somali raiskaajan karkoitus

kukkahattutäti

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hedelmähattusetä

      Mitä kulttuuria sinä edustat? Oikeinkirjoituksestasi päätellen et ole ainakaan suomalainen.

    • Mielipiteeni

      Kaikki saisi köydestä pistää Saksaan menevän laivan perään, on ihan se ja sama pääseekö perille hengissä. Täällä ei raiskari tappaja elättejä tarvita.

      • 12-11

        Ei somalia mihinkään voi karkottaa, koska yksikään maa ei suostu ottamaan somaleja vastaan.


      • Mielipiteeni
        12-11 kirjoitti:

        Ei somalia mihinkään voi karkottaa, koska yksikään maa ei suostu ottamaan somaleja vastaan.

        Onhan se somppu maa olemassa, menkööt sinne takasin.


      • Leirille_sitten
        12-11 kirjoitti:

        Ei somalia mihinkään voi karkottaa, koska yksikään maa ei suostu ottamaan somaleja vastaan.

        Onhan Puolassa se leiri yhä olemassa.


      • Mielipiteeni

        Nyt ne haluaa raiskari tappajista vielä poliiseja, voi tsiisus.
        Voin kyllä heti kertoa, että minun asioitani tien päällä tai muuallakaan ei yksikään somppu tasan hoida. Ei varsinkaan sen jälkeen, kun tuttavani raiskattiin somalin toimesta, eikä sitä saatu edes kiinni. On turha yrittää poliisinkaan tuputtaa suvaitsevuuttaan pakolla, minusta ette enää sellaista ikinä saa.

        HS: Poliisi haluaa riveihinsä enemmän somaleja
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042719587415_uu.shtml


      • 12-11
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Onhan se somppu maa olemassa, menkööt sinne takasin.

        Ulkomaalaisvirasto on todennut Somalian niin turvattomaksi, ettei sinne voi ketään karkottaa. Tosin silloin, kun somalit käyvät siellä lomilla, maa ei ole turvaton.


      • 13-12
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Nyt ne haluaa raiskari tappajista vielä poliiseja, voi tsiisus.
        Voin kyllä heti kertoa, että minun asioitani tien päällä tai muuallakaan ei yksikään somppu tasan hoida. Ei varsinkaan sen jälkeen, kun tuttavani raiskattiin somalin toimesta, eikä sitä saatu edes kiinni. On turha yrittää poliisinkaan tuputtaa suvaitsevuuttaan pakolla, minusta ette enää sellaista ikinä saa.

        HS: Poliisi haluaa riveihinsä enemmän somaleja
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042719587415_uu.shtml

        Suomessa kaikki poliiseiksi pyrkivät ovat samalla viivalla, eli osallistuvat samoihin kokeisiin, joista parhaat pisteet saaneet valitaan.
        USA:ssa on kiintiöt eri roduille ja uskonnoille. Kustakin kiintiöstä valitaan niin ja niin monta, vaikka he eivät muuten pärjäisikään.


      • Mielipiteeni
        13-12 kirjoitti:

        Suomessa kaikki poliiseiksi pyrkivät ovat samalla viivalla, eli osallistuvat samoihin kokeisiin, joista parhaat pisteet saaneet valitaan.
        USA:ssa on kiintiöt eri roduille ja uskonnoille. Kustakin kiintiöstä valitaan niin ja niin monta, vaikka he eivät muuten pärjäisikään.

        Olkoot miten tahansa samalla viivalla, mutta minun asiani hoitaa VAIN Suomalainen poliisi.


      • 11-7
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Olkoot miten tahansa samalla viivalla, mutta minun asiani hoitaa VAIN Suomalainen poliisi.

        Älä hitossa huuda niin kovaa, poliisi lähtee karkuun, kun huomaa joutuneensa sinun kanssasi tekemisiin.
        Tosin Suomessa ei tiedetä vielä kenenkään poliisia voittaneen. Poliisin karhuryhmä on kellistänyt kovimmankin.


      • Mielipiteeni
        11-7 kirjoitti:

        Älä hitossa huuda niin kovaa, poliisi lähtee karkuun, kun huomaa joutuneensa sinun kanssasi tekemisiin.
        Tosin Suomessa ei tiedetä vielä kenenkään poliisia voittaneen. Poliisin karhuryhmä on kellistänyt kovimmankin.

        Jaa, sitten olen ensimmäinen poliisin kellistäjä, sillä oikeustoimieni vuoksi 2 poliisia on saanut potkut. Samoiten 2 opettajaa, sekä 1 isännöitsijä on saanut potkut. Olikos sulla muuta?


      • 18-13
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Jaa, sitten olen ensimmäinen poliisin kellistäjä, sillä oikeustoimieni vuoksi 2 poliisia on saanut potkut. Samoiten 2 opettajaa, sekä 1 isännöitsijä on saanut potkut. Olikos sulla muuta?

        Poliiseja on Suomessa lähes 8000. Voit tietysti kellistää yksittäisen poliisin, opettajan, isännöitsijän, mutta opettajiakin on n. 40.000. Et sinä koko yhteiskuntaa voita, olet miten kova karju tahansa.
        Oletkin näköjään se mielenterveyspotilas, joka melskaa vähän kaikilla palstoilla.


      • Mielipiteeni
        18-13 kirjoitti:

        Poliiseja on Suomessa lähes 8000. Voit tietysti kellistää yksittäisen poliisin, opettajan, isännöitsijän, mutta opettajiakin on n. 40.000. Et sinä koko yhteiskuntaa voita, olet miten kova karju tahansa.
        Oletkin näköjään se mielenterveyspotilas, joka melskaa vähän kaikilla palstoilla.

        Näköjään kaipaat sinäkin kunnianloukkaus syytettä selkeästi, menet niillä rajoilla jo, eikä ole ensinmäinen kerta kun asian vien käräjille asti, että ihan turha on sinun aloittaa syyttelemään toisia mielenterveyspotilaaksi. Nyt selviät vielä anteeksipyynnöllä tämän kerran.


      • Strömberg
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Näköjään kaipaat sinäkin kunnianloukkaus syytettä selkeästi, menet niillä rajoilla jo, eikä ole ensinmäinen kerta kun asian vien käräjille asti, että ihan turha on sinun aloittaa syyttelemään toisia mielenterveyspotilaaksi. Nyt selviät vielä anteeksipyynnöllä tämän kerran.

        Älä viitsi vakiohäirikkö nyt naurattaa. Olet päivystänyt 24/7 jo vuosikausia ja siten aivan hyvin tiedät, ettei nimimerkillä ole mitään kunniaa.


      • Mielipiteeni
        Strömberg kirjoitti:

        Älä viitsi vakiohäirikkö nyt naurattaa. Olet päivystänyt 24/7 jo vuosikausia ja siten aivan hyvin tiedät, ettei nimimerkillä ole mitään kunniaa.

        Haluatko kokeilla? Katsos, minulle kelpaa aina ilmainen raha, eikä siinä juuri vaivaa edes tarvitse nähdä kuin kerran käymäällä poliisilaitoksella, ja kerran käräjillä = rahat tilillä.
        Sinullehan se maksaa, katsos, minä en sovittele enkä neuvottele sitten. Enkä tosiaan juuri näillä palstoilla käy, kun siellä on juuri kaltaisiasi käytöstavattomia vapaankasvatuksen saaneita kakaroita, joilla ei ole mitään kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan, vaan huudellaan mitä sattuu ja kenellekkin, siksi olen tienannutkin näistä ihan kivasti aikoinaan.


      • 9-4
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Haluatko kokeilla? Katsos, minulle kelpaa aina ilmainen raha, eikä siinä juuri vaivaa edes tarvitse nähdä kuin kerran käymäällä poliisilaitoksella, ja kerran käräjillä = rahat tilillä.
        Sinullehan se maksaa, katsos, minä en sovittele enkä neuvottele sitten. Enkä tosiaan juuri näillä palstoilla käy, kun siellä on juuri kaltaisiasi käytöstavattomia vapaankasvatuksen saaneita kakaroita, joilla ei ole mitään kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan, vaan huudellaan mitä sattuu ja kenellekkin, siksi olen tienannutkin näistä ihan kivasti aikoinaan.

        Vakiohäirikkö, älä viitsi enää. Nyt minua jo pelottaa, kun olen vielä lapsi, et kai ole vaarallinen, eikä lapsia voi haastaa käräjille ?


      • Tienannut_myös
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Haluatko kokeilla? Katsos, minulle kelpaa aina ilmainen raha, eikä siinä juuri vaivaa edes tarvitse nähdä kuin kerran käymäällä poliisilaitoksella, ja kerran käräjillä = rahat tilillä.
        Sinullehan se maksaa, katsos, minä en sovittele enkä neuvottele sitten. Enkä tosiaan juuri näillä palstoilla käy, kun siellä on juuri kaltaisiasi käytöstavattomia vapaankasvatuksen saaneita kakaroita, joilla ei ole mitään kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan, vaan huudellaan mitä sattuu ja kenellekkin, siksi olen tienannutkin näistä ihan kivasti aikoinaan.

        Samoin olen minäkin näillä palstoilla hyvin tienannut. Nykyään ei vaan enää jaksa, vaikka tilaisuuksia olisi vaikka muille jakaa. Eihän näitä pentuja tarvitse kuin vähän kiihdyttää kirjoittamalla itse asiallisesti, ja aina jostain joku höyrypää provosoituu ja aloittaa kirjoittamaan todella törkeää tekstiä, niin siinäpä se tienesti onkin tienattu. Ainoa huonopuoli vaan on, että aikaa näihin kuluu, ja siksi ei enää jaksa itsekkään juuri keskustelualueilla enää käydä.


      • Dalmann
        Tienannut_myös kirjoitti:

        Samoin olen minäkin näillä palstoilla hyvin tienannut. Nykyään ei vaan enää jaksa, vaikka tilaisuuksia olisi vaikka muille jakaa. Eihän näitä pentuja tarvitse kuin vähän kiihdyttää kirjoittamalla itse asiallisesti, ja aina jostain joku höyrypää provosoituu ja aloittaa kirjoittamaan todella törkeää tekstiä, niin siinäpä se tienesti onkin tienattu. Ainoa huonopuoli vaan on, että aikaa näihin kuluu, ja siksi ei enää jaksa itsekkään juuri keskustelualueilla enää käydä.

        Minä olen tienannut tälläkin palstalla jo niin hyvin, että lätkäisivät 5000 euroa lisäveroja.


      • UkkElitkoää
        12-11 kirjoitti:

        Ulkomaalaisvirasto on todennut Somalian niin turvattomaksi, ettei sinne voi ketään karkottaa. Tosin silloin, kun somalit käyvät siellä lomilla, maa ei ole turvaton.

        Miten niin turvaton, somalit ravaa lomalla jatkuvasti Somaliassa.
        Jos yksikin somali käy lomalla Somaliassa maa on turvallinen.


      • Iso-Mark

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe