Naisen näkökulma

nainen_x

Tätä palstaa hieman seuranneena vaikuttaa siltä, että vähintään joka viides aloitus koskee joko naisien nirsoutta tai sitä mikseivät naiset vastaa.

No minäpä kerron oman näkökulmani ja sen, miksen edes voi olla kohtelias ja vastata kiitos-ei-kiitos (kun monelle se tuntuisi olevan kovin tärkeää). Kun minulla oli profiili Suomi24-treffit sivustolla niin sain muutaman viikon aikana satoja yhteydenottoja. Koska en kuitenkaan halunnut ottaa maksullista plus-palvelua, niin yhteydenottojen määrä rajoittui siihen 5 per/vrk. Ja siis tämä ei koskenut vain uusia viestejä vaan ylipäätään oli mahdollista kirjoittaa vain viidelle henkilölle - oli kyse sitten uudesta tai edellisen keskustelun jatkoviestistä. Miksi siis käyttäisin nämä hyvin rajalliset yhteydenottomahdollisuudet vastaamalla vain sen kohteliaan ei-kiitos-viestin?

Pidän itseäni kilttinä, kohteliaana ja hyvät tavat omaavana mutta kyllä mieluummin käytän ne 5 yhteydenottomahdollisuutta sellaisiin, jotka minua todella kiinnostavat (Huom. ja jotka ovat vaivautuneet lukemaan profiilini ja edes jollain tavalla vastaavat löyhähköjä "hakukriteerejäni" ja viesti on muuta kuin copy-paste-tasoa).

Mielestäni tuo ei tietenkään ole oikeudenmukaista että naiset saavat niin paljon yhteydenottoja verrattuna miehiin - mutta älkää tehkö siitä koko naissukupuolta koskettavia yleistyksiä tai tulkintoja, tai varsinkaan katkeroituko. Tuollaiset katkeransuloiset viestit ovat ehkä kaikkein luotaantyöntävimpiä.

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urosmies

      Kuvailemistasi lähtökohdista käsin on uskomatonta, että joku ylipäätään suostuu käyttämään Suomi24-treffit sivustoa.

      Silloin kun vielä itse olin kyseisellä sivustolla niin pyrin parhaani mukaan minimoimaan esille nostamaasi epäoikeudenmukaisuutta: en lähetellyt naisille viestejä. Tosin eipä naisetkaan lähetellyt viestejä minulle. Se niistä treffeistä ja uusien ihmisten kohtaamisista.

      • Arka-50

        Heh. Miksi ylipäätään sitten meneekään treffipalstalle jos tarkoituksenaan on vain minimoida omat mahdollisuutensa? Voihan sen tehdä helpomminkin: jää sisälle ja katkaisee kaikki yhteydet ihmisiin ja torjuu itsepintaisimmankin iskuyrityksen jos joku tohtii edes yrittää. :-D


    • TämäOnTotuus

      Kiitos vaivannäöstäsi asian puolesta mutta seikka mikä tekee tekstistäsi valeen on oma kokemukseni. Olen ollut nettideiteillä vuosia ja vuosia ja jo silloin kun edes palvelun ylläpitäjät keksi mitään viesti rajoituksia on naiset jättäneet vastaamatta. Nyt tuo rajoitus tavallaan antaa hyvän syyn selittää asiaa miksi rumille ei vastata. Mies sukupuoli se häviäjä tässä on ja näin ilmeisesti halutaankin. Sanon sen nyt tuhannennen kerran että itse en lähetä edes naisille asiattomia viestejä vaan lähestyn ihan ikäisiäni naisia lähialueelta ja laitan heille henkilökohtaisia avauksia jossa kerron esim mistä seikasta hänen profiilissa tykkään. Ei vastauksia ja eipä ihme kun naiset vastaa vaan kuvan perusteella enkä itse ole komea mies en edes tavallisen komea joten kohtaloni on yksinäisyys.

      • fghjkjhg

        Itse jätän vastaamatta kaikille lähialueen miehille. Tahdon kumppanin kauempaa.


      • seoikeAa

        sulle kumppani, se oikea kumppani SUN naapurin talosta hihi


      • nainen_x

        No ei se kyllä ole valetta, mutta toki voin vastata vain omasta puolestani. Aikoinaan noin viisi vuotta sitten kun minulla oli profiili edellisen kerran ko. sivustolla ja silloin ei ollut mitään noita viestirajoituksia, niin vastasin kyllä kaikille (poislukien täysin asiattomat viestit).


      • nainen_x kirjoitti:

        No ei se kyllä ole valetta, mutta toki voin vastata vain omasta puolestani. Aikoinaan noin viisi vuotta sitten kun minulla oli profiili edellisen kerran ko. sivustolla ja silloin ei ollut mitään noita viestirajoituksia, niin vastasin kyllä kaikille (poislukien täysin asiattomat viestit).

        Minulla kun oli treffeissä kuva, niin sain parilta mammalta asiattoman viestin(seksistisen)


      • 69plus69
        fghjkjhg kirjoitti:

        Itse jätän vastaamatta kaikille lähialueen miehille. Tahdon kumppanin kauempaa.

        Kuinkahan monta keskustelua täälläkin on kun miehet ei lue profiilia kunnolla ja lähestyy toiseltapuolen suomea? Aina on selitys valmiina kun kyseessä on ruma mies. Samaa tekee alkoholistikin. Viinaa on saatava mitä mielikuvituksellisin perustein ja aina löytyy syy miten saada tai olla saamatta. Tässä samanlainen aihe.


      • Yksvaantaas

        Vielä kerran jankutan tätä kautta.. Just sinä, jonka kirjoitustyylistä luulen tunnistavani, ET OLE ruma millään muotoa. Ehkä joku kasvissyöjä-ituhippi ei tunne vetoa mutta pääosin sekin johtunee vain stailauksesta.. livenä tuskin kuljet niissä kamppeissa mitä profiilikuvassasi. ;)
        Se mikä teikäläisiä rumentaa on se jankuttaminen "omasta rumuudesta". Makuja on monia ja kaikkia ei voi miellyttää. Harva nainenkaan tuolla treffeillä on kaikkien miesten mieleen.. mutta hei, kukkii se perunakin ja joidenki mielestä kovin kaunis sen kukinta onkin. :)

        ette menetä mitään jos joku nainen hylkää yhden kuvan perusteella. Piste.


      • ilakiR

        Minulla on ollut treffiprofiili 4 päivää esillä, viestejä on tullut 61 käyttäjältä, olen vastannut niistä 40, eli kaikille asiallisille lähettäjille. 7 kanssa olen jutellut enemmänkin ja lopuille (ulkonäöstä/kuvasta/kuvattomuudesta välittämättä) pahoitellut sitä ettei ole aikaa kirjoitella/tutustua useamman kanssa. Muutama on vielä vastannut sitten kohteliaasti ymmärtävänsä asian mutta mielestäni aivan liikaa on tullut niitä "suksi sitten vittuun!" vastauksia. Hei c'mon ihmiset, jos te profiilitekstissänne mainostatte olevanne mukavia ja rentoja tyyppejä ja vielä kerrotte sopivanne hakukriteereihini (joissa ilmoitan hakevani täysjärkistä, tasapainoista ihmistä) niin mielestäni itsekritiikki/ itsetuntemus ontuu jossain kohtaa, jos kohteliaat pakit aiheuttaa tuollaisen reaktion. :o Tekisi mieleni jatkossa itsekin unohtaa kohteliaisuus kokonaan..


    • 20plus16

      Suoli24 treffit nyt on täyttä ajanhukkaa ja itseään turpaan lyömistä vähänkin laadukkaammalle miehelle. Aloituksia ei tule juuri koskaan tai jos tulee niin ne ovat ihmisiltä jotka eivät kiinnosta mitenkään. Vastauksia saat niin harvoin, että jos asut jossakin Uusimaa-Tampere-Turku kolmion ulkopuolelta, niin kiinnostavat naiset loppuvat melkein samantien kesken koska ei sitä nyt viitsi kuitenkaan uudestaan enää samalle naiselle kirjoitella.

      Ymmärtäisin tämän turhuuden jos olisin ruma, en osaisi kirjoittaa juuri minkäänlaista profiilia/viestiä jne. Mutta tälläistä paskaa se on vaikka olisi ihan komea naamakuva ja runeberg-tason profiili.

      • Tuo on niin totta. Allekirjoitan. Maksan silti kuukausimaksuni ja odotan, jos ihme tapahtuisi.


      • koägiggi

        Ns. tasokkaimmille miehille joilla ei käy flaksi asia on kaikkein turhauttavinta. Kuulun ryhmään, vaikka itse sanonkin.


      • höpsismiä
        koägiggi kirjoitti:

        Ns. tasokkaimmille miehille joilla ei käy flaksi asia on kaikkein turhauttavinta. Kuulun ryhmään, vaikka itse sanonkin.

        :D Niinhän sitä kaikki kuvittelevat kuuluvansa niihin tasokkaimpiin. Jos on oikeasti tasokas, ei kauan sinkkuna heilu.


      • Tasomies

        Sitten kun on tasokas niin naiset eivät uskalla edes kirjoittaa.
        Naiset eivät yleensäkään koskaan vaivaudu tekemään aloitteita, eivätkä tasonaiset yleensä koskaan nettideiteissä edes ole, tai tule olemaan. Kunnollinen tasokas mies ei voi lähteä "yrittämään" tositarkoituksella hakeavia keskitason naisia koska tietää ettei olisi tosissaan heidän suhteensa. Alemman tason naisten kanssa vehtaaminen ei tulisi kuuloonkaan koska tasomiehellä on standardit.

        Tasomies on yksin.


    • Tympääntynyt

      Minä en oikein ymmärrä, että mitä naiset tuolla treffeissä hakee? Siis jos vaivaudutaan vastaamaan niin se viestittelykin menee aina niin, että muija vastailee lyhyesti vaan niihin kysymyksiin mitä tältä kyselen ja lopulta luovutan, kun touhu tuntuu niin vastenmieliseltä nyhtämiseltä. Mihin tällasella touhulla muka pääsee? Miksi edes vastailette, jos ette osoita minkäänlaista kiinnostusta esittämällä vastakysymyksiä yms.? Eipä ihme jos sitten roikutaan tuolla vuodesta toiseen.

      • svsdv

        Sellaisille naisille kirjoittelua ainakin kannattaa välttää, jotka ei ole profiiliinsa kirjoittaneet mitään. Kielii vaan täydestä mielikuvituksen puutteesta ja kirjoitustaidottomuudesta, käytännössä KAIKKI tällaiset profiilitekstittömät naiset on olleet noita rasittavia tynkävastailijoita.


      • AikasiKuluksi

        Teeppä kokeeksi feikki profiilit ja valitse kuvat googlesta komean ja vähemmän komean miehen mukaan. Sama profiili teksti käy kummallekin ja ainoastaan komea saa vastauksia vastakysymyksillä. Rumalle vastataan joko sanalla tai kahdella mutta useinmiten ei ollenkaan.


      • kauneuskatoaa
        AikasiKuluksi kirjoitti:

        Teeppä kokeeksi feikki profiilit ja valitse kuvat googlesta komean ja vähemmän komean miehen mukaan. Sama profiili teksti käy kummallekin ja ainoastaan komea saa vastauksia vastakysymyksillä. Rumalle vastataan joko sanalla tai kahdella mutta useinmiten ei ollenkaan.

        Arvaapa miten kävisi jos tekisit samalla tavalla feikkiprofiilit kauniina ja rumana naisena? Niinpä.


      • tyuioppoiu

        Tätähän te miehet täällä valitatte, ettei nainen vastaa, sitten kun se nainen vastaa niin sekin on perseestä? Jos ei ole kiinnostusta niin ei ole.


      • sdvsdvb
        tyuioppoiu kirjoitti:

        Tätähän te miehet täällä valitatte, ettei nainen vastaa, sitten kun se nainen vastaa niin sekin on perseestä? Jos ei ole kiinnostusta niin ei ole.

        No miksi vastaatte, jos ette selvästikään viitsi edes panostaa siihen kirjoitteluun? Tiedättekö mitä on vuorovaikutteinen keskustelu? Vinkki: Se ei ole sitä, että vaan vastaillaan niihin toisen kysymyksiin.


      • 5plus7
        AikasiKuluksi kirjoitti:

        Teeppä kokeeksi feikki profiilit ja valitse kuvat googlesta komean ja vähemmän komean miehen mukaan. Sama profiili teksti käy kummallekin ja ainoastaan komea saa vastauksia vastakysymyksillä. Rumalle vastataan joko sanalla tai kahdella mutta useinmiten ei ollenkaan.

        Vaikea löytää tarpeeksi komea kuva, ilman että paljastuu feikiksi, jos tähän testiin lähtee. Ei nimittäin huku kommentteihin hyvännäköisetkään miehet. Pitää olla ihan kärkipäätä.


      • ghjkojhghjkl

        No en kyllä itsekään innostuisi mistään uteluista pätkääkään. Viestittely pitää olla jtk muuta, keskustelua.


      • tyuioihgyuio
        sdvsdvb kirjoitti:

        No miksi vastaatte, jos ette selvästikään viitsi edes panostaa siihen kirjoitteluun? Tiedättekö mitä on vuorovaikutteinen keskustelu? Vinkki: Se ei ole sitä, että vaan vastaillaan niihin toisen kysymyksiin.

        Aivan, keskustelua, ei kysymyksiin vastailua tai niiden esittämistä. Sitä voi katsoa muutaman viestin josko se johonkin johtais mutta jos ei nappaa niin ei nappaa, turha siinä sitten esittää kiinnostavaa. Sitähän te miehet valitatte kun nainen ei edes vastaa ja täten ei tiedä kuinka kunnollinen mies siellä olisi.


      • sdvsdvb kirjoitti:

        No miksi vastaatte, jos ette selvästikään viitsi edes panostaa siihen kirjoitteluun? Tiedättekö mitä on vuorovaikutteinen keskustelu? Vinkki: Se ei ole sitä, että vaan vastaillaan niihin toisen kysymyksiin.

        Edellinen sen jo hyvin kiteytti: ensin valitetaan, etteivät naiset vastaa, ja sitten kun vastaavat niin valitetaan siitä ettei panosteta kirjoitteluun ja todetaan, ettei kannattaisi edes vastata jos ei haluta panostaa.

        Yrittäisitte nyt päättää, onko parempi vastata kohteliaisuudesta vaikka ei kiinnosta eikä tee mieli panostaa vai onko kaikkien kannalta helpompaa olla vastaamatta mitään. Sen verran on nettideittailusta kokemusta, että tiedän ettei se "kiitos mutta ei kiitos" kehenkään kiinnostusta herätä kuten ei sekään, että kirjoittelee muutaman viestin hyvääpäivääkirvesvartta.


      • N43
        5plus7 kirjoitti:

        Vaikea löytää tarpeeksi komea kuva, ilman että paljastuu feikiksi, jos tähän testiin lähtee. Ei nimittäin huku kommentteihin hyvännäköisetkään miehet. Pitää olla ihan kärkipäätä.

        totta... itse ainakin kokeilen google kuvahakua, jos kuva näyttää epäilyttävälle... ja osa miesten kuvista (varmasti naistenkin, niitä vaan en ole selannut) löytyykin sieltä. ja varmaan sanomattakin selvä, että tällaisten henkilöiden viesteihin ei tule vastattua... eli kannataa laitaa sellainen kuva, joka ei löydy googlen kuvahaulla ;)


      • Eiturhaamainostamista
        svsdv kirjoitti:

        Sellaisille naisille kirjoittelua ainakin kannattaa välttää, jotka ei ole profiiliinsa kirjoittaneet mitään. Kielii vaan täydestä mielikuvituksen puutteesta ja kirjoitustaidottomuudesta, käytännössä KAIKKI tällaiset profiilitekstittömät naiset on olleet noita rasittavia tynkävastailijoita.

        Ei pidä aina paikkaansa. Minun profiilissani oli vai yksi lause, "Haen ystävää", ja sain ihan kiitettävästi yhteydenottoja ja vastasin kaikille asiallisille takaisin. Olen saanut yleensä kiitosta kirjoitustaidostani, joten luonnehdintasi profiilin niukkuuden ja kirjallisen itsensä ilmaisun vastaavuudesta ei ole totuudenmukainen kaikissa tapauksissa. Löysin muuten Suomi24:n kautta puolisonikin, jonka kanssa yhteiselo on jatkunut jo vuosia.


      • N43 kirjoitti:

        totta... itse ainakin kokeilen google kuvahakua, jos kuva näyttää epäilyttävälle... ja osa miesten kuvista (varmasti naistenkin, niitä vaan en ole selannut) löytyykin sieltä. ja varmaan sanomattakin selvä, että tällaisten henkilöiden viesteihin ei tule vastattua... eli kannataa laitaa sellainen kuva, joka ei löydy googlen kuvahaulla ;)

        Siis et vastaa miehille, joiden kuva löytyy Googlen kuvahaulla? Minunkin kuva löytyy Googlen kuvahaulla. Montakin kuvaa taitaa löytyä. Mun kavereidenkin kuvat löytyy Googlen kuvahaulla. En tajua.


      • N43
        no_luck kirjoitti:

        Siis et vastaa miehille, joiden kuva löytyy Googlen kuvahaulla? Minunkin kuva löytyy Googlen kuvahaulla. Montakin kuvaa taitaa löytyä. Mun kavereidenkin kuvat löytyy Googlen kuvahaulla. En tajua.

        anteeksi... ilmaisin asian väärin. jos kuva löytyy esim. jostain ulkomaalaiselta mainossivulta :D


      • eihuijareille

        no_luck tarkoitti myös varmaan sitä, että kaikilla nettideittipalstoilla on paljon feikkiprofiileja mm. Nigerialaisilta ja Ghanalaisilta miehiltä. Itse törmään ainakin naisena näihin valitettavasti jatkuvasti. Nämä miehet kirjoittavat naisille todella hunajaisia avauksia ja kuvat profiilissa ovat varastettuja joltain komealta mallimieheltä. Kannattaa käydä katsomassa Romance scam, sieltä löytyy paljon lisätietoa ja kyllä kuvia kannattaa tsekata myös googlen kautta jos vähänkin epäilee keskustelevansa afrikkalaisen huijarin kanssa.


      • öljjok
        kauneuskatoaa kirjoitti:

        Arvaapa miten kävisi jos tekisit samalla tavalla feikkiprofiilit kauniina ja rumana naisena? Niinpä.

        Kyllä rumasta naisesta ollaan enemmän kiinnostuneita kuin rumasta miehestä.


    • mies35---

      Naiset vastaa niille joille antavat persettä ekalla treffeille ja sitten itketään kun se mies ei halua enää nähdä.

    • Kaikkeen_on_syynsä

      Miehet nyt vaan on terapian tarpeessa, kun mieli tekisi sitä 20% treffiprofiilien parhaimmisto kuoria kermoineen päältä muttei onnistu... tottakai ne naiset on nirsoja kun ei ole mikään pakko taloudellisesti eikä henkisesti hankkia miestä ellei oikeasti sellainen tulee vastaan joka kolahtaa.

      Itsekin miehenä lopetin nettideittailun, kun sain spontaanisti kirjoituksia (olihan sekin tosin hyvä juttu, kiitos niistä!) naisilta, jotka ei minua kiinnostaneet mutta en vastauksia niiltä, joilta toivoin saavani heille lähetettyäni tekstiä...

      • Edwardo_ja_nöyryys

        Olisit tyytyväinen kun naiset ilmaiseksi analysoi ja määritteli tasosi.


      • En_usko_tulokseen

        Sen verran romantikko olen, etten usko tasojen olevan absoluuttisia vaan toivon ja odotan, että joku sieltä tasojen paremmalta puolelta haksahtaa ja sokaistuu hyvistä ominaisuuksistani tänne heikommalle puolelle :) On sekin mahdollista... pakko olla...


      • Mat-mies

        Ei ne tasot olekaan absoluuttisia. Se että on poikkeustapauksia ei vaikuta tasoteoriaan. Onhan ns. kylmänäkin kesänä joitain aurinkoisia ja lämpimiä päiviä.


    • Miehenoloinen

      Miessukupuolen edustajana on kyllä pakko ihmetellä tätä koko keskustelua. Jos nainen ei ole kiinnostunut jostakin miehestä, esim. siksi, että pitää tätä rumana, niin miksi sitä pitää alkaa jollain tasolla selittelemään näille miehille? Ei naisia voi pakottaa olemaan kenestäkään kiinnostunut. En minäkään koe velvollisuudekseni vastata sellaisiin yhteydenottopyyntöihin joista en ole kiinnostunut millään tasolla. Olen mielummin hiljaa jos tiedän, että totuus sattuu.
      Missähän tällaisten miesten itsetunto oikein on? Hyvän kumppanin tai edes seksin saamisen ei tarvitse olla liian helppoa. Ja täydellisen kumppaninkin etsiminen on ihan hyvästä syystä vaikeaa. Muutenhan sellainen olisi ollut kaikilla jo vähintään kerran. Pelkän profiilin lukemisen perusteella sellaisen etsiminen ei onnistu :)

      • 6plus17

        Ongelmahan on siinä että laadukkaatkaan miehet eivät edes pääse siihen pisteeseen, missä sitä "täydellisen kumppanin yhteensopivuutta" testaillaan. Ei siinä, että suhdetta ei löydy. Myönnettäkään, että tässä voi olla valtakunnallisia eroja aika paljon, mutta ainakin pohjois-suomessa on ihan toivottoman vääristynyt asetelma nettideittailuun.


      • Arka-50
        6plus17 kirjoitti:

        Ongelmahan on siinä että laadukkaatkaan miehet eivät edes pääse siihen pisteeseen, missä sitä "täydellisen kumppanin yhteensopivuutta" testaillaan. Ei siinä, että suhdetta ei löydy. Myönnettäkään, että tässä voi olla valtakunnallisia eroja aika paljon, mutta ainakin pohjois-suomessa on ihan toivottoman vääristynyt asetelma nettideittailuun.

        Koko ajan toistat itsestäsi adjektiiviä "laadukas". Se laadukkuus arvioidaan muiden toimesta. Sulla on oma käsitys asiasta mutta muut voi nähdä hyvinkin äkkiä miksi ei kiinnosta.


      • Onko_järkeä

        Mutta kun naisten laadukkuusarvoinnit menevät pieleen! Kyllähän jotain on pahasti pielessä naisten toteutuvissa kriteereissä kun kaltaiseni yli 180 cm, urheilullisen timmikroppainen, akateeminen, kirjoitustaitoinen, työssä käyvä, ihan ok naamalla varustettu pk-seudulla asuva, ei päihdeongelmainen mieskään ei pääse edes treffeille. Onhan niitä kieltämättä minua laadukkaampiakin miehiä, en sitä kiellä.


      • Ämmiämämmiä

        No esim. juurikin tuo itseään "laadukkaaksi" kutsuminen kertoo, että sitä sinä et taida olla. Ego ei taida mahtua ovesta sisään. Samoin kaikki ktm-tyypit, hyi...


      • Andromedas

        Kyllä itseään "laadukkaaksi" kutsuva mies on todennäköisemmin laadukas kuin mies, joka ei kutsu itseään laadukkaaksi. Kahdesta identtisestä vastauksesta lähtisin itseään laadukkaaksi tituleeraavan kanssa mieluummin treffeille.


      • erikokemus
        Andromedas kirjoitti:

        Kyllä itseään "laadukkaaksi" kutsuva mies on todennäköisemmin laadukas kuin mies, joka ei kutsu itseään laadukkaaksi. Kahdesta identtisestä vastauksesta lähtisin itseään laadukkaaksi tituleeraavan kanssa mieluummin treffeille.

        Minä kyllä väittäisin toisinpäin. Omalle kohdalle osuneille ainakin menee ihan päinvastoin. Esim. sporttiseksi ja komeaksi itseaan kuvailevalla pulllotti maha, eikä se sporttisuus muutenkaan kropassa näkynyt. Komea kalju oli joo, muuten ihan tavallinen naama, pienet sikkarasilmät. Sitten taas tavalliseksi nelikymppiseksi kuvaava olikin melkoisen herkullisessa kunnossa, ei löysyyttä vatsassa. Kyllä suomalaiset oikeasti laadukkaat miehet ovat myös vaatimattomia.


      • Andromedas

        Se että sinun kohdallesi on osunut tällaisia tapauksia ei muuta kuitenkaan sitä tosi asiaa että itseään urheilulliseksi kutsuvat miehet ovat oikeasti keskimäärin urheilullisempia kuin ei urheilulliseksi itseään kutsuvat miehet. Osa ylipainoisistakin ihmisistä on (oikeasti) urheilullisia. On vaan sitten naisen mieltymyksistä kiinni, että miellyttääkö naista enemmän hoikka/normaalipainoinen sohvaperuna vai urheilullinen ja (hieman) ylipainoinen mies.


    • kjsjdk

      Naiset saavat arjen tilanteessa iskuyrityksiä, joten nettideittailuun joutuneet naiset ovat väkisinkin joko rumia tai nirsoja.

      • voi-asenteellisuutta

        Itse en halua arjen tilanteissa iskuyrityksiä vaikka niitä tulee. En koe mitenkään joutuneeni nettideittailuun, olen siellä omasta halustani. Kun ei kierrä baareissa se on seuraava mahdollinen paikka tutustua toisiin.


      • iqwiaw
        voi-asenteellisuutta kirjoitti:

        Itse en halua arjen tilanteissa iskuyrityksiä vaikka niitä tulee. En koe mitenkään joutuneeni nettideittailuun, olen siellä omasta halustani. Kun ei kierrä baareissa se on seuraava mahdollinen paikka tutustua toisiin.

        Myönsit juuri kirjoituksessasi olevasi nirso :)


      • voi-asenteellisuutta
        iqwiaw kirjoitti:

        Myönsit juuri kirjoituksessasi olevasi nirso :)

        Miten olen nirso?


      • Mieskuinunelma

        Lähes kaikki netin kautta tapaamani seksikumppanit on lihavia tai tosi lihavia. Ilmeisesti on totuus että kauniimmat saa niin paljon ehdotteluja ettei tarvii netistä miestä etsiä. Naisen ei tarvii edes olla ulospäinsuuntautunut kunhan on ok näköinen eikä lihava.


      • voi-asenteellisuutta
        Mieskuinunelma kirjoitti:

        Lähes kaikki netin kautta tapaamani seksikumppanit on lihavia tai tosi lihavia. Ilmeisesti on totuus että kauniimmat saa niin paljon ehdotteluja ettei tarvii netistä miestä etsiä. Naisen ei tarvii edes olla ulospäinsuuntautunut kunhan on ok näköinen eikä lihava.

        Tuossa jo aiemmin kirjoitin etten itse ole nettideitissä koska minun tarvitsisi olla, ettenkö saisi seuraa muutenkin. Mutta en halua käydä niissä kapakoissa vaikka sieltä seuraa saisi. Minua kiinostaa toisenlainen elämä.


    • Miehenoloinen

      Nainen ei saa olla nirso tai valikoiva miehen suhteen vaan hänen pitää jakaa sänkynsä ja elämänsä sen miehen kanssa joka hänet on päättänyt valita? Tervetuloa tähän päivään :)

    • PKseutuMies

      Täytyy heittää tähän tavismiehenä kommentti siitä millaisiin naisiin olen itse törmännyt nettideiteillä. En ole komea, olen suhteellisen lyhyt eikä koulutus ole amista kummoisempi.

      Nettideitit ovat toimineet kohdallani kohtalaisen hyvin. Deittejä on ollut tiskarista akateemiseen, eli aika laajalla skaalalla. Voisin sanoa, että suurimmalle osalle olisin kelvannut kumppaniksi. Yhden akateemisen kanssa olin aikoinaan naimisissa.

      Kysyin eilen nykyiseltä seurustelukumppaniltani, naiselta jollaiset eivät yleensä perääni katsele, että mitä hän näkee minussa? Juu, vastaus ei todellakaan ollut ulkonäkö. Vastaus oli luonne ja se millainen olen. Ikäiseni 50-kymppiset naiset ovat jo nähneet ja kokeneet sitä sun tätä ja osa osaa arvostaa sen myötä muutakin kuin pelkkää komeaa ulkokuorta. Olen huomannut, että poikkean aika paljon siitä miestyypistä joiden kanssa useimmat tapailemani naiset ovat eläneet.

      Muuten nettideittailu ei ole mitenkään mieltä ylentävää touhua, kun siellä pyörii vaikka millaista sakkia ja sen moleminpuolisen kolahtamisen löytäminen on haastavaa. Turhalla ruikuttamisella ei kuitenkaan saa mitään aikaiseksi, se pitää muistaa.

      Olen itse oman elämäni kanssa sen verran sinut ja tasapainossa, etten huoli rinnalleni ihan mitä tahansa tuulihattua. Kokemus on opettanut, että kannattaa olla tarkka.

      Oma profiilini oli alkuvuodesta yhteensä pari kuukautta netissä parissa eri jaksossa. Vaikka moni nainen jätti vastaamatta viesteihini, niin moni vastasi ja sain naisilta yhteydenottoja noin yksi per viikko. Asun PK-seudulla, joka tietysti helpottaa deittailussa verrattuna haja-asutusalueisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe