Rivatril 4mg lopetusvauhti?

helppii

Olen noin kuusi vuotta syönyt päivittäin annoksella 4mg päivässä. Mikähän olisi järkevin lopetusvauhti? Olen kuullut että diapamilla usein lopetetaan hitaasti, mutta en halua vuosia kärvistellä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vkvovi

      Jännä tää kun ihmiset ihan itse haluaa lopettaa. Ei ne niin kauheita aineita siis ole.

    • pikkumyy12

      minä syön 2 mg aamuin illoin yksi aamulla ja yksi illalla. se riittää minulle ihan hyvin, eikä ole mitään oireita. olen tyytyväinen.

    • Vjvkvk

      Kokeile itse. Nehän on neljällä jaollisia niin otat yhden neljäsosan pois ja kokeilet sitä viikon että mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Voi tietysti hetken harmittaa kun tekis mieli ottaa vaan se vanha annos.

      • aikataulusta

        Se olisi liian nopea aikataulu. Rivatrilia vähennetään kyllä neljäsosa kerrallaan viikon tai kahden viikon välein, mutta 0,125 mg kerrallaan. Aloittajan pitäisi siis aloittaa myös 0,5 mg:n tabletti nykyisen 2 mg:n lisäksi.

        Aloittaja, googlaa "Rivatrilin lopetus Suomi24"-rajauksella, niin aikaisemmilta vuosilta löytyy kirjoituksia aiheesta.


      • aw4wa

        Voi olla liian nopea aikataulu, mutta ihminen voi itse myös kokeilla. Ei siinä mitään häviä. Joltakin voi onnistua nopeampi pudotus kun odottikaan, varsinkin jos elämän tilanne on huomattavasti parempi kuin silloin kun niitä eniten tarvitsi.


      • aw4wa

        On neuroottista itsessään myös stressata liikaa omia lopettamisiaan. Tekee niinkuin hyvältä tuntuu, mutta etenee kuitenkin päättäväisesti ja pitää kirjaa siitä missä mennään.


    • Mistä_vitusta

      Näitä benzoja nykyään oikein saa lääkäristä??? Onko yhteiskunnan etu että lääkkeitä tarvitseva ostaa lääkkeensä kadulta

      • a43wtr

        En tiedä. Kysymys on monimutkainen. Kun pillerit kiertävät jonkun vähävaraisen spurgun kautta niin spurgu saa vähän rahaa siitä välistä ja se ehkä nostaa hänen elintasoaan.. hmm..


    • Joonas_esko

      Hyvä että haluat lopettaa! Minulla oli vuorokausi annos 7mg, lopetus kesti n. vuoden verran. Olin katkaisussa ja himassa kärvistelin myös loppu vieroitus oireet. Kannatti lopettaa, elämä alkoi jotenkin paljon paremmin menemään, tuntuukin asiat taas joltakin :) Söin lääkettä alun perin ahdistukseen ja toi norsun annos mulle anneettiin ns. Häiriö käyttäytymisen takia eli yritttiin sillä jotenkin rauhoittaa ja pistää zompiks etten olis nii rauhaton, päin vastoin kävi kun keksin että rivatril viina= täydellinen tiltti niin siitä vasta ongelmat alkoi lääkäri pesi kätensä jossain vaiheessa koko touhun tukemisesta, seurasi valtavat reflat joitten takia meni plörinäks monta asiaa elämässä. sain kokea Jeesuksen rakkautta niin alkoi todellinen eheytyminen pääsin myös terapiaan jossa sain puhua lapsuuteni traumoista ja muista hankalista tunteista. Olen tehnyt itse tyhmiä valintoja esim.noitten bentsojen syöminen vaikka lääkärit niitä tuputtivat, ite ne suuhun kummiskin laitoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe