jokaisella on jokin maku ja että törky- tai kolmen sanan viesteihin ei vastaa.


      • Vkilpi
        ylitarjontaanaisille kirjoitti:

        Siinä on vaan se vika, että todennäköisesti iso osa naisen saamista viesteistä on silti niitä normiviestejä normimiehiltä. Joten tässä tilanteessa merkitykselliseksi nousevat lähinnä viestin lähettäjän ulkonäkö, ja ns kemia jota nainen tuntee, tai on tuntematta profiilia lukiessaan. Mutta joo... Ei se ihan toivotonta normimiehellekkään ole, koska itsekkin sain vastauksia ehkä joka kymmeneltä naiselta jolle kirjoitin. Ja pari- kolme kertaa vuodessa joku lähestyi jopa itse. Mutta aika vaivallostahan tuo oli, kun kaikkien kanssa ei tietenkään livenä sitten kemiat kohdanneet. Useimmiten omalta puoleltani, vaikka naiset olisivat kiinnostuneita olleetkin.

        Parhaiten messissä olivat ne naiset jotka itse lähestyivät. Mitään tasoeroja en huomannut niiden välillä joita itse lähestyin, ja jotka itse lähestyivät minua. Enemmän tuntui olevan ihan tuurista kiinni minkälainen nainen sieltä langanpäästä osoitti kiinnostusta.

        On myös niin, että kaikki ns. "suhteellisen kunnolliset normimiehet" eivät ole kovin hyviä kirjoittajia. Osa naisista sitten rankkaa miehen pois kirjoitustaidon tai -tyylin takia. Itse luonnollisesti olen omasta mielestäni hyvä kirjoittaja, mutta ei se vaan auta (:


    • vinkkejänaisille

      Ratkaisuja viestitulvaan naisille:

      1 ) Kuva pois

      2) Estot jo ennakkoon kriteereihin sopimattomille profiileille. Ainakin Suomi24:ssä Pystyy asettamaan suodatuksen sellaisten profiilien yhtyedeotoille, jotka ei esim sovi ikähaarukkaan.

      Parhaiten kuulemma näteillä mimmeillä toimii tuo kuvattomuus. Viestimäärät putoaa huomattavasti, ja tämä jättää paremmin aikaa selata itse sopivia, ja sitten sellaisia lähestyjiä, jotka kuvattomuudesta huolimatta näkisivät profiilin luettuaan potenttiaalia hommassa.

      Tsemppiä etsintään

    • Kuusi viikoa sitten tein profiilin treffeihin ja ajattelin saavani parikymmentä yhteydenottoa viikossa.
      No just joo, 100 - 200 viestiä viikossa ja tahti jatkuu vieläkin samana.
      Kai se rauhoittuu, kunhan naama "vanhenee" siellä.
      Hirveesti on tullut ihan aidosti kiinnostuneita, joihin haluisin tutustua oikeesti : )
      Oisko yhteesä sata reilussa kuukaudessa.
      Mutta silti olo on kuin karkkikaupassa, josta voi valita vaan yhden.
      Kuka se oikeesti on, mitä se oikeesti haluu, onko se oikeesti vapaa vai haluuko sittenkin vaan sitä?
      Loput viissataa kirjottajaa on sitten sekalaista haluujaa, tavataanko pari kertaa kuussa seksin merkeissä, haluun sua heti, moi mitä kuuluu, sponssia, oot kaunis ja sellasta.

      Pää menee sekaisin kun yrittää löytää sieltä sitä oikeaa.

      • Sorry kirjotusvirheet : )
        Tää pirun puhelin.


      • vinkkejänaisille
        RedHead21 kirjoitti:

        Sorry kirjotusvirheet : )
        Tää pirun puhelin.

        Kokeilehan kuvattomana. Antaa vähän enemmän hengitystilaa


      • fdngngzggnzgndn

        Itse kyllä helposti miehenä osaisin valita vastaavasta joukosta naisia itselleni naisen.


      • aloitusviesti
        fdngngzggnzgndn kirjoitti:

        Itse kyllä helposti miehenä osaisin valita vastaavasta joukosta naisia itselleni naisen.

        Eihän se nyt noin mene että valitset itsellesi naisen tuosta joukosta. Aloitusviesti on vain aloitusviesti eikä tarkoita välttämättä paljon mitään. Kirjottelu voi loppua samantien.


      • htthjrtejerjaerrh
        aloitusviesti kirjoitti:

        Eihän se nyt noin mene että valitset itsellesi naisen tuosta joukosta. Aloitusviesti on vain aloitusviesti eikä tarkoita välttämättä paljon mitään. Kirjottelu voi loppua samantien.

        Onhan se joka tapauksessa valinta kehen haluaa oikeasti tutustua naisjoukosta. Suhteeseen pääsy on vielä asia erikseen.


      • aloitusviesti
        htthjrtejerjaerrh kirjoitti:

        Onhan se joka tapauksessa valinta kehen haluaa oikeasti tutustua naisjoukosta. Suhteeseen pääsy on vielä asia erikseen.

        Niin, se on sen hetkinen valinta sinulle mutta ei tarkoita että nainen haluaa kuitenkaan tutustua sinuun tai sinäkin saatat parin viestin jälkeen todeta vastaavaa naisesta. Siinä suhteeseen pääsemisen ja aloitusviestiin vastaamisen välilläkin voi olla vielä melkoinen matka kuljettavana


      • ggrfhrhrhEEH
        aloitusviesti kirjoitti:

        Niin, se on sen hetkinen valinta sinulle mutta ei tarkoita että nainen haluaa kuitenkaan tutustua sinuun tai sinäkin saatat parin viestin jälkeen todeta vastaavaa naisesta. Siinä suhteeseen pääsemisen ja aloitusviestiin vastaamisen välilläkin voi olla vielä melkoinen matka kuljettavana

        Kokemukseni perusteella minulle kyllä loppujenkin lopuksi kelpaisi suhde noin joka toisen naisen kanssa niistä joille olen vastannut. Valikoin tarkkaan ne naiset joille vastaan. Se että nainen ei näytä rohkaisevaa vihreää valoa minulle saattaa johtaa sitten naisen tulkintaan, että en ole kiinnistunut hänestä, vaikka olisinkin kiinnostunut ja näin nainen käytännössä torppaa potentiaalisen suhteen olemalla passiivinen ja rohkaisematta miestä.


      • aloitusviesti
        ggrfhrhrhEEH kirjoitti:

        Kokemukseni perusteella minulle kyllä loppujenkin lopuksi kelpaisi suhde noin joka toisen naisen kanssa niistä joille olen vastannut. Valikoin tarkkaan ne naiset joille vastaan. Se että nainen ei näytä rohkaisevaa vihreää valoa minulle saattaa johtaa sitten naisen tulkintaan, että en ole kiinnistunut hänestä, vaikka olisinkin kiinnostunut ja näin nainen käytännössä torppaa potentiaalisen suhteen olemalla passiivinen ja rohkaisematta miestä.

        Aivan samalla lailla se nainenkin voi ajatella, hän odottaa rohkaisevaa vihreää valoa, kun sitä ei tule, hän ei osoita kiinnostusta vaikka tosiasiassa olisi mutta tulkitsee vihreän valon puuttumisen kiinnostamattomuudesksi. Näin sinä käytännössä torppaat potentiaalisen suhteen olemakka passiivinen ja rohkaisematta naista.


    • 10plus12

      Tuntuu aivan uskomattomalta, että joillekin tulee tuollainen määrä viestejä. Olin kerran lentää perseelleni kun viestilootan päällä oli pieni kolmonen. Okei kaksi oli samalta naiselta ja joku kolmas sitten viestitteli... Mutta että päivästä toiseen tulisi joku 10-20 viestiä. Ei helvetti.. eihän siitä mitään tulisi. Kuka niitä ja lähettäjien profiileja jaksaa edes lukea?

      ps: Jos joku rikas sinkkunainen haluaa palkata nettideittipostimanagerin niin olen sopuhintaan valmis esikäymään ja lajittelemaan postejanne. Olen kohtuuhintainen ja kokemusta löytyy niin HR-hommista kuin markkinoinnistakin.

      • EiTurhautaEnää

        Aivan loistava! :)


    • eisaanoinmonta

      höpö höpö kukaan ei saa noin paljon viestejä. Tai sitten se nainen ilmottaa hakevansa seksiseuraa, niin ehkä joo, kukapa mies ei haluaisi siltä?
      Tavallinen nainen saa ehkä KUVAN kanssa 10 viestiä viikossa, jos on hoikka. itse ehkä 3 kuukaudessa, koska olen "vanha" n. 40 v. jolla ei tee mitään.Ja mun ikäiset miehet kuvittelee että hottis 21 v.nainen innostuu vanhoista harmaantuneista kaljuista möhömahoista jolla 3 lasta yhteishuollossa.
      Toinen selitys on että se nainen kirjoittelee rajoituksetta kaikien vastaajien kassa, joten ne miehet jatkaa sitä juttelua hamaan ikuisuuteen asti, eikä se silloin merkitse mitään paljonko viestejä se nainen saa, se voi olla työtön jolla on koko päivä aikaa istua koneella liirum laarum juttuja heittämässä.Ne viestit on tyliin yksi rivi per viesti esim: hei. Mitä kuuluu? itselleni hyvää. jne...

      • ääliöistämittatäysi

        Ootas kun täytät 50!!!
        Miehet ilmeisesti luulee naisen olevan sitten jo helppo ja innostuvat kirjoittamaan. En ole viestieni määrää laskenut mutta ekalla viikolla tuli jo muutama sata eri miehiltä. Tietysti on paljon miehiä jotka kirjoittelevat kaikille uusille. Iät vaihtelivat 18-67 välillä muistaakseni.
        En hae seksiseuraa enkä ole hoikka.
        En kirjoittele kaikkien kanssa mutta muutaman kanssa silloin tällöin vaihdan viestin ja sitten se loppuu tai saatan ilmoittaa kauniisti ettei sovi hakuuni.
        Kymmenen vuotta sitten sain olla täysin rauhassa miehiltä. Nyt tullessa uudestaan "markkinoille" olen suorastaan järkkynyt. Tulee ihan suoria kyselyjä ja ehdotuksia tuttujenkin naisten miehiltä. Luulevat ressukat nyt minun olevan seksinpuutteesta sekaisin ja voitais vaikka pistäytyä jossain.
        Kamalaa, sanonko suoraan, tekis mieli laittaa sormus sormeen jos vaikka se auttas.


      • jdjgjdggjdjjzj

        Keskimäärin iän myötä seksuaalinen haluttavuus kyllä vähenee. Mahdollinen yksittäistapaus ei muuta asiaa.


      • aloitusviesti
        jdjgjdggjdjjzj kirjoitti:

        Keskimäärin iän myötä seksuaalinen haluttavuus kyllä vähenee. Mahdollinen yksittäistapaus ei muuta asiaa.

        Miten se siitä vähenee? Ei seksuaalinen haluttavuus ole iästä kiinni. Molemmat vanhenee, sekä miehet että naiset. Tietysti kun alkaa olemaan vanhuusiässä uskon näin käyvän.


      • myymuy
        aloitusviesti kirjoitti:

        Miten se siitä vähenee? Ei seksuaalinen haluttavuus ole iästä kiinni. Molemmat vanhenee, sekä miehet että naiset. Tietysti kun alkaa olemaan vanhuusiässä uskon näin käyvän.

        Kysytkö asiaa tosissasi? Lihavuus keskimäärin lisääntyy iän myötä, tulee ryppyjä ja lasten hankinta vanhan tai "vanhan" naisen kanssa on mahdotonta ja nainen ei ole lisääntymiskumppanina siten enää potentiaalinen miehelle, joka haluaa lapsia. Uskon väitteeseen, että miehet keskimäärin pitävät kaksikymppisiä naisia seksuaalisesti kaikkein haluttavimpina. On kuitenkin eri asia kuinka moni vanhemmista miehistä, suhteellisen harva, yrittää kaksikymppisiä naisia käytännössä iskeä.


      • aloitusviesti
        myymuy kirjoitti:

        Kysytkö asiaa tosissasi? Lihavuus keskimäärin lisääntyy iän myötä, tulee ryppyjä ja lasten hankinta vanhan tai "vanhan" naisen kanssa on mahdotonta ja nainen ei ole lisääntymiskumppanina siten enää potentiaalinen miehelle, joka haluaa lapsia. Uskon väitteeseen, että miehet keskimäärin pitävät kaksikymppisiä naisia seksuaalisesti kaikkein haluttavimpina. On kuitenkin eri asia kuinka moni vanhemmista miehistä, suhteellisen harva, yrittää kaksikymppisiä naisia käytännössä iskeä.

        Kirjoitit iän vaikuttavuudesta seksualiseen haluttavuuteen nyt lisäsit siihen sen koskemaan naisia?
        Ja voit uskoa ettei se läheskään aina mene näin. Seksuaalinen haluttavuus ei kaikille ole kiinni suinkaan ulkoisista tekijöistä, edes kaikille miehillekään.
        Lasten hankinta ja seksuaalinen haluttavuus nyt ovat aivan kaksi eri asiaa. Haluttavuus on monen tekijän summa, myös monelle miehelle.


      • jjtjdjtj
        aloitusviesti kirjoitti:

        Kirjoitit iän vaikuttavuudesta seksualiseen haluttavuuteen nyt lisäsit siihen sen koskemaan naisia?
        Ja voit uskoa ettei se läheskään aina mene näin. Seksuaalinen haluttavuus ei kaikille ole kiinni suinkaan ulkoisista tekijöistä, edes kaikille miehillekään.
        Lasten hankinta ja seksuaalinen haluttavuus nyt ovat aivan kaksi eri asiaa. Haluttavuus on monen tekijän summa, myös monelle miehelle.

        Totta kai miehilläkin seksuaalinen haluttavuus liittyy ikään, mutta vähemmän kuin naisilla. Naisille keskimäärin vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö ei ole niin merkityksellinen kuin miehile.

        Se ettei seksuaalinen haluttavuus ole kaikilla kiinni ulkoisista tekijöistä ei vaikuta siihen että asia keskimäärin menee niin. Kyllä lasten hankinta ja seksuaalinen haluttavuus ovat myös osittain sama asia. Melkein kaikki ihmiset mieluiten hankkivat lapsia sellaisen henkilön kanssa, jonka kokevat seksuaalisesti haluttavaksi. Tämä ei tietenkään sulje pois sitä, että muutkin asiat vaikuttavat vaakakupissa.


    • utttelias

      Jos laittaa 24 vuotiaan naisena kuvan kanssa profiilin, niin saako paljon viestejä jos on tavallisen näköinen?

      • Pollea

        Mikä on paljon/aikayksikkö? Asia selviää käytännössä kokeilemalla.


      • uttelias

        useita viestejä päivässä..(?), se vois olla aika ahdistavaa enkä halua olla töykeä ja jättää vastaamatta joillekin . Kannattaako siis tehdä kuvaton profiilli että viestejä tulisi vähempi


    • Mimmuli89______

      kyllä tuo 200-300 viestiä tulee uudella tuoreella profiililla aika nopeasti täyteen, mutta valitettavasti 50-70% niistä on niitä "moi!" tai "paljonko maksaa?" -tyyppisiä aloituksia jotka menee suoraan roskiin. Lopuistakin reilusti alle puolet on parin rivin viestejä joihin on hyvin vaikea vastata kun mies ei kerro niissä itsestään yhtään mitään tai vain että "make täällä somerolta moi, mitäs mimmi?". Huomattava osa viesteistä tulee myös miehiltä jotka asuvat ihan liian kaukana tai ovat minulle liian nuoria tai liian vanhoja.

      Kovaa työtä se että seuluu noiden kaikkien viestien joukosta edes ne 10 asiallista hyvää viestiä miehiltä jotka asuvat tarpeeksi lähellä ja ovat sitä ikä, paino ja sivilisääty ryhmää mitä etsin. Onneksi heitäkin aina on, mutta ymmärrän kyllä niitäkin naisia jotka eivät vain jaksa seuloa heitä kaikkien muiden miesten joukosta. Onneksi tuo suomi24:n uudistus on hieman rajoittanut tuota viestitulvaa ja nyt uusimpaan kuvattomaan profiiliini en saanut edes 100 viestiä ekan viikon aikana. :)

      • dadasdada

        Ei aloitusviestiin tarvitse mitään romaania kirjoittaa. Jonkinlainen keskustelun avaus vain. Sitten voi käydä katsomassa profiilin ja sen perusteella tehdä päätöksen, että haluaako jatkaa keskustelua. Jos viestejä ei tulisi satoja viikossa, niin sitä kummasti ilahtuisi jo ilahtuisi yhden lauseen pituisesta aloitusviestistä, mutta totta kai kysynnän ja tarjonnan laki pätee tässäkin ja tekee tenät ihmismielelle. Montako potentiaalista hyvää ehdokasta tulee ohitettua, koska tämä ei juuri sinulle kirjoittanut tuhat sanaista romaania ensimmäisessä viestissään?


      • hää_hää
        dadasdada kirjoitti:

        Ei aloitusviestiin tarvitse mitään romaania kirjoittaa. Jonkinlainen keskustelun avaus vain. Sitten voi käydä katsomassa profiilin ja sen perusteella tehdä päätöksen, että haluaako jatkaa keskustelua. Jos viestejä ei tulisi satoja viikossa, niin sitä kummasti ilahtuisi jo ilahtuisi yhden lauseen pituisesta aloitusviestistä, mutta totta kai kysynnän ja tarjonnan laki pätee tässäkin ja tekee tenät ihmismielelle. Montako potentiaalista hyvää ehdokasta tulee ohitettua, koska tämä ei juuri sinulle kirjoittanut tuhat sanaista romaania ensimmäisessä viestissään?

        niin, tässä asiassahan ei ole kuin se kaksi ääripäätä, parin sanan aloitus tai sitten se tuhat sanainen romaani :P

        ps. aika monen niin miehen kuin naisenkin profiili on kuvaton ja niissä on hyvin vähän tekstiä :/


    • Pollea

      Kuulostat ihan järkevälle ja hyvätapaiselle naiselle. Kyllä kuvattomalle varmasti tulee vähemmän viestejä. Jos sitten tulee kiinnostavalta vaikuttava mies vastaan niiden vähemmän hyvien viestien joukosta, niin voit sitten vaikka lähettää hänelle kuvan. Ulkonäköään voi myös kuvattomana kuvailla omassa profiilissaan.

    • kevätetsivä

      Minä en naisena ole koskaan tykännyt näistä nettijutuista,viime vuonna kirjoittelin yhden kanssa, hyvä ettei käy flaksi ja hyvä että ne kuvalliset jotka vihaavat meitä kuvattomia ihan vaan kauniisti ohittavat profiilini.

      Mulla on menossa uudenlainen treffisysteemi jonka sääntöjäkään ei vielä ole luotu, se on tsekkaa remonttiporukan miehet, ja täs kivaa on se, et vielä on yli 8 kuukautta aikaa tutustua. Oon vasta kolmea treffaillut sen ensimmäisen huolisin kertaheitolla, muttei oo tuo siviilisääty vielä selvinnyt, toinen ilmoitti alkuviikolla olleensa yksinhuoltajaisä, kolmonen on ollut aika vähäsanainen tai siis se on uusi tuttavuus. Tänään kävin valitsemassa tarpeita huomenna meen ilmoittamaan mitä voivat minulle hakea, oon mä niitä nähnyt enemmänkin,kun auttoivat mua lastaamaan autoa, mut silloin en vielä treffaillut tällätteen. Tuntui vaan niin hyvältä, kun mies ilmoittaa olevansa vapaa muista suhteista. Sitä vaan jotenkin tuntee itsensä säteileväksi, kun niin paljon on huomioitu, saan kuulemma tulla morjestaa milloin vain haluan. On mulla orastava suunnitelmakin, mut vain siinä tapauksessa, että se sujuu luontevasti. Tässä on kätsyä ainakin se, ettei tarvi laittaa kuvaansa mihinkään, ei tarvi kuunnella ylipainosta arvioita vaan olla ihan ihminen ihmisille. Pystyy kätevästi ohittamaan naimisissa olevat valhettelijat ja vääränikäiset ja moimoit niihinkin tutustuu ajan kanssa. Ja ainakin on hyvällä kevät tuulella jokainen.

    • Anonyymi

      Niinpä hukkuivat suomen valio naiset

    • Anonyymi

      Olen päässyt tuurilla jutteleen muutamien ihan mukavien neitosten kanssa . Sanoivat et erotun joukosta. Kertovat todella tuosta mitä kirjoitit että tulee niin paljon törkypostia että joutuvat estämäänkin suurimmn osan lopulta ja jopa piilottamaan profiilin ja juttelemaan jossain muualla sit asiallisten kanssa. Itsellä sama. Löytänyt tosi kivoja neitosia pari ja olaan juttukavreita koska itse oon kaukana ja tilanteessa et ei muuta voi. mut tosi mukava saada kivoja ihmisiä juttelemaan elämästä.
      Miehille neuvoksi. LAITA Yksi Asiallinen viesti. kerro mitä etsit. ja miksi kirjoitit just hänelle. Älä pommita. Laita asiallinen profiili, kuva + asiallinen teksti. Osta plussa. yksi asiallinen huuto ja odottele. Nainen vastaa jos kiinnostuu. Törkyviesteihin yleensä hyvin harva nainen vastaa jos on todella etsimässä muuta kuin jotain hetken huvia. Puhun muuten useamman vuoden kokemuksella ja olen jutellut todella monien neitosten kanssa tuosta. Ole mies. Se tuottaa tulosta vaikka sitä et nyt usko.

      • Anonyymi

        Ei tuota, oli sulla plussat sun muut lisämaksetut palvelut niin ne ei auta suomalaisessa deittipalvelussa minkäänlaista etua. Älkää uskoko tuota skeidaa.

        Paras tapa on panostaa omaan ulkonäköön.
        Paino alas, hiukset jees malliin ja yähyvät kledjut.

        Samalla teidän huomaa myös muut skadinaavit naiset. Noita kivoja naisia löytyy myös pohjolasta.
        Älkää menkö pelkästään suominaisen messiin ja peliin mukaan🙂


    • Anonyymi

      Juu, Plussa ei takaa eikä just anna mitään lisää- Tärkeintä on se mitä se mies itse tekee ja toimii.

      • Anonyymi

        Niinpä, deittipalvelun myyjät aattelevat vain omaa kassavirtaa. Ei käyttäjiä.

        Miesten pitää huolta itsestään ja valmistua siihen että pohjolasta voi löytyä ihana nainen muualtakin.
        Suomi ei ole se "maa jossa asuu maailman onnellisimmat ihmiset" - se on sitä hypetystä jota tässä maassa aina jaksetaan vouhottaa.


    • Anonyymi

      "Niinpä, deittipalvelun myyjät aattelevat vain omaa kassavirtaa. Ei käyttäjiä."

      Kuitenkin valtaosa maksavista käyttäjistä on miehiä, niin minusta aika hassua kun deittisovellusten sanotaan ajattelevan vain omaa kassavirtaa vaikka deittisovellukset ei ota läheskään maksimaalista voittoa. Näin tasa-arvon aikana maksu pitäisi kohdistaa myös naisiin esim. tekemällä tinderistä maksullinen.

    • Anonyymi

      Jos naiset hukkuvat viesteihin niin silloin on loogista olla olematta mukana hukuttamiosessa, tämän takia en ota yhteyttä yhteenkään kiinnostavaan naiseen koska a) en ole runeberg joka erottautuu selvästi positiviisesti ja mielenkiintoisesti teksistä ja b) jokatapauksessa naisen ennakkoasenne on nuiva.

      Laitan oman profiilini kuntoon ja odotan naisten aloitetta. Niin yksinkertaista se on. Itseasiassa koska aloitteita tulee naisten suunnalta niin vähän niin periaatteessa voin sanoa että ensimmäinen asiallinen joka ottaa yhteyttä saa kaiken huomioni jakamattomasti, hän on arvokas jo pelkästään tuon valinnan takia.

      • Anonyymi

        Toimin aikalailla samalla tavalla. En lähde viestittelemään lainkaan (suomalaisissa deittipaikoissa). Syyt on samat.

        Olen myös yhdessä eurooppalaisessa deittipaikassa ja siellä saatan lähettää viestin ensin koska monet ulkomaalaiset naiset ovat vastanneet takaisin.


    • Anonyymi

      Nainen motkotti treffeillä minulle kun exä oli pettänyt ja miehet ghostanneet.

      Tapasin naisen sitten ja ehdotti uusia treffejä seuraavalle päivälle, mutta en pystynyt silloin näkemään. Veti ilmeisesti sitten herneet nenään kun viestit väheni.

      Lähetti kyllä eräänä päivänä viestin, johon esitin kysymyksen, mutta en saanut reiluun viikkoon vastausta. Laitoin sitten whatsapissa eston päälle.

      Oliko tuo ghostaamista naisen osalta? Ihmettelen tuota itkua miehistä kun itse toimitaan samalla tavalla. En tiedä tapasiko nainen tuossa välissä jonkun panokarjun ja sivuutti sitten minut, mutta vaikutti kiinnostuneelta ja varmaan olisi jossain vaiheessa taas lähettänyt viestiä. Oli miten oli: ei kiinnosta pelleilyt, eikä olla mikään varamies kun homma panoalfan kanssa menee persiilleen.

      • Anonyymi

        Ymmärrän että toisen passiivisuus ärsyttää, ja minäkin olisin ehkä blokannut. Mutta mistä sinä tuon panoalfan keksit? Oliko naisen puheissa jotain mikä viittaa siihen että hän on heikkona ns. panoalfoihin? Kuulostaa vainoharhaiselta ja pakkomielteiseltä jos kaikki tulkitaan tuosta näkökulmasta. Että aina jos nainen antaa pakit tai peruu treffit tms. niin taustalla on muka joku panoalfa. Eikö siihen muka voi olla muuta syytä? Naurettavaa paranoiaa. Jos nainen kuitenkin piti sinuun yhteyttä niin hän ei luultavasti ole ollenkaan kiinnostunut panoalfatyyppisistä miehistä. Kerroit että hän vaikutti kiinnostuneelta mutta tuskastuit kun jouduit koko ajan olemaan se aktiivisempi osapuoli. Ilman tuota panoalfa-sanaa tekstisi olisi jopa fiksu. Yksi typerä asenteellinen ja ennakkoluuloinen sana pilasi sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että toisen passiivisuus ärsyttää, ja minäkin olisin ehkä blokannut. Mutta mistä sinä tuon panoalfan keksit? Oliko naisen puheissa jotain mikä viittaa siihen että hän on heikkona ns. panoalfoihin? Kuulostaa vainoharhaiselta ja pakkomielteiseltä jos kaikki tulkitaan tuosta näkökulmasta. Että aina jos nainen antaa pakit tai peruu treffit tms. niin taustalla on muka joku panoalfa. Eikö siihen muka voi olla muuta syytä? Naurettavaa paranoiaa. Jos nainen kuitenkin piti sinuun yhteyttä niin hän ei luultavasti ole ollenkaan kiinnostunut panoalfatyyppisistä miehistä. Kerroit että hän vaikutti kiinnostuneelta mutta tuskastuit kun jouduit koko ajan olemaan se aktiivisempi osapuoli. Ilman tuota panoalfa-sanaa tekstisi olisi jopa fiksu. Yksi typerä asenteellinen ja ennakkoluuloinen sana pilasi sen.

        Kumma tapa sinulla on aina takertua panoalfajuttuihin kun koko jutun pointti oli se, että nainen pitää miestä pellenä. Syy voi olla se, että nainen on saanut mätsin jonkun kiinnostavamman miehen kanssa tai se, että nainen vain yksinkertaisesti haluaa pelaa pelejä ja pitää miestä pellenä. Muita vaihtoehtoja ei ole.

        Kolmas vaihtoehto voi tietysti olla se, että naisen toiminta perustellaan normaalina käyttäytymisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma tapa sinulla on aina takertua panoalfajuttuihin kun koko jutun pointti oli se, että nainen pitää miestä pellenä. Syy voi olla se, että nainen on saanut mätsin jonkun kiinnostavamman miehen kanssa tai se, että nainen vain yksinkertaisesti haluaa pelaa pelejä ja pitää miestä pellenä. Muita vaihtoehtoja ei ole.

        Kolmas vaihtoehto voi tietysti olla se, että naisen toiminta perustellaan normaalina käyttäytymisenä.

        Miten niin minä takerruin panoalfajuttuihin? Tuo mieshän siinä puhui panoalfoista. Hän nimenomaan epäili hävinneensä jollekin panoalfalle. Hän ei puhunut ylipäänsä jostain kiinnostavammasta miehestä vaan nimenomaan panoalfasta. Siis käytti sitä sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin minä takerruin panoalfajuttuihin? Tuo mieshän siinä puhui panoalfoista. Hän nimenomaan epäili hävinneensä jollekin panoalfalle. Hän ei puhunut ylipäänsä jostain kiinnostavammasta miehestä vaan nimenomaan panoalfasta. Siis käytti sitä sanaa.

        Niin. Se voi olla yksi mahdollisuus, että nainen onkin kesken kaiken lämmennyt jollekin panoalfalle ja ollut siinä uskossa, että voi aina palata viestittelemään miehelle jonka kanssa lopetti keskustelun. Itse hän kritisoi miehiä siitä, että ghostaavat, mutta sortui itse samaan.

        Vai voitko sinä väittää varmaksi, että nainen ei missään nimessä viestitellyt komealle panoalfalle? Et voi, koska et näe naisen viestejä, eikä sinulla sellaista kristallipalloa ole.

        Jokatapauksessa pointti oli se, että nainen piti miestä pellenä vaikka lopullista syytä emme tiedäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Se voi olla yksi mahdollisuus, että nainen onkin kesken kaiken lämmennyt jollekin panoalfalle ja ollut siinä uskossa, että voi aina palata viestittelemään miehelle jonka kanssa lopetti keskustelun. Itse hän kritisoi miehiä siitä, että ghostaavat, mutta sortui itse samaan.

        Vai voitko sinä väittää varmaksi, että nainen ei missään nimessä viestitellyt komealle panoalfalle? Et voi, koska et näe naisen viestejä, eikä sinulla sellaista kristallipalloa ole.

        Jokatapauksessa pointti oli se, että nainen piti miestä pellenä vaikka lopullista syytä emme tiedäkään.

        Vaikuttaa hyvin vahvasti siltä, että tuon tapaamisen jälkeen joku panoalfa kiilasi tasoasteikossa edelle ja nainen kohdisti kaiken kiinnostuksensa häneen. Treffimies jäi viikkokausiksi varalle odottelemaan jos juttu panoalfan kanssa ei johda mihinkään, niin sitten nainen olisi palannut viikkojen jälkeen viestittelemään.

        Ihan tuttua "sikailua" jossa naiset kohdistavat kiinnostuksensa miehiin ulkonäön mukaan.


    • Maailmasta halpaa miehet mutta myös halpaa naisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe