Havanointia

havanoitsija

Citikka, tuo "auto" kummajainen..... kummallisia on sen vähäiset ostajatkin.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citikanomistaja

      Voitko vähän täsmentää mitä kummallista meissä Citikanomistajissa ja meidän autoissa on? Minulla toinen Citikka omistuksessa ja olen tyytyväinen, molemmat toimineet moitteettomasti

      • Citikanomistaja2

        Ei kannata noiden älykääpiökirjoittajien tyhjänpäiväisiin lässytyksiin kysyä mitään tarkennuksia. Ei muutenkaan vastailla, siitä ei ole mitään hyötyä. Kyllästyvät kyllä, kun kukaan ei sano mitään.


    • Oon_mie_kummallinen

      Minulla on jo kolmas Citroen, eikä yhdessäkään ole olllut valittamista. Oli minulla aikoinaan Avensiskin, mutta siihen se sitten jäi. Toki, kestihän sekin. Onhan minulla toki ollut muitakin, Ladasta Pontiaciin, ja muut siinä välissä. Mitä nyt 40 vuodessa ehtii.

      • jotainrajaasentään

        Mullakin on ollut T fordista Cadilakkin. Citikkaan en ole alentunut.


    • Toisinajelija

      Outoa, että citikanomistajat (joista useimmat ovat nähdäkseni ihan korkealla henkisellä tasolla) edes vaivautuvat kommentoimaan kirjoituksia, joiden tekijät paljastavat vajavaisuutensa noinkin ilmiselvästi.

      Itselläni ei ole Citikkaa ollut vielä koskaan, vaikka en näe tähän sinänsä mitään syytä. Saman PSA-konsernin tuotoksilla olen ajanut kolmattakymmentä vuotta varsin tyytyväisenä. Tällä hetkellä ajan saksalaismerkillä ja seuraavakin (tilauksessa oleva) kulkupeli tulee Saksasta, mutta näkisin Citroënin täysin kelvollisena haastajana.

    • Kosteatorttu

      Mulla on ollu Wartburg jo 92 vuotta. Aivan vitukseen hyvä auto. Myy maailmalla, kuin häkä. Käy ja kukkuu. Ei saatana mitään vikoja. Mulla tulee kuivat tangoihin jo pelkästä Warren hajusta! Ajakaa hinttarit millä haluutte. Warre on AUTO. Mun serkullakin on warre ja sekin tykkää hajusta. Tojota on ihan paska. Oon kerran nähny semmosen. Naapurilla oli Citikka, mut se kuoli. Siis niitten kissa. Mut oli sekin aika hyvä auto. Nyt täytyy lähtee paskalle... Moro!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe