Puhelin lasku

manit

Puhelinlaskuuni olen laittanut rajan, johon saakka maksetaan joka kuukausi automaattisesti.

Nyt tuo raja oli muutaman euron ylittynyt ja kun yritin sitä varmentaa sillä kirjaimella jota pyysi,
että olisi sen maksanut,niin eipä huolinut.

Onko muiden käynyt noin ja miten olette saaneet sen maksetuksi?

Nyt nostin jo tuota maksurajaa, mutta se ei tullut vielä koskemaan tämän kuukauden maksua.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havumetsien_mies_

      Meikäläinen taas on pannut puhelimen puhelunkeston rajoituksen. Kun itse soitettu puhelu on kestänyt 4 minuuttia, se päättyy automaattisesti. Sen jälkeen voi tietysti soittaa uudelleen, mutta se panee jo ajattelemaan, kannattaako vielä soittaa.Kyllä neljässä minuutissa pitäisi asioiden selvitä.

      • kat-leija

        Minulla on näin päin että puhelun hinta ei nouse euroa ylemmäs, vaikka olisi pitkäkinpuhelu. Lisäksi oman operaattorin linjoille soittaminen on ilmaista 50 tuntia /kk. Monilla onkin samaoperaatori ja lasku jää n 8-10 €uroon /kk. Operaattoreita ja liittymiä on moneen lähtöön mistä voi valita itselle sopivi.


      • Selfiekepitön

        Minulla ei ole mitään rajoja. Puhelinlasku on aina luokkaa 4-5 euroa kuukausi perusmaksuineen.


    • kuka-osaa-neuvoa-

      Mitä tekisin, mun operaattori DNA perii jokakuukausi noin 29 euroa, vaikka en puhisi kun kolme puhelua kk.ssa
      onko mua huijattu ?

      • Kat-leija

        Liekö sinulla älypuhelin ja sen mukana mm.netti, sähköposti ym.palveluja.


      • mua-on-huijattu-

        ei ole kuin yksinkertanen puhelin jossa on vain tekstiviesti ja puhelut,


      • on-narmaan-huijattu
        Kat-leija kirjoitti:

        Liekö sinulla älypuhelin ja sen mukana mm.netti, sähköposti ym.palveluja.

        tietokone on sonera ja puhelin on DNA


      • se-sama-
        on-narmaan-huijattu kirjoitti:

        tietokone on sonera ja puhelin on DNA

        on-varmaan-huijattu
        piti olla näin


      • tarpeen_mukaan

        Sinulla on ilmeisesti "Dna rajaton" liittymä. Saat soitella ja lähettää tekstiviestejä rajattomat määrät hintaan 29,50€/kk. Siinä on myös nettiyhteys. Sen maksat soitit tai et.
        Kannattaisi vaihtaa. Esim. Saunalahti tarjoaa rajattomasti puheluita ja tekstiviestejä hintaan 17,90/kk Sonera tarjoaa puheluita 200 minuuttia/kk ja 100 tekstiviestiä hintaan 14,90/kk.
        Jos soitat todella vähän, kaikilta operaattoreilta löytyy sopimuksia minuuttiveloitusella.


      • Oletan, ettei sinullaole ns. pakttia, jonka puitteissa hinta pyssy, ellei soita esim. yritysnumeroihin.


    • manit

      Minulla on tietokoneliittymä ja puhelin samalla operaattorilla.
      Hyvä kat-leija kun kerroit, että on noinkin edullista olemassa. Minulla menee kohta 20 e pohjana ja siihen puhelut päälle.
      Täytyy ruveta etsimään edullisempia.

    • manit

      Maksoin muuten jo sen puhelinlaskunikin.
      Täytyi mennä sen ruudun kautta, niin johan kelpasi!

      • Tein uuden sopimuksen Elisa Saunalahden kanssa tänään. Jouduin vaihtamaan kännykkäni, ja valitsin Lumia 530. Sain 3 kk 00 maksutonta aikaa, kun liitin takuun a 30 € siihen. Jatkossa se on 7 € ja risat per kk, ja oikeuttaa kännykän kadotessa/tms. aivan edulliseen hankintahintaan.
        En soittele kylläkään paljon, Facebook on ilmainen viestintäpaikka ystävien ja suvun kesken.

        Ps.
        Olihan hirmu jännittävä tunti Emmerdalissa, oli syötävä ja perattava samalla Vaasasta Sundomin savusilakoita, että kesti :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe