Viihdyn työssä paremmin kuin kotonani

Enviihdykotona

Kotona ei ole mitään tekemistä ja istunkin vain koneella pimeässä huoneessa nyhjöttäen, viikonloput kaikista pahimpia, odotan vain maanantainta. Töissä ei aika käy pitkäksi, jatkuvasti on jotain tekemistä, kehitettävää ja parannettavaa ja aika kuluu paljon mielekkäämmin kuin kotona. Lisäksi siitä maksetaan.

Muilla samaa "ongelmaa"?

8

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieshoitaja

      Yhdellä kaverillani on sama ongelma. "Kun pääsee pe töistä, niin alkaa valitus että vittu kun ei kotona ole mitään tekemistä. Ajatukset jo maanantaissa." Viikonloput ihan turhia. Istuu kotona, ja tuijottaa kattoon viikonloppuvapaat.

      On loppuunpalamisen merkkejä näkyvissä, kun ei osaa tehdä mitään vapaalla, ja ajattelee vain töitä. On hoitaja (mies).

    • idioottiko

      Oli mutta sitten tulin järkiini.

    • työ.on.kivaa

      Minäkin viihdyn työssä paremmin kuin kotona, mutta en koe sitä ongelmaksi.

      Vapaa-aikana löhöän ja luen, joskus matkustelenkin ja tykkään myös vapaa-ajasta. Minä en odottele maanantaita, mutta pääsääntöisesti menen töihin mielelläni.

      Työsuuntautuneisuus ei ole tänä päivänä in. En kuitenkaan pidä sitä pahana, sillä mikään työnarkomaani en ole enkä perfektionisti varsinkaan.

    • OletTerve

      Ei se ole ongelma. Se on normaalin ihmisen olotila.

    • ilmspiiritekeeihmeitä

      Teillä on varmasti hyvä työyhteisö. Sellainen motivoi olemaan työssä ja tekemään työtä. Olemaan ns. työn imussa.

    • bjkbjkbjkbjkbjkbjkbjk

      Minulla on tasapuolisen kurjaa sekä töissä että kotona joten väistämättä on myös niitä päiviä jolloin työ on kahdesta pahasta se vähemmän kamala vaihtoehto. Miksi et hankkisi kakkostyötä niin saat rahaa säästöön vaikka siihen hetkeen kun keksit mitä vapaa-ajalla voisi tehdä...

    • haluun_kotiin

      Miksi meidän työpaikalla ei ole tuollaista henkilöä?
      Minä viihtyisin kotona paremmin kuin töissä mutta mulle tuppaa kaatumaan ylityöt ja muutenkin liikaa hommia kun muut vain velttoilee ja luistelee töistään. Aina kun on YT-neuvottelutkin niin minua ei koskaan lomauteta, muut sen sijaan jopa ilmoittautuvat vapaaehtoiseksi pakkolomailijaksi. Kerran ilmoittauduin itsekin niin työantaja ei päästänyt pakkolomalle! Kuitenkaan palkankorotuksia ei tipu ainakaan minulle. Mikä minä olen, orjako?

    • ziisustelija

      Sitä voi perustaa oman yrityksen tai toiminimen, jos haluaa vielä kotonakin tehdä töitä. Itse en viihdy nykyisellä työpaikallani, koska työ on nuotitonta ja se menee aika pitkälti tehottomaksi säätämiseksi, kun ei koskaan tiedä, tekeekö joku toinen sun työt vai ei. Asioita jauhetaan erilaisissa tiimeissä ilman ko. aiheen asiantuntemusta ja esitellään mielipiteitä, loppujen lopuksi jokin asia, joka ed. duunipaikassa oltaisiin tehty tunnissa, vie täällä 3 vuotta. Hemmetin stressaavaa ja masentavaa. Jos ideoit jotain, työpaikallani on henkilö, joka pitää huolen, ettet enää ideoi mitään ja että ideasi oli tyhmä. Ja kaikki ovat hiljaa. Heh heh. Ei mene Suomella hyvin, ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe