No mitäs naiset

pakit-tuli

Sain taas pakit teiltä. Eipä teille kelpaa normi kunnollinen mies vaan joku pelimies jännämies joka on teidän unelma miehenne. Nainen sanos mulle että en ole hyvännäköinen joten pakithan siinä tuli. Kyllä se ulkonäkö on naisille se kaikkein tärkein asia miehessä, eihän sitä rumaa lyhyttä miestä kannata ottaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enotasua

      Naiset luulee olevansa kymppitasoa (vaikka eivät tod.ole!) ja sitten nenäänsä nyrpistelevät kun joku mies vielä uskaltautuu juttelemaan. He eivät tiedä että huonon näköisessä reoussa voi olla hyvät eväät! :) Evoluution nimissä-uutta yritystä vaan eikä masennuta noista pakkien antajista..

    • rumamies-

      Olen sitä mieltä että naista ei voi mitenkään miellyttää. Nainen ei ole ikinä tyytyväinen joten ei kannata seurustella edes. Elämä ilman rakkautta, onhan se haastavaa ja kurjaa. Rikolliset ja raiskaajatkin saa rakkautta ja hyväksyntää naisilta mutta minä en.

    • KyllästynytKäyttäjä

      Itse olen ns. tosimies, alfauros, adonis ja niin poispäin ja sain pakit. Ammattinikin on urheilullinen. Ehkä hän piti minua ylimielisenä vaikken edes ole tai jotain sinnepäin mutta samassa veneessä tässä ollaan kuule kaikki tyyni. Olet komea ja urheilullinen niin sinua pidetään ylimielisenä tai muuten ihmisuhde vammaisena mutta jos olet vähemmän viehättävä ja urheilullinen niin pakit tulee silloinkin. Nyt olen kyllä niin kyllästynyt tähän nettideitti hommaan että mun puolesta tää oli nyt tässä.

      • kaikilleoma

        Naisena minua ei kiinnosta mainitsemasi asiat. Pakit eivät koskaan ole kohdallani liittyneet ulkoisiin asioihin. En sano etteikö näin voisi tapahtua koska jollain lailla sen toisen täytyy itseä ulkoisesti viehättää. Mutta se viehättävyyskin on jokaisen omassa silmässä. Ystävättäreni saattavat pitää täysin erityylisitä miehistä kuin minä. En näe heidän miehissään sitä mitä he näkevät.


    • huithaitnetille

      ..kyl, kyl, samoja kokemuksia mulla edellisten kanssa, ei kelpaa suomipoika naisille vaikka ei olisi lyhyt ja rumakaan, on se kumma. Täydellistä etsivät kai, eivätkä ymmärrä ettei sellaisia ole lain...olenkin tullut siihen tulokseen, että edes lyhyeen suhteeseen pääseminen vaatii meikäläisessä kulttuurissa mieheltä äärimmäistä nöyrtymistä ja hyviä näyttelijän taitoja. Jos sinulla vielä on omaa ylpeyttä, etkä halua alistua jees jees ressukaksi ja esittää loputtomasti aloitteellista ja innokasta, jäät ilman...

    • ini_ini_ini

      Onkos tämä joku miesten runkkupiiri vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe