6.5. Johanna Tukiaisen elinaika loppumassa pian

Surullinen-Napa

Johanna Tukiaisen valtava vatsa näyttää samalta kuin Julia Tukiaisen vatsa kolme viikkoa ennen kuolemaa; askitestako tämäkin http://aijaa.com/vuPlOV ? (2.5.2015)

86

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen-Napa
      • Ennen-Julian-kuolemaa

      • Karmea-loppu
        Ennen-Julian-kuolemaa kirjoitti:

        Julia ja Johanna Porin Tähtisumussa 22.11.2013: http://aijaa.com/4pjP5z

        Julle delasi 14.12.2013.


      • Pelastajamies

        Jospa Johanna löytäisi miehen itselleen ja muuttaisi Ruotsiin ja jättäisi julkisuuden. Ruotsissa olisi hyvä aloittaa uusi elämä.


      • liiankarmeakohtalo
        Pelastajamies kirjoitti:

        Jospa Johanna löytäisi miehen itselleen ja muuttaisi Ruotsiin ja jättäisi julkisuuden. Ruotsissa olisi hyvä aloittaa uusi elämä.

        Mitäs pahaa ruotsalaiset miehet on sulle tehneet että jollekin heistä noin karmeaa kohtaloa toivot? Arton haastatteluista näkee mitä on olla tunkin puoliso... elämää sipulipussi päässä ensiavun vakikävijänä.


    • tintinaukongo

      Hui kauhistus. Samanlainen pömppömaha kun raskasparhaalla rip.llä

      • Ontuva-Maksa

        Onko maksansiirto Johannalle vielä mahdollista?


      • MaksanTila

        Netistä tilastotietoa: "Maksansiirrot aloitettiin Suomessa ensimmäisenä Pohjoismaana vuonna 1982. Vuoden 2012 loppuun mennessä Hyksissä oli tehty 958 maksansiirtoa."

        Lähde: Maksansiirrot aloitettiin Suomessa ensimmäisenä Pohjoismaana vuonna 1982. Vuoden 2012 loppuun mennessä Hyksissä oli tehty 958 maksansiirtoa.


      • vaihdetaan-maksat
        Ontuva-Maksa kirjoitti:

        Onko maksansiirto Johannalle vielä mahdollista?

        Maksan siirtoon ei ole mahdollista noilla elintavoilla. Maksalla pitäisi olla erilainen lähtötilanne ja siirteen saajan pitää pystyä täyteen raittiuteen plus elintapojen muuttamiseen. Ts. tulisi olla toisenlaiset elintavat jo lähtötilanteessa.


      • Lähde-täs

      • Pinkeä-doll

        Onpa Johanna oikeasti pinkeässä kunnossa, ja tuosta maallikkokin näkee, että asiat eivät ole nyt hyvin.


      • Pink-Deal
        Pinkeä-doll kirjoitti:

        Onpa Johanna oikeasti pinkeässä kunnossa, ja tuosta maallikkokin näkee, että asiat eivät ole nyt hyvin.

        tämä on pinkeää, kyllä: http://aijaa.com/vuPlOV


      • nää-timmit-mimmit

        RIPulialla oli laihat kädet ja jalat, posket lommolla ja ohut olemus, jossa järkyttävän suuri pömppömaha. Tuksulla tuo kumpu on silkkaa läskiä. Naama, kaula, kädet ja jalat lihavat. Tuksun sisuskalut ui rasvassa, ei nesteessä.


      • pöpöjäkeuhkoissa

        Ei tuo askitekselta näytä vaan juurikin läskiltä. Joku muu vaiva on nyt Tuksulla, ei liity alkoholinkäyttöön laisinkaan.


    • fefefefefefef

      Pelkästään alkoholi ei rasita maksaa vaan Tunkin syömiset. Valtava keskivartalolihavuus aiheuittaa myös rasvamaksaa mikä johtuu myös ruokavaliosta. Tunkki ei elintapojaan tule muuttamaan. Onneksi sille myöskään ei tulla antamaan uutta maksaa. Kuolema korjaa vuoden sisään.

      • Tuksu tekee hidasta itsemurhaa, sillä ei kenenkään fysiikka kestä jatkuvaa alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä ja liikunnanpuutetta sekä rasvaista ravintoköyhää ruokavaliota ja epäsäännöllistä elämäntapaa.


      • maksan-lähtölaskenta

        Rasvamaksalta on alkoholi kokonaan kielletty. Se tekee tiltin jos ei pysy erossa prosenteista. Eikä ole vuosista kyse kun elin ei jaksa tehtäväänsä hoitaa.


      • Romahtaminen
        maksan-lähtölaskenta kirjoitti:

        Rasvamaksalta on alkoholi kokonaan kielletty. Se tekee tiltin jos ei pysy erossa prosenteista. Eikä ole vuosista kyse kun elin ei jaksa tehtäväänsä hoitaa.

        Aivan totta, maksa on erittäin keskeinen sisäelin, ja jos se brakaa, romahtaa koko sisäsysteemi.


      • Ei-ole-fitness-ihminen

        Johannalle maistuvat pitsat, kermalohet ja muut kaloripommit.
        Liikuntaahan hän ei harrasta.


      • Siinä-resepti
        Ei-ole-fitness-ihminen kirjoitti:

        Johannalle maistuvat pitsat, kermalohet ja muut kaloripommit.
        Liikuntaahan hän ei harrasta.

        Tuksu 8.10.2014 (Fb):
        "Paljon pameja, opamoxeja ja xanoreita ja olo on hyvä! plus vihreä tee!"


      • Rasvaista-menoa
        maksan-lähtölaskenta kirjoitti:

        Rasvamaksalta on alkoholi kokonaan kielletty. Se tekee tiltin jos ei pysy erossa prosenteista. Eikä ole vuosista kyse kun elin ei jaksa tehtäväänsä hoitaa.

        Rasvamaksa on metabolisen oireyhtymän eräs lopputulema.


      • herätys
        Siinä-resepti kirjoitti:

        Tuksu 8.10.2014 (Fb):
        "Paljon pameja, opamoxeja ja xanoreita ja olo on hyvä! plus vihreä tee!"

        MIKSI AINA PITÄÄ OLLA HYVÄ OLO??????????? Nykyään osa ihmisistä olettaa, että pitäisi kokea jatkuvaa euforiaa. Vit#¤%&/-ttu elämä EI ole jatkuvaa juhlaa, vaan arkea. Luulisi, että se olisi itsestään selvyys kaikille. Kai sitä masentuu, kun olettaa elämän olevan vain superlatiiveja ja sitten pettyä ja masentua. Osalle masentujista arkielämän kestämättömyys on syy toivottomuuteen.


    • monttubileet

      Se se on saatanan hyvä asia. Monttuun vaan lokki.

      • Eikunmenox

        Nappi huuleen ja vastatuuleen!


      • Mikä-on-syy

        Ei ole tervettä jäsentä tuossa Tukiaisen perheessä!


    • klkjh

      Homoorjat palvelee emäntäänsä nöyränä tunkin loppuelämän.

      • jhkjh

        Homoorjat hoitaa nöyrästi emäntänsä hautaan.


      • Peppuu-peppuu

      • Peppu-Emppu
        Peppuu-peppuu kirjoitti:

        Eino-hom loves Johanna: http://aijaa.com/3o29u2

        ”Pe illanviettoa kotonani..... monia ystäviäni käy viettämässä iltaa. Tulossa projekteja joista en kerro vielä enempää! http://aijaa.com/WA5jvn (Tunkki Fb:ssa la 9.5. klo 1:30)


    • kärpänenruudulla

      Kermalohta ja valkosipuliperunaa. ah!

      • Skumppalohi

        Päälle skumppaa, nam! :)


      • PontevaPainija

        Tunkki Facessa: ” http://aijaa.com/fyuUg9 Taalla Tukholmassa piano aina nousee, rupeammme salaattidieetille kun palaamme Helsinkiin! Olli Loukola has absolutely GREAT singing voice!!!! Ihan uskomaton aani Ollilla, jos Suomi olisi laittanut hanet Euroviisuihin niin olisimme voineet vaikka voittaa!!!” (21.5.15)


      • rakkaistarakkain

        Piano nousee :D :D


    • Mitähän-seuraavaksi

      Jännän äärellä ollaan.

    • Askiittitynnyri

      Nesteen kertyminen vatsaonteloon (askites), maksa vetelemässä viimeisiään? "omg....... ilmeet taas.....! vatsani on turvoksissa mutta se on syistä, joista en halua enkä voi kertoa nyt." (Johanna Tukiainen 29.6.2015)

    • Valmista-kauraa

      Korjais jo Luoja tuon sinne Hämikseen tai Tuonelaan, ettei tarvitsisi enää häntä hävetä.

    • Johannan-terveydentila

      Nimim. Unto Ylä-Mummo esitti tämän arvelunsa hymy-näätien palstalla 1.7.2015:

      "Johannan terveydentila on aika huonossa jamassa. Askiitti on pöhöttänyt mahan. Ystäväni tuosta tilanteesta eli puolitoista vuotta. Ei riitä, että Johanna juo, vaan kun vielä lääkkeet ja huono ravinto rasvoittaa maksaa.

      Hän tietää tilanteensa itsekin ja mainitsi itsekin mahan turvotuksen ja koetti siitäkin kehittää jotain salaisuutta vaikka jokainen yhdenkään alkoholistikuoleman nähnyt näkee ja tietää mistä kyse.

      Siihen liittyy vain niin suurta häpeää, kun itse aiheuttaa sairautensa, että kaikkia muita verukkeita koetetaan pokkana esittää. Surullista kyllä on Johannan lähtölaskenta nopeutunut."

      • Näätälaborantti

        Vuosi sitten hänellä diagnosoitiin rasvamaksa, mutta hän ei muuttanut elintapojaan... Kesäkuussa 2015 hän kävi jossain seurantalabrakokeissa, ja niitä kokeita pitäisi ottaa lisää tässä lähipäivinä. Kohta varmaan kuullaan lisää labratuloksista.


      • Askites

        Minulta poistettiin v-12, 13l nestettä vatsaontelosta. Joka vuosi labrakokokeet, ja arvot kunnossa, mutta enpä käytä alkoholia, syön terveellisesti. Kaksi nesteenpoisto lääkettä käytössä, aamuisin ja päivällä, niin ei ole kertynyt enää nestettä vatsaonteloon.


      • Terveydeksi
        Askites kirjoitti:

        Minulta poistettiin v-12, 13l nestettä vatsaontelosta. Joka vuosi labrakokokeet, ja arvot kunnossa, mutta enpä käytä alkoholia, syön terveellisesti. Kaksi nesteenpoisto lääkettä käytössä, aamuisin ja päivällä, niin ei ole kertynyt enää nestettä vatsaonteloon.

        Terveyttä pitää hoitaa, hyvä.


      • Yrmistelijä

        Johanna vaappuu kohti synkeää loppuaan.


    • Tulehtunutta

      Tunkki 3.7. (7L):

      "... Kuumeeni on noussut korkealle ja sain 10 päivän sairasloman (tulehdusarvot myös korkeat), olin viime yön sairaalassa, mitä ihmettelen on se, ettei minua otettu sisään sinne. No jokatapauksessa lääkäri sanoi hyvin selkeästi, että voin tehdä sovitun keikan tänään illalla, jos oloni vain sallii sen."

      • Sairaalakierteessä

        ”Tuksu kotiutunut iltapäivällä [4.7.] Kotkasta ja hakeutunut Malmin sairaalaan, josta siirretty Meilahteen tutkimuksiin...” (raportoi nimim. ”naatasieni” hymy-näätien palstalla)


      • NäätäKäärme

        Mitäs tuli tänne Kotkaan, tämä suvaitsevaisuuden kehto, eteenkin Sunilan alue (Bub Alvari) on ilmeisesti ottanut kunnon lisäksi myös psyykkeen päälle. Ei ole kumpikaan "artisteista" ilmeisesti raporoineet millään lailla "upeasti" menneestä keikasta. Oli ilmeisesti helvetin liekkejäkin kuuman jäätävä vastaanotto siellä kulttuurin mekassa.

        Juo ja väärinkäsitä pillereitä jatkossakin yhtä tehokkaasti, pääset pysyvästi sinne toiseen paikkaan, joka myös Malmilla sijaitsee.


    • Golgatan_Olga

      Alkoholi ja helle tuuperruttivat Tunkin hoitolaan, jos huhu pitää paikkansa. Kyllä se junttura sieltä vielä omilla jaloillaan palaa.

      • Meilahdessa

        Tunkki Facessa su 5.7. klo 2:20

        ”Otin mukaan ihanan pehmeän flanellipeiton tänne Meilahteen, kuume melkein 40'c niin hirveän kylmä ja horkkaisuutta tämä on varmasti Suomessa paras sairaala, koko yön olen ollut eri magneettikuvauksissa, verikokeissa ja laitettiin samantien tiputukseen!

        Ehdottomasti suosittelen helsinkiläisiä menemään akuuteissa tapauksissa Malmin sairaalaan ja koska tilani on vakava niin mut lähetettiin tänne. Erittäin ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta, lääkärit rauhallisia ja asiallisia.”


      • Meilahdessa

        ”Ihanaa: sain tänään jo ekana päivänäni sairaalassa ruusuja eräältä ystävältäni!! Hän istui vieressäni koko vierailuajan, useita tunteja.

        Eilen Malmin päivystyksessä tapasin lohduttomasti itkevän tytön joka oli yrittänyt itsemurhaa hyppäämällä junan alle. Annoin hänelle ranteestani rukousnauhan ja hän sanoi "kiitos Johanna", vaikka olin aurinkolasit päässä pahasti mustuneen silmäni takia ja huivi kiedottuna pääni ympäri. Kyyneleet nousivat silmiini! Miksi Kotkan keikkakuvissa mustaa silmääni ei näy: on keksitty kosmetiikka.” (Tunkki Facessa 5.7. illalla)


      • Meilahteen

        ”Kotkan keikalle valmistautumassa kipeänä -- Minulla oli kuumetta jo tuolloin, mutta Hartmannin lääkäreiden mukaan sain tehdä illan keikan riippuen omasta olotilastani. No tunsin kykeneväni siihen, enkä halunnut että minusta taas alettaisiin kirjoittelemaan että vedin oharit viime tipassa jne.

        Olihan minulla sairaslomaa kahdeksi viikoksi, mutta sain todistuksen samana vuorokautena kun keikan oli määrä tulla, joten lähdimme sinne sitten Ollin kanssa.

        Olen tällä hetkellä Meilahden sairaalassa jonne minut tuotiin lauantaina ja minut otettiin sisään osastolle. Surullista tässä on se, että olen vielä samassa rakennuksessa vain kaksi kerrosta alempana, jossa Julia oli hyvin usein hoidettavana. Huoneeni numero on sentään 7, jos se toisi edes jotain onnea. Lisää vielä seuraavissa kuvissani......” (Tunkki 7L:ssä 6.7.)


      • CRP-arvo

        "Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut." (7L 6.7.)


      • Dokaava-Tukiainen

        Tukiainen, kannattiko ryypätä vuosikaudet, oliko se sen arvoista?


      • Sisäelimet
        CRP-arvo kirjoitti:

        "Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut." (7L 6.7.)

        "Mahani on ollut turvoksissa ihankuin olisin raskaana jo kauemmankin aikaa, kaikki liittyy tulehdukseen. Tällä hetkellä minulla on kuumetta 40'c astetta. Tiputuksessa olen. " (6.7.)


      • Meilahdessa
        Sisäelimet kirjoitti:

        "Mahani on ollut turvoksissa ihankuin olisin raskaana jo kauemmankin aikaa, kaikki liittyy tulehdukseen. Tällä hetkellä minulla on kuumetta 40'c astetta. Tiputuksessa olen. " (6.7.)

        ”Tiputuksessa Meilahdessa, tänään 40'c kuume http://aijaa.com/dPF9Ez " (6.7.)


      • Pallomahatuksu
        Sisäelimet kirjoitti:

        "Mahani on ollut turvoksissa ihankuin olisin raskaana jo kauemmankin aikaa, kaikki liittyy tulehdukseen. Tällä hetkellä minulla on kuumetta 40'c astetta. Tiputuksessa olen. " (6.7.)

        Aivan niin, kaikki liittyy tulehdukseen eli maksatulehdukseen. Tuksu on myöskin niin lihava että elimistö on tulehduksissa jo siitä.


    • Seko-Vauhti-Mimmi

      Taytyy vaan toivoa, ettei Johannalla alkaisi katko, vaan shoe jatkuisi yhä rujommin.

      • Pub-Pieni-Karhu

        Niinpä. Viikonloppuna olisi buukattuna keikka... pääseeköhän sinne ryyppäämään?


      • Alkoa-ryynejä
        Pub-Pieni-Karhu kirjoitti:

        Niinpä. Viikonloppuna olisi buukattuna keikka... pääseeköhän sinne ryyppäämään?

        Kotiutus sairaalasta ennen viikonloppua ja antibiootit muut napit mukaan, jotta hän saa sekoitettua kunnon combon.


    • Näätijämummo

      Tämä Tukiainen on surullinen ihmiskohtalo.

      • KunAlkoEiRiitä

        Ja noita on paljon! Tuksu antaa vaan kasvot ilmiölle, mikä on kasvanut niin Helsingin ydinkeskustassa kuin muualla Suomessakin hieman huolestuttavalla mittakaavalla. Kaltaisiinsa törmää vuorokauden ajasta riippumatta. Aivan pöllyssä ja sekaisin ovat.


      • ihmisraunio_not_funny

        No niinpä on. Alkaa olla ihan niillä rajoilla, että näätimisestä menee kerta kaikkiaan maku.


      • Riemuruutana
        ihmisraunio_not_funny kirjoitti:

        No niinpä on. Alkaa olla ihan niillä rajoilla, että näätimisestä menee kerta kaikkiaan maku.

        Kyllä Tukiainen kohta taas tempaisee jotain hassunhauskaa! :)


      • Puksuttaen
        Riemuruutana kirjoitti:

        Kyllä Tukiainen kohta taas tempaisee jotain hassunhauskaa! :)

        Siinähän ujeltaa.


    • Absolut-V

      Johanna Tukiainen on kotiutunut absolutistina Meilahden sairaalasta tänään 8.7. puoliltapäivin. Hän oli sairaalahoidossa kolme vuorokautta.

      • GodBless

    • M6-Osasto

      On liikkeellä huhuja siitä, että Johanna Tukiainen olisi ollut Meilahdessa neurologisella osastolla M6. Siellä hän oli kolme vuorokautta, ja sieltä päästyään hän raportoi:

      ”Koristelin sairaalasänkyni pirteämmäksi http://aijaa.com/huLF55

      Pöllömuoti oli muotia kuulemma jo 70-luvulla ja tuli uudestaan muotiin viime vuonna. Muoti näyttää vieläkin jatkuvan. Tosin en laittanut vilttiä sänkyyn niinkään koristelun takia, vaan sen takia että on kokoajan tosi kylmä ja materiaali on ihanaa pehmeää fleeceä.

      Ollessani 40'c asteen kuumeessa nukuin vain, mutta useiden päivien tiputuksen jälkeen lämpöni laski alle 38'c ja sain voimaa katsoa televisiota, kirjoitella blogeja ja olla välillä muutenkin netissä.

      Nyt olen antibioottikuurilla ja hoitoni jatkuvat vielä ensi viikon aikana laboratoriokokeissa yms. Hyvin pitkälti laukaisevana tekijänä yhteen vakavaan tulehdukseen on pitkäaikainen stressi.” (7L 8.7.)

      • Munuaiset-kaputt

        Krooninen, aaltomainen munuaistulehdusko riivaa Tukiaisia ,
        Tunkki raportoi 7L:ssä 30.7.2015:

        ”Juuri vähän aikaa sitten olin Meilahdessa lähes viikon hoidettavana erittäin vakavan tulehduksen vuoksi. Se kulkee jollain tavalla suvussamme, sillä tiedämme ainakin pari miestä, jotka kuolivat juuri samaan tulehdukseen jonka sain ja he olivat alle 30 vuotiaita."


      • rääkyjän-massamuisti
        Munuaiset-kaputt kirjoitti:

        Krooninen, aaltomainen munuaistulehdusko riivaa Tukiaisia ,
        Tunkki raportoi 7L:ssä 30.7.2015:

        ”Juuri vähän aikaa sitten olin Meilahdessa lähes viikon hoidettavana erittäin vakavan tulehduksen vuoksi. Se kulkee jollain tavalla suvussamme, sillä tiedämme ainakin pari miestä, jotka kuolivat juuri samaan tulehdukseen jonka sain ja he olivat alle 30 vuotiaita."

        Hymy-näätien palstalla Näätälandian kollektiivinen muisti, arvon nimimerkki ”rääkyjä”, haki esiin Näätien Kansallisarkistosta seuraavat lausahdukset:

        Tukiainen 23.8.2010:
        "On uskomatonta ajatella, että vielä muutamia vuosikymmeniä sitten Julian saamaan munuaistulehdukseen olisi voinut ihan hyvin kuolla. Meidän suvussa on joitakin ihmisiä, jotka olivat kuolleet siihen."

        Tukiainen 9.5.2012:
        "Tämä on tismalleen sama sairaus, jonka siskoni Julia sai noin vuosi sitten. Hänelle määrättiin silloin 2 viikkoa sairaslomaa, eikä hän saanut poistua sängystään kotoaan. Meillä kulkee tätä infektiota suvussa, edesmenneen isoäitini pari veljeä kuolivat nuorena aikoinaan juuri munuaistulehdukseen."


    • Virallinen-katko
      • Päihdekuntouttaja

        Jos tuo on vain lyhyt katko, esim. 2 viikkoa, ei sen aikana saada ihmettä aikaan.


    • Hdjsjks

      Ylös

    • Hoosianna

      Johannan keskivartalolihavuus aiheuttaa myös rasvamaksaa.

      • Maksavaurioinen

        Johanna Tukiainen selosti Facessa 2.9.2015:
        ”Maksani vaurioitui 7 vuotta sitten kun sairastin malarian, en edes tiennyt koko asiasta mitaan. Laakarit eivat naemma kerro kaikkea.”


      • Maksavaurioinen
        Maksavaurioinen kirjoitti:

        Johanna Tukiainen selosti Facessa 2.9.2015:
        ”Maksani vaurioitui 7 vuotta sitten kun sairastin malarian, en edes tiennyt koko asiasta mitaan. Laakarit eivat naemma kerro kaikkea.”

        Nimimerkki ”rääkyjä” palautti mieliimme aikaisemmat selostukset:

        Tuksu 20.1.2011:
        "Ainoastaan ääni (kavitaatiossa) oli epämiellyttävä ja se toi liikaa mieleen pari vuotta sitten sairastamani malarian kun kävin jossain laitekokeissa, jossa piti kuunnella erilaisia kovia ääniä.

        Sairastin kaikkein vakavimman malarian, jonka hyvä puoli on se, että jos siitä jää henkiin, niin se ei jää maksaan elämään eikä aiheuta siihen vahinkoa. Siksi pystyn ottamaan kavitaatiohoitoja, sillä kaikkien tutkimusten mukaan olen täysin terve."

        Tuksu 17.5.2011:
        "Olen täysin terve, mikä on minulle kaikkein tärkein asia elämässä. Parin vuoden takainen malaria ei jättänyt mitään vaurioita sisäelimiini ja olen selvinnyt Jumalan avulla myös monista älyttömistä kriiseistä."

        Tuksu 14.8.2012:
        "Mua haukuttiin jostain hemmetin malariasta jonka sain 4 vuotta sitten, tiedoksi vaan että se oli vaarallisin muoto falciparium, mutta poistuu kehosta kokonaan, ei todellakaan aiheuttanut mitään aivovammaa eikä jäänyt mulle maksaan!!!! KUSIPÄÄT, nämä asiat ovat vakavia, eivätkä mitään herjauksen aiheita!!!!!"


      • Lätynlätinä

      • Helvetin-perkele
        Lätynlätinä kirjoitti:

        Tunkin tynnyri-look, voi Pyhä Sylvi sentään! http://aijaa.com/y7f8Tu (11.12.)

        Pitää vielä jaksaa ylläpitää seurantaa vielä nämä muutamat loput kuukaudet.


      • paljonkopainat
        Helvetin-perkele kirjoitti:

        Pitää vielä jaksaa ylläpitää seurantaa vielä nämä muutamat loput kuukaudet.

        No mikähän mielestäsi tulee olemaan kuolinsyy? Lihavuusko?


    • Kohta-on-joulu

      Kolumnisti Juha Vuorisen tarjous Johanna Tukiaiselle:

      ”… Johanna-kulta, sinun elämäntarinassasi aukeaa joka tapauksessa nyt kokonaan uusi sivu. Onko se takakansi vai uuden ja upean kappaleen alku, on vain ja ainoastaan sinun käsissäsi.

      Ja minulla on ehdotus. Tuon sinulle jouluna 2015 kimpun ruusuja.
      Joko haudallesi, tai omilla jaloillaan terveellä tavalla ylpeänä seisovalle naiselle.”

      JV 27.12.2013: http://blogit.iltalehti.fi/juha-vuorinen/2013/12/27/tarjous-tukiaiselle/

    • Hapansitruunanäätä
    • Rapajuoppo-keikkailee
      • Elimäki-13.2.2016

    • frbhkmgfjkk

      Mulla, jika olen hoikja, neljän raskauden jälkeen mahalihakset jääneet pysyvästi auki,siihen ei auta mikään jumppa, maha kuin Tuksulla,vaiks en päihteitä käytä. Varmaan minunkin pötsistäni sivulliset että "siinäpä kunnon kaljamaha".

      • Turavaksu

        Mutta Tuksu ei ole ollut raskaana kertaakaan. Auki jääneisiin vatsalihaksiin on kyllä hoitoa olemassa, ihan sitä jumppaakin, pahimmissa tapauksissa saa leikkauksen. Nämä siis auttavat tämän kirjoittajan kaltaisissa tapauksissa, Tunkin eli Dunkun tapauksessa ei, koska siellä alla on läskiä, joka on pinkettänyt ja repäissyt lihakset erilleen, läski pitää saada ensin pois.


    • Rasvamaksa

      Tunkki ei ole terve, ei ole ollut vuosiin, ja tilanne on vaan pahentunut.

    • Ylöstempaus

      Johanna Tukiainen on entistä sekavampi mieleltään ja fyysisesti lopussa, ja hän olisi kyllä vihdoin valmista kauraa suljetulle, mielellään erittäin pitkäksi ajaksi.

    • päihdelääkäri123

      Näennäisestä selvyydestään huolimatta on olemassa eräs merkki, joka paljastaa tottuneelle myöhäisvaiheen alkoholistin. Kehollinen merkki on kummallinen haju, ei hengityksen viinan huuru, vaan koko kehon haju: makean hapan löyhkäys. Sen kun kerran tunnistanut, tunnistaa aina alkoholistin. Vähän samaan tapaan kroonisesti amfetamiinia käyttävillä on oma ominaislemu. josta entinen käyttäjä tunnistaa, että vieressä on amfetamiinin käyttäjä tai että puolison on käyttänyt poretta pyhistä lupauksistaan huolimatta.

      Päihdelääkärikin voi yleisessä saunassa istuessaan tunnistaa saunassa olevan alkoholistin monesta kehon merkistä, mm. siitä ettei myöhäisvaiheen alkoholistin alavartalo hikoile juuri lainkaan. Puolisot tietävät saman siitä, että alkoholistin vieroitusoireissa he joutuvat vaihtamaan sängyn lakanat tiheään hänen runsaan hikoilunsa vuoksi. Mutta ken on oppinut kehon makean happamen löyhkän tunnistamaan, ei voi siitä erehtyä. Sen avulla voi myöhäisvaiheen alkoholistin tunnistaa silloinkin, kun muuta tai aikaisempaa tietoa ei ole käytössä.

      http://juhakemppinen.fi/index.php?id=srcncgalrwem9k

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe