Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tukiaisen akka se sekoaa päivä päivältä, upeeta!!

Ilopiina

”Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!”,

on palstalle aika ajoin töräytellyt muuan nimimerkki RiivattuSielu.
Ja kyllä, hän vaikuttaa olevan oikeassa: Tukiainen on kirousten ja demonien vallassa.
Hänellähän on ollut "näkyjä", suuruuskuvitelmia ja uskonhorinoita ties kuinka pitkään.

102

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilopiina

      Kirous, sukurasitteena kulkeva skitsofrenia tai jotain muuta, niin joka tapauksessa Tukiainen sekoili taannoisella matkallaan juoppohulluuskohtausten takia.

      Juoppohulluus eli delirium tremens kehittyy useimmiten 2–3 vuorokautta pitkään kestäneen ja runsaan alkoholin käytön lopettamisen jälkeen.

      Tilastot kertovat, että juoppohulluus on hengenvaarallinen tila. Hoitamattomana noin joka viides tila ja hoidettunakin 5–10 % delirium tremens-tiloista johtaa kuolemaan.

      • Ilopiina

        ELI: Tukiaisen matka huipentui taas Miamissa ryyppäämiseen, riehuntaan, selkkaukseen ja lopulta sairaalaan. Siellä tarkkailussa hän oli 72 tuntia, ja paluulennolla harhat jälleen pahenivat.

        Helsingin lentoasemalta poliisit veivät kanta-asiakas Tukiaisen Haartmanin sairaalaan juoppohulluustilan takia. Lennolta on raportoitu häiriöistä, ja siksi Poliisi oli Tukiaista vastassa.


      • Ilopiina

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Tukiainen kuvaili ja kertoi itse hurjaa juoppohulluussettiään 29.9. illalla (Fb):

        ”Kerron nyt mita minulle annettiin katsoa ollessani Miamissa, valvoin koko yon yksin eraassa hotellihuoneessa South Beachilla, silla vaistosin pahojen vallat ymparillani.

        Katsoin koko illan Johnny Cashin elamakertaleffaa hotellin televiosta ja hanen sanomaansa.” Osa 1 (8).


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 2 (8):
        ”Aamuyolla alkoi pikkuhiljjaa television vieressa oleva kello joko pysahtymaan, tai kaymaan hitaasti. Ajan viereen ilmestyi kysymysmerkki.

        Viereisella sangyllani oli paljon matkatavaroitani, joita olin shoppaillut Miamissa. Yhtakkia kuulin hyvin selkean, mutta julman aanen joka kysyi; "Kumman valitset Johanna, minut ja loisteliaan elaman, vai kiellatko minut ja kuolet?”

        Puristin suomalaisten sotilaiden antamaa Raamattua kadessani ja avasin sen. Aloin lukemaan niin kovaa kuin pystyin Raamatun jakeita. Kello alkoi vilkuttamaan noin klo.8.00 aamulla.”


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 3 (8):
        ”Minulle alkoivat ilmestymaan erilaiset olennot ymparillani, en osaa kuvailla heidan ulkonakoaan, mutta he olivat karmaisevia ja pahoja. Osa heista olivat ihmisen nakoisia, mutta alkoivat kuoria ihoa poispaaltaan, jolloin alta alkoi paljastumaan humandoia muistuttavat olennot.

        Aloin huutamaan taytta kurkkua Herran, Jeesuksen Kristuksen nimea.
        Yhtakkia toistin noin tunnin verran samaa lausetta; Jeesuksen veren kautta ja se lause vain jatkui. Olennot katosivat ympariltani, mutta kysymysmerkki kellon vieressa vilkkui edelleen.”


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 4 (8):
        ”Ryntasin huoneesta pois hotellin aulaan. Yhtakkia kuva pysaytettiin edessani. Kaikki ihmiset liikkuivat ja puhuivat normaalisti, mutta he eivat pystyneet nakemaan minua, eivatka ymparilla olevia paholaisia jotka yrittivat hyokata kimppuuni.

        Kaikki olivat pysahtyneita ymparillani, paitsi hotellin respan johtaja ja matkavirkailija jolla oli mustat viikset ja joka vinkkasi silmaa toiselle miehelle.

        Minut talutettiin ulos hengittamaan happea ja minulle tuotiin vesipullo.
        Olin shokkitilassa enka pystynyt puhumaan. Minulle kutsuttiin ambulanssi.

        Ollessani siella sisalla, nain demonin, joka sanoi minulle:
        ”Oletko varma Johanna, etta luovut tasta kaikesta upeasta maailmanmahdista ja uskomattomista tavaroista ja rahasta jotka voisit saada_"


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 5 (8):
        ”Toistin kokoajan vain Jeesuksen Kristuksen nimea, mitaan muuta en osannut enaa puhua. Minut vietiin Miamin Mountain Sinai sairaalaan, jossa olin 3 vrk. Laakarini nimi oli Josef, ja puhuin hanelle selkeasti englantia seka osasin myos espanjaa.

        Minulla oli yota ja paivaa taskukokoinen Raamattu kadessani. Luin aaneen Raamatun psalmeja ja puhuin niista englanniksi, jotta muut ihmiset ymmarsivat.

        Eras suomalainen mies lensi Miamiin hakemaan minua, mutta hanella ei ole mitaan tekemista lahes maailmanymparimatkani kanssa. Tama juttu viela jatkuu......!”


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 6 (8):
        ”Jatkoa edelliseen nakyyni, joka minulle annettiin Miamissa; osa ihmisita palvoivat pahaa, ja nayttivat kasimerkeilla siita toisilleen.

        Ennenkuin ryntasin hotellihuoneestani ulos, ymparillani oli lukuisia, sanoisin noin 100 olentoa, jotka olivat demoneja. Kielsin heita nayttaytymasta minulle Jeeusken ristin kautta.

        Ollessani sairaalassa Miamissa, vieressani nukkui hyvin kaunis, Nicaraguasta kotoisin oleva tytto, joka oli todella pelokas ja arka. Puhuin hanen kanssaan hitaasti espanjaa lounaalla ja han ymmarsi minua. Han on elavassa uskossa kuten minakin. Nimea en sano, etteivat suomalaiset ala taas penkomaan kaikkea.

        Paasin sairaalasta pois ja olimme Delano hotellissa suomalaisen miehen kanssa muutamia oita. Edelleenkin mm. Losin matka ja Filippiinit eivat liity millaan tavalla haneen.”


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 7 (8):
        ”Fort Lauderdalen lentokentalla aloin rauhoittumaan kun kuulin ruotsinkielta ja ymmarsin, etta olen vihdoin paasemassa kotiin.

        Mutta saikahdin taysin, kun yhtakkia selkani takaa tuli joku tuntematon suomalainen, noin 50v. vaaleatukkainen, suht. pyyleva nainen, kysymaan yhteisvalokuvaa kanssani. Kieltaydyin kuvasta kohteliaasti.

        Tukholman lentokentalla tilanne paheni kun kilometrin paahan nakemani, noin 1000 hapanta sitruunaa syonytta suomalaista stalkkasivat minua ilkealla tavalla. En valittanyt heista, vaan menin Wayne-s Coffeesta hakemaan appelsiinimehun.

        Ennen lennon lahtoa Helsinkiin, takanani aulassa seisoivat noin 45 naisia ja miehia, jotka alkoivat kovaan aaneen puhumaan heidan omaisuuksistaan ja rikkauksistaan. He piikittelivat minua uudesta syystakistyani. Kaannyin ja katsoin suoraan silmiin minua pilkkaavaa naista ja sanoin, "Antakaa olla."


      • Ilopiina
        Ilopiina kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on siis mielenterveysongelmainen alkoholisti ja pilleripää taparikollinen.

        Kyse on enää siitä, säästytäänkö ihmisuhreilta tämän alakierteen syventyessä, ja ennen kuin Tukiainen asetetaan pakkohoitoon?

        Osa 8 (8):
        ”Lennolla Helsinkiin aloin vaipumaan psykoosiin, ja lentokentalla olivat formuloista ja kuntosalista puhuvat poliisivat vastassa, vaikka tosin ambulanssi kuljetti minut sairaalaan.

        Siita eteenpain en kerro enaa mitaan, koska nyt kyseessa ovat hyvin vakavat asiat. Nain paholaisia viela Helsingin lentokentalla, itseasiassa osa heista ottivat ihmisen ulkomuodon.

        Minulla on salassapitovelvollisuus liittyen tarkempiin yksityiskohtiin, joita minulle naytettiin Miamissa. Mutta tiedan ihan tasan tarkalleen nyt, mita maailmassa on meneillaan.

        Kirkon on ihan turha hyssytella pelkalla Jumalaan uskomisella, silla se ei pelasta ketaan. Johanna Tukiainen.” (Tukiaisen Facebook 29.9.2015)


      • lizard_king

        Vanha savolainen kansanviisaus: ei se pitkä pudotus, vaan se äkkipysäys.


      • juoppohulluus
        Ilopiina kirjoitti:

        Osa 8 (8):
        ”Lennolla Helsinkiin aloin vaipumaan psykoosiin, ja lentokentalla olivat formuloista ja kuntosalista puhuvat poliisivat vastassa, vaikka tosin ambulanssi kuljetti minut sairaalaan.

        Siita eteenpain en kerro enaa mitaan, koska nyt kyseessa ovat hyvin vakavat asiat. Nain paholaisia viela Helsingin lentokentalla, itseasiassa osa heista ottivat ihmisen ulkomuodon.

        Minulla on salassapitovelvollisuus liittyen tarkempiin yksityiskohtiin, joita minulle naytettiin Miamissa. Mutta tiedan ihan tasan tarkalleen nyt, mita maailmassa on meneillaan.

        Kirkon on ihan turha hyssytella pelkalla Jumalaan uskomisella, silla se ei pelasta ketaan. Johanna Tukiainen.” (Tukiaisen Facebook 29.9.2015)

        Juu, Johannalla on ollut delirium tremens -kohtaus. Tuo raamatullinen kuvasto ei ole ihmeteltävää Johannan taustan tuntien. Mutta neitokainen itse ei tilaansa vaikuta ymmärtävän, vaan kuvittelee yhä, että hänelle on "annettu tietoa korkeammalta taholta". Se tekee asian käsittelystä hänen kohdallaan tavallistakin hankalampaa.


      • Jumalan-Profeetta
        juoppohulluus kirjoitti:

        Juu, Johannalla on ollut delirium tremens -kohtaus. Tuo raamatullinen kuvasto ei ole ihmeteltävää Johannan taustan tuntien. Mutta neitokainen itse ei tilaansa vaikuta ymmärtävän, vaan kuvittelee yhä, että hänelle on "annettu tietoa korkeammalta taholta". Se tekee asian käsittelystä hänen kohdallaan tavallistakin hankalampaa.

        Tunkki uskonnollistaa kaiken näkemänsä.
        Kaikki ilmiöt johtuvat tietenkin siitä, että on Jumalan valitsema profeetta.


    • Skunkkiainen

      Olin siis oikeassa saatanan kätyri on tunkkiainen .mielisairaalaan lukkojen taakse kuuluu pitkäksi aikaa. Siellä isomunaiset mieshoitajat nussivat johannasta saatanan pihalle

    • Siivotkaa-hänet-pois-jo

      Tukiaisen kohtalo on surullinen ja karu esimerkki päihteiden vaaroista.
      Hänellä psykoosit, harhat ja maniat seuraavat toisiaan tiiviinä kiertokulkuna.

      Päällä on päihdekierre, josta hän ei tule koskaan pääsemään eroon.
      Rahat on juotu, matkoihin rällätty, ja nyt ollaan vanhempien elättinä ja avustettavana.

    • kävikö_pahasti

      Miten tuo on voinut siellä Miamisessa olla Mountain Sinai -sairaalassa, kun sellaista ei kaupungissa ole? Mount Sinain sairaala (medical center) löytyy kyllä ja on ihanalla paikalla lähellä merenrantaa.
      Ihan houretta nuo horinat, mutta uskoa voi vaikka heinänkorteen, jos haluaa.

      • Viinaa-lisää

        Juuri näin, ja Tunkille taisivat iskeä paha hallusinaatio ja kouristus kaikesta päihdekäytöstä. Nyt hän on sitten säikkyselvänä viikon päivät; sitten narahtaa korkki varmasti auki, ja Tunkki puksuttaa baanalle!


    • Ja te kehtaatte vaania ja vainota sairasta ihmistä. Näköjään tunnistatte sairauden Johannasta ja siitä huolimati te jatkatte ihmisen lokaanpolkemista ja päähän potkimista, vaikka hän makaa jo maassa.

      Koska kuvittelette olevanne niin pirun fiksuja, niin miksi härkele te ette tunnista itsestänne sairautta? Eikä kukaan kaverinne/ystävänne kerro teille, että teillä ei ole kaikki ruuvit kohdillaan pääkopassanne?

      • Glamourin-ydintä

        Pysyisi Tukiainen vain tuollaisena juoppohulluna, koska hän on silloin aivan aidoimmillaan. Ei mitään typeriä päihdevieroituksia tai hiljaiseloa!


      • hieman_kohtuutta

        Joo, olen samaa mieltä, että viimeistään tässä vaiheessa ns. näätien täytyisi hillitä näädintäänsä. Näiden Johannan julkisiksi tarkoitettujen ulostulojen ruodinta tietysti on ihan ok, mutta siinäkin olisi paikallaan hellempi ote. On ymmärrettävä, että tämä ihminen on aivan raunioina. Ei ole kenellekään kunniaksi pilkata tuossa tilassa olevaa yksilöä. Kyse kuitenkin on elävästä ihmisestä, ei mistään sarjakuvahahmosta.


      • Tuksu_janoaa_julkisuutta

        Miten niin makaa maassa? Kertoo juuri myyneensä kolme pikkujoulukeikkaa ja lisää on tarjolla. Mainostaa olevansa Suomen mittapuulla hyvä ja ammattitaitoinen esiintyjä.

        Kerro sinä Johannalle tai hänen läheisilleen/ystävilleen, ettei heillä ole kaikki ruuvit kohdillaan.
        Tuksua pilkataan juuri niin kauan kuin hän tunkee julkisuuteen, huolimatta olemattomista kyvyistä, rapistuvasta ulkonäöstä ja horjuvasta mielenterveydestä.


      • Seiska_kannustaa

        Johanna kertoo olevansa onnellisempi kuin 10 vuoteen. Miehensä kanssa. Hän laittaa silti Seiskaan ihan naurettavia kuvia (vaaleanpunainen tutu, rintsikat, korkkarit, rusetti) ja lapsellisia juttuja (nyt lähdemme rakastelemaan).
        Mä luulen, että "näätiä" on todella vähän. Valtaosalle ihmisistä Tukiainen on ihan yhdentekevä, jopa tuntematon.
        Koko nykyinen julkisuus on Seiskan varassa. Jos toi roskalehti lopettaisi blogin ja jutut, niin Johannalla saattaisi olla mahdollisuus normaalimpaan elämään. Mutta sitten jäisi se "Tuksu kuoli viinaan"-tarina kirjoittamatta :/


      • ihan_aikuisten_oikeesti
        Tuksu_janoaa_julkisuutta kirjoitti:

        Miten niin makaa maassa? Kertoo juuri myyneensä kolme pikkujoulukeikkaa ja lisää on tarjolla. Mainostaa olevansa Suomen mittapuulla hyvä ja ammattitaitoinen esiintyjä.

        Kerro sinä Johannalle tai hänen läheisilleen/ystävilleen, ettei heillä ole kaikki ruuvit kohdillaan.
        Tuksua pilkataan juuri niin kauan kuin hän tunkee julkisuuteen, huolimatta olemattomista kyvyistä, rapistuvasta ulkonäöstä ja horjuvasta mielenterveydestä.

        Ai että miten niin makaa maassa? Ihan tosissasiko kyselet?


    • Riemunkyyneleet

      Aika pahalta tuo Tukiaisen tilanne kuulostaa, mutta yrittäisi nyt vaan sinnitellä Jouluun asti, jotta saataisiin nauttia niistä glamourisista pikkujoulukeikoista. :D :D :D

    • öäöäöäöä

      Jassu saanut juoppohulluuskohtauksen. Ei sen kummempaa, tapahtuu joka juopolle kun lopettaa juomisen yhtäkkiä.

      • Ei.delikkaa

        Lisää viinaa ja shampanjaa Albertille ASAP!


    • Delirium-tremens

      Johanna Tukiaisen juoppohulluus syyskuussa 2015; kohtauksen kuvaus:

      ”Useita päiviä tai viikkoja jatkuneen runsaan alkoholinkäytön lopettaminen aiheuttaa eriasteisia vieroitusoireita, sekä psyykkisiä että fyysisiä. Tavallisia ovat mm. ahdistuneisuus- ja pelkotilat sekä unettomuus.

      Astetta vaikeammassa vieroitustilassa voi ilmetä lieviä ja hetken aikaa kestäviä harha-aistimuksia, kuten kuulo- tai näköharhoja.

      Vaikeimmissa vieroitustiloissa voi kehittyä alkoholipsykoosi, josta eräs muoto on delirium tremens, kansanomaisesti juoppohulluus. Myös siinä alkuoireina ovat pelokkuus ja unettomuus, joskus myös vieroituskouristukset.

      Tilan pahentuessa tajunnan taso hämärtyy, ihminen muuttuu sekavaksi ja menettää ajan- ja paikantajunsa. Hänellä on voimakkaita kuulo-, näkö- tai tuntoharhoja sekä harhaluuloja, jotka hän kokee hyvin todellisina. Samalla on usein levottomuutta, vapinaa ja sisäelinhermoston liikatoimintaa, esim. hikoilua ja sydämen tykytystä.

      Delirium-tila kehittyy juomisen päättymisen jälkeen, usein toisena tai kolmantena alkoholittomana päivänä ja kestää muutamia vuorokausia. Joskus juomajakson aikanakin voi kehittyä ns. päihtymysdelirium.

      Deliriumin syy on aivosolujen ja koko hermoston toimintahäiriö, jonka on aiheuttanut runsas juominen ja sen äkillinen loppuminen.

      Delirium voi olla jopa hengenvaarallinen, minkä vuoksi tarkkailu ja hoito sairaalaosastolla on tarpeen. Potilas voi myös peloissaan yrittää vahingoittaa itseään tai muita. Hoito tapahtuu joko somaattisella tai psykiatrisella sairaalaosastolla. Psykiatriseen sairaalaan lähetettäessä on tarpeen lääkärin M1-tarkkailulähete, koska potilaan sairaudentunto on heikko tai ailahteleva.

      Potilas tarvitsee rauhallisen ympäristön, rauhoittavia lääkkeitä, tiamiinia sekä myös somaattisen tilan seurantaa. Potilas paranee tästä "hulluudestaan" täysin, mutta runsaan juomisen uusiutuessa lisääntyy uuden deliriumin kehittymisen todennäköisyys.”

      Lähde: http://www.utaj.fi/koulu/psykologia/saraste/neuropsykologia.htm

      • Aivan-seko

        Koko tämä kuvaus sopii yhteen Tukiaisen oman Fb-kirjoituksen kanssa.


      • Joulu-on-kohta
        Aivan-seko kirjoitti:

        Koko tämä kuvaus sopii yhteen Tukiaisen oman Fb-kirjoituksen kanssa.

        Kolumnisti Juha Vuorisen tarjous Johanna Tukiaiselle:

        ”… Johanna-kulta, sinun elämäntarinassasi aukeaa joka tapauksessa nyt kokonaan uusi sivu. Onko se takakansi vai uuden ja upean kappaleen alku, on vain ja ainoastaan sinun käsissäsi.

        Ja minulla on ehdotus. Tuon sinulle jouluna 2015 kimpun ruusuja.
        Joko haudallesi, tai omilla jaloillaan terveellä tavalla ylpeänä seisovalle naiselle.”

        JV 27.12.2013: http://blogit.iltalehti.fi/juha-vuorinen/2013/12/27/tarjous-tukiaiselle/


    • Pyhäkoulun-käynyt

      Tukiaisen vanhemmat eivät varmaan toimita vakavasti seonnutta esikoistytärtään pakkohoitoon, koska ovat itse samalla hulluusasteella. He ovat sekoittaneet tyttärensä pään jo lapsuudesta alkaen uskonhorinoillaan.

      • Aina te hoette tota samaa ja syytätte vanhempia, ettei ne hommaa Johannaa hoitoon. Kerro nyt meille kaikille, että miten vanhemmat saavat aikuisen lapsen hoitoon? Muutamaksi päiväksi voi saada, mutta sen jälkeen "potilas" pääsee pois. Jokainen ymmärtää, että muutama päivä on riittämätön tuossa tapauksessa. Ei siellä suljetulla ketään alkoholistia väkisellä pidetä, jos oma tahto potilaalta puuttuu kuntoutua, niin melkoisen mahdottoman tilanteen edessä on niin vanhemmat, kuin hoitohenkilökuntakin.

        Joten lopeta vanhempien syyttely ja ole niin hyvä, fiksu, viisas, filmaattinen ja kerro, miten vanhemmat voisivat saada Johannan hoitoon.


      • Matkustelunhalu-voitti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Aina te hoette tota samaa ja syytätte vanhempia, ettei ne hommaa Johannaa hoitoon. Kerro nyt meille kaikille, että miten vanhemmat saavat aikuisen lapsen hoitoon? Muutamaksi päiväksi voi saada, mutta sen jälkeen "potilas" pääsee pois. Jokainen ymmärtää, että muutama päivä on riittämätön tuossa tapauksessa. Ei siellä suljetulla ketään alkoholistia väkisellä pidetä, jos oma tahto potilaalta puuttuu kuntoutua, niin melkoisen mahdottoman tilanteen edessä on niin vanhemmat, kuin hoitohenkilökuntakin.

        Joten lopeta vanhempien syyttely ja ole niin hyvä, fiksu, viisas, filmaattinen ja kerro, miten vanhemmat voisivat saada Johannan hoitoon.

        Totta kai toinen puoli... Tukiaiselle oli tiettävästi varattu aika ja paikka pidempään päihdekatkoon elokuulta 2015 alkaen yhteistuumin vanhempiensa kanssa, mutta jostain syystä katko unohdettiin, ja Tunkki teki (alkuun ilmeisesti äitinsä kanssa) matkan Tyynelle valtamerelle.


      • pelkoPerseessä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Aina te hoette tota samaa ja syytätte vanhempia, ettei ne hommaa Johannaa hoitoon. Kerro nyt meille kaikille, että miten vanhemmat saavat aikuisen lapsen hoitoon? Muutamaksi päiväksi voi saada, mutta sen jälkeen "potilas" pääsee pois. Jokainen ymmärtää, että muutama päivä on riittämätön tuossa tapauksessa. Ei siellä suljetulla ketään alkoholistia väkisellä pidetä, jos oma tahto potilaalta puuttuu kuntoutua, niin melkoisen mahdottoman tilanteen edessä on niin vanhemmat, kuin hoitohenkilökuntakin.

        Joten lopeta vanhempien syyttely ja ole niin hyvä, fiksu, viisas, filmaattinen ja kerro, miten vanhemmat voisivat saada Johannan hoitoon.

        Ei sitä hoitoon saadakaan kuin viranomaisten toimesta, MUTTA aina kun on "läheltä piti"-tilanne (kuten nyt "maailmanympäri matkan" jälkitiloissa) saapuu muratti-delegaatio paikalle ja omasta mielestään "pelastaa" esikoisdotherin ja kuljettaa pois (tällä kertaa Loviisaan). Mistä mahtaa johtua?
        Olisiko asia niin, että yleensä pidemmissä hoitojaksoissa pureudutaan myöskin sinne lapsuuteen ja sitä ei murattila anna tapahtua...
        SuoliRaili: tämä vain spekulaatiota.
        Siellä se sudenkuoppa kuitenkin on...


      • pelkoPerseessä kirjoitti:

        Ei sitä hoitoon saadakaan kuin viranomaisten toimesta, MUTTA aina kun on "läheltä piti"-tilanne (kuten nyt "maailmanympäri matkan" jälkitiloissa) saapuu muratti-delegaatio paikalle ja omasta mielestään "pelastaa" esikoisdotherin ja kuljettaa pois (tällä kertaa Loviisaan). Mistä mahtaa johtua?
        Olisiko asia niin, että yleensä pidemmissä hoitojaksoissa pureudutaan myöskin sinne lapsuuteen ja sitä ei murattila anna tapahtua...
        SuoliRaili: tämä vain spekulaatiota.
        Siellä se sudenkuoppa kuitenkin on...

        Höpö-höpö. Aivan satavarmasti jokainen vanhempi haluaa auttaa lastaan, olkoonkin sitten lapsi sössinyt miten vaan elämänsä. Lisäksi, jos vanhempiin kohdistetaan jatkuvasti painetta ulkoapäin syyttelemällä ja osoittelemalla heitä sormilla lapsen epäonnistumisista, niin sitäkin suuremmalla syyllä he tuntevat olevansa vastuussa.

        Se vanhempien rakkaus lapseen on jotain niin suurta, mitä sellaisten keillä ei ole omia lapsia, on vaikeaa ymmärtää. Vanhemmat rientävät apuun, kun lapsen hätä on suuri. Joten ei se ole mikään kummajainen, että vanhemmat tulevat Suomeen tytärtään hoitamaan/vahtimaan. Jos he eivät jelppisi Johannaa, niin näädät huutaisivat kurkut punaisena mm., että millaiset vanhemmat jättävät lapsensa pulaan ja yksin pahalla hetkellä? Samanlaista paskaa näätien suusta on huutelut ja syyttelyt, että se on vanhempien vika, kun eivät vie pakkohoitoon Johannaa. Se oikeesti on niin, että mikään laki ei anna vanhemmille oikeutta toimittaa alkoholistia hoitoon, jos alkoholisti sitä ei itse halua. Tee sitä taikka tätä, mutta aina se on näätien mielestä väärin.

        Johannan vanhemmat ovat kokeneet jo yhden suuren menetyksen (Julian), joten ehkäpä he nyt tekevät kaikkensa, ettei sama toistuisi Johannan kohdalla. Vanhemmille oman lapsensa hautaaminen on se kaikkein kamalin paikka.

        En sano sitä, etteikö tuosta tulisi herkästi sellainen tilanne mieleen, että lapsi käyttää vanhempiaan häikäilemättömästi hyväkseen. Sellaisia tapauksia Suomi on pullollaan, koska lapset tietävät, että vanhemmat tekevät kaikkensa lapsensa eteen.

        Päihteiden väärinkäyttäjä on pirun hyvä puhumaan ja selittelemään kaikkea shittiä saadakseen tahtonsa läpi (lue; päivittäisen annoksensa). Hän osaa manipuloida, vaatia, valehdella, luvata kymmen kaunista ja vedota tunteisiin uskottavasti tippa linssissä. Hän osaa olla katuvainen ja nöyrä, kunhan vaan saa rahaa viinaan läheisiltään. Hän lupaa vaikka kuun taivaalta. Joskus toki olisi hyväksi, että kerjäävälle lapselle näytettäisi ovea ja sanottaisi kylmästi, että rahat on nyt loppu ja hankipa oma toimeentulosi menemällä vaikkapa töihin. Joskus tuollaisella saadaan herätettyä lapsi ymmärtämään ainakin silloin, kun päihteiden väärinkäyttö on vielä jotenkin hallittavissa. Jos lapsi on sairas ja vajonnut jo kaulaansa myöten suhon, niin vaikeaa se on vanhempien kieltäytyä auttamasta. Etenkin silloin, kun ovat ymmärtäneet, että yksin lapsi ei enää pärjää.

        Joten oikeesti voisitte miettiä vähän ennen kuin syytätte Johannan vanhempia.


      • Äidin-harhaa-eletään
        RailiSuominen kirjoitti:

        Höpö-höpö. Aivan satavarmasti jokainen vanhempi haluaa auttaa lastaan, olkoonkin sitten lapsi sössinyt miten vaan elämänsä. Lisäksi, jos vanhempiin kohdistetaan jatkuvasti painetta ulkoapäin syyttelemällä ja osoittelemalla heitä sormilla lapsen epäonnistumisista, niin sitäkin suuremmalla syyllä he tuntevat olevansa vastuussa.

        Se vanhempien rakkaus lapseen on jotain niin suurta, mitä sellaisten keillä ei ole omia lapsia, on vaikeaa ymmärtää. Vanhemmat rientävät apuun, kun lapsen hätä on suuri. Joten ei se ole mikään kummajainen, että vanhemmat tulevat Suomeen tytärtään hoitamaan/vahtimaan. Jos he eivät jelppisi Johannaa, niin näädät huutaisivat kurkut punaisena mm., että millaiset vanhemmat jättävät lapsensa pulaan ja yksin pahalla hetkellä? Samanlaista paskaa näätien suusta on huutelut ja syyttelyt, että se on vanhempien vika, kun eivät vie pakkohoitoon Johannaa. Se oikeesti on niin, että mikään laki ei anna vanhemmille oikeutta toimittaa alkoholistia hoitoon, jos alkoholisti sitä ei itse halua. Tee sitä taikka tätä, mutta aina se on näätien mielestä väärin.

        Johannan vanhemmat ovat kokeneet jo yhden suuren menetyksen (Julian), joten ehkäpä he nyt tekevät kaikkensa, ettei sama toistuisi Johannan kohdalla. Vanhemmille oman lapsensa hautaaminen on se kaikkein kamalin paikka.

        En sano sitä, etteikö tuosta tulisi herkästi sellainen tilanne mieleen, että lapsi käyttää vanhempiaan häikäilemättömästi hyväkseen. Sellaisia tapauksia Suomi on pullollaan, koska lapset tietävät, että vanhemmat tekevät kaikkensa lapsensa eteen.

        Päihteiden väärinkäyttäjä on pirun hyvä puhumaan ja selittelemään kaikkea shittiä saadakseen tahtonsa läpi (lue; päivittäisen annoksensa). Hän osaa manipuloida, vaatia, valehdella, luvata kymmen kaunista ja vedota tunteisiin uskottavasti tippa linssissä. Hän osaa olla katuvainen ja nöyrä, kunhan vaan saa rahaa viinaan läheisiltään. Hän lupaa vaikka kuun taivaalta. Joskus toki olisi hyväksi, että kerjäävälle lapselle näytettäisi ovea ja sanottaisi kylmästi, että rahat on nyt loppu ja hankipa oma toimeentulosi menemällä vaikkapa töihin. Joskus tuollaisella saadaan herätettyä lapsi ymmärtämään ainakin silloin, kun päihteiden väärinkäyttö on vielä jotenkin hallittavissa. Jos lapsi on sairas ja vajonnut jo kaulaansa myöten suhon, niin vaikeaa se on vanhempien kieltäytyä auttamasta. Etenkin silloin, kun ovat ymmärtäneet, että yksin lapsi ei enää pärjää.

        Joten oikeesti voisitte miettiä vähän ennen kuin syytätte Johannan vanhempia.

        Marja Tukiainen on koko tukiaisharhaisuuden Alkujuuri.

        Koko perhe on mennyt siinä ruvelle.


      • Rahan-Hallitsija
        Äidin-harhaa-eletään kirjoitti:

        Marja Tukiainen on koko tukiaisharhaisuuden Alkujuuri.

        Koko perhe on mennyt siinä ruvelle.

        Marja-äiti tukee loppuun asti tyttärensä narsismia. Ei mitään rajoja. Ainoastaan sellaista ihailua ja paapomista, eikä vastuuta ole tarvinnut esikoistyttären kantaa.


      • Marja-on-sekaisin
        Äidin-harhaa-eletään kirjoitti:

        Marja Tukiainen on koko tukiaisharhaisuuden Alkujuuri.

        Koko perhe on mennyt siinä ruvelle.

        Siksi Marja-äiti pitää yllä ja rahoittaa tyttärensä päihderiippuvuutta ja valheellista elämää?


      • Jotain-todella-hämärää
        Marja-on-sekaisin kirjoitti:

        Siksi Marja-äiti pitää yllä ja rahoittaa tyttärensä päihderiippuvuutta ja valheellista elämää?

        Mitähän tuon perheen likaisesta elämästä vielä paljastuu?


      • Tuksu-possu
        Matkustelunhalu-voitti kirjoitti:

        Totta kai toinen puoli... Tukiaiselle oli tiettävästi varattu aika ja paikka pidempään päihdekatkoon elokuulta 2015 alkaen yhteistuumin vanhempiensa kanssa, mutta jostain syystä katko unohdettiin, ja Tunkki teki (alkuun ilmeisesti äitinsä kanssa) matkan Tyynelle valtamerelle.

        On todella vaikeaa oli saada päihdesairaalle ihmiselle apua, sillä Suomessa ei mikään laki kiellä juomasta itseään hengiltä. Pakkohoitoon toki joutuu, jos on vaaraksi itselleen ja muille.


      • Raamatulla-päähän
        Tuksu-possu kirjoitti:

        On todella vaikeaa oli saada päihdesairaalle ihmiselle apua, sillä Suomessa ei mikään laki kiellä juomasta itseään hengiltä. Pakkohoitoon toki joutuu, jos on vaaraksi itselleen ja muille.

        Jotta Tukiainen saataisiin pois normi-ihmisten keskuudesta laitokseen, hänen tulisi riehua oikein kunnolla.


      • näinsemenee
        RailiSuominen kirjoitti:

        Aina te hoette tota samaa ja syytätte vanhempia, ettei ne hommaa Johannaa hoitoon. Kerro nyt meille kaikille, että miten vanhemmat saavat aikuisen lapsen hoitoon? Muutamaksi päiväksi voi saada, mutta sen jälkeen "potilas" pääsee pois. Jokainen ymmärtää, että muutama päivä on riittämätön tuossa tapauksessa. Ei siellä suljetulla ketään alkoholistia väkisellä pidetä, jos oma tahto potilaalta puuttuu kuntoutua, niin melkoisen mahdottoman tilanteen edessä on niin vanhemmat, kuin hoitohenkilökuntakin.

        Joten lopeta vanhempien syyttely ja ole niin hyvä, fiksu, viisas, filmaattinen ja kerro, miten vanhemmat voisivat saada Johannan hoitoon.

        Ei Suomessa omaiset saa ketään hoitoon, seonneen pitää itsensä tietää seonneensa ja haluta hoitoon. Pakkohoitomääräys tulee vasta kun on lyönyt esim. metrossa toista ihmistä kirveellä päähän eli on vaarallinen itselleen tai muille.

        Tästä johtuu että joukossamme kulkee ns. aikapommeja joiden käyttäytymisestä ja teoista ei ole mitään takeita ja nämä ihmiset kuuluisivat sinne lopetettuihin B-mielisairaaloihin eikä kulkemaan vapaasti.

        Aikonaan viisaat ihmiset päättivät että laitokset pitää lopettaa ja potilaat siirretään ns. avohoitoon jota todellisuudessa ei ole eli lopulta nämä sairaat ihmiset jätettiin heitteille.


      • opettajaminäkin
        Rahan-Hallitsija kirjoitti:

        Marja-äiti tukee loppuun asti tyttärensä narsismia. Ei mitään rajoja. Ainoastaan sellaista ihailua ja paapomista, eikä vastuuta ole tarvinnut esikoistyttären kantaa.

        Narsistinen ihminen saattaa olla hyvin väkivaltainen ja siksi äiti Marja ei u s k a l l a muta, kun myötäillä tytärtään....ettei Johanna vaan suutu.
        Tulisi todella pahaa jälkeä. Näin on.


    • Takiaine

      Mitenkäs sen kuukauden sairasloman laita on?

      • Pervo-Peräkammaripoika

        Loviisassa paritteluksi meni:

        ”SWEET DREAMS FOR EVERYONE....... http://aijaa.com/rwK4Ba

        Ja hyvä kotikatsomo siellä, päätän kuvasarjan tältä päivältä. Siirrymme intiimimpiin touhuihin mieheni kanssa jonka silmät suorastaan säkenöivät ja hän on niin onnellinen, että no...... sanat eivät taaskaan riitä enää.

        Toivottavasti nautitte Candyland kuvistani, mulla tyylinäytteitä löytyy joka suuntaan.

        Olen aina ollut hyvin eroottinen ihminen ja minkäs sille nyt mahtaa...... ei niitä lapsiakaan tulisi ilman seksiä..... Pus, Johanna” (7L 30.9.)


      • Simpukansyöminen
        Pervo-Peräkammaripoika kirjoitti:

        Loviisassa paritteluksi meni:

        ”SWEET DREAMS FOR EVERYONE....... http://aijaa.com/rwK4Ba

        Ja hyvä kotikatsomo siellä, päätän kuvasarjan tältä päivältä. Siirrymme intiimimpiin touhuihin mieheni kanssa jonka silmät suorastaan säkenöivät ja hän on niin onnellinen, että no...... sanat eivät taaskaan riitä enää.

        Toivottavasti nautitte Candyland kuvistani, mulla tyylinäytteitä löytyy joka suuntaan.

        Olen aina ollut hyvin eroottinen ihminen ja minkäs sille nyt mahtaa...... ei niitä lapsiakaan tulisi ilman seksiä..... Pus, Johanna” (7L 30.9.)

        “The time to have some cup cakes....... http://aijaa.com/uRdfxk
        Ensin mieheni syö cup cakes leivoksia ja sen jälkeen syö minua......”
        (Tunkin 7L 30.9.)


    • ftytrtrreeeeee

      Mia Mari Johanna Tukiainen, lähes nelikymppinen lihava alkoholisti. Huomattavia ongelmia pelkästään normaaliarjessa pärjäämisessä. Jokaisen miehen unelmapuoliso.

      http://aijaa.com/aj6nxz
      http://aijaa.com/rwK4Ba
      http://aijaa.com/uRdfxk
      http://aijaa.com/MhQ2Fn
      http://aijaa.com/nomsm0
      http://aijaa.com/8LGtqQ

      easy However, after replacing the mechatronic unit, problems still persisted with the transmission and further investigation found that the synthetic oil used was not suitable. cheap solution DSG problems cheap solution TSI problems DSG issue solution

      • ghgffff

      • Levin.aika

        Eka kuva tuossa sarjassa on Leviltä maaliskuulta 2013.


      • Mäntypanelointi
        Levin.aika kirjoitti:

        Eka kuva tuossa sarjassa on Leviltä maaliskuulta 2013.

        Ja loput kuvat näyttävät olevan loviisalaisen Veijo Lallin (55) kotoa.


    • Helvetintulissa-on-kivaa

      Tunkki yhä jatkaa juoppokohtauksensa ruotimista (Fb 16.11. aamulla klo 5:25):

      "Ymmärtävätkö suomalaiset mitä minun annettiin nähdä Jenkeissä...???!!!!

      Seisoin suuren kuilun partaalla jossa näin että ihmisten sieluja heitettiin järjettömän kokoisen vuoren juurelta tulisiin liekkeihin!!! Sen paikan nimi on helvetti.

      Minun annettiin nähdä demoneja jotka pyysivät minua liittymään "heidän joukkoihinsa" ja kuulemma mitään multa ei tulisi puuttumaan. Osa heistä oli ihmisen hahmossa. Puristin Raamattua kädessäni ja huusin täyttä kurkkua ääneen Jeesuksen veren suojaa.

      Paholaiset eivät kuitenkaan väisty heti. Jouduin huutamaan vielä Miami-Helsinki kennon päätyessä Jeesusta turvakseni, sillä minulle näytettiin kolmas maailmansota ja se alkaa Euroopasta. Demonit kysyivät multa: haluatko jäädä tänne johon tulee kaaos, vai lennätämmekö sinut takaisin Miamiin jossa saat olla rauhassa ja saat yltäkylläisyyden?

      Tämä kaikki on todellakin totta! Osa ihmisistä kuoriutui kehostaan ja he näyttivät ketä oikeasti olivat. Näin Pariisin etukäteen. Näin osan Euroopasta joka oli raunioina.

      Mutta pääasia koko Miamin matkastani oli sanoma ihmisille: älkää menkö helvettiin!!!! Älkää menkö sinne mistään hinnasta! Se paikka on todellinen ja sieltä ei pääse enää kuoleman jälkeen takaisin!"

      • juoppohullun_päiväkirja

        "Ymmärtävätkö suomalaiset mitä minun annettiin nähdä Jenkeissä...???!!!!"

        Veikkaan, että ne melko harvat, jotka ovat johannan näyistä kuulleet, ymmärtävät tasan tarkkaan mistä on kyse. On sinänsä tietysti aika säälittävää, että juoppo kutsuu deliriumeitaan jumalallisiksi ilmoituksiksi. Siinä ei ole oikein eväitä tervehtymiselle. Mutta ei muuta kuin lisää viinaa ja nappeja, niin eiköhän niitä raamatullisia näkyjä tule lisääkin.


      • mää_ja_saddam

        Hassua tossa Tuksun vaahtoamisessa on sen sisäisen logiikan täydellinen puute: miten ihmeessä Johanna kuvittelee omilla teoillaan ja elämäntavoillaan päätyvänsä minnekään muualle kuin helvettiin?


    • JR49

      Tunkin täytyy olla joku Saatanan lähettämä paha henki, riivaaja.

      • Loviisan-Lalli

        Paholainen tosiaan on tämä emäntä. Jokohan Veijo Lalli tämän ymmärtäisi?


      • Delikka
        Loviisan-Lalli kirjoitti:

        Paholainen tosiaan on tämä emäntä. Jokohan Veijo Lalli tämän ymmärtäisi?

        Tunkki palasi 9.12.15 vielä kerran Miamissa syyskuussa 2015 kokemaansa jonkin sortin päihdepsykoosiin:

        "YLILUONNOLLISIA KOKEMUKSIANI MIAMISSA OLLESSANI, VIESTI; VAROKAA!

        Olin ulkomaanmatkallani kaiken kaikkiaan lähes kaksi kuukautta joka alkoi Miamista ja päättyi Miamiin (no onneksi ei sentään, pääsin sieltä pois Tukholman kautta Helsinkiin.)

        Selvitin saamiani näkyjä jo aiemmin Facebookin sivuillani ja huomasin että yhtä postaustani oli jaettu yli 34 kertaa eteenpäin.

        Ihmiset eivät uskalla kommentoida mitään minulle tai sanoa mitään, media on mennyt niin hurjaksi, että monet kirjoitukseni kopioidaan suoraan Hymyn ja Seiskan palstoille, mikä on täysin laitonta, mutta poliiseilla on näemmä myös tärkeämpää tekemistä, tosin eras heistä on laittanut nyt useamman pinkan asioita eteenpäin jotka tullaan käsittelemään ensi kevään aikana. " Osa 1 (7).


      • Delikka

        "Olin syksyn aikana mm. Miamissa, Los Angelesissa, Manilassa sekä Filippiinien lähellä olevalla saarella. Kun palasin takaisin Miamiin, niin sain nähdä seuraavanlaisen näyn:

        Kello oli noin 10.30 aamulla South Beahcilla, Miamissa. Olin edellisenä iltana katsonut Johnny Cashin elämäkerran televisiosta. En pystynyt nukkumaan, sillä vaistosin pahan ympärilläni.

        Yhtäkkiä television ei mennyt enää päälle ja kello lakkasi toimimasta. Kellossa alkoi välkkymään merkki joka oli kysymysmerkki.

        Kun katsoin ikkunasta ulos, yhätkkiä turkoositaivas muuttui mustaksi ja koko päivä pimeni. Katsoin taas eteeni ja kello näytti kysymysmerkkiä. Vieressäni oli suuri tavaramäärä kaikkea mitä Miamista olin shoppaillut." Osa 2 (7).


      • Delikka

        "Tajusin heti, että saatanan lähettiläät olivat samassa huoneessa kanssani. Otin käteeni suomalaisten sotilaiden antaman pienois Raamatun (Miamin hotellihuoneissa ei ole nykyisin enää Raamattuja.)

        Yhtäkkiä ympärilleni alkoi kerääntyä satoja olioita, osa heistä oli ihmisenhahmossa ja osa oli jotenkin vääristyneitä, ja he kysyivät multa, että "AIKAA ON VÄHÄN, MINKÄ VALITSET?"

        Aloin lukemaan kovaan ääneen Raamatun Psalmeja.
        He hävisivät hetkeksi mutta palasivat takaisin. He sanoivat, että alkavat näyttämään minulle, ketä he oikeasti ovat." Osa 3 (7).


      • Delikka

        "Aloin siinä vaiheessa huutamaan täyttä kurkkua sitä, mitä oma isäni on opettanut sanomaan hätätilanteissa että JEESUKSEN KRISTUKSEN VERESSÄ POISTUKAA!

        Osa heistä olivat avaruusolion näköisiä. Aloin huutamaan Jeesuksen Kristuksen veren voimaa ja Hänen ristinsä voimaa.

        Kun olin vapautunut sängystäni, niin ryntäsin hotellihuoneestani ulos ja alakerrassa näin tällaisen näyn: Kaikki minun ympärilläni pysäytettiin, paitsi kaksi miestä. Kaikki muut jatkoivat matkaansa, mutta vieressäni oli mies, jolla oli mustat pitkät viikset ja pitkä parta. Hän vinkkasi silmää hotellin respan työntekijälle joka hymyili hänelle.

        En pysynyt enää kävelemään ja minut vietiin hotellin eteen Miamiin istumaan. Minulle tuotiin pullo vettä, mutta pari vierasta olentoa sanoivat edessäni että "älä paljasta meitä", ja minulle kutsuttiin ambulanssi."
        Osa 4 (7).


      • Delikka

        "Sen jälkeen olin Miamissa sairaalassa muutamia päiviä. Ambulanssissa ollessani näin myös pari pahaa henkeä.

        Päästyäni sairaalasta, lensin yhdessä suomalaisen miesystäväni kanssa Fort Lauderdalesta Tukholmaan ja sieltä Helsinkiin.

        Näin tällaisen näyn Helsinki-Vantaa lentokentällä: koko Eurooppa oli sodan runtelema, ja kolmas maailmansota alkaa Euroopasta.

        Minulta kysyi paholainen, että haluanko jäädä kärsimykseen, vai haluanko "saada kaiken" ja minut palautetaan takaisin Miamiin, jossa minusta kuulemma tehdään ainakin jonkinlainen tähti ja saan uskomattomat rikkaudet ja kuuluisuuden, jota en tähän asti ole saanut. Kieltäydyin Jeesuksen nimessä kyseisestä "tarjouksesta."

        Ennekuin lentokone oli saapunut maahan, näin tällaisen näyn lentokoneessa: Lentokone ei laskeutunut ollenkaan, vaan jatkoi matkaansa. Konetta ei ohjannut ihminen, vaan paholaisen kätyri, joka oli viemässä koko konetta helvettiin.

        Ihmiset ympärilläni puhuivat kaikkia mailman erikieliä." Osa 5 (7).


      • Delikka

        "Olin saanut näyn Miamissa, että Helsingin puolella joku naispuolinen henkilö tulee sanomaan minulle jotain kummallista.

        Kun olin lentokoneessa, edessä istunut naispuolinen, noin 50-vuotias henkiö, kääntyi minun puoleeni, hymyili ja sanoi: "Onhan kaikki hyvin _"

        Ennen laskeutumistamme jokaikiseltä ruudulta alkoi tulemaan Tipi Lintu ja Sylvesteri piirroselokuva. Näin piirretyn tästä näkökulmasta: Sylvesteri oli paha joka halusi Tipin häkkiin hinnalla millä hyvänsä. Välillä demoni ilmestyi viereeni ja kysyi minulta: "Johanna; haluatko oikeasti häkkiin_"

        Syvlesteri jahtasi piirrosleffassa Tipi lintua viimeiseen asti. Minut laitettiin välillä Tipi linnun asemaan kellumaan johonkin selliin ja demoni kysyi taas; "Haluatko tätä, vai haluatko vapaaksi ja rikkaaksi, annamme sinulle kaiken mitä ikinä haluat_" Osa 6 (7).


      • Delikka

        "Helsinki-Vantaan lentokentällä minua odottivat ambulanssin lisäksi poliisit (ihmettelet, mitä he siellä tekivät) ja poliisit puhuivat keskenään formuloista ja kuntosalista.

        Malmin sairaalan lääkäri ei leikkinyt tietävänsä, mitä lääkettä minulle oli annettu Miamissa, vaikka se on täysin googletettava lääke.

        Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi.

        Ja siitä vielä kun olin ambulanssissa, niin joku avaruusolion nököinen demoni sanoi minulle, että katso ulos, ja tämän kaiken sinä saat! Katsoin ulos, ja jokapuolella oli Donald Trumpin rakentamia uskomattomia rakannuksia, suuria vesiputouksia ja älyttömiä asetelmia, joita en pysty edes kuvailemaan. Demoni kysyi vielä minulta: OTA TÄMÄ JA JÄTÄ JUMALA! SAAT KAIKEN MINULTA!

        Jatkoin isäni opetusta Jeesuksen Veren voiman huutamisesta ja he väistyivät, mutta hitaasti ja jatkoivat kiusaamistani Suomeen asti.

        Sain myös sanoman: "This is the New Life Order."

        Jatkan tästä aiheesta seuraavassa blogissani, jonka osoite yms. tullaan selvittämään myöhemmin. Aiheesta minuun voi ottaa yhteyttä: Johanna¤dollsdancers.fi. Johanna Tukiainen. Joulurauhaa ja Siunausta!!!!!" Osa 7 (7). Dolls Diary 9.12.2015.


      • Silminnäkijähavainto
        Delikka kirjoitti:

        "Helsinki-Vantaan lentokentällä minua odottivat ambulanssin lisäksi poliisit (ihmettelet, mitä he siellä tekivät) ja poliisit puhuivat keskenään formuloista ja kuntosalista.

        Malmin sairaalan lääkäri ei leikkinyt tietävänsä, mitä lääkettä minulle oli annettu Miamissa, vaikka se on täysin googletettava lääke.

        Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi.

        Ja siitä vielä kun olin ambulanssissa, niin joku avaruusolion nököinen demoni sanoi minulle, että katso ulos, ja tämän kaiken sinä saat! Katsoin ulos, ja jokapuolella oli Donald Trumpin rakentamia uskomattomia rakannuksia, suuria vesiputouksia ja älyttömiä asetelmia, joita en pysty edes kuvailemaan. Demoni kysyi vielä minulta: OTA TÄMÄ JA JÄTÄ JUMALA! SAAT KAIKEN MINULTA!

        Jatkoin isäni opetusta Jeesuksen Veren voiman huutamisesta ja he väistyivät, mutta hitaasti ja jatkoivat kiusaamistani Suomeen asti.

        Sain myös sanoman: "This is the New Life Order."

        Jatkan tästä aiheesta seuraavassa blogissani, jonka osoite yms. tullaan selvittämään myöhemmin. Aiheesta minuun voi ottaa yhteyttä: Johanna¤dollsdancers.fi. Johanna Tukiainen. Joulurauhaa ja Siunausta!!!!!" Osa 7 (7). Dolls Diary 9.12.2015.

        Näyttävä kotiinpaluu Helsinkiin 20.9.2015. Nimimerkki "pinkyliini" kirjoitti:

        "Näin sut malmin päivystyksessä pinkin matkalaukun ja pursuavan LV kanssa. Sut kantoi 2 ambulanssimiestä... odotit pikkukopissa poispääsyä. Yritit mennä vessaan, et päässyt. Sul oli lyhyt harmaa tukka. Mä lähdin taksilla kun sä olit tupakkapaikalla.

        En ollut ikinä nähnyt niin sekaisin (ei siis kännissä) olevaa ihmistä.
        Säikähdin kyl. Toivottavasti voit paremmin!!!"

        Lähde: https://instagram.com/p/9WSLwcQmg9/


    • paha_kallistuma

      Johanna kuvailee ansiokkaasti ja ilmeisen rehellisesti juoppohulluuskohtausta. Vaikuttaa tosin siltä, että hän ei vielä suostu näkemään sitä päihteiden käyttönsä seurauksena. Vahva hihhuliuskovainen tausta vaikuttaa näkyihin voimakkaasti. Samalla se antaa Johannalle pakotien: ei kyse olekaan harhoista, vaan ylimaallisista näyistä ja profetioista. Onnettomuudekseen Johannalle on jaettu sellainen käsi, jolla on todella vaikea voittaa. "Maallisemmalle" juopolle on helpompaa nähdä asiat sellaisena kuin ne ovat. Lisäksi on tämä Johannan toinen uskonto: glamour, tähteys, kuuluisuus. Siinä on mahdollisesti vieläkin vaikeampi harha käsiteltäväksi ja ylitettäväksi. Kuten Estonian perämies totesi viimeisissä viesteissään: todella pahalta näyttää nyt kyllä. Kallistuma 30 astetta.

    • ÄP-rapo

      Sisäpiirin tietoon perustuva Äksy Piksun selostus viisiviikkoisesta matkasta:

      "Reissu oli kokonaan Lapasen (= Veijo Lallin) maksama, ei ollut mitään miljonääriä koskaan. Paksu heitti sen miljonäärijutun ilmoille, kun se kuulemma tiesi sen herättävän kateutta näädissä.

      Matkaseurana oli Johanna Vibe, ja tää Vibe on Paksun sanojen mukaan ylimielinen, kun ei ollut antanut rahaa persaukiselle reissaajalle.

      Tämän kiertelyn jälkeen, kun Jenkkilään (takaisin) saavuttiin, oli ollut tarkoitus Paksun majoittua Viben luo. Paksu tuttuun tyyliin sai sukset ristiin Vibenkin kanssa ja näin ollen joutui hotelliin.

      Rahaa ei ollut, ja silloin Lapanen kutsuttiin viettämään romanttista lomaa. Paksu kertoi, että ei ollut kehdannut lähteä Lapasen kanssa yhdessä lomalle, kun Lapanen on niin ruma. Sitten, kun Vibe oli suututettu, niin Lapasen seura kelpasikin ja rahat myös." (ÄP 13.12.)

      • ÄP-rapo

        "Vibe ei halua nimeään liitettävän Paksuun, ja Paksulle se on ok, koska jos näädät tietää heidän ystävyydestään, ne laittaa kuitenkin Vibelle valheellista tietoa ja photoshopattuja kuvia ja videoita kiusalla." (ÄP 13.12.)


      • ÄP-rapo

        "Paksu kertoi, että oli pyytänyt useammat kerrat sähköpostitse Lapaselta (=Veijolta) rahaa ja valitti, kun ei ollut laittanut tilille ko vain tuhat euroa ja sekin oli tullut kahdessa erässä.
        Lapanen osti myös paluulennon Paksulle, mutta tämä ei ollut mennyt lennolle ja syytti siitä Lapasta, kun oli antanut huonot tiedot lennosta. Lopulta Lapanen hälytettiin hakemaan Paksua kotiin ja lopun tiedättekin." (ÄP 13.12.)


      • ÄP-rapo
        ÄP-rapo kirjoitti:

        "Paksu kertoi, että oli pyytänyt useammat kerrat sähköpostitse Lapaselta (=Veijolta) rahaa ja valitti, kun ei ollut laittanut tilille ko vain tuhat euroa ja sekin oli tullut kahdessa erässä.
        Lapanen osti myös paluulennon Paksulle, mutta tämä ei ollut mennyt lennolle ja syytti siitä Lapasta, kun oli antanut huonot tiedot lennosta. Lopulta Lapanen hälytettiin hakemaan Paksua kotiin ja lopun tiedättekin." (ÄP 13.12.)

        "Ei ollut Lapanen vielä paikalla, kun juoppohulluus iski. Lapanen maksoi Suomesta käsin hotellin Paksulle ja otti samalla lennon itselleen. Elikkä, Lapanen oli menossa joka tapauksessa Jenkkilään. Lapasen saavuttua Paksu oli jo pöpilässä ja ei olisi päästetty edes yksin lähteen." (ÄP 13.12.)


      • ÄP-rapo
        ÄP-rapo kirjoitti:

        "Ei ollut Lapanen vielä paikalla, kun juoppohulluus iski. Lapanen maksoi Suomesta käsin hotellin Paksulle ja otti samalla lennon itselleen. Elikkä, Lapanen oli menossa joka tapauksessa Jenkkilään. Lapasen saavuttua Paksu oli jo pöpilässä ja ei olisi päästetty edes yksin lähteen." (ÄP 13.12.)

        "Sen lasiin ei oltu laitettu mitään, oli kadulta hommannut jotain ja, kun ei edes ollut tiennyt mitä se on, niin oli ottanut väärin jotain myrkkyä."
        (ÄP 13.12.)


      • Vibettäjä
        ÄP-rapo kirjoitti:

        "Vibe ei halua nimeään liitettävän Paksuun, ja Paksulle se on ok, koska jos näädät tietää heidän ystävyydestään, ne laittaa kuitenkin Vibelle valheellista tietoa ja photoshopattuja kuvia ja videoita kiusalla." (ÄP 13.12.)

        Tunkin Miami-ystävä on Johanna Vibe: https://www.flickr.com/photos/99131665@N07/ (Vibe teki investoinnit rintoihinsa - ja sai amerikkalaisen biljonäärimiehen iskettyä ajallaan)


    • aivot_narikassa

      "Paksu heitti sen miljonäärijutun ilmoille, kun se kuulemma tiesi sen herättävän kateutta näädissä"

      Tää on NIIN säälittävää. Ei Tuksua KUKAAN kadehdi, oli miljonäärimiestä tai ei. Tuksu on vain säälittävä surkimus, mutta kun se ei itse tajua sitä.

      • Misä.miljunääri

        Tunkki mesosi 14.12. (Fb):

        "Tiedän kuka "Äksypiksu", sanoin jo. Hän tekee yhteistyötä erään toisen kanssa ja kyseinen henkilö palvoo saatanaa. Sanoin jo; että laitan kaikki tiedot kyseisestä miljonääristä esille jos ÄP ei nyt hiljene!

        Kirjoitukset ovat myös valheellisia; kuten sanoin: Veijo EI maksanut matkaani!!!! Haloo, se matka maksoi yli 50 000e!!!!! Mut yritettiin tosin tappaa kyseisellä matkalla kuten jo sanoin! Kyseessä on järjettömät pahuuden voimat, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä!!!"


    • Miamin-trippi
    • leksusluksus

      Joskus alkoholi saa ihmisen päästämään suustaan hyvinkin outoja asioita,.

      • Upea-sekoaminen

        Ja vauhti kiihtyy ennen loppurytinää:
        "Tuksu riehui kännissä videolla, välittömästi lähes 200 000 katsojaa - linkki! Johanna Tukiainen on julkaissut videon, jossa hän arvostelee tiukoin sanakääntein ystävänsä, muotisuunnittelija Helena-Reet Ennetin vaatebrändiä...

        ... Nyt Tuksu kuitenkin haukkuu Ennetin suunnitteleman kissakuvion alimpaan helvettiin uskonnollismielisessä manifestissaan..."

        Hymy 25.1.2016: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-riehui-kannissa-videolla-valittomasti-lahes-200-000-katsojaa-linkki


      • Upea-sekoaminen

        Tunkki sekoaa: päivä päivältä, yö yöltä lisää; kas tällaista tällä kertaa:

        "Hyi; nyt mua alkoi oikeasti pelottamaan!!!!
        Mun psyyke on tosi herkkä, alan pelkäämään, että se antikristus olisi minä itse!!!!! Nyt Jeshua avuksi luokseni veresi nimessä suojelemaan minua heti!!!!

        Sain päähäni psykoosissa, että olen itse antikristus!!!
        HYI…… tai siis enemmänkin ihan kamalaa!!!! Tai ei sekään sana riitä!!!!

        No Rooman paavi ja Obama ovat ainakin oikeasti todella pahoja!!!!
        Olin jo pakkolaitoksessa yhden kerran Miamissa, kun luulin olevani antikristus, hyi!!!! Mount Sinai sairaala, josta Veijo vesselini tuli minut hakemaan Suomesta asti!" (Tunkki pohti Facebookissa 16.8.16)


      • 4-kykyä-Miamista-mukaan

        Tuksu sai Maijamista mukaansa neljä armolahjaa minun laskujeni mukaan:

        1) henkien erottamisen kyky

        2) profetoimisen kyky eli Tuksu pystyy näkemään tulevaisuuteen ja kertomaan siitä etukäteen täsmällisiä ennustuksia

        3) evankelioimisen kyky eli Tuksu pystyy levittämään kristillistä ilosanomaa kaikkialle, kuten käsketty on, ja hän haalii näin lisää väkeä taivaaseen seurakseen

        4) näätien paljastamisen kyky.


      • Helvetin-perkele
        4-kykyä-Miamista-mukaan kirjoitti:

        Tuksu sai Maijamista mukaansa neljä armolahjaa minun laskujeni mukaan:

        1) henkien erottamisen kyky

        2) profetoimisen kyky eli Tuksu pystyy näkemään tulevaisuuteen ja kertomaan siitä etukäteen täsmällisiä ennustuksia

        3) evankelioimisen kyky eli Tuksu pystyy levittämään kristillistä ilosanomaa kaikkialle, kuten käsketty on, ja hän haalii näin lisää väkeä taivaaseen seurakseen

        4) näätien paljastamisen kyky.

        Tuksu voi täysin erehtymättömänä sanoa heti, kuka on Saatanan perkeleestä ja lopunajan eksyttäjä. Tuomio on välitön ja lopullinen, ja se tarkoittaa ikuista kidutusrangaistusta Helvetissä.


      • Glamourkesä-2016

        Johanna Tukiainen yritti rakentaa tuottoisaa uraa evankelistana kesällä 2016. Sitä "kesti" vain seitsemän viikkoa, sillä Tukiainen oli lähes jatkuvassa pilleri- ja viinapöhnässä koko kesän.

        Tässä hän todistaa pienehkölle tupaväelle Leivonmäellä 9.7.2016 (kesto 16:46): https://www.youtube.com/watch?v=8-b9wAOeYmU

        Syksyllä hän palaa takaisin kapakoihin strippaamaan. Uskisura on ohi.


      • Armolahjat.juu.juu
        4-kykyä-Miamista-mukaan kirjoitti:

        Tuksu sai Maijamista mukaansa neljä armolahjaa minun laskujeni mukaan:

        1) henkien erottamisen kyky

        2) profetoimisen kyky eli Tuksu pystyy näkemään tulevaisuuteen ja kertomaan siitä etukäteen täsmällisiä ennustuksia

        3) evankelioimisen kyky eli Tuksu pystyy levittämään kristillistä ilosanomaa kaikkialle, kuten käsketty on, ja hän haalii näin lisää väkeä taivaaseen seurakseen

        4) näätien paljastamisen kyky.

        Ihanaa taattua Tunkeroa, vailla järjen häivää!


      • Jeesustukkainen
        Armolahjat.juu.juu kirjoitti:

        Ihanaa taattua Tunkeroa, vailla järjen häivää!

        "Filippiinien paholaissaarella, johon eräs magian harrastaja nainen minut vei, siellä tehtiin kirous isälleni että hän kuolee, ja minun perääni laitettiin demonit.

        Kyseinen nainen vielä soitti minulle ollessani Miamissa hotellihuonessa,
        että perässäni ovat niin pahat henget, ettei kukaan auta, eivät pastorit,
        eikä kirkossa käyminen.

        Sain rikottua kiroukset näin: Huusin täyttä kurkkua Jeesuksen Kristuksen ristinveren voimaa ja vapautusta Hänen kauttaan, joka on Herrojen Herra!!!!! Ja pääsin eroon vihdoin demoneista, ja isäni on lähestulkoon täysin TERVE nyt!!!!!!!" (Tunkki Fb:ssa)


      • 567888

        Ja sit olitkin poliisisaattueen kera asunnottomien ja köyhien seassa (sopii sulle) hullujenhuoneella :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD !


      • Verta-kaikkialle-juu
        Jeesustukkainen kirjoitti:

        "Filippiinien paholaissaarella, johon eräs magian harrastaja nainen minut vei, siellä tehtiin kirous isälleni että hän kuolee, ja minun perääni laitettiin demonit.

        Kyseinen nainen vielä soitti minulle ollessani Miamissa hotellihuonessa,
        että perässäni ovat niin pahat henget, ettei kukaan auta, eivät pastorit,
        eikä kirkossa käyminen.

        Sain rikottua kiroukset näin: Huusin täyttä kurkkua Jeesuksen Kristuksen ristinveren voimaa ja vapautusta Hänen kauttaan, joka on Herrojen Herra!!!!! Ja pääsin eroon vihdoin demoneista, ja isäni on lähestulkoon täysin TERVE nyt!!!!!!!" (Tunkki Fb:ssa)

        "JEESUKSEN KRISTUKSEN VERI SUOJELEE MINUT NYT TÄYSIN!!!!! OLEN NÄHNYT TÄSTÄ NÄYN!!!!!!! SE VERI PELOTTAA KAIKKI PAHOLAISET POIS!" (Tunkki mesosi Facessa)


    • Taistelu-avaruuksissa

      Näätäverkosto on luonut ehtymättömän Tukiais-lukemiston.
      Tämä oli hyvä nosto tarkennukseksi ja muistinvirkistykseksi.

    • mitätahtuiskaan

      Aatelkaa jos se ihan näätien kiusallakin lopettais juomisen ja laihduttais ja alkais oikein sieväksi rouvashenkilöksi? Nyt se tekee näätien mieleistä viihdettä.

      • ÄläUntaNää

        Älä unta nää.... tuksu ei lopeta juomista koska sitten pitäisi kärsiä reflat, laihduttamiseen se on ihan liian laiska, ja kaunista siitä ei enää tee edes pätevimmät brasilialaiset kauneuskirurgit.


      • voihanvitsi
        ÄläUntaNää kirjoitti:

        Älä unta nää.... tuksu ei lopeta juomista koska sitten pitäisi kärsiä reflat, laihduttamiseen se on ihan liian laiska, ja kaunista siitä ei enää tee edes pätevimmät brasilialaiset kauneuskirurgit.

        Näätien takia/toivomuksestako Tuksun tulisi muuttua?


      • voevoi
        voihanvitsi kirjoitti:

        Näätien takia/toivomuksestako Tuksun tulisi muuttua?

        No ei tosiaankaan tarvitse. Todellakin sama vaikka ryyppää ensi yönä ittensä hengiltä. Sama lopputulos kuitenkin: Joko nopeasti tai vähän hidastetusti ja siinä se.


    • ReetEet

      Jättishän jossain uusimmista face kirjoituksista väitti että joku Virolainen toimittaja oli tarjonnut työpaikkaa missä olisi saanut matkustella. Niin varmaan joo... Ilmeisesti tarkoitti tätä Reet-Ennettiä johon vihjasi myös kuvassa missä oli keskellä joku demoninainen. Ennethän puolusti joskus keväällä Tuksua. Joku vois kysyä nyt uudelleen vieläkö puolustaa ja Johanna on väärinymmärretty? Tuskin haluaa olla missään tekemisissä..

    • LittleSmile

      Tuhero elää omassa harhaisessa todellisuudessaan, ei enää auta vaikka raitistuisi, päästään niin sekaisin.

      • Tarkasteltavaksi

        Tukiainen on sählännyt niin paljon elämässään ja nyt "uskossa ollessaan", että on hyvä, että kaikki sähläykset tuodaan sellaisenaan esiin ja julki.


    • sekakäyttäjät

      kaikki tuhnun ympärillä sekovat niin henkka dyring, lapsiin sekaantuja (salmelan tyttö) ollit jne kaikki pimahtavat, täysiikäinen huumehörhö nai pikkutyttöä.onneksi pamela on iskenyt henkan itselleen, niin käy kun sateenkaarella käy. jäi tyttö ilman panopuuta.

    • Vilkas-mielikuvitus

      Tunkki näki ufon, juu:

      "Olen 12 vuotiaana nähnyt itse ihan Ufon, näin sen 2 muun kaverini kanssa. Viime syksynä hotellihuoneeni täyttäneet pahathenget viittasivat myös humanoideihin; olen samaa mieltä, he ovat langenneita enkeleitä.
      Heitä on olemassa monta eri lajia kuten esim. ”Harmaat” jotka ovat pienikokoisia ja suuret mustat silmät. Yhden kaverini Ollin mielestä he olivat ”söpöjä” kuvista katsottuna; voin sanoa että EI todellakaan: kaikkea muuta kuin ”söpöjä.” He VIHAAVAT ihmisiä!" (Fb 16.8.)

      • ihanufona

        "Skientologia liittyy ufoihin. USA:n Illuminaatti piiri palvoo ufoja, ja heidän piiriään, Eurooppa palvoo Lusiferia. Kyseessä on lähes sama asia: paholainen. Sielunvihollinen." (Tunkki Facessa 15.8.16)


    • Näädän-Suursyksy-2016

      Sekopää, mikä sekopää, mutta katsotaan nyt miten tämä keissi etenee tänä syksynä.

      • Läträystä-verellä

        "JEESUKSEN KRISTUKSEN VERENVOIMAA EI MURRA MIKÄÄN!!!!!! PAHOLAISET PELKÄÄVÄT TÄTÄ VOIMAA!!!!! HALLELUJAH, PRAISE THE LORD!!!!" (Tunkki-fb 20.8.)


    • Mental-Hospital

      Tapahtui Miamissa syyskuussa 2015, tapahtui Loviisassa elokuussa 2016:

      "Äsken kyselimme toisiltamme eriasioita suomenruotsalaisten kanssa Saltsbodenissa. Kysyin Veijo Lallilta, mitä hän kuuli puhelimessa kun kyseessä oli hätäsoitto mun hänen välillään Suomesta Miamiin! Huusin hänelle noin 500 krtaa puhelimessa: JEESUS ON HERRA, JEESUS ON HERRA JNE.” Koska ympärilläni oli pahat henget.

      Veijo väitti äsken, että hän ”ei ollut kuullut mitään” eikä ”tiennyt mitään” eli antoi väärän todistuksen lähimmäisestään!!!!!! Marja Tukiainen: lue tämä!!!!! Veijo kielsi kaikki totuudet kaikkien edessä!!!! Ja juuri tänään kirjoitin, että ”Jeesus tulee kieltämään taivaassa ne kaikki ihmiset, jotka kielsivät hänet maanpäällä!!!!”
      (Tunkki raportoi Facessa 20.8..16)

      • Veijon-loppu-koittaapi

        Johanna Tukiainen kirjoitti: "Veijo Lalli on PAHA!!!!!! HÄNEN PASSISSAAN ON MERKKI 666. 666 MERKKI ON SAATANAN MERKKI; SE EI OLE NOITUUTTA VAAN RAAMATUN TOTUUS!!!!!" (Fb 20.8. aamuyöllä)


    • tiineä-sika

      Pankaa kaikki tiineeksi, tuksun ystävät jne. kaikki paksuksi vaan niin tulee yhteis kunnalle elätettäviä lisään. ovet on auki veijon kotiin siis molenpiin.

    • Rigor.mortis

      "Facebookissa on tällä hetkellä meneillään jotain hyvin outoa ja hyvin törkeää::::: kuunnelkaa nyt, täällä on useita statuksia joita en ole kirjoittanut ja sitten on statuksia joista vain osa on totta!!!!!!! Kirjoitin statuksen:JEESUKSEN KRISTUKSEN VEREN NIMESSÄ KAIKKI PAHAT HENGET VÄISTYKÖÖT, VEREN NIMESSÄ PAHOLAINENKIN PAKENEE!!!!!!! JEESUKSEN RISTINKUOLEMAN KAUTTA SAATANALLA EI OLE ENÄ MITÄÄN VALTAA!!!!!!!!! jESHUA: antikristus on nyt maailmassa, mutta me olemme voittajia jotka Jeesuksen ristinvoimaan uskomme!!!!" (Tunkki Facessa 20.8. klo 04)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe