Ihastunut riparin isoseen...

rdfsasfhffb

No siis oon tänä vuonna kesällä riparille menevä tyttö ja meillä on ollut tässä vuoden alussa kaikkii sellasii tapaamisii meidän isosten ja rippileiriläisten kaa. Sillä mun riparilla on isosena yks tosi ihana ja komee poika jonka mä näin ekan kerran viikko sitten ku meillä oli sellane riparitapaaminen, se on yhen vuotta vaan mua vanhempi.
Kun näin sen ekan kerran olin iha sillee damn ja se katto mua kans, mut en sit viittiny tuijottaa sitä koska oon vähän ujo. Seki poika on vähä ujo... :) Mut sit kuitenki ku meillä oli sit jotai juttui ja me jakaannuttii muutamaan ryhmään se oli samassa ryhmässä ku mä, sit se niiku sano aina mun nimen ku se puhu mulle (muiden siis se ei sanonu sillee, kiinnitin vaa huomioo siihe xd) ja sit se puhu ja katto mua tosi paljon ja mäkin sit puhuin sille ja istuin sen vieres. Sit ku meillä oli sellane loppujuttu nii se katto mua melkee koko ajan ja hymyili mulle (ainaki luulen että se katto muhu, koska mäki katoin sitä :D) ja sit ku me kaikki oltii lähös nii sit se katto mua hymyillen ku se lähti. Okei se oli kyl tosi mukava kaikille ja saatan vaa aatella et se tuijotti mua koko ajan eikä ajatellu musta mitenkää ihmeellisesti, mut niii se oli ihana ja taisin ihastuu vähän... :| Voisko se olla silti kiinnostunut musta vähän vaikka ees kaverina?
Hei te jotka ootte isosii/ootte ollut isosia nii ootteko ihastunut riparilaisiin? :D Et onks se jotenki outoo tai katotaanks sitä pahasti? :(

1

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymmenkertanen_isonen

      Oon ollu noin kymmenellä leirillä, ja lähes aina jotkut pikkuset ihastuu keskenään, pikkuset isosiin/isoset pikkusiin, tai isoset keskenään. Eli ei ole outoa (:
      Sen verran voin kuitenki sanoa, että vaikka kyseinen kuvio on ihan normaalia ripariarkea, ni todennäkösesti isosille on sanottu, että pikkusten kanssa ei LEIRIN AIKANA saa "synnyttää" mitään suhteita. Eli kavereina voitte porukassa hengata, mut usein on isosilla ns.sääntönä, että kenenkään kanssa ei seurustella. Leirin jälkeen toki eri asia, sen jälkeen (jos siltä tuntuu), voitte toki olla yhessä. Mut eiköhän siltä pojalta sitten tuu sellasia signaaleja, että ette voi riparin aikana olla muuta kun kavereita.
      Mut hei, tosi kiva että on tollanen tilanne ja toivotaan et sun riparista tulee mahollisimman täydellinen! Kannattaa se viikko kattoo ja tutustuu ja olla ihan kavereina, ja sen jälkeen miettii että mihin teiän juttu vie (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe