Miten saan laihdutettua

läskilapsi

Oon 11 v ja 170/68 (Juujuu mulle ei oo sanottu mitää ylipainost) mut oon vaa läski nään sen ku katon peilist saan mahan läskeist kii. Koitan olla syömättä mutta joskus siitä vaan tulee hankalaa esim tänää olin syöny aika hyvin (siis silleen et saattasin joskus laihtuukki) olin syöny salaatti mut sitte porukat päätti tilata pizzaa ja en kehannu olla syömättä nii sen jälkee menin sitte vessaa oksentaa mut en haluu oksentaa ku vatsahapot tuhoo hampaat mielummi oisin vaa syömättä mut sitte esim kavereittenkas yleens kaverit kysyy et voiaabnks leipoo nii enkehtaa sanoo ei (mut oksentaminen on mulle vaan se helpoin vaihtoehto ku jos syön nii tulee paha olo ja pakko oksentaa jos oksennusta ei tuu juon vettä nii sitte ainahi tulee

4

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha222

      11 vuotiaat eivät saa laihduttaa!! Puhu rohkeasti sun vanhemmille sun itsetunto-ongelmista ja laihdutushaluista. Sä et halua 10 vuoden päästä herätä, että mitä hittoa menitkään tekemään.

      • tyhmätlapset

        Sulla on ihan oikee pointti, mutta tollane 11-vuotias lapsi ei aio puhuu sen vanhemmille saati ymmärrä et 10 vuoden päästä tulee katumaan sitä että koskaan alko ees oksentaa. Miks hittoo ees tarkotat tol "oon vaa läski nään sen ku katon peilist saan mahan läskeist kii" ku katot peilist saat mahan läskeist kii... ööm ok no älä kato peiliin nii auttaa.
        Mieti elämääs vähä pidemmälle ku seuraavaan ateriaan. Koska toi on niin lyhytnäköstä. Älä koita olla syömättä syö ku sul on nälkä, koska jos jatkat tota pilaat sun nuoruuden (ehkä jopa elämän) ja ihan oikeesti usko mua mä kyl tiiän mistä puhun.
        Jos haluut laihtuu nii urheile mielummi ja syö normaalisti, älä ota mitää stressii laihduttamisest, koska loppujen lopuks siit koituu vaan haittaa. Et selvästikkään tiiä mitään bulimian haitoista, paitsi ton et hampaat menee, mut ihan vaan tiedoks on niit muitki haittoi ku hampaat esim: mahakivut, päänsärky, lihaskrampit, närästys, ruoansulatus ongelmat, silmien kirvely ja punasuus, naaman turpoominen, ärtyneisyys, huonokuntoset kynnet ja hiukset mitähän vielä... ainii menetät sikan kokemuksii ku mielummi jäät kotiin oksentelee ku lähet kavereittes kaa ulos syömään, alat salailee asioita ja koht sul meneeki koko päivä syömiseen ja oksentamiseen. Kuulostaa tosi mukavalta. Voit sitte tulevaisuudessa kertoo sun lapsille (jos pystyt ees niitä saamaan) kuinka ihanan nuoruuden vietit vessanpönttöä tuijottaen. Taai sitte voisit lopettaa sen oksentamisen nyt, koska lupaan se tulee olee sun elämäs paras päätös ja alkaa murehtii jostai muust ku sun "läskeistä".


      • tyhmätlapset2

        Ainii unohin tärkeimmän! Unohin vastata toho sun kysymyksee. Saat laihdutettua siten että urheilet säännillesti vaikka kolme kertaa viikossa ja syöt terveellisesti. Salaattii se puol lautast ja protskuu ja hiilareit 1/4.


    • khoj

      oot vielä niin nuori, älä stressaa :) syö terveellisesti ja aloita joku itselle mieluinen liikuntaharrastus, voit vaikka vanhemmille sanoo ja voitte yhes miettii minkälainen harrastus ois sopiva, voit tottakai kans kertoo jos vaikka haluisit terveellisempää ruokaa ku pizzaa, lähde vaikka ens kauppareissulla mukaa ja ehdota vihanneksia ja whedelmiä yms mistä ite tykkäät. mut älä stressaa sul on viel elämä edessä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe